۰۲۱-۲۲۹۰۱۹۰۵-۶

مزایا و معایب بازسازی فضای اداری

بازسازی فضاهای اداری و دفتر می‌تواند یک کار دلهره‌آور و پرهزینه باشد؛ اما انجام آن مزایای زیادی به همراه دارد. مزایایی که بهبود ظاهر کلی فضای کار، افزایش رضایت کارکنان و افزایش بهره‌وری مهم‌ترین آن‌ها هستند. بازسازی همچنین می‌تواند عملکرد را بهبود بخشد، فضای سازگارتر با محیط‌زیست ایجاد کند و ارزش ملک را افزایش دهد. یکی از بزرگ‌ترین معایب بازسازی به هزینه‌ها برمی‌گردد؛ زیرا مستلزم سرمایه‌گذاری زیاد در زمان و منابع است. علاوه بر این، بازسازی می‌تواند بهره‌وری را مختل کند و باعث ناراحتی کارکنان شود.
 

11 نمونه طراحی دکور فروشگاه پوشاک و لباس

مدیران فروشگاه‌های لباس و پوشاک گاهی می‌خواهند لوکس بودن محصولاتشان را به نمایش بگذارند. گاهی نیز فضای فروشگاه را با خواسته‌های مشتری هماهنگ می‌کنند. حتی ممکن است از محدودیت‌های محیط خود فرصت بسازند. تم‌های طلایی، سفید و مونوکروم با طراحی مینیمالیستی در این فروشگاه‌ها رایج‌تر هستند. البته همیشه باید به ایجاد تمایز بصری و کاربردی بودن طراحی دکور فروشگاه پوشاک و لباس توجه ویژه‌ای داشت.

10 ایده جذاب برای طراحی دکور فروشگاه موبایل

دکوراسیون فروشگاه موبایل یکی از عوامل مهم در جذب مشتریان و افزایش فروش است. طراحی مناسب و جذاب فضای فروشگاه، به‌علاوه استفاده از رنگ‌ها و نورپردازی‌های مناسب، تاثیر مثبتی بر روی روحیه خریداران دارد و باعث می‌شود که آن‌ها به سمت محصولات جذب شوند. هدف اصلی در طراحی دکور فروشگاه موبایل را ایجاد یک فضایی مناسب و مطابق با نیازها و سلیقه مشتریان باید در نظر گرفت.

14 ایده کاربردی برای طراحی دکوراسیون فروشگاه

مهم‌ترین نکته در دکوراسیون فروشگاه میزان جذابیت آن برای مشتری است. دکوراسیون فروشگاه عنصری بسیار مهم قلمداد می‌شود که باعث زیبایی محصولات در نظر مشتری خواهد شد. طراحی دکوراسیون فروشگاه به نوع چیدمان، نحوه قرار دادن وسایل، ایجاد مسیرها و نمایش محصولات و کالا اشاره دارد و باید به‌گونه‌ای باشد که مشتریان بتوانند آزادانه در آن تردد کنند و رفت‌و‌آمد آن‌ها را خسته نکند. مهم نیست چه محصولی می‌فروشید، مشتریان فروشگاه‌هایی را ترجیح می‌دهند که می‌توانند به‌راحتی در آن محصولات را ببینند.

10 نمونه برتر طراحی دکور فروشگاه مواد غذایی

طراحی دکور فروشگاه مواد غذایی از جنبه‌های مهم در کسبوکارهای این صنعت است که در راستای جلب‌توجه مشتریان، افزایش فروش و خلق تجربه خرید مطلوب برای مشتری نقش مهمی ایفا می‌کند. با توجه به رقابت شدیدی که در بازار فروشگاه‌های مواد غذایی وجود دارد، اهمیت بهینهسازی دکوراسیون فروشگاه دوچندان می‌شود. با مدیریت فضا، استفاده از نورپردازی جذاب، انتخاب رنگ‌های موثر، ایجاد دکوراسیون‌ چشمگیر و با عرضه محصولات باکیفیت و همچنین ایجاد فضایی دل‌پذیر برای مشتریان راه‌های دست‌یابی به اهداف خود را در کسب‌و‌کار مواد غذایی هموارتر می‌سازید.

اصول طراحی دکوراسیون مغازه چیست؟

در طراحی داخلی مغازه، ایجاد یک سبک منحصربه‌فرد و خاص مهم‌ترین اصل است. هر نوع مغازه‌ای با تعدادی ویژگی و تفاوت‌های ظریف مشخص می‌شود که باید در طراحی فضای داخلی مورد توجه قرار گیرد. در اصول طراحی دکوراسیون مغازه محصول باید به بهترین شکل ممکن به نمایش در آید، ولی به‌گونه‌ای که ارائه آن برای کارکنان هم راحت باشد. در چیدمان مغازه اطمینان از سادگی و راحتی کار با مشتری، نمایش کالاها و تغییر نوردهی ضروری خواهد بود.

اصول طراحی دکوراسیون فروشگاه

رعایت اصول طراحی دکوراسیون فروشگاه بر میزان گردش مالی و رشد آن اثر چشمگیری می‌گذارد. مهم‌ترین هدف از دکوراسیون محیط کسب‌وکار آن است که محصولات به‌خوبی در چشم مشتریان جلوه کنند. اما خوب است مواردی همچون جو فروشگاه و کارآمدی و دل‌پذیری را نیز هنگام طراحی محیط آن در نظر بگیریم و اصول مربوطه را رعایت کنیم.

بازسازی ساختمان های اداری

بازسازی ساختمان‌های اداری، فرآیندی است که در آن ساختمان‌های قدیمی و فرسودهشده به‌روزرسانی و بازسازی می‌شوند تا بتوانند نیازهای جدید و پیشرفته اداری را برآورده کنند. این فرآیند شامل تعمیرات بزرگ، بهبود عملکرد ساختمان، بهینه‌سازی مصرف انرژی و ارتقای امنیت و راحتی کاربران است. بازسازی ساختمان‌ های اداری، نه تنها بهبود عملکرد ساختمان و افزایش کارایی کاربران را به دنبال دارد، بلکه به به سازمان‌ها و شرکت‌ها کمک می‌کند تا در بازار رقابتی با استفاده از یک ساختمان به‌روز‌شده، قوی‌تر به نظر برسند.

16 ایده کاربردی برای معماری داخلی تجاری

طراحی داخلی تجاری در موفقیت هر کسب‌وکاری بسیار مهم است. مفهوم‌سازی فضاها برای کسب‌وکار برای بالا بردن بهره‌وری در محیط یک شرکت تاثیر زیادی دارد. طراحان داخلی شرکت‌های تجاری وظیفه دارند تصمیمات مهمی برای قرار دادن مبلمان، نورپردازی، طراحی کف و سقف، مدیریت فضا، فرم‌ها، خط دید، رنگ، الگو و بافت بگیرند. طراح داخلی تجاری، نقوش و سبک‌هایی را انتخاب می‌کند که با نیازهای کسب‌وکار مطابقت داشته باشد. در این مقاله می‌خواهیم به چند ایده کاربردی برای معماری داخلی تجاری بپردازیم. 

10 ایده کاربردی برای طراحی داخلی کافی شاپ


عوامل زیادی در انتخاب کافی‌شاپ توسط مردم وجود دارد. یکی از مهم‌ترین و تعیین‌کننده‌ترین آن‌ها، دکوراسیون و طراحی داخلی کافی‌شاپ است. طراحی داخلی کافی شاپ هم نظر افراد را به خود جلب می‌کند هم راحتی و آسایش آن‌ها را در محیطی فراهم می‌سازد که در آن وقت می‌گذرانند. دکوراسیون و فضای هر کافه‌ای آن را از سایر کافه‌ها متمایز می‌کند. در این مقاله مجموعه‌ای از ایده‌ها و پیشنهادهایی را گردآوری کرده‌ایم که می‌تواند الهام بخش خوانندگانی باشد که قصد افتتاح یک کافی شاپ را دارند.


انواع طرح بندی پلان و دکوراسیون فروشگاه های خرده فروشی

تحریریه معماری آرل
اگرچه صنعت و جوامع در حال تغییر هستند اما فناوری های کاربردی همچنان در حال شکل دادن به چشم انداز مصرف کننده ها هستند و اهداف اصلی و استراتژی های خرده فروشی هنوز تغییر نکرده است. در این مقاله، به بررسی چگونگی و پیش بینی رفتار  مشتریان  در فروشگاه های خرده فروشی  پرداخته ، چرا  که این رفتار مهم ، بر طراحی پلان می تواند تاثیرگذار باشد و  جوانب مثبت و منفی را در فروشگاه ایجاد نماید در واقع استراتژی های گوناگون طراحی ،چیدمان و طرح بندی پلان فروشگاه بر تجربه مشتری تأثیر می گذارد و بر میزان فروش و تعامل مشتریان با کالاها اثرگذار خواهد بود در ادامه با آرل با مشاهده انواع طرح بندی پلان برای فروشگاه های خرده فروشی و چگونگی تاثیر بر مشتریان و میزان فروش آنها همراه باشید......

طراحی داخلی تجاری- نکاتی برای جلب مشتری و فروش

تحریریه معماری آرل
فروش محصولات فقط قیمت و کیفیت رقابتی نیست. در واقع دکوراسیون  فضاهای تجاری و فروشگاه ها نیز نقش بسیار مهمی دارد.یک کسب و کار هنگامی که فروش بالا و عملکرد خوبی دارد عالی به نظر می رسد در نتیجه ، مهم است که به برخی از جنبه های مربوط به دکوراسیون و تجارت   و ارتباط این دو توجه کنید ، که می تواند به شما در جلب مشتری کمک کند در ادامه با آرل همراه باشید....

راهنمای طراحی ویترین فروشگاه ها و مراکز تجاری

تحریریه معماری آرل
طراحی ویترین فروشگاه  یا مراکز تجاری چیزی فراتر از نمایش محصولات است، همانطور که طراحی فروشگاه فراتر از  طراحی یک ویترین است. هر دو در واقع در کنار هم، مفهوم یک فروشگاه را تقویت می کنند، مشتریان را جذب می کنند و برندینگ را بهبود می بخشند.
درک استراتژی هایی که فضا، ارتفاع بصری و مبلمان به کار می گیرند، تنها برخی از الزامات اساسی برای ایجاد ارتباط بین مشتریان، محصول و فضا هستند از این رو، از برخی از  نمونه طرح های فروشگاهی را بررسی کردیم تا راهکارهایی را که می توان برای طراحی  ویترین فروشگاه های جذاب و دعوت کننده به کار برد، شناسایی نماییم با آرل در ادامه همراه باشید....
مجموع ۲۶۸ رکورد - در ۲۱ صفحه
مهندسین مشاور معماری
کاردستی با وسایل دور ریختنی
شرکت طراحی دکوراسیون اداری 
طراحی و اجرای فروشگاه زنجیره ای

عضویت در گروه معماران آرل

بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید.

طراحی  ویلا
بازسازی ساختمان
اخذ تاییدیه کمیته نما 
طراحی داخلی مطب
تماس با گروه معماران آرل
: تهران ، نیاوران، سه راه یاسر،ساختمان آوا 2،
پلاک 250، طبقه 3، واحد 34
تلفن  :  ۶-۲۲۹۰۱۹۰۵-۰۲۱ 
فکس :    ۲۲۹۰۱۹۰۷-۰۲۱
ایمیل: [email protected]