۰۲۱-۲۲۹۰۱۹۰۵-۶

شرکت طراحی دکوراسیون اداری و معماری داخلی اداری  ساختمان اداری دارای دو ویژگی مهم است. اول اینکه پلان و سیرکولاسیون بر اساس الگوهای موجود شکل بگیرد و دوم اینکه هیچ گونه محدودیتی برای زیباسازی بصری فضای داخل یا خارج ساختمان وجود ندارد. امروزه طراحی داخلی دفتر کار گوگل، دکوراسیون داخلی شرکت توئیتر و یا اینستاگرام بسیار نامتعارف تر از یک شرکت با خصوصیات تکنولوژی یا شبکه اجتماعی است. شاید جالب ترین بخش طراحی و اجرای یک شرکت اداری مدرن استفاده متنوع متریال باشد. مثلا طراحی داخلی اداری با چوب، طراحی داخلی اداری با شیشه و یا طراحی داخلی اداری مدرن با تلفیق انواع متریال های رنگی برای این عرصه پرکاربرد مورد استفاده قرار می گیرند.
روند طراحی اداره‌ها همواره در حال تغییر است و باید به گونه‌ای طراحی شود که متناسب با تجهیزات محل کار باشد. این مهم، تنها با کمک شرکت طراحی دکوراسیون اداری که در این زمینه تخصص کافی دارد، انجام می‌پذیرد.

شرکت طراحی دکوراسیون اداری برای به ارمغان آوردن، محیط دلخواه شما باید به نکات ریزی توجه کند که در ادامه تعدادی از آنها را نام می بریم:
هماهنگی در طراحی: یکپارچگی در قرارگیری مبلمان اداری، رنگ آنها، چینش و جنس عناصر  از مواردی است که می‌تواند هماهنگی را حفظ کند و در معماری داخلی اداری بسیار تاثیرگذار باشد. دکوراسیون اداری مدرن باید تم خاصی داشته باشد و در عین تفاوت ها، یکدیگر را تکمیل کرده و با هم در هماهنگی باشند. صرفا محیطی که شکل و نورپردازی یا رنگ وسایل در آنها یکسان است، جذابیتی برای مخاطب ندارد.
توجه به حوزه فعالیت در  در طراحی دکوراسیون اداری: برای اینکه بتوان طراحی شایسته‌ای انجام شود باید  بین موضوع فعالیت اداره و انتخاب طرح مناسب، هارمونی ایجاد کرد. برای مثال طراحی یک دفتر تجاری با مطب پزشک متفاوت است و تنها شرکت طراحی دکوراسیون اداری که از تخصص و تجربه کافی برخوردار باشد، می‌تواند این هماهنگی را ایجاد کند.
توجه به سلامت کارکنان: نزدیک به نیمی از عمر کارمندان در شرکت گذرانده می‌شود و یکی از دلایلی که ادارات مختلف به فکر طراحی دکوراسیون اداری می‌پردازند، راحتی کارمندان است. وجود صندلی های ارگونومیک، بهره‌وری کارمندان را افزایش داده و باعث حس آسودگی می‌شود. به علاوه نکته‌ای که باید به آن توجه کرد وجود حریم خصوصی در اداره است. همه این موارد توسط شرکت طراحی دکوراسیون اداری، با استفاده از پارتیشن‌های اداری، کنترل می‌شود.
توجه به بودجه کاربر: دوام مبلمان اداری بستگی به نوع کاربرد آن دارد. بنابراین باید با توجه بودجه کارفرما، محصولی را انتخاب کرد که دوام بالای داشته‌باشد. تهیه لیست کامل از علاقه و نیازهای کارفرما، کمک می‌کند تا درباره طرح کلی به جمع بندی برسید. برگزاری جلسه با کارفرما، باعث می‌شود تا از طرح مد نظر، اطمینان کامل حاصل کنیم.
 
برای یک گفتگو صمیمانه در مورد طراحی فضای اداری شما آماده هستیم
تحریریه معماری آرل
در دنیای تجارت امروز، طراحی متناسب و اصولی فضاهای اداری و شرکت ها  هم برای کارمندان یک شرکت و هم برای مشتری یا مشتریانی که ممکن است روزانه به آنجا مراجعه کنند، بسیار مهم است، در واقع دکوراسیون در نهایت می تواند منجر به شکست یا موفقیت یک کسب و کار شود. در ادامه با آرل با نکاتی که نشان می دهد چرا طراحی داخلی اداری بسیار مهم است و برخی از اقداماتی که می توانید برای بهبود فضای اداری خود انجام دهید همراه باشید...
تحریریه معماری آرل
قطعا با صرف نظر از نوع شغلی که دارید هنگام شروع کار خود انتخاب محیط کاری مناسب و متعادل، نیازی عمومی برای کارمندان و صاحبین مشاغل محسوب می شود نیاز به فضایی راحت اما انگیزه دهنده به طوری که برای همه افراد تیم شما کار کند.  ممکن است حتی به فکر طراحی داخلی مقرون به صرفه در دفتر باشید طراحی اختصاصی متناسب با نیاز و محدودیت های فضای کاری موجود ، زیرا در هنگام طراحی فضایی که می خواهید روزهای کاری خود در در آن بگذرانید چیزهای زیادی را باید در نظر بگیرید.
 ایده ها و نکات  ضروری  در ادامه مربوط به طراحی داخلی دفتر کار  می تواند به شما در رسیدن به طرحی کمک کند که برای تجارت شما نیز مفید باشد در ادامه با آرل همراه باشید...
تحریریه معماری آرل
واقعاً عجیب است که چگونه  به صورت ناخودآگاه همیشه دردفاتر کار، خود را در وضعیت بدی قرار می دهیم و با گذشت هفته ها  بهره وری ما  روزانه به شدت کاهش می یابد در جوامع امروزی افراد بیشتر زمان خود را در محل کار سپری می کنند و مطالعات نشان داده است كه كیفیت محیطی یك دفترکار موقت یا ثابت بر راحتی ، سلامتی و بهره وری افراد و کارمندان تأثیر زیادی می گذارد. در ادامه با آرل با لیستی از عوامل در طراحی داخلی دفاتر کار اداری برای ایجاد محیطی شاد و راحت همراه باشید.....
تحریریه معماری آرل
همه‌گیری نحوه کار اداری را در سراسر جهان تغییر داده است. شرکت ها به سرعت بر جریانات کاری سنتی تجدید نظر کرده اند تا در ارتباط  با دنیای جدید باقی بمانند و بر تجربه کاربری کارمندان تمرکز کنند. طراحان با بازطراحی اداری به روشی جامع، بر روی مدل های جدید کار می کنند که ایمنی و رفاه کارکنان را تضمین می کند و در عین حال انعطاف پذیری بیشتر و راه های متنوعی برای همکاری ایجاد می کنند در ادامه با آرل همراه باشید...
تحریریه معماری آرل
طبق توضیحات متن ارائه شده توسط معماران در قلب روتردام، مقر جدید فضای اداری یونیلور دریک ساختمان متعلق به سال 1960 توسط معمار CA Abspoel با ساختار بتنی خیره کننده  به ساختمان اداری با گنجایش 750 کارمند بازطراحی گردیدi در ادامه با اطلاعات و تصاویر بیشتر این پروژه با آرل همراه باشید....
تحریریه معماری آرل
محیط اداری و فضاهایی که شرکت های معماری بزرگ کارهای خود را در آن انجام می دهند، یک منبع کنجکاوی بی پایان برای معماران است. با درک این فضاهای کاری، معماران امیدوارند که محیطی را که ایده ها و الگوهای مورد علاقه آنها شکل گرفته است را درک کنند و درک عمیق تر از شیوه های مورد علاقه خود را بدست آورند. با آرل در ادامه همراه باشید تا با طراحی 10 آتلیه معماری آشنا شوید... 
تحریریه معماری آرل
طبق توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران Fuego Camina Conmigo یک آژانس و شرکت تبلیغاتی استراتژیک و خلاق است که به دنبال افتتاح دفتر مرکزی جدید خود برای تحقق ارزش های کاری خود در فضا بوده است. این پروژه شامل نوسازی یک فضای اداری در طبقه سوم یک ساختمان واقع در محله صنعتی گراسیا، بارسلون است . فضایی با فرم مستطیل شکل، مملو از جزئیات و عناصر معماری بدیع و پنجره هایی در سه نما. در ادامه با آرل همراه باشید....
تحریریه معماری آرل
پردیس گوگل  با نمای خلیج طراحی شده توسط استودیو BIGمعماری و Heatherwick در سیلیکون ولی، کالیفرنیا افتتاح شد.
ماموریت پردیس جدید  گوگل ایجاد یک طراحی انسان محور برای آینده دفاتر اداری شرکت Google و تعیین استانداردهای جدید پایدار جهانی برای طراحی ساختمان و دفاتر اداری است که  قصد دارد تا سال 2030 به طور کامل با انرژی های فاقد کربن کار کند. خلاصه اهداف طراحی پردیس گوگل بر روی سه موضوع اصلی از ابتدای پروژه متمرکز بوده: نوآوری، طبیعت و جامعه.  در ادامه اطلاعات بیشتر با آرل همراه باشید.....

تحریریه معماری آرل

یک  شرکت طراح دکوراسیون اداری  در زمینه تعریف فضاهای داخلی و حوزه بندی، سبک دکوراسیون ، محیط ، طرح های رنگی ، متریالها  ، برند تجاری اداری ، عناصر سفارشی ، نور دفتر ، دکوراسیون عمومی و از همه مهمتر انتخاب قطعات عالی مبلمان برای دفترکار جدیدتان با شما همکاری می کند. اگر این مقاله را می خوانید به احتمال زیاد به دنبال انتخاب طراح حرفه ای دفترکار و فضای اداری خود در میان بسیاری از گزینه ها هستید  با آرل  با این مقاله برای انتخاب آگاهانه همراه باشید....

تحریریه معماری آرل
تصمیم برای ایجاد یک ساختار تجاری جدید برای کسب و کار تصمیم بزرگی است.  طراحی و اجرای ساختمان اداری از ابتدا نیاز به برنامه ریزی زیادی دارد و برای اطمینان از موفقیت آمیز بودن فرآیند، کارهای خاصی وجود دارد که باید انجام دهید اگر به عنوان کار فرما یا صاحب کسب و کار  قصد شروع برای طراحی و اجرای پروژه اداری خود را دارید  و نمی دانید این فرایند را چطور و از کجا آغاز کنید  با آرل همراه باشید.....
تحریریه معماری آرل
معماری ساختمان اداری ROOF HOUSE بر اساس انتخاب یکی از پروژه های ارسال شده در مسابقه معماری می باشد که توسط کارفرما و کمپانی برگزار شده بود. معیار کلیدی طراحی این بود که شرکت کنندگان با استفاده از الوارهای چوبی لمینت شده با چسب، نمای پارامتریکی ارائه دهند که هم پتانسیل بالا در تغییر فرمت چشم انداز خیابان داشته، و هم فرصت بصری مناسبی برای تغییر ماهیت محله نسبت نوسازی های آینده را فراهم می آورد.
با آرل در ادامه همراه باشید...
تحریریه معماری آرل
پروژه شاخص اطلس مال در منطقه یک تهران نزدیک به پارک نیاوران قرار دارد . منطقه یک به دلیل دارا بودن منابع طبیعی و میراث فرهنگی و تاریخی ، سکونت اکثر دیپلمات های خارجی ، وجود ساختمان های لوکس از مناطق مطلوب تهران به شمار می‌آید.
این پروژه با کاربری تجاری -اداری دارای ١٩ طبقه می باشد که ٨ طبقه اداری ، ٤ طبقه تجاری و یک طبقه فودکورت و ٦ طبقه پارکینگ را شامل می‌شود. در طراحی منحصر به فرد این پروژه سبز جنبه های زیباشناسی و بهترین ترکیب حجمی رعایت شده است و در طراحی داخلی آن شفافیت و خوانایی درساختن فضا لحاظ شده‌است در ادامه با آرل همراه باشید....
تحریریه معماری آرل
اگر به فکر تغییر دکوراسیون یا بازسازی دفترکار یا فضای اداری خود با تعدادی از جدیدترین نوآوری ها در دکوراسیون اداری  و ایده هایی که می توانند شما را ترغیب کنند تا ظاهری جدید به دفتر خود ببخشید با آرل همراه باشید....
طراحی اداری با تمامی تغییراتی که در طول زمان داشته در بسیاری از مشاغل و مکان ها رنگی خنثی و صرفا کاربردی و کسل کننده به خود گرفته و آشنایی با ترندهای روز و تغییرات خلاقانه می تواند ایده های الهام بخشی برای  افزایش ارتباطات و آرامش در اختیار  کارمندان و صاحبین مشاغل قرار دهد و در فضا پویایی و در کارکنان انگیزه و کیفیت کار بالاتری ایجاد نماید.
مجموع ۳۵۶ رکورد - در ۲۸ صفحه
مهندسین مشاور معماری
کاردستی با وسایل دور ریختنی
شرکت طراحی دکوراسیون اداری 
طراحی و اجرای فروشگاه زنجیره ای

عضویت در گروه معماران آرل

بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید.


طراحی و ساخت ویلا
بازسازی ساختمان
اخذ تاییدیه کمیته نما 
طراحی داخلی مطب
تماس با گروه معماران آرل
: تهران ، نیاوران، سه راه یاسر،ساختمان آوا 2،
پلاک 250، طبقه 3، واحد 34
تلفن  :  ۶-۲۲۹۰۱۹۰۵-۰۲۱ 
فکس :    ۲۲۹۰۱۹۰۷-۰۲۱
ایمیل: info@arel.ir