۰۲۱-۲۲۹۰۱۹۰۵-۶

شرکت طراحی دکوراسیون اداری و معماری داخلی اداری  ساختمان اداری دارای دو ویژگی مهم است. اول اینکه پلان و سیرکولاسیون بر اساس الگوهای موجود شکل بگیرد و دوم اینکه هیچ گونه محدودیتی برای زیباسازی بصری فضای داخل یا خارج ساختمان وجود ندارد. امروزه طراحی داخلی دفتر کار گوگل، دکوراسیون داخلی شرکت توئیتر و یا اینستاگرام بسیار نامتعارف تر از یک شرکت با خصوصیات تکنولوژی یا شبکه اجتماعی است. شاید جالب ترین بخش طراحی و اجرای یک شرکت اداری مدرن استفاده متنوع متریال باشد. مثلا طراحی داخلی اداری با چوب، طراحی داخلی اداری با شیشه و یا طراحی داخلی اداری مدرن با تلفیق انواع متریال های رنگی برای این عرصه پرکاربرد مورد استفاده قرار می گیرند.
روند طراحی اداره‌ها همواره در حال تغییر است و باید به گونه‌ای طراحی شود که متناسب با تجهیزات محل کار باشد. این مهم، تنها با کمک شرکت طراحی دکوراسیون اداری که در این زمینه تخصص کافی دارد، انجام می‌پذیرد.

شرکت طراحی دکوراسیون اداری برای به ارمغان آوردن، محیط دلخواه شما باید به نکات ریزی توجه کند که در ادامه تعدادی از آنها را نام می بریم:
هماهنگی در طراحی: یکپارچگی در قرارگیری مبلمان اداری، رنگ آنها، چینش و جنس عناصر  از مواردی است که می‌تواند هماهنگی را حفظ کند و در معماری داخلی اداری بسیار تاثیرگذار باشد. دکوراسیون اداری مدرن باید تم خاصی داشته باشد و در عین تفاوت ها، یکدیگر را تکمیل کرده و با هم در هماهنگی باشند. صرفا محیطی که شکل و نورپردازی یا رنگ وسایل در آنها یکسان است، جذابیتی برای مخاطب ندارد.
توجه به حوزه فعالیت در  در طراحی دکوراسیون اداری: برای اینکه بتوان طراحی شایسته‌ای انجام شود باید  بین موضوع فعالیت اداره و انتخاب طرح مناسب، هارمونی ایجاد کرد. برای مثال طراحی یک دفتر تجاری با مطب پزشک متفاوت است و تنها شرکت طراحی دکوراسیون اداری که از تخصص و تجربه کافی برخوردار باشد، می‌تواند این هماهنگی را ایجاد کند.
توجه به سلامت کارکنان: نزدیک به نیمی از عمر کارمندان در شرکت گذرانده می‌شود و یکی از دلایلی که ادارات مختلف به فکر طراحی دکوراسیون اداری می‌پردازند، راحتی کارمندان است. وجود صندلی های ارگونومیک، بهره‌وری کارمندان را افزایش داده و باعث حس آسودگی می‌شود. به علاوه نکته‌ای که باید به آن توجه کرد وجود حریم خصوصی در اداره است. همه این موارد توسط شرکت طراحی دکوراسیون اداری، با استفاده از پارتیشن‌های اداری، کنترل می‌شود.
توجه به بودجه کاربر: دوام مبلمان اداری بستگی به نوع کاربرد آن دارد. بنابراین باید با توجه بودجه کارفرما، محصولی را انتخاب کرد که دوام بالای داشته‌باشد. تهیه لیست کامل از علاقه و نیازهای کارفرما، کمک می‌کند تا درباره طرح کلی به جمع بندی برسید. برگزاری جلسه با کارفرما، باعث می‌شود تا از طرح مد نظر، اطمینان کامل حاصل کنیم.
 
برای یک گفتگو صمیمانه در مورد طراحی فضای اداری شما آماده هستیم
تحریریه معماری آرل
اگرچه روند و حتی نحوه انجام کار در فضاهای اداری تغییر کرده ، اما بیشتر دفاتر همچنان طراحی های مشابه و طبق اصول گذشته را در پی گرفته اند وقتی سخن از نوآوری در این روند به میان می آید قطعا منظور خراب کردن تمام دیوارها و ایجاد فضای بازی در طراحی دفتر کار نیست! طراحی یک دفتر باید نیازها و جزئیات هر  فعالیت کاری را به طور جداگانه در نظر بگیرد. البته همیشه برای هر کارکرد روش های بهتر و بدتری برای ساماندهی فضاها وجود دارد اما برخی از تغییرات برای فعالیت های خاص بهتر عمل می کنند که بهتر است از آن ها چشم پوشی نشود. دفاتر آینده باید طرحی را که انگیزه نوآوری و پتانسیل اجرایی را به دنبال دارد ، جذب، تشویق و حفظ نمایند و در عین حال استراتژی شرکت را به فضا منتقل نمایند. مهم این است که ارتباط معنوی با کار وجود داشته باشد که با همکاران به اشتراک گذاشته شده و بستر افزایش بهره وری و کارآیی و یک تجربه انسانی از تعامل و خلاقیت را مهیا سازد.
در ادامه با آرل با انواع طراحی فضاهای اداری با سازماندهی متفاوت بسته نوع تعاملات و شخصی یا گروهی بودن برای ارتقاء کیفیت کار همراه باشید......

ضرب‌المثل «دو مغز بهتر از یک مغز است» بدون دلیل گفته نشده است. انسان‌ها به‌عنوان موجودات ذاتا اجتماعی از طریق تعاملات و تبادل پویا ایده‌ها شکوفا می‌شوند. این تفکر جمعی است که شکوفا و تکامل می‌یابد و با دیدگاه‌ها و تجربیات متنوع تقویت می‌شود. به همین دلیل است که کار گروهی سنگ بنای محیط‌های کاری موثر است. کارکنان اداری حدود 37 درصد از زمان خود را در جلسات صرف می‌کنند. بنابراین، طراحی اتاق جلسات در ادارات باید با این نیاز سازگار شود تا اتاق‌های جلسات سنتی را به فضاهایی پرجنب‌وجوش برای همکاری و تصمیم‌گیری سازنده تبدیل کند.
تحریریه معماری آرل
دفاتر کار و شرکت های اداری دومین فضای داخلی هستند که ما بیشترین زمان خود را بعد از خانه در آن می گذرانیم. بنابراین زیبا ، کاربردی و سالم بودن آن ها از اولویت ها محسوب می شود. فرهنگ کار از روزهایی که دفاتر پدیده جدیدی بودند ، به طرز چشمگیری پیشرفت کرده است. سالها مشاهده نتایج زندگی اداری بر بهزیستی مردم تحولات جدید بسیاری را در طراحی دفتر برانگیخته است و طراحان داخلی و همچنین طراحان  و تولید کنندگان مبلمان اداری ثابت کرده اند که در یافتن راهکارهای نوین طراحی واقعاً خلاق هستند.
معماری داخلی دفاتر کار موضوعی است که امروزه ثابت شده بر کارایی و سلامت کارمندان و سطح ارتقاء کیفیت کاری اثرگذار است برای بهبود طراحی فضاهای اداری با آرل با مشاهده لیستی از موارد کمک کننده همراه باشید.....
لابی و فضاهای عمومی یک سازمان، صرفا فضایی برای تردد یا انتظار نیست. این نقطه تماس اولیه، فرصتی طلایی برای ارتباط موثر است. طراحی لابی و فضاهای عمومی در ادارات، با بهره‌گیری از عناصر بصری، حسی و امکانات، تصویری شفاف از هویت، ارزش‌ها و اهداف سازمان ارائه می‌دهد. یک لابی به‌خوبی طراحی‌شده، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی می‌آفریند که شخصیت برند را منعکس کرده و پیام آن را تقویت می‌کند. در مقابل، یک لابی نامناسب، نخستین برداشت را خدشه‌دار خواهد کرد و فرصتی ارزشمند را از دست می‌دهد.

نمای مدرن ساختمان، فراتر از یک پوسته بیرونی ساده، هویت و ارزش‌های یک کسب‌وکار را منعکس می‌سازد و درعین‌حال به بهبود عملکرد کلی ساختمان کمک می‌کند. یکی از رویکردهای شاخص در طراحی معاصر، تلفیق هوشمندانه مواد طبیعی مانند چوب و سنگ با مواد صنعتی همچون فلز و بتن است. طراحی نمای اداری با ترکیب متریال های طبیعی و صنعتی، ضمن حفظ گرمی و زیبایی طبیعی، دوام و استحکام را نیز به همراه می‌آورد.

فناوری به‌عنوان نیروی محرکه‌ای قدرتمند، شیوه کار ما را متحول می‌سازد و به‌طور مداوم طراحی دفاتر را از نو شکل می‌دهد. طرح‌های سنتی و ثابت اتاقک‌های کاری جای خود را به فضاهای منعطف و تطبیق‌پذیرتری داده‌اند که بازتابی از پیشرفت‌های فناوری و درک جدید ما از کارایی و رفاه در محیط کار است. باتوجه‌به پیشرفت‌های چشمگیر در حوزه‌هایی مانند هوش مصنوعی، رایانش کوانتومی و انرژی‌های پایدار، ضروری است که به تاثیر عمیق فناوری در طراحی ساختمان اداری توجه کنیم.

شناخت نکات طراحی داخلی ادارات به عنوان یکی از ارکان اصلی موثر بر بهره‌وری و رضایت کارکنان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. انتخاب رنگ مناسب، مبلمان ارگونومیک، نورپردازی و طراحی فضاهای منعطف نقش اساسی در بهبود عملکرد و کاهش استرس محیط کار دارند. امروزه مفاهیمی مانند استفاده از فضاهای باز (Open Space)، ادغام طبیعت در محیط کار (Biophilic Design) و ایجاد فضاهای تعاملی (Interactive spaces) برای ارتقای همکاری به اولویت در طراحی داخلی تبدیل شده‌اند. همچنین، توجه به هویت سازمانی و فرهنگ شرکت در طراحی محیط داخلی ادارات به تقویت ارتباط بین کارکنان و اهداف سازمان کمک می‌کند.

 

ادارات مدرن، تفاوت‌های چشمگیری با ادارات سنتی دارند؛ از جمله طرح باز، استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، انعطاف‌پذیری، سبک مینیمال و دست‌کم ۷ تفاوت اساسی دیگر. در این مقاله، تعریف ساختمان اداری، مهم‌ترین اصول طراحی ساختمان اداری مدرن، انواع فضای اداری، نحوه نورپردازی و مزایای طراحی بیوفیلیک برای ساختمان اداری بیان خواهد شد.
تحریریه معماری آرل
طبق توضیحات معماران، طراحی داخلی این ساختمان اداری 8 طبقه، واقع در مکزیک و در فضایی به مساحت 1000 m²  ساخته شده این ساختمان اداری با سازه فلزی و بتن مسلح برای دستیابی به شکاف های بزرگ ، فضاهای باز و برای داشتن پلانی باز برای ایجاد فضای اداری برای کاربردهای متنوع طراحی شده است در ادامه با آرل همراه باشید....
تحریریه معماری آرل
  Investribeیک شرکت سرمایه گذاری است که در محله ای آرامی در شهر شلوغ BENGALURU  درهند واقع شده است.  به طور خلاصه درخواست کارفرما برای ساخت یک ساختمان اداری در دو سطح با تأکید بر سیستم هایی بود که باعث صرفه جویی در انرژی و به حداقل رساندن اثر کربن (میزان کل انتشار گاز گلخانه‌ای) شود و بهینه سازی فضای بیشتر  برای چشم اندازها و فضای کمتر ساخته از اولویت های طراحی بود.در ادامه با اطلاعات بیشتر و پلان های این ساختمان اداری با آرل همراه باشید.....
یک دفتر اداری با طراحی خوب، الهام‌بخش امید و نوآوری است، درحالی‌که یک دفتر با طراحی ضعیف می‌تواند روحیه کارکنان را پایین بیاورد. ازآنجاکه ما در طراحی فضای اداری جدید وارد عمل می‌شویم، می‌خواهیم افکار خود را در مورد مفاهیم معماری اداری که به اعتقاد ما بیشترین تاثیر مثبت را بر کارکنان دارند به اشتراک بگذاریم. درک اینکه طراحی محل کار به طور قابل‌توجهی بر رفتار انسان تاثیر می‌گذارد و ایجاد فضایی داخلی با بهره‌وری و راحت باعث می‌شود دفاتر اداری بسیار خوشایندتر و کارآمدتر شوند.

تحریریه معماری آرل
در طراحی دکوراسیون فضاهای اداری و دفتر کار مواردی شامل نور، رنگ های دکوراسیون، وسایل کاربردی و مبلمان اداری از اولویت ها و از موارد تاثیر گذار بر روند کاری کارمندان محسوب می شوند.یکی از محبوب ترین طراحی مبلمان اداری در سال های اخیر ، systems furniture workstations یا میز کار مدولار یا سیستمی می باشد.
مبلمان اداری می توانند علاوه بر كارآيی، سبب زيبايی محيط و دكوراسيون داخلی شوند به همین سبب انتخاب مبلمان اداری همواره از اهمیت بسیاری برخوردار است و می تواند سلامت فیزیکی و آسایش کارکنان را  نیز در محیط کار فراهم آورد.مبلمان مدولار در دفترهای کار خصوصی و یا در فضاهای اداری با پلان باز، انعطاف پذیری را در محیط فراهم می آورد. برای شناخت انواع مبلمان کاربردی و مدولار در ادامه با آرل همراه باشید....
تحریریه معماری ارل
صندلی های مدیریتی در دکوراسیون دفاتر کار و فضاهای اداری بسته به ویژگی‌ها و پاسخگویی به نیاز های کاربران  و مشاغل متفاوت در بازار موجود هستند. ویژگی‌ها، کارکردها و قرارگیری در کنار میزهای کار در مشاغل متفاوت نیاز به صندلی‌های ویژه ای دارد و از انجا که کارمندان زمان زیادی از روز را در دفترکار  می گذرانند  اهمیت ارگونومیک و کاربردی بودن چه برای کارمندان و چه مدیریت سازمان بسیار مهم و دارای اولویت می باشد. در ادامه با آرل با انواع صندلی های اداری و مدیریتی برای انتخاب اصولی همراه باشید....
مجموع ۳۷۲ رکورد - در ۲۹ صفحه
مهندسین مشاور معماری
کاردستی با وسایل دور ریختنی
شرکت طراحی دکوراسیون اداری 
طراحی و اجرای فروشگاه زنجیره ای

عضویت در گروه معماران آرل

بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید.


طراحی و ساخت ویلا
بازسازی ساختمان
اخذ تاییدیه کمیته نما 
طراحی داخلی مطب
تماس با گروه معماران آرل
: تهران ، نیاوران، سه راه یاسر،ساختمان آوا 2،
پلاک 250، طبقه 3، واحد 34
تلفن  :  ۶-۲۲۹۰۱۹۰۵-۰۲۱ 
فکس :    ۲۲۹۰۱۹۰۷-۰۲۱
ایمیل: [email protected]