۰۲۱-۲۲۹۰۱۹۰۵-۶

شرکت طراحی دکوراسیون اداری و معماری داخلی اداری  ساختمان اداری دارای دو ویژگی مهم است. اول اینکه پلان و سیرکولاسیون بر اساس الگوهای موجود شکل بگیرد و دوم اینکه هیچ گونه محدودیتی برای زیباسازی بصری فضای داخل یا خارج ساختمان وجود ندارد. امروزه طراحی داخلی دفتر کار گوگل، دکوراسیون داخلی شرکت توئیتر و یا اینستاگرام بسیار نامتعارف تر از یک شرکت با خصوصیات تکنولوژی یا شبکه اجتماعی است. شاید جالب ترین بخش طراحی و اجرای یک شرکت اداری مدرن استفاده متنوع متریال باشد. مثلا طراحی داخلی اداری با چوب، طراحی داخلی اداری با شیشه و یا طراحی داخلی اداری مدرن با تلفیق انواع متریال های رنگی برای این عرصه پرکاربرد مورد استفاده قرار می گیرند.
روند طراحی اداره‌ها همواره در حال تغییر است و باید به گونه‌ای طراحی شود که متناسب با تجهیزات محل کار باشد. این مهم، تنها با کمک شرکت طراحی دکوراسیون اداری که در این زمینه تخصص کافی دارد، انجام می‌پذیرد.

شرکت طراحی دکوراسیون اداری برای به ارمغان آوردن، محیط دلخواه شما باید به نکات ریزی توجه کند که در ادامه تعدادی از آنها را نام می بریم:
هماهنگی در طراحی: یکپارچگی در قرارگیری مبلمان اداری، رنگ آنها، چینش و جنس عناصر  از مواردی است که می‌تواند هماهنگی را حفظ کند و در معماری داخلی اداری بسیار تاثیرگذار باشد. دکوراسیون اداری مدرن باید تم خاصی داشته باشد و در عین تفاوت ها، یکدیگر را تکمیل کرده و با هم در هماهنگی باشند. صرفا محیطی که شکل و نورپردازی یا رنگ وسایل در آنها یکسان است، جذابیتی برای مخاطب ندارد.
توجه به حوزه فعالیت در  در طراحی دکوراسیون اداری: برای اینکه بتوان طراحی شایسته‌ای انجام شود باید  بین موضوع فعالیت اداره و انتخاب طرح مناسب، هارمونی ایجاد کرد. برای مثال طراحی یک دفتر تجاری با مطب پزشک متفاوت است و تنها شرکت طراحی دکوراسیون اداری که از تخصص و تجربه کافی برخوردار باشد، می‌تواند این هماهنگی را ایجاد کند.
توجه به سلامت کارکنان: نزدیک به نیمی از عمر کارمندان در شرکت گذرانده می‌شود و یکی از دلایلی که ادارات مختلف به فکر طراحی دکوراسیون اداری می‌پردازند، راحتی کارمندان است. وجود صندلی های ارگونومیک، بهره‌وری کارمندان را افزایش داده و باعث حس آسودگی می‌شود. به علاوه نکته‌ای که باید به آن توجه کرد وجود حریم خصوصی در اداره است. همه این موارد توسط شرکت طراحی دکوراسیون اداری، با استفاده از پارتیشن‌های اداری، کنترل می‌شود.
توجه به بودجه کاربر: دوام مبلمان اداری بستگی به نوع کاربرد آن دارد. بنابراین باید با توجه بودجه کارفرما، محصولی را انتخاب کرد که دوام بالای داشته‌باشد. تهیه لیست کامل از علاقه و نیازهای کارفرما، کمک می‌کند تا درباره طرح کلی به جمع بندی برسید. برگزاری جلسه با کارفرما، باعث می‌شود تا از طرح مد نظر، اطمینان کامل حاصل کنیم.
 
برای یک گفتگو صمیمانه در مورد طراحی فضای اداری شما آماده هستیم

تحریریه معماری آرل

یک  شرکت طراح دکوراسیون اداری  در زمینه تعریف فضاهای داخلی و حوزه بندی، سبک دکوراسیون ، محیط ، طرح های رنگی ، متریالها  ، برند تجاری اداری ، عناصر سفارشی ، نور دفتر ، دکوراسیون عمومی و از همه مهمتر انتخاب قطعات عالی مبلمان برای دفترکار جدیدتان با شما همکاری می کند. اگر این مقاله را می خوانید به احتمال زیاد به دنبال انتخاب طراح حرفه ای دفترکار و فضای اداری خود در میان بسیاری از گزینه ها هستید  با آرل  با این مقاله برای انتخاب آگاهانه همراه باشید....

تحریریه معماری آرل
تصمیم برای ایجاد یک ساختار تجاری جدید برای کسب و کار تصمیم بزرگی است.  طراحی و اجرای ساختمان اداری از ابتدا نیاز به برنامه ریزی زیادی دارد و برای اطمینان از موفقیت آمیز بودن فرآیند، کارهای خاصی وجود دارد که باید انجام دهید اگر به عنوان کار فرما یا صاحب کسب و کار  قصد شروع برای طراحی و اجرای پروژه اداری خود را دارید  و نمی دانید این فرایند را چطور و از کجا آغاز کنید  با آرل همراه باشید.....
تحریریه معماری آرل
معماری ساختمان اداری ROOF HOUSE بر اساس انتخاب یکی از پروژه های ارسال شده در مسابقه معماری می باشد که توسط کارفرما و کمپانی برگزار شده بود. معیار کلیدی طراحی این بود که شرکت کنندگان با استفاده از الوارهای چوبی لمینت شده با چسب، نمای پارامتریکی ارائه دهند که هم پتانسیل بالا در تغییر فرمت چشم انداز خیابان داشته، و هم فرصت بصری مناسبی برای تغییر ماهیت محله نسبت نوسازی های آینده را فراهم می آورد.
با آرل در ادامه همراه باشید...
تحریریه معماری آرل
پروژه شاخص اطلس مال در منطقه یک تهران نزدیک به پارک نیاوران قرار دارد . منطقه یک به دلیل دارا بودن منابع طبیعی و میراث فرهنگی و تاریخی ، سکونت اکثر دیپلمات های خارجی ، وجود ساختمان های لوکس از مناطق مطلوب تهران به شمار می‌آید.
این پروژه با کاربری تجاری -اداری دارای ١٩ طبقه می باشد که ٨ طبقه اداری ، ٤ طبقه تجاری و یک طبقه فودکورت و ٦ طبقه پارکینگ را شامل می‌شود. در طراحی منحصر به فرد این پروژه سبز جنبه های زیباشناسی و بهترین ترکیب حجمی رعایت شده است و در طراحی داخلی آن شفافیت و خوانایی درساختن فضا لحاظ شده‌است در ادامه با آرل همراه باشید....
تحریریه معماری آرل
اگر به فکر تغییر دکوراسیون یا بازسازی دفترکار یا فضای اداری خود با تعدادی از جدیدترین نوآوری ها در دکوراسیون اداری  و ایده هایی که می توانند شما را ترغیب کنند تا ظاهری جدید به دفتر خود ببخشید با آرل همراه باشید....
طراحی اداری با تمامی تغییراتی که در طول زمان داشته در بسیاری از مشاغل و مکان ها رنگی خنثی و صرفا کاربردی و کسل کننده به خود گرفته و آشنایی با ترندهای روز و تغییرات خلاقانه می تواند ایده های الهام بخشی برای  افزایش ارتباطات و آرامش در اختیار  کارمندان و صاحبین مشاغل قرار دهد و در فضا پویایی و در کارکنان انگیزه و کیفیت کار بالاتری ایجاد نماید.
تحریریه معماری آرل
هوآوی یک شرکت چینی چندملیتی فناوری است که در زمینه شبکه‌های رایانه‌ای و ارتباطات فعالیت دارد. دفتر اصلی این ابرشرکت در شهر شنژن چین قرار دارد و یکی از بزرگ‌ترین ارائه‌کننده خدمات ارتباطی در جهان است. طراحی داخلی این شعبه از دفاتر کار  Huawei با الهام از شهرها و مناظر روسیه طراحی شده و در فضایی با مساحت 25000 فوت مربع در مسکو در میان همتایان خود متمایز است زیرا این شرکت حضور بین المللی خود را به عنوان یک غول فناوری ارتباطات گسترش می دهد و این تاثیرات در طراحی داخلی و دکوراسیون اداری به وضوح دیده می شود در ادامه با آرل همراه باشید...

تحریریه معماری آرل

جست و جو برای انتخاب و خرید صندلی اداری ارگونومیک و کاربردی بایستی متناسب با بودجه و شغل شما به منظور سرمایه گذاری در سلامتی و بهره وری کارمندان صورت گیرد ما  با پزشکان ، دانشگاهها ، آژانسهای دولتی و متخصصان مبلمان ارگونومیک صحبت کردیم تا بدانیم چه مواردی باعث ایجاد یک صندلی اداری ارگونومیک و ایده آل می شود در ادامه  با 8 نکته مهم برای خرید و انتخاب صندلی  اداری  با آرل همراه باشید....

تحریریه معماری آرل
طبق توضیحات ارائه شده توسط معماران: MTL یک ساختمان اداری در بانکوک تایلند است که طبق یک سیستم معماری منحصر به فرد کار می کند.  درخواست کارفرما از معماران این بود که کسب و کار او که شرکت و کارخانه تولید آجر بود در ساختمانی 4 طبقه با مساحت 3000 متر مربع در سبک معماری فضا منعکس شود. یکی دیگر از جنبه‌های جالب خواسته کارفرما این بود که این ساختمان اداری در همه کارمندان حس دوستی و صمیمیت ایجاد کند با مشخصات و پلان های پروژه با آرل همراه باشید....
تحریریه معماری آرل
سال جدید2022 ، طبیعتاً، خوش‌بینی به فرصت‌های جدید و شروع‌های تازه را به همراه دارد از آنجایی که دنیای امروز دائما در حال فکر کردن در مورد آینده است درباره دیزاین فضاهای اداری هم که به دلیل  انتشار ویروس کرونا در این دو سال اخیر دستخوش تغییرات زیادی شده به دنبال راهکارهایی در جهت بهبود و تطابق با نیازهای روز است.
 صاحبین مشاغل و کسب و کارها علیرغم غوغایی که در دو سال گذشته متحمل شدند به بازنگری در استراتژی‌های تجاری اداری خود ادامه می‌دهند و تلاش می‌کنند تا با عدم قطعیت سال 2022 کنار بیایند و پیش بینی هایی در جهت برخورد موثرتر اعمال نمایند.اما در سال 2022 شاهد چه ترندهایی در طراحی داخلی دفاتر کار و ساختمان های اداری خواهیم بود؟ با آرل همراه باشید....
تحریریه معماری آرل
طبق توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. شرکت BOHO  دکور که در سال 2015 تأسیس شد، یک شرکت طراحی داخلی و ساخت و ساز دارای تیمی جوان است که در بسیاری از پروژه های پیشرو و رو به رشد ویتنام مشارکت داشته است.  این شرکت پس از گسترش خود، اخیراً به یک دفتر تازه نقل مکان کرده که برای مطابقت با فرهنگ شرکت و الهام بخشیدن به تیم مشتاق آن طراحی شده است در ادامه با آرل همراه باشید....
تحریریه معماری آرل
طبق توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران Fuego Camina Conmigo یک آژانس و شرکت تبلیغاتی استراتژیک و خلاق است که به دنبال افتتاح دفتر مرکزی جدید خود برای تحقق ارزش های کاری خود در فضا بوده است. این پروژه شامل نوسازی یک فضای اداری در طبقه سوم یک ساختمان واقع در محله صنعتی گراسیا، بارسلون است . فضایی با فرم مستطیل شکل، مملو از جزئیات و عناصر معماری بدیع و پنجره هایی در سه نما. در ادامه با آرل همراه باشید....
تحریریه معماری آرل
وقتی نوبت به ایجاد، توسعه یا تغییر نام تجاری کسب و کار شما می رسد، عوامل زیادی باید در نظر گرفته شود از جمله اینکه چگونه برند در طراحی داخلی محیط کسب و کار شما منعکس می شود. قطعا نام تجاری به یک لوگو ختم نمی شودو از آنجا که طراحی داخلی تجربه حسی ویژه ای به مشتریان منتقل می کند. بنابراین، مهم است به یاد داشته باشید که طراحی داخلی اساساً نوعی گسترش خدمات به مشتری و هویت بخشی به برند یک تجارت است.
طراحی موفق یک محیط کاری چه فضای اداری و چه تجاری تجربه ای ایجاد می کند که به مشتریان شما اجازه می دهد قبل از اینکه فرصت بازدید از وب سایت شما یا تماس مستقیم با شما را داشته باشند، تجارت شما را درک کنند. برند چیزی است که شما را متمایز می کند و باعث می شود فضا، محصول ویا خدمات شما برای مشتریان جدید و قدیمی قابل تشخیص باشد در ادامه با آرل همراه باشید...

تحریریه معماری آرل
طبق متن ارائه شده توسط معماران، پروژه به صورت یک سوله کنج رها شده در انتهای یک سوله در کنج کارخانه به ما واگذار شد. خواسته‌های اولیه‌ی ما رسیدن به یک دفتر کار مناسب برای یک شرکت شتاب‌دهنده‌ی دارویی نوپا با تمرکز بر تحقیقات تیم جوان تولید صنعتی بود. پس از بررسی و آنالیز پروژه اهداف مشخصی را برای پیشبرد طراحی اداری در نظر گرفتیم در ادامه با آرل همراه باشید....

 

مجموع ۳۵۴ رکورد - در ۲۸ صفحه
مهندسین مشاور معماری
کاردستی با وسایل دور ریختنی
شرکت طراحی دکوراسیون اداری 
طراحی و اجرای فروشگاه زنجیره ای

عضویت در گروه معماران آرل

بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید.


طراحی و ساخت ویلا
بازسازی ساختمان
اخذ تاییدیه کمیته نما 
طراحی داخلی مطب
تماس با گروه معماران آرل
: تهران ، نیاوران، سه راه یاسر،ساختمان آوا 2،
پلاک 250، طبقه 3، واحد 34
تلفن  :  ۶-۲۲۹۰۱۹۰۵-۰۲۱ 
فکس :    ۲۲۹۰۱۹۰۷-۰۲۱
ایمیل: info@arel.ir