۰۲۱-۲۲۹۰۱۹۰۵-۶

دکوراسیون و طراحی داخلی دفاتر ساختمان اداری دارای دو ویژگی مهم است. اول اینکه پلان و سیرکولاسیون بر اساس الگوهای موجود شکل بگیرد و دوم اینکه هیچ گونه محدودیتی برای زیباسازی بصری فضای داخل یا خارج ساختمان وجود ندارد. امروزه طراحی داخلی دفتر کار گوگل، دکوراسیون داخلی شرکت توئیتر و یا اینستاگرام بسیار نامتعارف تر از یک شرکت با خصوصیات تکنولوژی یا شبکه اجتماعی است. شاید جالب ترین بخش طراحی و اجرای یک شرکت اداری مدرن استفاده متنوع متریال باشد. مثلا طراحی داخلی اداری با چوب، طراحی داخلی اداری با شیشه و یا طراحی داخلی اداری مدرن با تلفیق انواع متریال های رنگی برای این عرصه پرکاربرد مورد استفاده قرار می گیرند.
برای یک گفتگو صمیمانه در مورد طراحی فضای اداری شما آماده هستیم
تحریریه معماری آرل
در طراحی فضاهای اداری و دفتر کار مواردی شامل نور، رنگ های دکوراسیون، وسایل کاربردی و مبلمان اداری از اولویت ها و از موارد تاثیر گذار بر روند کاری کارمندان محسوب می شوند.یکی از محبوب ترین طراحی مبلمان اداری در سال های اخیر ، systems furniture workstations یا میز کار مدولار یا سیستمی می باشد.
مبلمان اداری می توانند علاوه بر كارآيی، سبب زيبايی محيط و دكوراسيون داخلی شوند به همین سبب انتخاب مبلمان اداری همواره از اهمیت بسیاری برخوردار است و می تواند سلامت فیزیکی و آسایش کارکنان را  نیز در محیط کار فراهم آورد.مبلمان مدولار در دفترهای کار خصوصی و یا در فضاهای اداری با پلان باز، انعطاف پذیری را در محیط فراهم می آورد. برای شناخت انواع مبلمان کاربردی و مدولار در ادامه با آرل همراه باشید....
تحریریه معماری آرل
طبق توضیحات متن که توسط معماران ارائه شده است طراحی داخلی این دفترکار در فضایی به متراژ 80 مترمربع طراحی و اجرا شده است. هدف اصلی این پروژه طراحی یک فضای کاملاً انعطاف پذیر مطابق با نیازهای کارفرما بوده ، بنابراین نقطه شروع شکل گیری پروژه با مطالعه کاربردهای احتمالی فضا آغاز شده است در ادامه فعالیت های کاری و پویایی فضا مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و تصمیم به ایجاد دفتری با سطوح مختلف برای ایجاد حریم شخصی گرفته شده است  در ادامه با آرل همراه باشید....

تحریریه معماری آرل

جست و جو برای انتخاب و خرید صندلی اداری ارگونومیک و کاربردی بایستی متناسب با بودجه و شغل شما به منظور سرمایه گذاری در سلامتی و بهره وری کارمندان صورت گیرد ما  با پزشکان ، دانشگاهها ، آژانسهای دولتی و متخصصان مبلمان ارگونومیک صحبت کردیم تا بدانیم چه مواردی باعث ایجاد یک صندلی اداری ارگونومیک و ایده آل می شود در ادامه  با 8 نکته مهم برای انتخاب صندلی  اداری  با آرل همراه باشید....

 تحریریه معماری آرل
ویروس همه گیر COVID-19 با تغییر دادن سبک کاری و زندگی افراد ، آزمایش سختی برای این است که دریابیم چگونه هر یک از مشاغل می تواند خود را با کار انعطاف پذیر انطباق دهد ، تغییر سبک زندگی کاری و اجبار برای تجدیدنظر در باره نحوه کار در آینده، چیدمان دفاتر و عادتهای ما را کاملا تغییر داده البته تحول برای طراحی فضاهای کاری و ادارات انعطاف پذیر موضوع جدیدی نیست و یکی از مواردی است که از قبل پیش بینی و رویکرد نوینی برای معماران بوده ولی پس از همه گیری، این نیاز به تحول خیلی سریعتر از پیش بینی، فضای کار را با  فاصله اجتماعی و ایجاد فضاهای تمیزتر و کارآمدتر و منعطف با شرایط تغییر داده است.
در این مدت  صاحبین مشاغل کوچک و بزرگ با چالش هایی نظیر کمبود منابع مالی و درآمد ، تصمیم گیری دشوار برای کوچک کردن نیروی کار و عدم اطمینان از زمان بازگشت افراد به کار روبرو شده اند از این رو  استفاده از روشهای آینده نگر (ایده های بزرگ) و ساده (و ارزان) برای محافظت از دفتر و کارمندان در برابر عوامل بیماری زای فعلی و آینده و کمک به آنها برای بازگشت امن به دفتر نیازی در اولویت و ضروری محسوب میشود در ادامه با 6 ترند برای طراحی فضاهای اداری آینده پس از کرونا با آرل همراه باشید....
تحریریه معماری آرل
قطعا با صرف نظر از نوع شغلی که دارید هنگام شروع کار خود انتخاب محیط کاری مناسب و متعادل، نیازی عمومی برای کارمندان و صاحبین مشاغل محسوب می شود نیاز به فضایی راحت اما انگیزه دهنده به طوری که برای همه افراد تیم شما کار کند.  ممکن است حتی به فکر طراحی داخلی مقرون به صرفه در دفتر باشید طراحی اختصاصی متناسب با نیاز و محدودیت های فضای کاری موجود ، زیرا در هنگام طراحی فضایی که می خواهید روزهای کاری خود در در آن بگذرانید چیزهای زیادی را باید در نظر بگیرید.
 ایده ها و نکات  ضروری  در ادامه مربوط به طراحی داخلی دفتر کار  می تواند به شما در رسیدن به طرحی کمک کند که برای تجارت شما نیز مفید باشد در ادامه با آرل همراه باشید...
تحریریه معماری آرل
 امروزه، تعادل بین کار و زندگی مفهومی در حال تحول است اما به‌عبارت ساده، "تعادل بین کار و زندگی" درباره دستیابی به ترکیبی از کسب‌وکار و زندگی شخصی است. ما همه منحصربه‌فرد هستیم، و اصطلاح «زندگی شخصی» برای هر کدام از ما دارای مفهوم متفاوتی است، که می‌تواند شامل گذراندن وقت با دوستان و خانواده‌، استراحت‌کردن، انجام کارهای موردعلاقه، شرکت در برنامه‌ها و دوره‌های شخصی، معنوی یا آموزشی، ورزش‌کردن و مراقبه باشد. حتی می‌تواند شامل شغل نیز باشد.  طبق توضیح معماران موضوع این پروژه، که دفتر فروش تجهیزات ورزشی بود، آنها را به ایده ی ایجاد تعادل بیشتر بین محل کار و تندرستی، با شکاندن اصول یک دفتر اداری و ادغام آن با محل نمایش محصولات ورزشی رساند در ادامه با آرل همراه باشید.....
تحریریه معماری آرل
  Investribeیک شرکت سرمایه گذاری است که در محله ای آرامی در شهر شلوغ BENGALURU  درهند واقع شده است.  به طور خلاصه درخواست کارفرما برای ساخت یک ساختمان اداری در دو سطح با تأکید بر سیستم هایی بود که باعث صرفه جویی در انرژی و به حداقل رساندن اثر کربن (میزان کل انتشار گاز گلخانه‌ای) شود و بهینه سازی فضای بیشتر  برای چشم اندازها و فضای کمتر ساخته از اولویت های طراحی بود.در ادامه با اطلاعات بیشتر و پلان های این ساختمان اداری با آرل همراه باشید.....
تحریریه معماری آرل
طبق توضیحات معماران، طراحی داخلی این ساختمان اداری 8 طبقه، واقع در مکزیک و در فضایی به مساحت 1000 m²  ساخته شده این ساختمان اداری با سازه فلزی و بتن مسلح برای دستیابی به شکاف های بزرگ ، فضاهای باز و برای داشتن پلانی باز برای ایجاد فضای اداری برای کاربردهای متنوع طراحی شده است در ادامه با آرل همراه باشید....
تحریریه معماری آرل
لورآل ( L’Oreal )  یک برند فرانسوی و تولید کننده ی لوازم آرایشی و یکی از بزرگ ترین کمپانی های تولید کننده ی لوازم ارایشی دنیا از سال 1909 تاکنون می باشد.فضای کار اداری لورئال در ورشو لهستان به طور کامل هویت نام تجاری محصولات زیبایی اش را مطابق معیارهای زیبایی شناسی و با ظرافت منحصر به فردی به تصویر کشیده است در ادامه با توضیحات بیشتر با آرل همراه باشید....
تحریریه معماری آرل
تمرکز این پروژه بر روی ایجاد فضای مناسب ، کاربردی و ایجاد خلاقیت و جذب استعدادها می باشد. چالش بزرگ طراحی  دفترکاربورس و اوراق بهادر نگهداشتن هویت سازمانی و نمایش هنر کانادای در سازمان است. راه حلی که ارائه شده منطقه بندی کردن فضاهای (سالن ،پذیرش ، کار ، گالری و ... ) سازمان بود که از طریق بازی و صحبت کردن لوازم فضاها با یکدیگر در ارتباط باشند. همراه آرل باشید..
تحریریه معماری آرل
هندسه طراحی فضای داخلی پروژه Aviator Box  بر اساس الگوریتم ورونوی می باشد، این الگو یک سیستم ریاضی و هندسی است، که به کمک نرم افزارهای طراحی و برنامه نویسی توسط تعریف نقاط محقق می شود. همچنین ساخت پروژه بر مبنای سیستم ساخت صنایع هوانوردی (Aviator) می باشد که هندسه ورونوی با این شیوه ساخت یک ترکیب ساختاری منسجم می سازد.   پروژه Aviator Box  در بخش   metal architecture مسابقه آرکیتایزر۲۰۲۰  بصورت ویژه تقدیر شود و این رخ داد را به گروه معماری الشتر تبریک می گوییم. همراه آرل باشید..
تحریریه معماری آرل
جوان، نوآور و جسور؛ این ها ویژگی های بیان شده برای شرکت بیمه Youse است.
طراحی شرکت "یوس" با الهام پذیری از ایده های فوق شکل گرفته است. همچنین در پلان های شرکت بر انعطاف پذیری فضاها و امکانات متعدد در طرح بندی مانند: جایگاه قرارگیری اتاق های خصوصی/مشترک و تقسیم بندی برای محدوده کاری هر کارمند تاکید شده است.
با آرل در ادامه همراه باشید...
تحریریه معماری آرل
در طراحی اتاق مدیریت باید اهداف خود را از دكوراسیون و طراحی تعیین كنید، این‌كه می‌خواهید در ورود کارفرما چه حسی را القا كنید؟! حس اقتدار مدیریت، حس صمیمت، یا حس اعتماد؟
برای یك مدیر فروش، جلب اعتماد مشتری مهم‌ترین عامل موفقیت اوست. مشتری با ورود به اتاق باید درك كند كه می‌تواند به حرف‌های مدیر اطمینان داشته باشد، جدا از طرز برخورد و ظاهر مدیر، چیدمان مبلمان و جزئیات مربوط به آن، حتی مدل و سبك صندلی‌ها نیز از اهمیت خاصی برخوردار است. 
مجموع ۳۲۲ رکورد - در ۲۵ صفحه
مهندسین مشاور معماری
کاردستی با وسایل دور ریختنی
طراحی دفتر کار اداری

عضویت در گروه معماران آرل

بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید.


معماری و طراحی هتل
طراحی و اجرا ساختمان اداری
طراحی داخلی و معماری داروخانه
تماس با گروه معماران آرل
: تهران ، نیاوران، سه راه یاسر،ساختمان آوا 2،
پلاک 250، طبقه 3، واحد 34
تلفن  :  ۶-۲۲۹۰۱۹۰۵-۰۲۱ 
فکس :    ۲۲۹۰۱۹۰۷-۰۲۱
ایمیل: info@arel.ir