۰۲۱-۲۲۹۰۱۹۰۵-۶

تحریریه معماری آرل
به عنوان یک معمار اولین اولویت شما برای طراحی دفاتر کار اداری شما چیست؟ معیارهای زیبایی شناسی و یا کاربردی؟
واقعیت این است که با اینکه کارمندان زمان زیادی از زندگی خود را در دفاتر کار سپری می کنند  اغلب اهمیت طراحی محل کار متناسب با نیازهای کارمندان نادیده گرفته می شود.مطالعه تعامل بدن انسان با محیط اطراف می تواند پاسخگو و تعدیل کننده بین طراحی محل کار و نیازهای جسمی انسان باشد در واقع  طراحی ارگونومیک دستیابی به این هدف و بسیاری موارد موثر دیگر است.
تحریریه معماری آرل
طبق شرح متن ارائه شده توسط  گروه معماران Plainoddity  طراحی یک شرکت کشاورزی درکره جنوبی به نام Greengrass  با متراژ 281 متر مربع به این گروه واگذار شده ، این  شرکت خوراکی های حیوانی مانند گوشت گاو، شیر و کره با کیفیت بالا که دارای اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 به نسبت 1 به 4 توصیه شده توسط سازمان بهداشت جهانی (WHO) و همچنین پنیر، ماست ،شیر ​​و سایر محصولات دامی را تولید می کند.در ادامه با آرل همراه باشید....
 تحریریه معماری آرل
ویروس همه گیر COVID-19 با تغییر دادن سبک کاری و زندگی افراد ، آزمایش سختی برای این است که دریابیم چگونه هر یک از مشاغل می تواند خود را با کار انعطاف پذیر انطباق دهد ، تغییر سبک زندگی کاری و اجبار برای تجدیدنظر در باره نحوه کار در آینده، چیدمان دفاتر و عادتهای ما را کاملا تغییر داده البته تحول برای طراحی فضاهای کاری و ادارات انعطاف پذیر موضوع جدیدی نیست و یکی از مواردی است که از قبل پیش بینی و رویکرد نوینی برای معماران بوده ولی پس از همه گیری، این نیاز به تحول خیلی سریعتر از پیش بینی، فضای کار را با  فاصله اجتماعی و ایجاد فضاهای تمیزتر و کارآمدتر و منعطف با شرایط تغییر داده است.
در این مدت  صاحبین مشاغل کوچک و بزرگ با چالش هایی نظیر کمبود منابع مالی و درآمد ، تصمیم گیری دشوار برای کوچک کردن نیروی کار و عدم اطمینان از زمان بازگشت افراد به کار روبرو شده اند از این رو  استفاده از روشهای آینده نگر (ایده های بزرگ) و ساده (و ارزان) برای محافظت از دفتر و کارمندان در برابر عوامل بیماری زای فعلی و آینده و کمک به آنها برای بازگشت امن به دفتر نیازی در اولویت و ضروری محسوب میشود در ادامه با 6 ترند برای طراحی فضاهای اداری آینده پس از کرونا با آرل همراه باشید....
تحریریه معماری آرل
طبق توضیحات متن که توسط معماران ارائه شده است طراحی داخلی این دفترکار در فضایی به متراژ 80 مترمربع طراحی و اجرا شده است. هدف اصلی این پروژه طراحی یک فضای کاملاً انعطاف پذیر مطابق با نیازهای کارفرما بوده ، بنابراین نقطه شروع شکل گیری پروژه با مطالعه کاربردهای احتمالی فضا آغاز شده است در ادامه فعالیت های کاری و پویایی فضا مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و تصمیم به ایجاد دفتری با سطوح مختلف برای ایجاد حریم شخصی گرفته شده است  در ادامه با آرل همراه باشید....
تحریریه معماری آرل
 امروزه، تعادل بین کار و زندگی مفهومی در حال تحول است اما به‌عبارت ساده، "تعادل بین کار و زندگی" درباره دستیابی به ترکیبی از کسب‌وکار و زندگی شخصی است. ما همه منحصربه‌فرد هستیم، و اصطلاح «زندگی شخصی» برای هر کدام از ما دارای مفهوم متفاوتی است، که می‌تواند شامل گذراندن وقت با دوستان و خانواده‌، استراحت‌کردن، انجام کارهای موردعلاقه، شرکت در برنامه‌ها و دوره‌های شخصی، معنوی یا آموزشی، ورزش‌کردن و مراقبه باشد. حتی می‌تواند شامل شغل نیز باشد.  طبق توضیح معماران موضوع این پروژه، که دفتر فروش تجهیزات ورزشی بود، آنها را به ایده ی ایجاد تعادل بیشتر بین محل کار و تندرستی، با شکاندن اصول یک دفتر اداری و ادغام آن با محل نمایش محصولات ورزشی رساند در ادامه با آرل همراه باشید.....
تحریریه معماری آرل
  Investribeیک شرکت سرمایه گذاری است که در محله ای آرامی در شهر شلوغ BENGALURU  درهند واقع شده است.  به طور خلاصه درخواست کارفرما برای ساخت یک ساختمان اداری در دو سطح با تأکید بر سیستم هایی بود که باعث صرفه جویی در انرژی و به حداقل رساندن اثر کربن (میزان کل انتشار گاز گلخانه‌ای) شود و بهینه سازی فضای بیشتر  برای چشم اندازها و فضای کمتر ساخته از اولویت های طراحی بود.در ادامه با اطلاعات بیشتر و پلان های این ساختمان اداری با آرل همراه باشید.....
تحریریه معماری آرل
طبق توضیحات معماران، طراحی داخلی این ساختمان اداری 8 طبقه، واقع در مکزیک و در فضایی به مساحت 1000 m²  ساخته شده این ساختمان اداری با سازه فلزی و بتن مسلح برای دستیابی به شکاف های بزرگ ، فضاهای باز و برای داشتن پلانی باز برای ایجاد فضای اداری برای کاربردهای متنوع طراحی شده است در ادامه با آرل همراه باشید....
تحریریه معماری آرل
لورآل ( L’Oreal )  یک برند فرانسوی و تولید کننده ی لوازم آرایشی و یکی از بزرگ ترین کمپانی های تولید کننده ی لوازم ارایشی دنیا از سال 1909 تاکنون می باشد.فضای کار اداری لورئال در ورشو لهستان به طور کامل هویت نام تجاری محصولات زیبایی اش را مطابق معیارهای زیبایی شناسی و با ظرافت منحصر به فردی به تصویر کشیده است در ادامه با توضیحات بیشتر با آرل همراه باشید....
تحریریه معماری آرل
تمرکز این پروژه بر روی ایجاد فضای مناسب ، کاربردی و ایجاد خلاقیت و جذب استعدادها می باشد. چالش بزرگ طراحی  دفترکاربورس و اوراق بهادر نگهداشتن هویت سازمانی و نمایش هنر کانادای در سازمان است. راه حلی که ارائه شده منطقه بندی کردن فضاهای (سالن ،پذیرش ، کار ، گالری و ... ) سازمان بود که از طریق بازی و صحبت کردن لوازم فضاها با یکدیگر در ارتباط باشند. همراه آرل باشید..
تحریریه معماری آرل
هندسه طراحی فضای داخلی پروژه Aviator Box  بر اساس الگوریتم ورونوی می باشد، این الگو یک سیستم ریاضی و هندسی است، که به کمک نرم افزارهای طراحی و برنامه نویسی توسط تعریف نقاط محقق می شود. همچنین ساخت پروژه بر مبنای سیستم ساخت صنایع هوانوردی (Aviator) می باشد که هندسه ورونوی با این شیوه ساخت یک ترکیب ساختاری منسجم می سازد.   پروژه Aviator Box  در بخش   metal architecture مسابقه آرکیتایزر۲۰۲۰  بصورت ویژه تقدیر شود و این رخ داد را به گروه معماری الشتر تبریک می گوییم. همراه آرل باشید..
تحریریه معماری آرل
جوان، نوآور و جسور؛ این ها ویژگی های بیان شده برای شرکت بیمه Youse است.
طراحی شرکت "یوس" با الهام پذیری از ایده های فوق شکل گرفته است. همچنین در پلان های شرکت بر انعطاف پذیری فضاها و امکانات متعدد در طرح بندی مانند: جایگاه قرارگیری اتاق های خصوصی/مشترک و تقسیم بندی برای محدوده کاری هر کارمند تاکید شده است.
با آرل در ادامه همراه باشید...
تحریریه معماری آرل
در طراحی اتاق مدیریت باید اهداف خود را از دكوراسیون و طراحی تعیین كنید، این‌كه می‌خواهید در ورود کارفرما چه حسی را القا كنید؟! حس اقتدار مدیریت، حس صمیمت، یا حس اعتماد؟
برای یك مدیر فروش، جلب اعتماد مشتری مهم‌ترین عامل موفقیت اوست. مشتری با ورود به اتاق باید درك كند كه می‌تواند به حرف‌های مدیر اطمینان داشته باشد، جدا از طرز برخورد و ظاهر مدیر، چیدمان مبلمان و جزئیات مربوط به آن، حتی مدل و سبك صندلی‌ها نیز از اهمیت خاصی برخوردار است. 
تحریریه معماری آرل
طبق توضیحات ارائه شده توسط معماران، دفتر کار ARP یک فضای اداری اما  چند منظوره  و اشتراکی است که مجموعه ای از پروژه ها در این مکان انجام می شود از انجایی که دفاتر کار اشتراکی محل کار کارمندانی است که موقتاً در دفتر کار مستقر می شوند بنابراین ، این دفتر مطابق با استانداردهای تخصصی مربوط به شغل خاصی طراحی نشده است بلکه انواع حرفه ها و تخصص ها را مورد هدف قرار داده است این واحد 80 متری در طبقه 6 واقع شده است و دارای مناظر  و چشم انداز های خوبی از تهران و کوه های شمالی آن است در ادامه با آرل همراه باشید....
مجموع ۳۶۳ رکورد - در ۲۸ صفحه
مهندسین مشاور معماری
کاردستی با وسایل دور ریختنی
شرکت طراحی دکوراسیون اداری 
طراحی و اجرای فروشگاه زنجیره ای

عضویت در گروه معماران آرل

بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید.


طراحی و ساخت ویلا
بازسازی ساختمان
اخذ تاییدیه کمیته نما 
طراحی داخلی مطب
تماس با گروه معماران آرل
: تهران ، نیاوران، سه راه یاسر،ساختمان آوا 2،
پلاک 250، طبقه 3، واحد 34
تلفن  :  ۶-۲۲۹۰۱۹۰۵-۰۲۱ 
فکس :    ۲۲۹۰۱۹۰۷-۰۲۱
ایمیل: info@arel.ir