۰۲۱-۲۲۹۰۱۹۰۵-۶

شرکت طراحی دکوراسیون اداری و معماری داخلی اداری  ساختمان اداری دارای دو ویژگی مهم است. اول اینکه پلان و سیرکولاسیون بر اساس الگوهای موجود شکل بگیرد و دوم اینکه هیچ گونه محدودیتی برای زیباسازی بصری فضای داخل یا خارج ساختمان وجود ندارد. امروزه طراحی داخلی دفتر کار گوگل، دکوراسیون داخلی شرکت توئیتر و یا اینستاگرام بسیار نامتعارف تر از یک شرکت با خصوصیات تکنولوژی یا شبکه اجتماعی است. شاید جالب ترین بخش طراحی و اجرای یک شرکت اداری مدرن استفاده متنوع متریال باشد. مثلا طراحی داخلی اداری با چوب، طراحی داخلی اداری با شیشه و یا طراحی داخلی اداری مدرن با تلفیق انواع متریال های رنگی برای این عرصه پرکاربرد مورد استفاده قرار می گیرند.
روند طراحی اداره‌ها همواره در حال تغییر است و باید به گونه‌ای طراحی شود که متناسب با تجهیزات محل کار باشد. این مهم، تنها با کمک شرکت طراحی دکوراسیون اداری که در این زمینه تخصص کافی دارد، انجام می‌پذیرد.

شرکت طراحی دکوراسیون اداری برای به ارمغان آوردن، محیط دلخواه شما باید به نکات ریزی توجه کند که در ادامه تعدادی از آنها را نام می بریم:
هماهنگی در طراحی: یکپارچگی در قرارگیری مبلمان اداری، رنگ آنها، چینش و جنس عناصر  از مواردی است که می‌تواند هماهنگی را حفظ کند و در معماری داخلی اداری بسیار تاثیرگذار باشد. دکوراسیون اداری مدرن باید تم خاصی داشته باشد و در عین تفاوت ها، یکدیگر را تکمیل کرده و با هم در هماهنگی باشند. صرفا محیطی که شکل و نورپردازی یا رنگ وسایل در آنها یکسان است، جذابیتی برای مخاطب ندارد.
توجه به حوزه فعالیت در  در طراحی دکوراسیون اداری: برای اینکه بتوان طراحی شایسته‌ای انجام شود باید  بین موضوع فعالیت اداره و انتخاب طرح مناسب، هارمونی ایجاد کرد. برای مثال طراحی یک دفتر تجاری با مطب پزشک متفاوت است و تنها شرکت طراحی دکوراسیون اداری که از تخصص و تجربه کافی برخوردار باشد، می‌تواند این هماهنگی را ایجاد کند.
توجه به سلامت کارکنان: نزدیک به نیمی از عمر کارمندان در شرکت گذرانده می‌شود و یکی از دلایلی که ادارات مختلف به فکر طراحی دکوراسیون اداری می‌پردازند، راحتی کارمندان است. وجود صندلی های ارگونومیک، بهره‌وری کارمندان را افزایش داده و باعث حس آسودگی می‌شود. به علاوه نکته‌ای که باید به آن توجه کرد وجود حریم خصوصی در اداره است. همه این موارد توسط شرکت طراحی دکوراسیون اداری، با استفاده از پارتیشن‌های اداری، کنترل می‌شود.
توجه به بودجه کاربر: دوام مبلمان اداری بستگی به نوع کاربرد آن دارد. بنابراین باید با توجه بودجه کارفرما، محصولی را انتخاب کرد که دوام بالای داشته‌باشد. تهیه لیست کامل از علاقه و نیازهای کارفرما، کمک می‌کند تا درباره طرح کلی به جمع بندی برسید. برگزاری جلسه با کارفرما، باعث می‌شود تا از طرح مد نظر، اطمینان کامل حاصل کنیم.
 
برای یک گفتگو صمیمانه در مورد طراحی فضای اداری شما آماده هستیم
تحریریه معماری آرل
دکوراسیون و نوع چیدمان دفاتر کار اداری و شرکت ها عامل مهمی است که بر نحوه انجام وظایف کارمندان تأثیر می گذارد از این رو قبل از تصمیم گیری در مورد چیدمان دفترکار خود ، مطمئن شوید که اهداف شرکت، وظایف کارمندان و  نیاز آنها به تعامل با یکدیگر و مشتری ها و همچنین به قابلیت دسترسی به عملکردهای پشتیبانی فکر کنید. دیگر روزگار کار در اتاقک های دلگیر و یکسان برای همه مشاغل  گذشته و  انواع مختلفی از طرح های اداری برای پشتیبانی از سبک های مختلف کار و نیازهای مشاغل مختلف وجود دارد. در ادامه با آرل با  چند نمونه از انواع چیدمان اداری همراه باشید.....
تحریریه معماری آرل
طبق توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. شرکت BOHO  دکور که در سال 2015 تأسیس شد، یک شرکت طراحی داخلی و ساخت و ساز دارای تیمی جوان است که در بسیاری از پروژه های پیشرو و رو به رشد ویتنام مشارکت داشته است.  این شرکت پس از گسترش خود، اخیراً به یک دفتر تازه نقل مکان کرده که برای مطابقت با فرهنگ شرکت و الهام بخشیدن به تیم مشتاق آن طراحی شده است در ادامه با آرل همراه باشید....
تحریریه معماری آرل
شرکت معماری Antonovich، این دفتر کار را به سبک کلاسیک، مملو از حس استواری و اصالت طراحی کرده است. در این فضای لوکس و شایان معرفی، اولین عنصر برجسته، چوب هایی از گونه های مرغوب هستند. تقریبا تمام دیوارها با این متریال های باشکوه طراحی شده اند. تخته های چوبی با پوششی ازکاغذدیواری های پارچه ای زیبا ،با طرح کلاسیک به دیوارها قاب شده اند.
در چنین طراحی های داخلی، پارچه جایگزین بسیار خوبی برای کاغذ دیواری است و این کاغذدیواری های پارچه ای ، انتخاب بی نظیری برای این فضاهای اصیل هستند. بدین گونه، یک دفتر کار کلاسیک حتی می تواند بسیار زیبا و راحت تر طراحی شود.
امروزه افراد بخش قابل‌توجهی از زمان خود را در دفاتر و ادارات می‌گذرانند. به همین علت، چیدمان و دکوراسیون داخلی اداری مدرن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شده است. دراصل، حدومرزی برای طرح‌های مدرن اداری وجود ندارد و یک دیزاینر خلاق می‌تواند با استفاده از متریال مختلف و تلفیق سبک‌ها، بهترین دکوراسیون را خلق کند. نمونه طرح‌های دکوراسیون اداری که در این مقاله معرفی شده‌اند بخش کوچکی از طرح‌های بی‌کران در دنیای مدرن امروزی هستند. 
مبلمان اداری یکی از عوامل اساسی در ایجاد فضای کار مناسب و کارآمد است. با توجه به اهمیت سلامت و راحتی کارکنان، انتخاب مبلمان مناسب اداری امری حیاتی به شمار می‌رود. در حال حاضر، با توجه به تنوع و پیشرفت در طراحی و مواد استفاده شده، انواع مبلمان اداری برای فضاهای کار وجود دارند. هر یک از آنها با توجه به نیازها و سلیقه‌های مختلف، می‌توانند به طور کامل فضای کار را تکمیل کنند و آن را بهبود بخشند.  
طراحی دکوراسیون اداری یک فرآیند خلاقانه و چالش‌برانگیز است که نیاز به توجه به جزئیات، هماهنگی نیازها و سلایق کارکنان و مشتریان، استفاده بهینه از فضای موجود و انتخاب سبک مناسب دارد. هدف از طراحی و اجرای دکوراسیون اداری ایجاد یک محیط کاری راحت، زیبا، کارآمد و منعکس‌کننده هویت و فرهنگ سازمان است. 
بازسازی فضاهای اداری و دفتر می‌تواند یک کار دلهره‌آور و پرهزینه باشد؛ اما انجام آن مزایای زیادی به همراه دارد. مزایایی که بهبود ظاهر کلی فضای کار، افزایش رضایت کارکنان و افزایش بهره‌وری مهم‌ترین آن‌ها هستند. بازسازی همچنین می‌تواند عملکرد را بهبود بخشد، فضای سازگارتر با محیط‌زیست ایجاد کند و ارزش ملک را افزایش دهد. یکی از بزرگ‌ترین معایب بازسازی به هزینه‌ها برمی‌گردد؛ زیرا مستلزم سرمایه‌گذاری زیاد در زمان و منابع است. علاوه بر این، بازسازی می‌تواند بهره‌وری را مختل کند و باعث ناراحتی کارکنان شود.
 
طراحی دکور فروشگاه مواد غذایی از جنبه‌های مهم در کسبوکارهای این صنعت است که در راستای جلب‌توجه مشتریان، افزایش فروش و خلق تجربه خرید مطلوب برای مشتری نقش مهمی ایفا می‌کند. با توجه به رقابت شدیدی که در بازار فروشگاه‌های مواد غذایی وجود دارد، اهمیت بهینهسازی دکوراسیون فروشگاه دوچندان می‌شود. با مدیریت فضا، استفاده از نورپردازی جذاب، انتخاب رنگ‌های موثر، ایجاد دکوراسیون‌ چشمگیر و با عرضه محصولات باکیفیت و همچنین ایجاد فضایی دل‌پذیر برای مشتریان راه‌های دست‌یابی به اهداف خود را در کسب‌و‌کار مواد غذایی هموارتر می‌سازید.
طراحی مجدد یا بازسازی دکوراسیون اداری برای هویت سازمانی بسیار مهم است که شرکت‌ها به‌دنبال ایجاد آن هستند. زمانی که کارمندان طراحی محیط اداری را دوست نداشته باشند، عملکرد آن‌ها به‌شدت تحت‌تاثیر قرار می‌گیرد و انگیزه خود را از دست می‌دهند. با توجه به طراحی‌های معماری داخلی، می‌توان گفت طراحی دفاتر اداری در سال‌های اخیر بسیار متفاوت شده‌اند. در گذشته کافی بود محیط کار دارای ساختاری استاندارد باشد. امروزه، طراحی‌های اداری خلاقانه، بدیع، راه‌حل محور، راحت، سرگرم‌کننده و پرانرژی مورد‌پسند هستند.
برای دکوراسیون اداری فضای کوچک باید از فضا استفاده حداکثری داشته باشید و در عین حال محیطی راحت و الهام‌بخش ایجاد کنید. مثلا استفاده از میزهایی با محفظه‌های مخفی یا با کشوهایی در مقیاس کوچک می‌تواند فضا را افزایش دهد. همچنین یک پالت رنگی خنثی و پررنگ، حسی تازه و مدرن ایجاد می‌کند. آینه‌ها و نور طبیعی نیز حس بزرگ بودن فضا را افزایش می‌دهند. اضافه کردن آثار هنری و استفاده از گیاهان برای افزودن یک عنصر طبیعی به فضا هم مفید هستند. به طور کلی، چیدمان باید به خوبی برنامه‌ریزی شود تا شاهد هدررفت فضا نباشیم.
شرایط ساختمان و دفتر کاری از جنبه‌های مختلف بر عملکرد کارمندان تاثیرگذار است. امکاناتی که برای ارگونومی، راحتی و زیبایی ظاهری در نظر گرفته شده‌اند به‌عنوان عاملی شناخته می‌شوند که می‌توانند به کارمندان کمک کنند تا احساس خوبی از آمدن به دفتر کار داشته باشند. کسب‌وکارهایی که به‌دنبال جذب کارمندان بهتری هستند به‌خوبی می‌دانند که بازسازی ساختمان اداری نقش فوق‌العاده‌ای در جذب افراد ایفا می‌کند. خواندن این مقاله شما را قانع خواهد ساخت که ساختمان اداری خود را بازسازی کنید. 

دفاتر اداری بعد از خانه، دومین فضاهای سرپوشیده‌ای هستند که بیشتر وقت ما در آنها می‌گذرد؛ بنابراین بسیار مهم است که این مکان‌ها زیبا، کاربردی و سالم باشند. فضاهای اداری نیاز به طراحی هوشمند و جذاب دارند تا محیطی ایجاد کند که ذهن در آن بتواند تمرکز کند و سازنده باشد. یک طراحی داخلی اداری را که خیلی ‌پرت‌کننده حواس نیست و درعین‌حال زیبایی‌شناسانه و کاربردی است، چگونه می‌توان ایجاد کرد؟ 
در ادامه این مطلب قصد داریم در مورد ۱۵ ایده خلاقانه برای طراحی داخلی محیط‌های اداری بحث می‌کنیم. این مکان می‌تواند یک ساختمان کامل، یک دفتر مدرن یا سه اتاق در کنار یکدیگر باشد. اما قبل از آن باید بدانیم چه پارامترهایی برای طراحی باید در نظر گرفته شوند.
 
تحریریه معماری آرل
در دنیای تجارت امروز، طراحی متناسب و اصولی فضاهای اداری و شرکت ها  هم برای کارمندان یک شرکت و هم برای مشتری یا مشتریانی که ممکن است روزانه به آنجا مراجعه کنند، بسیار مهم است، در واقع دکوراسیون در نهایت می تواند منجر به شکست یا موفقیت یک کسب و کار شود. در ادامه با آرل با نکاتی که نشان می دهد چرا طراحی داخلی اداری بسیار مهم است و برخی از اقداماتی که می توانید برای بهبود فضای اداری خود انجام دهید همراه باشید...
مجموع ۳۶۳ رکورد - در ۲۸ صفحه
مهندسین مشاور معماری
کاردستی با وسایل دور ریختنی
شرکت طراحی دکوراسیون اداری 
طراحی و اجرای فروشگاه زنجیره ای

عضویت در گروه معماران آرل

بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید.


طراحی و ساخت ویلا
بازسازی ساختمان
اخذ تاییدیه کمیته نما 
طراحی داخلی مطب
تماس با گروه معماران آرل
: تهران ، نیاوران، سه راه یاسر،ساختمان آوا 2،
پلاک 250، طبقه 3، واحد 34
تلفن  :  ۶-۲۲۹۰۱۹۰۵-۰۲۱ 
فکس :    ۲۲۹۰۱۹۰۷-۰۲۱
ایمیل: info@arel.ir