۰۲۱-۲۲۹۰۱۹۰۵-۶

طراحی شرکت و ایده های نوین برای خلق یک فضای بیزینسی با رویکردهای مختلف بسیار زیاد است. زمانی که می خواهیم برای یک شرکت طرحی ارائه دهیم، ضوابط و ویژگی های بصری برای خلق آن فضا از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. به عنوان مثال ارائه ایده طراحی برای یک شرکت بازرگانی، شرکت بیمه، شرکت های معماری، سازمان های دولتی، شرکت خدمات عمومی یا شرکت های تکنولوژی متفاوت است. به همین لیل فرایند طراحی در هر کدام از عرصه های بالا هم متفاوت می باشد. در این بخش می توانید ایده های بروز و جدیدی از طراحی شرکت مشاهده نمایید. 
امروزه افراد بخش قابل‌توجهی از زمان خود را در دفاتر و ادارات می‌گذرانند. به همین علت، چیدمان و دکوراسیون داخلی اداری مدرن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شده است. دراصل، حدومرزی برای طرح‌های مدرن اداری وجود ندارد و یک دیزاینر خلاق می‌تواند با استفاده از متریال مختلف و تلفیق سبک‌ها، بهترین دکوراسیون را خلق کند. نمونه طرح‌های دکوراسیون اداری که در این مقاله معرفی شده‌اند بخش کوچکی از طرح‌های بی‌کران در دنیای مدرن امروزی هستند. 
مبلمان اداری یکی از عوامل اساسی در ایجاد فضای کار مناسب و کارآمد است. با توجه به اهمیت سلامت و راحتی کارکنان، انتخاب مبلمان مناسب اداری امری حیاتی به شمار می‌رود. در حال حاضر، با توجه به تنوع و پیشرفت در طراحی و مواد استفاده شده، انواع مبلمان اداری برای فضاهای کار وجود دارند. هر یک از آنها با توجه به نیازها و سلیقه‌های مختلف، می‌توانند به طور کامل فضای کار را تکمیل کنند و آن را بهبود بخشند.  
طراحی دکوراسیون اداری یک فرآیند خلاقانه و چالش‌برانگیز است که نیاز به توجه به جزئیات، هماهنگی نیازها و سلایق کارکنان و مشتریان، استفاده بهینه از فضای موجود و انتخاب سبک مناسب دارد. هدف از طراحی و اجرای دکوراسیون اداری ایجاد یک محیط کاری راحت، زیبا، کارآمد و منعکس‌کننده هویت و فرهنگ سازمان است. 
طراحی مجدد یا بازسازی دکوراسیون اداری برای هویت سازمانی بسیار مهم است که شرکت‌ها به‌دنبال ایجاد آن هستند. زمانی که کارمندان طراحی محیط اداری را دوست نداشته باشند، عملکرد آن‌ها به‌شدت تحت‌تاثیر قرار می‌گیرد و انگیزه خود را از دست می‌دهند. با توجه به طراحی‌های معماری داخلی، می‌توان گفت طراحی دفاتر اداری در سال‌های اخیر بسیار متفاوت شده‌اند. در گذشته کافی بود محیط کار دارای ساختاری استاندارد باشد. امروزه، طراحی‌های اداری خلاقانه، بدیع، راه‌حل محور، راحت، سرگرم‌کننده و پرانرژی مورد‌پسند هستند.
شرایط ساختمان و دفتر کاری از جنبه‌های مختلف بر عملکرد کارمندان تاثیرگذار است. امکاناتی که برای ارگونومی، راحتی و زیبایی ظاهری در نظر گرفته شده‌اند به‌عنوان عاملی شناخته می‌شوند که می‌توانند به کارمندان کمک کنند تا احساس خوبی از آمدن به دفتر کار داشته باشند. کسب‌وکارهایی که به‌دنبال جذب کارمندان بهتری هستند به‌خوبی می‌دانند که بازسازی ساختمان اداری نقش فوق‌العاده‌ای در جذب افراد ایفا می‌کند. خواندن این مقاله شما را قانع خواهد ساخت که ساختمان اداری خود را بازسازی کنید. 
تحریریه معماری آرل
طبق توضیحات متن ارائه شده توسط معماران در قلب روتردام، مقر جدید فضای اداری یونیلور دریک ساختمان متعلق به سال 1960 توسط معمار CA Abspoel با ساختار بتنی خیره کننده  به ساختمان اداری با گنجایش 750 کارمند بازطراحی گردیدi در ادامه با اطلاعات و تصاویر بیشتر این پروژه با آرل همراه باشید....
تحریریه معماری آرل
محیط اداری و فضاهایی که شرکت های معماری بزرگ کارهای خود را در آن انجام می دهند، یک منبع کنجکاوی بی پایان برای معماران است. با درک این فضاهای کاری، معماران امیدوارند که محیطی را که ایده ها و الگوهای مورد علاقه آنها شکل گرفته است را درک کنند و درک عمیق تر از شیوه های مورد علاقه خود را بدست آورند. با آرل در ادامه همراه باشید تا با طراحی 10 آتلیه معماری آشنا شوید... 
تحریریه معماری آرل
در مواجهه با چالش های همه گیر COVID-19 ،  شرکت مایکروسافت به دنبال ارائه راه حل های ایمن تر برای کارکنان خود به طراحی هیبریدی فضای اداری جدید خود پرداخت. طراحی دفاتر پیشرفته مایکروسافت در سال 2021 در سیدنی استرالیا و توسط تیم طراحی GroupGSA متمرکز بر فناوری ، انعطاف پذیری و طبیعت طراحی و اجرا گردیده است. در ادامه با آرل همراه باشید.....
تحریریه معماری آرل
گروه معماری  Apes Designطراحی داخلی اداری شرکت سرمایه گذاری استارتاپی Amethyst  واقع در هانوی ویتنام را  به عهده گرفت  شرکت Amethystیک شرکت نوپا است که در زمینه سرمایه گذاری مالی تخصص دارد هدف اصلی این گروه  برای تمایل به ایجاد یک دفتر جدید ایجاد فضایی برای توسعه شرکت بوده است  که در آن جوانان با تفکر خلاقانه  در فضایی به سبک مدرن و دارای انعطاف پذیری در عملکرد فضا  به فعالیت کاری خود بپردازند.در ادامه با نمونه  پروژه ای اداری با متراژ   2152 متر مربع که نمونه خوب یک دفتر کار انعطاف پذیر است  با آرل همراه باشید....
تحریریه معماری آرل
در حالی که فرآیند انتخاب و طراحی یک فضای اداری را طی می کنیم ، باید مراقب باشیم که طراحی محل کار چقدر بر رفتار انسان تأثیر می گذارد. دکوراسیون دفتر کار و فضای اداری که خوب طراحی شده امید و نوآوری را القا می کند ، در حالی که یک طراحی ضعیف می تواند برای روحیه و سلامتی مضر باشد.با کاوش در طراحی فضای اداری جدید و بررسی مفاهیم  زیربنایی  دریافتیم که معماری و دکوراسیون دفاتر کار بیشترین تأثیر مثبت را بر کارمندان دارند. در ادامه با نکاتی برای تشویق و تأثیرگذاری بیشتر دفاتر کار  با آرل همراه باشید.....
تحریریه معماری ارل
طراحی داخلی این پروژه اداری  توسط تیم معماران Alfredo Catedral-Webb  برای یك شركت بازاریابی و تبلیغات ویدیویی به نام Tubescience  در لس آنجلس كالیفرنیا طراحی و اجرا شده است. وقتی  کارفرما و صاحبین شرکت  برای اولین بار تصمیم به بازسازی و طراحی استودیوی جدید خود گرفتند  تمایل داشتند با فضای زیاد و در دسترس آزادی عمل زیادی را برای معماران ایجاد کنند تا  فضایی کاملاً خاص خلق کرده که نتیجه نهایی یک فضای اداری فراموش نشدنی باشد در ادامه با آرل همراه باشید....
تحریریه معماری آرل
 امروزه، تعادل بین کار و زندگی مفهومی در حال تحول است اما به‌عبارت ساده، "تعادل بین کار و زندگی" درباره دستیابی به ترکیبی از کسب‌وکار و زندگی شخصی است. ما همه منحصربه‌فرد هستیم، و اصطلاح «زندگی شخصی» برای هر کدام از ما دارای مفهوم متفاوتی است، که می‌تواند شامل گذراندن وقت با دوستان و خانواده‌، استراحت‌کردن، انجام کارهای موردعلاقه، شرکت در برنامه‌ها و دوره‌های شخصی، معنوی یا آموزشی، ورزش‌کردن و مراقبه باشد. حتی می‌تواند شامل شغل نیز باشد.  طبق توضیح معماران موضوع این پروژه، که دفتر فروش تجهیزات ورزشی بود، آنها را به ایده ی ایجاد تعادل بیشتر بین محل کار و تندرستی، با شکاندن اصول یک دفتر اداری و ادغام آن با محل نمایش محصولات ورزشی رساند در ادامه با آرل همراه باشید.....
تحریریه معماری آرل
جوان، نوآور و جسور؛ این ها ویژگی های بیان شده برای شرکت بیمه Youse است.
طراحی شرکت "یوس" با الهام پذیری از ایده های فوق شکل گرفته است. همچنین در پلان های شرکت بر انعطاف پذیری فضاها و امکانات متعدد در طرح بندی مانند: جایگاه قرارگیری اتاق های خصوصی/مشترک و تقسیم بندی برای محدوده کاری هر کارمند تاکید شده است.
با آرل در ادامه همراه باشید...
مجموع ۲۷ رکورد - در ۳ صفحه
مهندسین مشاور معماری
کاردستی با وسایل دور ریختنی
شرکت طراحی دکوراسیون اداری 
طراحی و اجرای فروشگاه زنجیره ای

عضویت در گروه معماران آرل

بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید.


طراحی و ساخت ویلا
بازسازی ساختمان
اخذ تاییدیه کمیته نما 
طراحی داخلی مطب
تماس با گروه معماران آرل
: تهران ، نیاوران، سه راه یاسر،ساختمان آوا 2،
پلاک 250، طبقه 3، واحد 34
تلفن  :  ۶-۲۲۹۰۱۹۰۵-۰۲۱ 
فکس :    ۲۲۹۰۱۹۰۷-۰۲۱
ایمیل: info@arel.ir