۰۲۱-۲۲۹۰۱۹۰۵-۶

شرکت طراحی دکوراسیون اداری و معماری داخلی اداری  ساختمان اداری دارای دو ویژگی مهم است. اول اینکه پلان و سیرکولاسیون بر اساس الگوهای موجود شکل بگیرد و دوم اینکه هیچ گونه محدودیتی برای زیباسازی بصری فضای داخل یا خارج ساختمان وجود ندارد. امروزه طراحی داخلی دفتر کار گوگل، دکوراسیون داخلی شرکت توئیتر و یا اینستاگرام بسیار نامتعارف تر از یک شرکت با خصوصیات تکنولوژی یا شبکه اجتماعی است. شاید جالب ترین بخش طراحی و اجرای یک شرکت اداری مدرن استفاده متنوع متریال باشد. مثلا طراحی داخلی اداری با چوب، طراحی داخلی اداری با شیشه و یا طراحی داخلی اداری مدرن با تلفیق انواع متریال های رنگی برای این عرصه پرکاربرد مورد استفاده قرار می گیرند.
روند طراحی اداره‌ها همواره در حال تغییر است و باید به گونه‌ای طراحی شود که متناسب با تجهیزات محل کار باشد. این مهم، تنها با کمک شرکت طراحی دکوراسیون اداری که در این زمینه تخصص کافی دارد، انجام می‌پذیرد.

شرکت طراحی دکوراسیون اداری برای به ارمغان آوردن، محیط دلخواه شما باید به نکات ریزی توجه کند که در ادامه تعدادی از آنها را نام می بریم:
هماهنگی در طراحی: یکپارچگی در قرارگیری مبلمان اداری، رنگ آنها، چینش و جنس عناصر  از مواردی است که می‌تواند هماهنگی را حفظ کند و در معماری داخلی اداری بسیار تاثیرگذار باشد. دکوراسیون اداری مدرن باید تم خاصی داشته باشد و در عین تفاوت ها، یکدیگر را تکمیل کرده و با هم در هماهنگی باشند. صرفا محیطی که شکل و نورپردازی یا رنگ وسایل در آنها یکسان است، جذابیتی برای مخاطب ندارد.
توجه به حوزه فعالیت در  در طراحی دکوراسیون اداری: برای اینکه بتوان طراحی شایسته‌ای انجام شود باید  بین موضوع فعالیت اداره و انتخاب طرح مناسب، هارمونی ایجاد کرد. برای مثال طراحی یک دفتر تجاری با مطب پزشک متفاوت است و تنها شرکت طراحی دکوراسیون اداری که از تخصص و تجربه کافی برخوردار باشد، می‌تواند این هماهنگی را ایجاد کند.
توجه به سلامت کارکنان: نزدیک به نیمی از عمر کارمندان در شرکت گذرانده می‌شود و یکی از دلایلی که ادارات مختلف به فکر طراحی دکوراسیون اداری می‌پردازند، راحتی کارمندان است. وجود صندلی های ارگونومیک، بهره‌وری کارمندان را افزایش داده و باعث حس آسودگی می‌شود. به علاوه نکته‌ای که باید به آن توجه کرد وجود حریم خصوصی در اداره است. همه این موارد توسط شرکت طراحی دکوراسیون اداری، با استفاده از پارتیشن‌های اداری، کنترل می‌شود.
توجه به بودجه کاربر: دوام مبلمان اداری بستگی به نوع کاربرد آن دارد. بنابراین باید با توجه بودجه کارفرما، محصولی را انتخاب کرد که دوام بالای داشته‌باشد. تهیه لیست کامل از علاقه و نیازهای کارفرما، کمک می‌کند تا درباره طرح کلی به جمع بندی برسید. برگزاری جلسه با کارفرما، باعث می‌شود تا از طرح مد نظر، اطمینان کامل حاصل کنیم.
 
برای یک گفتگو صمیمانه در مورد طراحی فضای اداری شما آماده هستیم
تحریریه معماری آرل
طراحی داخلی دفتر مشاور املاک مانند طراحی تمام عرصه های معماری وساختمانی دارای اهمیت ویژه ای می باشد. بنگاه معاملات ملکی به دلیل رابطه مستقیمی که با صنعت ساختمان سازی و معماری دارد، باید رویکردی مشابه طراحی یک فضای تخصصی را داشته باشد. در طراحی فضای مشاور املاک می بایست المان های استفاده کرد که حس اعتماد را در مراجه کننده خود ایجاد کند. طراحی و ساخت دفتر معاملات ملکی دارای دو بخش مجزاست: 1. طراحی کلی 2. طراحی جزئی. بازار ملک و طراحی بنگاه املاک نیازمند عرصه بندی و تعبیه دکورهای مختص به این کاربری است. بر خلاف عرف بازار ایران، طراحی داخلی دفتر مشاور املاک فقط در یک مغازه معمولی قرار نمی گیرد. ایجاد عنصر دعوت کننده، به کار بردن نورپردازی و رنگ مناسب از خصوصیات طراحی بنگاه معاملات ملکی می باشد. در طراحی داخلی دفاتر املاک قرار دادن یک فضای صمیمی برای نشستن دور هم و صرف نوشیدنی (مانند: بار-Bar) برای ارتباط بیشتر با مراجعه کننده از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. 
با آرل در ادامه همراه باشید...
تحریریه معماری آرل
محیط اداری و فضاهایی که شرکت های معماری بزرگ کارهای خود را در آن انجام می دهند، یک منبع کنجکاوی بی پایان برای معماران است. با درک این فضاهای کاری، معماران امیدوارند که محیطی را که ایده ها و الگوهای مورد علاقه آنها شکل گرفته است را درک کنند و درک عمیق تر از شیوه های مورد علاقه خود را بدست آورند. با آرل در ادامه همراه باشید تا با طراحی 10 آتلیه معماری آشنا شوید... 
تحریریه معماری آرل
شرکت معماری Antonovich، این دفتر کار را به سبک کلاسیک، مملو از حس استواری و اصالت طراحی کرده است. در این فضای لوکس و شایان معرفی، اولین عنصر برجسته، چوب هایی از گونه های مرغوب هستند. تقریبا تمام دیوارها با این متریال های باشکوه طراحی شده اند. تخته های چوبی با پوششی ازکاغذدیواری های پارچه ای زیبا ،با طرح کلاسیک به دیوارها قاب شده اند.
در چنین طراحی های داخلی، پارچه جایگزین بسیار خوبی برای کاغذ دیواری است و این کاغذدیواری های پارچه ای ، انتخاب بی نظیری برای این فضاهای اصیل هستند. بدین گونه، یک دفتر کار کلاسیک حتی می تواند بسیار زیبا و راحت تر طراحی شود.
تحریریه معماری آرل
توضیحات متن توسط معماران ارائه شده است. پروژه دفتر کار مرکزی Macaxá Arquitetura با هدف انعکاس اهداف و اعتقادات این دفترکار در فضای داخلی شکل گرفته است علاوه بر این اصلی ترین مفاهیمی که معماران معتقدند علاوه بر هویت در طراحی موثر بوده ، ایجاد فضای روشن و دنج است در ادامه با آرل همراه باشید....
تحریریه معماری آرل
طراحی داخلی این دفتر کاربزرگ با حوزه فعالیت حرفه ای در زمینه حمل و نقل توسط گروه معماران  iplus در سال 2019 در ویتنام طراحی و اجرا شده است.
طراحی داخلی و دکوراسیون این فضا براساس ارزش های اصلی و با هدف سرعت ، انعطاف پذیری و  ایجاد محیطی دوستانه در فضای اداری حرفه ای شکل گرفته است که این فضا در کل با متراژ 4675 متر مربع دارای 11 طبقه : شامل لابی ، اداری و فضایی چندمنظوره به متراژ 670 متر مربع می باشد. جهت قرارگیری ساختمان به سمت شمال شرقی با سه جهت باز و رنگ هویت دهنده برند که کارفرما خواستار انعکاس آن به فضا است رنگ سبز تیره می باشد. برای مشاهده نقشه های سه بعدی پلان طبقات این فضای اداری بزرگ، همینطور اطلاعات بیشتر فضای چند منظوره و تصاویر مربوطه با آرل همراه باشید...
تحریریه معماری آرل
در طراحی مدرن اکسپوز، تمامی تأسیسات شامل انواع کانال هوای تهویه مطبوع، لوله های گاز، لوله های آب، سیستم نورپردازی و روشنایی، لوله کشی آتش نشانی، لوله کشی فاضلاب، رادیاتورها، لوله مسی، لوله کشی داکت اسپلیت و... در تمامی فضاها و کاربری های گوناگون کاملا مشاهده شده و به‌هیچ‌وجه پنهان نمی‌شوند.
از این طراحی می‌توان در فضاها و کاربری های مختلفی نظیر سرویس‌های بهداشتی، فضاهای مسکونی، بیمارستان ها، رستوران ها، کافه ها و فضاهای اداری... استفاده کرد. درواقع رها کردن انواع تأسیسات مکانیکی ساختمان در طراحی داخلی یک فضا، همان‌گونه که هستند و عدم پنهان کردن آن‌ها یک حرکت بسیار جذاب و جسورانه در دنیای طراحی داخلی به شمار می‌رود و از آنجایی که چشم همواره به پنهان کردن و ندیدن این لوله‌ها عادت دارد، کاملا از دیدگاه بصری جذب این طراحی متفاوت می‌شود.با آرل در ادامه همراه باشید....
تحریریه معماری آرل
رویکرد و سبک زندگی زندگی در دنیای مدرن امروزی همچنین تغییرات جهانی سبب تبدیل جوامع صنعتی به جوامع خدماتی گشته و با سرعت بالای پیشرفت، مکان های اداری به عنوان خانه دوم افراد و علاوه بر فعالیت های شغلی به مکانی برای تعاملات ، ﺗﺒﺎدل اطلاعات و ﮐﺎر ﮔﺮوﻫﯽ خلاقانه ﺗﺒﺪﯾﻞ ﺷﺪه اﺳﺖ.
اما  در میان ﻫﺰاران دفتر کار و فضای اداری در ﺗﻬﺮان و ﯾﺎ ﺷﻬﺮﻫﺎي دﯾﮕﺮ ﭼﻨﺪ درﺻﺪ از اﯾﻦ دفاتر اﺳﺘﺎﻧﺪاردﻫﺎی ﻻزم را از ﺟﻬﺖ ﻃﺮاﺣﯽ داﺧﻠﯽ دارا ﻣﯽ ﺑﺎﺷند؟  یا تا چه حد طراحان با اﻟﮕﻮﺑﺮداری از ﻣﻌﻤﺎري اﯾﺮاﻧﯽ ﻧﻘﺼﺎﻧﻬﺎی ﻃﺮاﺣﯽ را رﻓﻊ و ﮔﺎﻣﯽ ﺑﻪ ﺳﻤﺖ ﻣﻄﺒﻮع ﺗﺮ ﺷﺪن ﻓﻀﺎ ﺑﺮداﺷﺘﻪ اﻧﺪ ؟ 
در ادامه با ﻧﮑﺎﺗﯽ ﮐﻪ اﻣﺮوزه در ﺑﺴﯿﺎري از ﻃﺮحﻫﺎي داﺧﻠﯽ ﻣﻮﻓﻖ در ﻓﻀﺎﻫﺎي اداري ﺑـﻪ ﭼﺸـﻢ ﻣـﯽﺧـﻮرد و راهکارهای طراحی دکوراسیون یک فضاهای اداری استاندارد با آرل همراه باشید.....
در دنیای پرهیاهوی معماری امروز، شاهد گرایشی روبه‌رشد به سوی سادگی و مینیمالیسم در طراحی نماها هستیم. این رویکرد نوین نه‌تنها خطوط آسمان شهرها را دگرگون می‌کند، بلکه تعریف ما از زیبایی در معماری را نیز به چالش کشیده است. طراحی نمای اداری مینیمال با حذف جزئیات غیرضروری، بر اصول اولیه معماری و کارکرد ساختمان تمرکز دارد. این فلسفه که کمتر را بر بیشتر ترجیح می‌دهد، به دنبال ایجاد فضاهایی آرام و بامعنا است. باوجود سادگی ظاهری، این سبک می‌تواند منجر به خلق بناهایی زیبا و تاثیرگذار شود.
تحریریه معماری آرل
 McDonald بزرگترین رستوران زنجیره‌ای جهان است، که با بیش از 36،900 شعبه در ۱۱۹ کشور، روزانه به ۶۴ میلیون مشتری سرویس می‌دهد در واقع مک دونالد محبوب‌ترین رستوران فست فود در آمریکا و یکی از پرطرفدارترین فست فود‌های جهان است. براساس گزارش بی بی سی منتشر شده در سال 2012، مک دونالد دومین بزرگترین کارفرما خصوصی در جهان است.
شرکت مک دونالد یک دفتر کار مرکزی جدید را پیش بینی کرده که بیانگر فرهنگ رشد شهری و با توجه به معیار های سلامت باشد دفتر مرکزی شامل دفاتر بزرگ و کوچک کاری، بخش فرهنگی، دانشگاه آموزش همبرگر و موزه تاریخ می باشد و لوپ غربی کاربران را با اهداف مشترک دور هم جمع و تعاملات را از این طریق گسترش می دهد در ادامه با اطلاعات بیشتر با آرل همراه باشید....
تحریریه معماری آرل
اگرچه روند و حتی نحوه انجام کار در فضاهای اداری تغییر کرده ، اما بیشتر دفاتر همچنان طراحی های مشابه و طبق اصول گذشته را در پی گرفته اند وقتی سخن از نوآوری در این روند به میان می آید قطعا منظور خراب کردن تمام دیوارها و ایجاد فضای بازی در طراحی دفتر کار نیست! طراحی یک دفتر باید نیازها و جزئیات هر  فعالیت کاری را به طور جداگانه در نظر بگیرد. البته همیشه برای هر کارکرد روش های بهتر و بدتری برای ساماندهی فضاها وجود دارد اما برخی از تغییرات برای فعالیت های خاص بهتر عمل می کنند که بهتر است از آن ها چشم پوشی نشود. دفاتر آینده باید طرحی را که انگیزه نوآوری و پتانسیل اجرایی را به دنبال دارد ، جذب، تشویق و حفظ نمایند و در عین حال استراتژی شرکت را به فضا منتقل نمایند. مهم این است که ارتباط معنوی با کار وجود داشته باشد که با همکاران به اشتراک گذاشته شده و بستر افزایش بهره وری و کارآیی و یک تجربه انسانی از تعامل و خلاقیت را مهیا سازد.
در ادامه با آرل با انواع طراحی فضاهای اداری با سازماندهی متفاوت بسته نوع تعاملات و شخصی یا گروهی بودن برای ارتقاء کیفیت کار همراه باشید......

ضرب‌المثل «دو مغز بهتر از یک مغز است» بدون دلیل گفته نشده است. انسان‌ها به‌عنوان موجودات ذاتا اجتماعی از طریق تعاملات و تبادل پویا ایده‌ها شکوفا می‌شوند. این تفکر جمعی است که شکوفا و تکامل می‌یابد و با دیدگاه‌ها و تجربیات متنوع تقویت می‌شود. به همین دلیل است که کار گروهی سنگ بنای محیط‌های کاری موثر است. کارکنان اداری حدود 37 درصد از زمان خود را در جلسات صرف می‌کنند. بنابراین، طراحی اتاق جلسات در ادارات باید با این نیاز سازگار شود تا اتاق‌های جلسات سنتی را به فضاهایی پرجنب‌وجوش برای همکاری و تصمیم‌گیری سازنده تبدیل کند.
تحریریه معماری آرل
دفاتر کار و شرکت های اداری دومین فضای داخلی هستند که ما بیشترین زمان خود را بعد از خانه در آن می گذرانیم. بنابراین زیبا ، کاربردی و سالم بودن آن ها از اولویت ها محسوب می شود. فرهنگ کار از روزهایی که دفاتر پدیده جدیدی بودند ، به طرز چشمگیری پیشرفت کرده است. سالها مشاهده نتایج زندگی اداری بر بهزیستی مردم تحولات جدید بسیاری را در طراحی دفتر برانگیخته است و طراحان داخلی و همچنین طراحان  و تولید کنندگان مبلمان اداری ثابت کرده اند که در یافتن راهکارهای نوین طراحی واقعاً خلاق هستند.
معماری داخلی دفاتر کار موضوعی است که امروزه ثابت شده بر کارایی و سلامت کارمندان و سطح ارتقاء کیفیت کاری اثرگذار است برای بهبود طراحی فضاهای اداری با آرل با مشاهده لیستی از موارد کمک کننده همراه باشید.....
لابی و فضاهای عمومی یک سازمان، صرفا فضایی برای تردد یا انتظار نیست. این نقطه تماس اولیه، فرصتی طلایی برای ارتباط موثر است. طراحی لابی و فضاهای عمومی در ادارات، با بهره‌گیری از عناصر بصری، حسی و امکانات، تصویری شفاف از هویت، ارزش‌ها و اهداف سازمان ارائه می‌دهد. یک لابی به‌خوبی طراحی‌شده، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی می‌آفریند که شخصیت برند را منعکس کرده و پیام آن را تقویت می‌کند. در مقابل، یک لابی نامناسب، نخستین برداشت را خدشه‌دار خواهد کرد و فرصتی ارزشمند را از دست می‌دهد.

مجموع ۳۷۳ رکورد - در ۲۹ صفحه
مهندسین مشاور معماری
کاردستی با وسایل دور ریختنی
شرکت طراحی دکوراسیون اداری 
طراحی و اجرای فروشگاه زنجیره ای

عضویت در گروه معماران آرل

بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید.


طراحی و ساخت ویلا
بازسازی ساختمان
اخذ تاییدیه کمیته نما 
طراحی داخلی مطب
تماس با گروه معماران آرل
: تهران ، نیاوران، سه راه یاسر،ساختمان آوا 2،
پلاک 250، طبقه 3، واحد 34
تلفن  :  ۶-۲۲۹۰۱۹۰۵-۰۲۱ 
فکس :    ۲۲۹۰۱۹۰۷-۰۲۱
ایمیل: [email protected]