۰۲۱-۲۲۹۰۱۹۰۵-۶

دکوراسیون و طراحی داخلی دفاتر ساختمان اداری دارای دو ویژگی مهم است. اول اینکه پلان و سیرکولاسیون بر اساس الگوهای موجود شکل بگیرد و دوم اینکه هیچ گونه محدودیتی برای زیباسازی بصری فضای داخل یا خارج ساختمان وجود ندارد. امروزه طراحی داخلی دفتر کار گوگل، دکوراسیون داخلی شرکت توئیتر و یا اینستاگرام بسیار نامتعارف تر از یک شرکت با خصوصیات تکنولوژی یا شبکه اجتماعی است. شاید جالب ترین بخش طراحی و اجرای یک شرکت اداری مدرن استفاده متنوع متریال باشد. مثلا طراحی داخلی اداری با چوب، طراحی داخلی اداری با شیشه و یا طراحی داخلی اداری مدرن با تلفیق انواع متریال های رنگی برای این عرصه پرکاربرد مورد استفاده قرار می گیرند.
برای یک گفتگو صمیمانه در مورد طراحی فضای اداری شما آماده هستیم

تحریریه معماری آرل

طبق شرح متن ارائه شده توسط معماران این پروژه در ضلع غربی مجموعه‌ی تولیدی ادنا، و در محدوده‌ای که در طرح بالا دست پروژه بدین منظور پیش‌بینی شده بود طراحی و اجرا گردیده است. این ساختمان در 4 طبقه با زیربنایی نزدیک به 1600 مترمربع و با داشتن فضاهای اداری (مدیریت، فروش، حسابداری، بازرگانی، اتاق جلسات) سالن غذاخوری، شوروم، تاسیسات و پارکینگ اجرا گردیده است  در ادامه با اطلاعات بیشتر با آرل همراه باشید....

تحریریه معماری آرل
 پس از همه گیری کرونا طراحی و دکوراسیون داخلی دفاتر کار اداری شامل اصلاحات کوتاه مدت ، الگوهای جدید کار و ارتقاء طراحی  برای بلند مدت شد تا بهداشت را در قلب اهداف طراحی به منظور سلامت کارکنان قرار دهد.با توجه به اینکه بسیاری از کشورها با احتیاط در جهت رفع محدودیت های ناشی از کووید -19 قدم برمی دارند ، بسیاری از کارمندان منتظر زمانی هستند که بتوانند از کار روی میز غذاخوری یا میز کوچک مطالعه خانه خود دست بردارند و به دفتر بازگردند . با این حال ، در صورت عدم وجود واکسن ، اگر کارکنان بخواهند با خیال راحت به میز کار خود بازگردند ، جنبه های طراحی محیط کار مدرن باید تغییر کند.
ایجاد تغییرات در ایستگاه های کاری برای حریم خصوصی و ایجاد آکوستیک ها و پانل های محافظ از جمله تمهیدات کم هزینه برای ایجاد فاصله اجتماعی است  و این اقدامات با تغییر در ساعات کاری و رعایت تناوب یا بخش بندی کارمندان و انتقال به اتاق های مجزا میتواند تکمیل شود اما برخی شرکت های طراحی فراتر رفته و علاوه بر تغییرات چیدمان و اقدامات اصلاحی دست به طراحی یا استفاده از مبلمانی جدید در جهت بهبود سلامت و ارتقا کار کارمندان نموده اند. در ادامه با آرل همراه باشید....
تحریریه معماری آرل
وقتی کلمه  طراحی دفتر کار یا فضاهای اداری را می شنوید ، احتمالاً بلافاصله به "جالب و خلاق" بودن آن فکر نمی کنید ، اما در سال های اخیر ، مشاغل از محیط های خشک و رسمی فاصله گرفته اند تا برخی از زیباترین فضاهای اداری و بهترین دفاتر را برای کار خلاقانه و با کیفیت  ایجاد کنند. گزینه های جدید  برای کارکنان از باریستا  گرفته تا امکانات ورزشی  تا فضاهای مدیتیشن و استراحت موقت در فضاهای کاری جدید به چشم میخورد اگرچه بعد از ویروس کرونا تا حدودی همه چیز تغییر کرد اما نیاز به فضایی اجتماعی و خلاقانه موضوعی است که همیشه احساس می شود و خوشبینانه بعد از اتمام بیماری ها  فضایی جذاب و خلاق  نیاز هر دفتر کار خواهد بود در ادامه با آرل همراه باشید....
تحریریه معماری آرل
سندرم فرسودگی شغلی یک پدیده شغلی ناشی از استرس مزمن محل کار و تنش عاطفی است و هر روز بر تعداد بیشتری از متخصصان تأثیر می گذارد. این امر نه تنها با جنبه های عملیاتی شغل بلکه طراحی داخلی اداری نیز با زندگی کاری روزانه هر فرد ارتباط مستقیم دارد. معماری عصبی با مطالعه تعاملات بین مغز و معماری می تواند وضعیت عاطفی ما را تغییر دهد ، احساس آرامش ، آسایش ، افزایش بهره وری و تمرکز یا احساساتی کاملاً برعکس را نشان دهد  و بر چگونگی تاثیر طراحی اداری بر رفتار انسان اثرگذار باشد. بنابراین در ادامه با آرل با  چند استراتژی طراحی اداری برای اطمینان از رفاه کارمندان در فضاهای کاری مشترک همراه باشید.....
تحریریه معماری آرل
پروژه شاخص اطلس مال در منطقه یک تهران نزدیک به پارک نیاوران قرار دارد . منطقه یک به دلیل دارا بودن منابع طبیعی و میراث فرهنگی و تاریخی ، سکونت اکثر دیپلمات های خارجی ، وجود ساختمان های لوکس از مناطق مطلوب تهران به شمار می‌آید.
این پروژه با کاربری تجاری -اداری دارای ١٩ طبقه می باشد که ٨ طبقه اداری ، ٤ طبقه تجاری و یک طبقه فودکورت و ٦ طبقه پارکینگ را شامل می‌شود. در طراحی منحصر به فرد این پروژه سبز جنبه های زیباشناسی و بهترین ترکیب حجمی رعایت شده است و در طراحی داخلی آن شفافیت و خوانایی درساختن فضا لحاظ شده‌است در ادامه با آرل همراه باشید....
تحریریه معماری آرل
گروه معماری  Apes Designطراحی داخلی اداری شرکت سرمایه گذاری استارتاپی Amethyst  واقع در هانوی ویتنام را  به عهده گرفت  شرکت Amethystیک شرکت نوپا است که در زمینه سرمایه گذاری مالی تخصص دارد هدف اصلی این گروه  برای تمایل به ایجاد یک دفتر جدید ایجاد فضایی برای توسعه شرکت بوده است  که در آن جوانان با تفکر خلاقانه  در فضایی به سبک مدرن و دارای انعطاف پذیری در عملکرد فضا  به فعالیت کاری خود بپردازند.در ادامه با نمونه  پروژه ای اداری با متراژ   2152 متر مربع که نمونه خوب یک دفتر کار انعطاف پذیر است  با آرل همراه باشید....
تحریریه معماری ارل
صندلی های مدیریتی در دکوراسیون دفاتر کار و فضاهای اداری بسته به ویژگی‌ها و پاسخگویی به نیاز های کاربران  و مشاغل متفاوت در بازار موجود هستند. ویژگی‌ها، کارکردها و قرارگیری در کنار میزهای کار در مشاغل متفاوت نیاز به صندلی‌های ویژه ای دارد و از انجا که کارمندان زمان زیادی از روز را در دفترکار  می گذرانند  اهمیت ارگونومیک و کاربردی بودن چه برای کارمندان و چه مدیریت سازمان بسیار مهم و دارای اولویت می باشد. در ادامه با آرل با انواع صندلی های اداری و مدیریتی برای انتخاب اصولی همراه باشید....
تحریریه معماری آرل
دکوراسیون و نوع چیدمان دفاتر کار اداری و شرکت ها عامل مهمی است که بر نحوه انجام وظایف کارمندان تأثیر می گذارد از این رو قبل از تصمیم گیری در مورد چیدمان دفترکار خود ، مطمئن شوید که اهداف شرکت، وظایف کارمندان و  نیاز آنها به تعامل با یکدیگر و مشتری ها و همچنین به قابلیت دسترسی به عملکردهای پشتیبانی فکر کنید. دیگر روزگار کار در اتاقک های دلگیر و یکسان برای همه مشاغل  گذشته و  انواع مختلفی از طرح های اداری برای پشتیبانی از سبک های مختلف کار و نیازهای مشاغل مختلف وجود دارد. در ادامه با آرل با  چند نمونه از انواع چیدمان اداری همراه باشید.....
تحریریه معماری آرل
در حالی که فرآیند انتخاب و طراحی یک فضای اداری را طی می کنیم ، باید مراقب باشیم که طراحی محل کار چقدر بر رفتار انسان تأثیر می گذارد. دکوراسیون دفتر کار و فضای اداری که خوب طراحی شده امید و نوآوری را القا می کند ، در حالی که یک طراحی ضعیف می تواند برای روحیه و سلامتی مضر باشد.با کاوش در طراحی فضای اداری جدید و بررسی مفاهیم  زیربنایی  دریافتیم که معماری و دکوراسیون دفاتر کار بیشترین تأثیر مثبت را بر کارمندان دارند. در ادامه با نکاتی برای تشویق و تأثیرگذاری بیشتر دفاتر کار  با آرل همراه باشید.....
تحریریه معماری آرل
برای آگاهی از روند جهانی طراحی دفاتر کار و فضاهای اداری و  تغییرات حاصل از  همه گیری ویروس کرونا و اثرات ان در طراحی و چیدمان فضاهای کاری با مشاهده  نمونه پروژه های اداری  دریافتیم به جز تعداد انگشت شماری از پروژه های ساخته شده تاکنون ، بسیاری از اصلاحات و تعدیل ها مانند افزایش جریان هوا ، فاصله اجتماعی ، بهبود شرایط پاک سازی ، کاهش ظرفیت و دورکاری از مواردی است که در فضاهای جدید تغییرات چشمگیری ایجاد کرده در واقع به صورت کلی انعطاف پذیری به عنوان عاملی کلیدی برای دفاتر کار آینده نقش پررنگتری را ایفا میکند.در ادامه با 25 پروژه طراحی داخلی اداری جالب توجه با آرل همراه باشید.....
تحریریه معماری آرل
گوگل برنامه‌های جاه‌طلبانه‌ای برای بازطراحی  داخلی و دکوراسیون محیط کار  و فضای اداری خود در دوران پساکرونا دارد؛ از دیواره‌ی بادی، کانال‌ هوای پارچه‌ای و اتاق‌های جدید برای برگزاری جلسات گرفته تا آنچه این شرکت «پادهای تیمی» خطاب می‌کند.در واقع  شرکت گوگل می‌خواهد دفاتر کاری خود را برای دوران پسا-کرونا مطابق با معیارهایی برای ایجاد فاصله اجتماعی   بازطراحی کند. نیویورک تایمز گزارش جامعی شامل عکس و ویدئو از برنامه‌هایی که گوگل برای بازطراحی دفاتر کاری در سر می‌پروراند منتشر کرده است. به اعتقاد کارشناس ورج، آنچه گوگل انجام می‌دهد فراتر از نیاز معمول است و شماری از این برنامه‌ها بیش از حد نیاز پیچیده هستند در ادامه با آرل همراه باشید....
تحریریه معماری آرل
طراحی فضاهای اداری توسط گروه معماران آرل مفهومی  مترادف با طرح های مدرنی هستند که تازگی و پیشرفت را به نمایش می گذارند و  آسایش کاربران فضا را در اولویت قرار می دهند تا بتواند بهترین نتیجه را ایجاد و با افزایش انگیزه در کارمندان کیفیت کار را ارتقا بخشند ترکیب های رنگی، مبلمان  مناسب و راهکارهای خلاقانه در ایجاد فضای اداری مطلوب  نقش بسزایی دارند.در طراحی های داخلی دفاتر اداری معمولاً جنبه های مدرن زیادی وجود دارد که می تواند به تحقق بخشیدن ایده های گروه معماران کمک کنند تا شرکت ها بدون کاهش راحتی،  رشد و تولید خود را حفظ کنند  در طراحی های آرل دفاتر مدرن به نحوی متعادل ساخته می شوند تا نیازهای کاری و تفریحی به درستی برآورده شوند. زیرا تلاش اصلی تیم جلوگیری از یکنواختگی و ایجاد کسالت در فضاهای اداری  و ایجاد فضایی همه جانبه، متناسب و متعادل است در ادامه با آرل با ویژگی های مدرن دفاتر کار اداری همراه باشید.....
 تحریریه معماری آرل
شرکت هنكل با 138 سال قدمت و با داشتن 330 نمایندگی و بیش از پنجاه هزار پرسنل در 75 كشور دنیا، یكی از صاحب نام تـرین تولید كنندگان انواع چسب های عمـومی و صنعتی ، مواد شوینده و بهـداشتی می باشد.دفتر مرکزی هنکل-پاک وش در منطقه ای در غرب تهران در ساختمانی 8 طبقه و با مساحتی درحدود 6000 مترمربع واقع شده است.
ساختمان موجود به منظور همسو شدن با فضایی مدرن، مینیمال و منطبق با الگوها و استانداردهای بین المللی شرکت هنکل، نیازمند بازنگری و تغییرات ساختاری اساسی داشت. بدین منظور بخشهای زیادی از فضاهای داخلی تخریب و تغییرات زیادی در سیستم های تاسیسات الکتریکی و مکانیکی آن صورت گرفت و تنها نمای ساختمان بدون تغییر باقی ماند در ادامه با آرل همراه باشید....
مجموع ۳۴۰ رکورد - در ۲۷ صفحه
مهندسین مشاور معماری
کاردستی با وسایل دور ریختنی
طراحی دفتر کار اداری

عضویت در گروه معماران آرل

بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید.


معماری و طراحی هتل
طراحی و اجرا ساختمان اداری
طراحی داخلی و معماری داروخانه
تماس با گروه معماران آرل
: تهران ، نیاوران، سه راه یاسر،ساختمان آوا 2،
پلاک 250، طبقه 3، واحد 34
تلفن  :  ۶-۲۲۹۰۱۹۰۵-۰۲۱ 
فکس :    ۲۲۹۰۱۹۰۷-۰۲۱
ایمیل: info@arel.ir