۰۲۱-۲۲۹۰۱۹۰۵-۶

رعایت اصول طراحی دکوراسیون فروشگاه بر میزان گردش مالی و رشد آن اثر چشمگیری می‌گذارد. مهم‌ترین هدف از دکوراسیون محیط کسب‌وکار آن است که محصولات به‌خوبی در چشم مشتریان جلوه کنند. اما خوب است مواردی همچون جو فروشگاه و کارآمدی و دل‌پذیری را نیز هنگام طراحی محیط آن در نظر بگیریم و اصول مربوطه را رعایت کنیم.
بازسازی ساختمان‌های اداری، فرآیندی است که در آن ساختمان‌های قدیمی و فرسودهشده به‌روزرسانی و بازسازی می‌شوند تا بتوانند نیازهای جدید و پیشرفته اداری را برآورده کنند. این فرآیند شامل تعمیرات بزرگ، بهبود عملکرد ساختمان، بهینه‌سازی مصرف انرژی و ارتقای امنیت و راحتی کاربران است. بازسازی ساختمان‌ های اداری، نه تنها بهبود عملکرد ساختمان و افزایش کارایی کاربران را به دنبال دارد، بلکه به به سازمان‌ها و شرکت‌ها کمک می‌کند تا در بازار رقابتی با استفاده از یک ساختمان به‌روز‌شده، قوی‌تر به نظر برسند.
طراحی داخلی تجاری در موفقیت هر کسب‌وکاری بسیار مهم است. مفهوم‌سازی فضاها برای کسب‌وکار برای بالا بردن بهره‌وری در محیط یک شرکت تاثیر زیادی دارد. طراحان داخلی شرکت‌های تجاری وظیفه دارند تصمیمات مهمی برای قرار دادن مبلمان، نورپردازی، طراحی کف و سقف، مدیریت فضا، فرم‌ها، خط دید، رنگ، الگو و بافت بگیرند. طراح داخلی تجاری، نقوش و سبک‌هایی را انتخاب می‌کند که با نیازهای کسب‌وکار مطابقت داشته باشد. در این مقاله می‌خواهیم به چند ایده کاربردی برای معماری داخلی تجاری بپردازیم. 

عوامل زیادی در انتخاب کافی‌شاپ توسط مردم وجود دارد. یکی از مهم‌ترین و تعیین‌کننده‌ترین آن‌ها، دکوراسیون و طراحی داخلی کافی‌شاپ است. طراحی داخلی کافی شاپ هم نظر افراد را به خود جلب می‌کند هم راحتی و آسایش آن‌ها را در محیطی فراهم می‌سازد که در آن وقت می‌گذرانند. دکوراسیون و فضای هر کافه‌ای آن را از سایر کافه‌ها متمایز می‌کند. در این مقاله مجموعه‌ای از ایده‌ها و پیشنهادهایی را گردآوری کرده‌ایم که می‌تواند الهام بخش خوانندگانی باشد که قصد افتتاح یک کافی شاپ را دارند.


تحریریه معماری آرل
اگرچه صنعت و جوامع در حال تغییر هستند اما فناوری های کاربردی همچنان در حال شکل دادن به چشم انداز مصرف کننده ها هستند و اهداف اصلی و استراتژی های خرده فروشی هنوز تغییر نکرده است. در این مقاله، به بررسی چگونگی و پیش بینی رفتار  مشتریان  در فروشگاه های خرده فروشی  پرداخته ، چرا  که این رفتار مهم ، بر طراحی پلان می تواند تاثیرگذار باشد و  جوانب مثبت و منفی را در فروشگاه ایجاد نماید در واقع استراتژی های گوناگون طراحی ،چیدمان و طرح بندی پلان فروشگاه بر تجربه مشتری تأثیر می گذارد و بر میزان فروش و تعامل مشتریان با کالاها اثرگذار خواهد بود در ادامه با آرل با مشاهده انواع طرح بندی پلان برای فروشگاه های خرده فروشی و چگونگی تاثیر بر مشتریان و میزان فروش آنها همراه باشید......
تحریریه معماری آرل
فروش محصولات فقط قیمت و کیفیت رقابتی نیست. در واقع دکوراسیون  فضاهای تجاری و فروشگاه ها نیز نقش بسیار مهمی دارد.یک کسب و کار هنگامی که فروش بالا و عملکرد خوبی دارد عالی به نظر می رسد در نتیجه ، مهم است که به برخی از جنبه های مربوط به دکوراسیون و تجارت   و ارتباط این دو توجه کنید ، که می تواند به شما در جلب مشتری کمک کند در ادامه با آرل همراه باشید....
تحریریه معماری آرل
طراحی ویترین فروشگاه  یا مراکز تجاری چیزی فراتر از نمایش محصولات است، همانطور که طراحی فروشگاه فراتر از  طراحی یک ویترین است. هر دو در واقع در کنار هم، مفهوم یک فروشگاه را تقویت می کنند، مشتریان را جذب می کنند و برندینگ را بهبود می بخشند.
درک استراتژی هایی که فضا، ارتفاع بصری و مبلمان به کار می گیرند، تنها برخی از الزامات اساسی برای ایجاد ارتباط بین مشتریان، محصول و فضا هستند از این رو، از برخی از  نمونه طرح های فروشگاهی را بررسی کردیم تا راهکارهایی را که می توان برای طراحی  ویترین فروشگاه های جذاب و دعوت کننده به کار برد، شناسایی نماییم با آرل در ادامه همراه باشید....
تحریریه معماری آرل
 اصول صحیح طراحی پلان فضای تجاری نه تنها به تدارکات و راحتی کاربران می پردازد، بلکه شما را با تغییرات و نوآوری های یک فضای کارآمد آشنا می کند. لذا در این پست نمونه موردی و پلان مغازه های تجاری که برای شما انتخاب کردیم، شامل بازه گسترده ای از متراژ بین 100 تا 1000 متر مربع هستند. پلان های تجاری زیر تنوع و گوناگونی در طراحی فضاهای تجاری در متراژهای زیادی را معرفی کرده اند، و می توانند راهنمای کاملی برای پروژه های آتی یا بعدی شما باشد. در ادامه فایل عکس و پلان پروژه های زیر با کیفیت بالا جهت دانلود قرار داده شده است.با آرل در ادامه همراه باشید...
تحریریه معماری آرل
پروژه شاخص اطلس مال در منطقه یک تهران نزدیک به پارک نیاوران قرار دارد . منطقه یک به دلیل دارا بودن منابع طبیعی و میراث فرهنگی و تاریخی ، سکونت اکثر دیپلمات های خارجی ، وجود ساختمان های لوکس از مناطق مطلوب تهران به شمار می‌آید.
این پروژه با کاربری تجاری -اداری دارای ١٩ طبقه می باشد که ٨ طبقه اداری ، ٤ طبقه تجاری و یک طبقه فودکورت و ٦ طبقه پارکینگ را شامل می‌شود. در طراحی منحصر به فرد این پروژه سبز جنبه های زیباشناسی و بهترین ترکیب حجمی رعایت شده است و در طراحی داخلی آن شفافیت و خوانایی درساختن فضا لحاظ شده‌است در ادامه با آرل همراه باشید....
تحریریه معماری آرل
هایپرمارکت Thanopoulos یک پروژه تجاری بزرگ است که در حومه شمالی آتن واقع شده است. این فروشگاه یک برند مشهور یونانی در عرضه انواع کالاهای وارداتی پیچیده است که در فروشگاه های دیگر این کشور یافت نمی شود. لذا طراحی و ساخت هایپرمارکت فوق شامل اجرا و استفاده از متریال های متنوعی بوده است. به دلیل اینکه این مکان سابقاً یک سوپرمارکت قدیمی سه طبقه بوده، بازسازی آن تغییراتی را در پلان ایجاد نمود. با آرل در ادامه همراه باشید...
تحریریه معماری آرل
طبق توضیحات ارائه شده توسط تیم نورمن فاستر و شرکا فروشگاه جدید اپل در منطقه ابوظبی، پایتخت امارات متحده عربی، درمیدانی بزرگ و سایه دار زیر ساختمان بورس اوراق بهادار ابوظبی و در مجاورت مرکز خرید گالریا طراحی و اجرا شده است. طراحی فروشگاه اپل ماریا واقعا فراتر از سایر نمایندگی های Apple است واز انجا که ساکنین ابوظبی در گذشته به غواصی و صید مروارید می پرداختند در طراحی این فروشگاه از طرح‌‌های مروارید و صدف  الهام گرفته شده است.این فروشگاه در  سال ۲۰۲۲ افتتاح شد و  تیم فاستر فرایند طراحی پروژه را به منظور ایجاد فضایی مهیج و الهام بخش  به صورت یک میدان عمومی فعال و با تمرکز بر  ایجاد ارتباط مستقیمی بین مرکز خرید و ساحل با محو کردن مرز بین فضای درون و بیرون فروشگاه آغاز کردند تا تجربه کاربری منحصر به فرد تجربه ی قدم زدن در میان آب های آرام و آینه ها را برای کاربران ایجاد نمایند،  در ادامه با آرل همراه باشید....
تحریریه معماری آرل
وقتی نوبت به ایجاد، توسعه یا تغییر نام تجاری کسب و کار شما می رسد، عوامل زیادی باید در نظر گرفته شود از جمله اینکه چگونه برند در طراحی داخلی محیط کسب و کار شما منعکس می شود. قطعا نام تجاری به یک لوگو ختم نمی شودو از آنجا که طراحی داخلی تجربه حسی ویژه ای به مشتریان منتقل می کند. بنابراین، مهم است به یاد داشته باشید که طراحی داخلی اساساً نوعی گسترش خدمات به مشتری و هویت بخشی به برند یک تجارت است.
طراحی موفق یک محیط کاری چه فضای اداری و چه تجاری تجربه ای ایجاد می کند که به مشتریان شما اجازه می دهد قبل از اینکه فرصت بازدید از وب سایت شما یا تماس مستقیم با شما را داشته باشند، تجارت شما را درک کنند. برند چیزی است که شما را متمایز می کند و باعث می شود فضا، محصول ویا خدمات شما برای مشتریان جدید و قدیمی قابل تشخیص باشد در ادامه با آرل همراه باشید...
تحریریه معماری آرل
طبق شرح متن ارائه شده توسط معماران،  نور و متریال های به کار رفته در طراحی داخلی مغازه توسط تیم طراحی forte_forte  مانند  یک صدف دریایی  در سواحل، در هم آمیخته و هماهنگ شکل گرفته اند . ایده طراحی این فضای خرده فروشی با گفتگو و تبادل ایده بین Giada forte و Robert Vattilana گسترش یافته است .تاثیر متریال و فرمها با هر فصل جدید بیشتر غنی شده و تعدیل می شود و روندی را که هم قابل شناسایی است و هم به طور مداوم در حال تکامل است  شکل می دهد در دکوراسیون مغازه سبک و ترکیب بندی با توجه به  موقعیت مکانی ، شهری و جغرافیایی و  موجودیت فضا شکل گرفته بنابراین ، زبان معماری بدون اینکه به تم خاصی  تبدیل شود ، انعطاف پذیری و گویش بومی به خود می گیرد  در ادامه با تصاویر و پلان  این مغازه با آرل همراه باشید....
مجموع ۲۶۶ رکورد - در ۲۱ صفحه
مهندسین مشاور معماری
کاردستی با وسایل دور ریختنی
شرکت طراحی دکوراسیون اداری 
طراحی و اجرای فروشگاه زنجیره ای

عضویت در گروه معماران آرل

بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید.


طراحی و ساخت ویلا
بازسازی ساختمان
اخذ تاییدیه کمیته نما 
طراحی داخلی مطب
تماس با گروه معماران آرل
: تهران ، نیاوران، سه راه یاسر،ساختمان آوا 2،
پلاک 250، طبقه 3، واحد 34
تلفن  :  ۶-۲۲۹۰۱۹۰۵-۰۲۱ 
فکس :    ۲۲۹۰۱۹۰۷-۰۲۱
ایمیل: info@arel.ir