۰۲۱-۲۲۹۰۱۹۰۵-۶

دکوراسیون و طراحی داخلی دفاتر ساختمان اداری دارای دو ویژگی مهم است. اول اینکه پلان و سیرکولاسیون بر اساس الگوهای موجود شکل بگیرد و دوم اینکه هیچ گونه محدودیتی برای زیباسازی بصری فضای داخل یا خارج ساختمان وجود ندارد. امروزه طراحی داخلی دفتر کار گوگل، دکوراسیون داخلی شرکت توئیتر و یا اینستاگرام بسیار نامتعارف تر از یک شرکت با خصوصیات تکنولوژی یا شبکه اجتماعی است. شاید جالب ترین بخش طراحی و اجرای یک شرکت اداری مدرن استفاده متنوع متریال باشد. مثلا طراحی داخلی اداری با چوب، طراحی داخلی اداری با شیشه و یا طراحی داخلی اداری مدرن با تلفیق انواع متریال های رنگی برای این عرصه پرکاربرد مورد استفاده قرار می گیرند.
برای یک گفتگو صمیمانه در مورد طراحی فضای اداری شما آماده هستیم
تحریریه معماری ارل
طراحی داخلی این پروژه اداری  توسط تیم معماران Alfredo Catedral-Webb  برای یك شركت بازاریابی و تبلیغات ویدیویی به نام Tubescience  در لس آنجلس كالیفرنیا طراحی و اجرا شده است. وقتی  کارفرما و صاحبین شرکت  برای اولین بار تصمیم به بازسازی و طراحی استودیوی جدید خود گرفتند  تمایل داشتند با فضای زیاد و در دسترس آزادی عمل زیادی را برای معماران ایجاد کنند تا  فضایی کاملاً خاص خلق کرده که نتیجه نهایی یک فضای اداری فراموش نشدنی باشد در ادامه با آرل همراه باشید....
تحریریه معماری آرل
واقعاً عجیب است که چگونه  به صورت ناخودآگاه همیشه دردفاتر کار، خود را در وضعیت بدی قرار می دهیم و با گذشت هفته ها  بهره وری ما  روزانه به شدت کاهش می یابد در جوامع امروزی افراد بیشتر زمان خود را در محل کار سپری می کنند و مطالعات نشان داده است كه كیفیت محیطی یك دفترکار موقت یا ثابت بر راحتی ، سلامتی و بهره وری افراد و کارمندان تأثیر زیادی می گذارد. در ادامه با آرل با لیستی از عوامل در طراحی داخلی دفاتر کار اداری برای ایجاد محیطی شاد و راحت همراه باشید.....
تحریریه معماری آرل
 طبق توضیحات ارائه شده توسط معماران : پروژه اداری مکعب آبی، شوروم و دفتری برای یک انتشارات در منطقه بهار تهران واقع در ساختمانی پنجاه ساله بود. در ابتدا که این پروژه به دفتر ما ارائه شد، در وضعیت اولیه، کد ارتفاعی ورودی پروژه با کوچه برابر بود و واحد در تراز پایین تر از همکف قرار داشت. به همین علت ارتفاع سقف هنگام ورود به پروژه در بخش اول آن 2 متر بود در ادامه با آرل همراه باشید....
تحریریه معماری ارل
صندلی های مدیریتی در دکوراسیون دفاتر کار و فضاهای اداری بسته به ویژگی‌ها و پاسخگویی به نیاز های کاربران  و مشاغل متفاوت در بازار موجود هستند. ویژگی‌ها، کارکردها و قرارگیری در کنار میزهای کار در مشاغل متفاوت نیاز به صندلی‌های ویژه ای دارد و از انجا که کارمندان زمان زیادی از روز را در دفترکار  می گذرانند  اهمیت ارگونومیک و کاربردی بودن چه برای کارمندان و چه مدیریت سازمان بسیار مهم و دارای اولویت می باشد. در ادامه با آرل با انواع صندلی های اداری و مدیریتی برای انتخاب اصولی همراه باشید....
تحریریه معماری آرل
به عنوان یک معمار اولین اولویت شما برای طراحی دفاتر کار اداری شما چیست؟ معیارهای زیبایی شناسی و یا کاربردی؟
واقعیت این است که با اینکه کارمندان زمان زیادی از زندگی خود را در دفاتر کار سپری می کنند  اغلب اهمیت طراحی محل کار متناسب با نیازهای کارمندان نادیده گرفته می شود.مطالعه تعامل بدن انسان با محیط اطراف می تواند پاسخگو و تعدیل کننده بین طراحی محل کار و نیازهای جسمی انسان باشد در واقع  طراحی ارگونومیک دستیابی به این هدف و بسیاری موارد موثر دیگر است.
تحریریه معماری آرل
طبق شرح متن ارائه شده توسط  گروه معماران Plainoddity  طراحی یک شرکت کشاورزی درکره جنوبی به نام Greengrass  با متراژ 281 متر مربع به این گروه واگذار شده ، این  شرکت خوراکی های حیوانی مانند گوشت گاو، شیر و کره با کیفیت بالا که دارای اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 به نسبت 1 به 4 توصیه شده توسط سازمان بهداشت جهانی (WHO) و همچنین پنیر، ماست ،شیر ​​و سایر محصولات دامی را تولید می کند.در ادامه با آرل همراه باشید....
 تحریریه معماری آرل
ویروس همه گیر COVID-19 با تغییر دادن سبک کاری و زندگی افراد ، آزمایش سختی برای این است که دریابیم چگونه هر یک از مشاغل می تواند خود را با کار انعطاف پذیر انطباق دهد ، تغییر سبک زندگی کاری و اجبار برای تجدیدنظر در باره نحوه کار در آینده، چیدمان دفاتر و عادتهای ما را کاملا تغییر داده البته تحول برای طراحی فضاهای کاری و ادارات انعطاف پذیر موضوع جدیدی نیست و یکی از مواردی است که از قبل پیش بینی و رویکرد نوینی برای معماران بوده ولی پس از همه گیری، این نیاز به تحول خیلی سریعتر از پیش بینی، فضای کار را با  فاصله اجتماعی و ایجاد فضاهای تمیزتر و کارآمدتر و منعطف با شرایط تغییر داده است.
در این مدت  صاحبین مشاغل کوچک و بزرگ با چالش هایی نظیر کمبود منابع مالی و درآمد ، تصمیم گیری دشوار برای کوچک کردن نیروی کار و عدم اطمینان از زمان بازگشت افراد به کار روبرو شده اند از این رو  استفاده از روشهای آینده نگر (ایده های بزرگ) و ساده (و ارزان) برای محافظت از دفتر و کارمندان در برابر عوامل بیماری زای فعلی و آینده و کمک به آنها برای بازگشت امن به دفتر نیازی در اولویت و ضروری محسوب میشود در ادامه با 6 ترند برای طراحی فضاهای اداری آینده پس از کرونا با آرل همراه باشید....

تحریریه معماری آرل

جست و جو برای انتخاب و خرید صندلی اداری ارگونومیک و کاربردی بایستی متناسب با بودجه و شغل شما به منظور سرمایه گذاری در سلامتی و بهره وری کارمندان صورت گیرد ما  با پزشکان ، دانشگاهها ، آژانسهای دولتی و متخصصان مبلمان ارگونومیک صحبت کردیم تا بدانیم چه مواردی باعث ایجاد یک صندلی اداری ارگونومیک و ایده آل می شود در ادامه  با 8 نکته مهم برای انتخاب صندلی  اداری  با آرل همراه باشید....

تحریریه معماری آرل
در طراحی فضاهای اداری و دفتر کار مواردی شامل نور، رنگ های دکوراسیون، وسایل کاربردی و مبلمان اداری از اولویت ها و از موارد تاثیر گذار بر روند کاری کارمندان محسوب می شوند.یکی از محبوب ترین طراحی مبلمان اداری در سال های اخیر ، systems furniture workstations یا میز کار مدولار یا سیستمی می باشد.
مبلمان اداری می توانند علاوه بر كارآيی، سبب زيبايی محيط و دكوراسيون داخلی شوند به همین سبب انتخاب مبلمان اداری همواره از اهمیت بسیاری برخوردار است و می تواند سلامت فیزیکی و آسایش کارکنان را  نیز در محیط کار فراهم آورد.مبلمان مدولار در دفترهای کار خصوصی و یا در فضاهای اداری با پلان باز، انعطاف پذیری را در محیط فراهم می آورد. برای شناخت انواع مبلمان کاربردی و مدولار در ادامه با آرل همراه باشید....
تحریریه معماری آرل
طبق توضیحات متن که توسط معماران ارائه شده است طراحی داخلی این دفترکار در فضایی به متراژ 80 مترمربع طراحی و اجرا شده است. هدف اصلی این پروژه طراحی یک فضای کاملاً انعطاف پذیر مطابق با نیازهای کارفرما بوده ، بنابراین نقطه شروع شکل گیری پروژه با مطالعه کاربردهای احتمالی فضا آغاز شده است در ادامه فعالیت های کاری و پویایی فضا مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و تصمیم به ایجاد دفتری با سطوح مختلف برای ایجاد حریم شخصی گرفته شده است  در ادامه با آرل همراه باشید....
تحریریه معماری آرل
قطعا با صرف نظر از نوع شغلی که دارید هنگام شروع کار خود انتخاب محیط کاری مناسب و متعادل، نیازی عمومی برای کارمندان و صاحبین مشاغل محسوب می شود نیاز به فضایی راحت اما انگیزه دهنده به طوری که برای همه افراد تیم شما کار کند.  ممکن است حتی به فکر طراحی داخلی مقرون به صرفه در دفتر باشید طراحی اختصاصی متناسب با نیاز و محدودیت های فضای کاری موجود ، زیرا در هنگام طراحی فضایی که می خواهید روزهای کاری خود در در آن بگذرانید چیزهای زیادی را باید در نظر بگیرید.
 ایده ها و نکات  ضروری  در ادامه مربوط به طراحی داخلی دفتر کار  می تواند به شما در رسیدن به طرحی کمک کند که برای تجارت شما نیز مفید باشد در ادامه با آرل همراه باشید...
تحریریه معماری آرل
 امروزه، تعادل بین کار و زندگی مفهومی در حال تحول است اما به‌عبارت ساده، "تعادل بین کار و زندگی" درباره دستیابی به ترکیبی از کسب‌وکار و زندگی شخصی است. ما همه منحصربه‌فرد هستیم، و اصطلاح «زندگی شخصی» برای هر کدام از ما دارای مفهوم متفاوتی است، که می‌تواند شامل گذراندن وقت با دوستان و خانواده‌، استراحت‌کردن، انجام کارهای موردعلاقه، شرکت در برنامه‌ها و دوره‌های شخصی، معنوی یا آموزشی، ورزش‌کردن و مراقبه باشد. حتی می‌تواند شامل شغل نیز باشد.  طبق توضیح معماران موضوع این پروژه، که دفتر فروش تجهیزات ورزشی بود، آنها را به ایده ی ایجاد تعادل بیشتر بین محل کار و تندرستی، با شکاندن اصول یک دفتر اداری و ادغام آن با محل نمایش محصولات ورزشی رساند در ادامه با آرل همراه باشید.....
تحریریه معماری آرل
  Investribeیک شرکت سرمایه گذاری است که در محله ای آرامی در شهر شلوغ BENGALURU  درهند واقع شده است.  به طور خلاصه درخواست کارفرما برای ساخت یک ساختمان اداری در دو سطح با تأکید بر سیستم هایی بود که باعث صرفه جویی در انرژی و به حداقل رساندن اثر کربن (میزان کل انتشار گاز گلخانه‌ای) شود و بهینه سازی فضای بیشتر  برای چشم اندازها و فضای کمتر ساخته از اولویت های طراحی بود.در ادامه با اطلاعات بیشتر و پلان های این ساختمان اداری با آرل همراه باشید.....
مجموع ۳۲۸ رکورد - در ۲۶ صفحه
مهندسین مشاور معماری
کاردستی با وسایل دور ریختنی
طراحی دفتر کار اداری

عضویت در گروه معماران آرل

بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید.


معماری و طراحی هتل
طراحی و اجرا ساختمان اداری
طراحی داخلی و معماری داروخانه
تماس با گروه معماران آرل
: تهران ، نیاوران، سه راه یاسر،ساختمان آوا 2،
پلاک 250، طبقه 3، واحد 34
تلفن  :  ۶-۲۲۹۰۱۹۰۵-۰۲۱ 
فکس :    ۲۲۹۰۱۹۰۷-۰۲۱
ایمیل: info@arel.ir