۰۲۱-۲۲۹۰۱۹۰۵-۶

راهنمای انتخاب و خرید انواع صندلی های مدیریتی اداری

تحریریه معماری ارل
صندلی های مدیریتی در دکوراسیون دفاتر کار و فضاهای اداری بسته به ویژگی‌ها و پاسخگویی به نیاز های کاربران  و مشاغل متفاوت در بازار موجود هستند. ویژگی‌ها، کارکردها و قرارگیری در کنار میزهای کار در مشاغل متفاوت نیاز به صندلی‌های ویژه ای دارد و از انجا که کارمندان زمان زیادی از روز را در دفترکار  می گذرانند  اهمیت ارگونومیک و کاربردی بودن چه برای کارمندان و چه مدیریت سازمان بسیار مهم و دارای اولویت می باشد. در ادامه با آرل با انواع صندلی های اداری و مدیریتی برای انتخاب اصولی همراه باشید....

دکوراسیون اداری و انواع چیدمان دفاتر کار

تحریریه معماری آرل
دکوراسیون و نوع چیدمان دفاتر کار اداری و شرکت ها عامل مهمی است که بر نحوه انجام وظایف کارمندان تأثیر می گذارد از این رو قبل از تصمیم گیری در مورد چیدمان دفترکار خود ، مطمئن شوید که اهداف شرکت، وظایف کارمندان و  نیاز آنها به تعامل با یکدیگر و مشتری ها و همچنین به قابلیت دسترسی به عملکردهای پشتیبانی فکر کنید. دیگر روزگار کار در اتاقک های دلگیر و یکسان برای همه مشاغل  گذشته و  انواع مختلفی از طرح های اداری برای پشتیبانی از سبک های مختلف کار و نیازهای مشاغل مختلف وجود دارد. در ادامه با آرل با  چند نمونه از انواع چیدمان اداری همراه باشید.....

طراحی دفترکار مرکزی بوهو دکور، طراحی داخلی برای کارمندان و توسط کارمندان

تحریریه معماری آرل
طبق توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. شرکت BOHO  دکور که در سال 2015 تأسیس شد، یک شرکت طراحی داخلی و ساخت و ساز دارای تیمی جوان است که در بسیاری از پروژه های پیشرو و رو به رشد ویتنام مشارکت داشته است.  این شرکت پس از گسترش خود، اخیراً به یک دفتر تازه نقل مکان کرده که برای مطابقت با فرهنگ شرکت و الهام بخشیدن به تیم مشتاق آن طراحی شده است در ادامه با آرل همراه باشید....

انواع مبلمان اداری موردنیاز برای فضای کار

مبلمان اداری یکی از عوامل اساسی در ایجاد فضای کار مناسب و کارآمد است. با توجه به اهمیت سلامت و راحتی کارکنان، انتخاب مبلمان مناسب اداری امری حیاتی به شمار می‌رود. در حال حاضر، با توجه به تنوع و پیشرفت در طراحی و مواد استفاده شده، انواع مبلمان اداری برای فضاهای کار وجود دارند. هر یک از آنها با توجه به نیازها و سلیقه‌های مختلف، می‌توانند به طور کامل فضای کار را تکمیل کنند و آن را بهبود بخشند.  

ایده‌های طراحی و اجرای دکوراسیون اداری

طراحی دکوراسیون اداری یک فرآیند خلاقانه و چالش‌برانگیز است که نیاز به توجه به جزئیات، هماهنگی نیازها و سلایق کارکنان و مشتریان، استفاده بهینه از فضای موجود و انتخاب سبک مناسب دارد. هدف از طراحی و اجرای دکوراسیون اداری ایجاد یک محیط کاری راحت، زیبا، کارآمد و منعکس‌کننده هویت و فرهنگ سازمان است. 

مزایا و معایب بازسازی فضای اداری

بازسازی فضاهای اداری و دفتر می‌تواند یک کار دلهره‌آور و پرهزینه باشد؛ اما انجام آن مزایای زیادی به همراه دارد. مزایایی که بهبود ظاهر کلی فضای کار، افزایش رضایت کارکنان و افزایش بهره‌وری مهم‌ترین آن‌ها هستند. بازسازی همچنین می‌تواند عملکرد را بهبود بخشد، فضای سازگارتر با محیط‌زیست ایجاد کند و ارزش ملک را افزایش دهد. یکی از بزرگ‌ترین معایب بازسازی به هزینه‌ها برمی‌گردد؛ زیرا مستلزم سرمایه‌گذاری زیاد در زمان و منابع است. علاوه بر این، بازسازی می‌تواند بهره‌وری را مختل کند و باعث ناراحتی کارکنان شود.
 

10 نمونه برتر طراحی دکور فروشگاه مواد غذایی

طراحی دکور فروشگاه مواد غذایی از جنبه‌های مهم در کسبوکارهای این صنعت است که در راستای جلب‌توجه مشتریان، افزایش فروش و خلق تجربه خرید مطلوب برای مشتری نقش مهمی ایفا می‌کند. با توجه به رقابت شدیدی که در بازار فروشگاه‌های مواد غذایی وجود دارد، اهمیت بهینهسازی دکوراسیون فروشگاه دوچندان می‌شود. با مدیریت فضا، استفاده از نورپردازی جذاب، انتخاب رنگ‌های موثر، ایجاد دکوراسیون‌ چشمگیر و با عرضه محصولات باکیفیت و همچنین ایجاد فضایی دل‌پذیر برای مشتریان راه‌های دست‌یابی به اهداف خود را در کسب‌و‌کار مواد غذایی هموارتر می‌سازید.

راهکارهای بازسازی دکوراسیون اداری

طراحی مجدد یا بازسازی دکوراسیون اداری برای هویت سازمانی بسیار مهم است که شرکت‌ها به‌دنبال ایجاد آن هستند. زمانی که کارمندان طراحی محیط اداری را دوست نداشته باشند، عملکرد آن‌ها به‌شدت تحت‌تاثیر قرار می‌گیرد و انگیزه خود را از دست می‌دهند. با توجه به طراحی‌های معماری داخلی، می‌توان گفت طراحی دفاتر اداری در سال‌های اخیر بسیار متفاوت شده‌اند. در گذشته کافی بود محیط کار دارای ساختاری استاندارد باشد. امروزه، طراحی‌های اداری خلاقانه، بدیع، راه‌حل محور، راحت، سرگرم‌کننده و پرانرژی مورد‌پسند هستند.

دکوراسیون اداری فضای کوچک چگونه باشد؟

برای دکوراسیون اداری فضای کوچک باید از فضا استفاده حداکثری داشته باشید و در عین حال محیطی راحت و الهام‌بخش ایجاد کنید. مثلا استفاده از میزهایی با محفظه‌های مخفی یا با کشوهایی در مقیاس کوچک می‌تواند فضا را افزایش دهد. همچنین یک پالت رنگی خنثی و پررنگ، حسی تازه و مدرن ایجاد می‌کند. آینه‌ها و نور طبیعی نیز حس بزرگ بودن فضا را افزایش می‌دهند. اضافه کردن آثار هنری و استفاده از گیاهان برای افزودن یک عنصر طبیعی به فضا هم مفید هستند. به طور کلی، چیدمان باید به خوبی برنامه‌ریزی شود تا شاهد هدررفت فضا نباشیم.

بازسازی ساختمان اداری

شرایط ساختمان و دفتر کاری از جنبه‌های مختلف بر عملکرد کارمندان تاثیرگذار است. امکاناتی که برای ارگونومی، راحتی و زیبایی ظاهری در نظر گرفته شده‌اند به‌عنوان عاملی شناخته می‌شوند که می‌توانند به کارمندان کمک کنند تا احساس خوبی از آمدن به دفتر کار داشته باشند. کسب‌وکارهایی که به‌دنبال جذب کارمندان بهتری هستند به‌خوبی می‌دانند که بازسازی ساختمان اداری نقش فوق‌العاده‌ای در جذب افراد ایفا می‌کند. خواندن این مقاله شما را قانع خواهد ساخت که ساختمان اداری خود را بازسازی کنید. 

15 ایده کاربردی برای طراحی داخلی اداری


دفاتر اداری بعد از خانه، دومین فضاهای سرپوشیده‌ای هستند که بیشتر وقت ما در آنها می‌گذرد؛ بنابراین بسیار مهم است که این مکان‌ها زیبا، کاربردی و سالم باشند. فضاهای اداری نیاز به طراحی هوشمند و جذاب دارند تا محیطی ایجاد کند که ذهن در آن بتواند تمرکز کند و سازنده باشد. یک طراحی داخلی اداری را که خیلی ‌پرت‌کننده حواس نیست و درعین‌حال زیبایی‌شناسانه و کاربردی است، چگونه می‌توان ایجاد کرد؟ 
در ادامه این مطلب قصد داریم در مورد ۱۵ ایده خلاقانه برای طراحی داخلی محیط‌های اداری بحث می‌کنیم. این مکان می‌تواند یک ساختمان کامل، یک دفتر مدرن یا سه اتاق در کنار یکدیگر باشد. اما قبل از آن باید بدانیم چه پارامترهایی برای طراحی باید در نظر گرفته شوند.
 

اهمیت طراحی داخلی فضاهای اداری

تحریریه معماری آرل
در دنیای تجارت امروز، طراحی متناسب و اصولی فضاهای اداری و شرکت ها  هم برای کارمندان یک شرکت و هم برای مشتری یا مشتریانی که ممکن است روزانه به آنجا مراجعه کنند، بسیار مهم است، در واقع دکوراسیون در نهایت می تواند منجر به شکست یا موفقیت یک کسب و کار شود. در ادامه با آرل با نکاتی که نشان می دهد چرا طراحی داخلی اداری بسیار مهم است و برخی از اقداماتی که می توانید برای بهبود فضای اداری خود انجام دهید همراه باشید...

طراحی داخلی ساختمان های اداری و دفاترکار- با ایده های جدید حرکت کنید!

تحریریه معماری آرل
قطعا با صرف نظر از نوع شغلی که دارید هنگام شروع کار خود انتخاب محیط کاری مناسب و متعادل، نیازی عمومی برای کارمندان و صاحبین مشاغل محسوب می شود نیاز به فضایی راحت اما انگیزه دهنده به طوری که برای همه افراد تیم شما کار کند.  ممکن است حتی به فکر طراحی داخلی مقرون به صرفه در دفتر باشید طراحی اختصاصی متناسب با نیاز و محدودیت های فضای کاری موجود ، زیرا در هنگام طراحی فضایی که می خواهید روزهای کاری خود در در آن بگذرانید چیزهای زیادی را باید در نظر بگیرید.
 ایده ها و نکات  ضروری  در ادامه مربوط به طراحی داخلی دفتر کار  می تواند به شما در رسیدن به طرحی کمک کند که برای تجارت شما نیز مفید باشد در ادامه با آرل همراه باشید...
مجموع ۳۷۶ رکورد - در ۲۹ صفحه
مهندسین مشاور معماری
کاردستی با وسایل دور ریختنی
شرکت طراحی دکوراسیون اداری 
طراحی و اجرای فروشگاه زنجیره ای

عضویت در گروه معماران آرل

بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید.

طراحی  ویلا
بازسازی ساختمان
اخذ تاییدیه کمیته نما 
طراحی داخلی مطب
تماس با گروه معماران آرل
: تهران ، نیاوران، سه راه یاسر،ساختمان آوا 2،
پلاک 250، طبقه 3، واحد 34
تلفن  :  ۶-۲۲۹۰۱۹۰۵-۰۲۱ 
فکس :    ۲۲۹۰۱۹۰۷-۰۲۱
ایمیل: [email protected]