۰۲۱-۲۲۹۰۱۹۰۵-۶

نویسنده : غزاله عزالدین
تاریخ : چهارشنبه , ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ ۱۳:۰۰
طراحی داخلی اداری
تحریریه معماری آرل
طراحی داخلی اداری با دکوراسیون متعادل  مطمئناً  کیفیت و کارایی پرسنل را افزایش داده و بر سودآوری شرکت و مشاغل تأثیرگذار است در واقع کارمندان اصلی ترین سرمایه هر شرکتی محسوب می شوند و برای افزایش کارایی می‌توانند 20 درﺻﺪ زﻣﺎن ﮐﺎری ﺧﻮد را ﺑﻪ فعالیت هایی اﺧﺘﺼﺎص دﻫﻨﺪ ﮐﻪ ﺑﻪ آﻧﻬﺎ ﻋﻼﻗﻪ دارﻧﺪ بنابراین قبل از شروع برای طراحی هرگز پرسیدن سوال  از کارمندان را فراموش نکنید تعامل با کارمندان و بازتاب ایده ها و علایق آنها در طراحی اداری  می تواند برای افراد دلبستگی بیشتر و احساسی شبیه به خانه ایجاد کند.
طراحی داخلی اداری
موارد زیادی در دکوراسیون اداری وجود دارد که می‌توانید برای طراحی یک فضای اداری ساده، در عین حال حرفه‌ای و راحت انجام دهید به خصوص که بعد از همه گیری ویروس کرونا، سبک زندگی کاری و اجبار برای تجدید نظر درباره نحوه کار در آینده، چیدمان دفاتر کار و عادت‌ها را کاملا تغییر داده و نه تنها  در فضاهای اداری بلکه در دکوراسیون تجاری و مسکونی نیز نیازمند پیش بینی و رویکرد نوینی برای ایجاد فاصله اجتماعی و ایجاد فضاهای کاری بهداشتی، کارآمد و منعطف می‌باشد.پلان ساختمان های اداری بصورت پلان بسته، پلان آزاد و یا ترکیبی از این دو است که تفاوت طراحی بسته به میزان انعطاف پذیری لازم در طراحی، میزان حریم خصوصی بصری و صوتی مورد نیاز و هزینه های لازم می‌تواند متغیر باشد.امروزه بازسازی اداری با رویکرد دیوارهای کمتر و طراحی پلان باز، سبب ایجاد نماهای بیشتر در فضاهای متعدد شده ضمن اینکه، روحیه همکاری را تقویت می‌نماید و به عنوان سبکی مورد پسند کارفرمایان در کنار سبک صنعتی با سقف و طراحی اکسپوز قرار گرفته که از ترندهای دکوراسیون اداری 2021 است در ادامه با نمونه  پروژه ای اداری با متراژ   2152 متر مربع که نمونه خوب یک دفتر کار انعطاف پذیر است  با آرل همراه باشید....
طراحی داخلی اداری
طراحی داخلی اداری
گروه معماری  Apes Design طراحی داخلی اداری شرکت سرمایه گذاری استارتاپی Amethyst واقع در هانوی ویتنام را  به عهده گرفت  شرکت Amethystیک شرکت نوپا است که در زمینه سرمایه گذاری مالی تخصص دارد هدف اصلی این گروه  برای تمایل به ایجاد یک دفتر جدید ایجاد فضایی برای توسعه شرکت بوده است  که در آن جوانان  با تفکر خلاقانه  در فضایی به سبک مدرن و دارای انعطاف پذیری در عملکرد فضا  به فعالیت کاری خود بپردازند.
طراحی داخلی اداری
طراحی داخلی اداری
در راستای هدف طراحی داخلی و دکوراسیون  اداری، Apes Desig ایجاد فضاهایی تفکیک شده  را اولویت بندی کرد تا به طور کامل عملکردهای اصلی را برآورده می کند ، درعین حال با فضاهای انعطاف پذیر امکان تغییرات بسته به نیاز را در فضا گنجاند تنالیته رنگ در طراحی داخلی دفتر سیاه و سفید است و بر مقیاس انسانی در فضای کار تاکید دارد.
با موقعیت قرارگیری دفتر کار در سایت کنونی  شرکت از سه طرف با پنجره های شیشه ای نور طبیعی مفیدی برای  طراحی دریافت می کند. با این میزان نور فضاهای خصوصی نیز حتی می توانند نور طبیعی دریافت کنند،  Apes Design با ایده "جعبه در جعبه" سعی نموده تا  اتاق های خصوصی را  به جعبه هایی که می توانند به طور دلخواه  و با توجه به هدف کاربران "بسته یا باز" شوند  تبدیل نماید.
طراحی داخلی اداری
برای داشتن دفتر کاری که نیاز به انعطاف پذیری بالایی دارد گروه معماران به جای استفاده از دیوارهای شیشه ای ثابت از  دیوار شیشه ای متحرک برای سفارشی سازی کاربران استفاده کرده است.
در طراحی داخلی اداری و دکوراسیون ، محل کار به دو بخش اصلی تقسیم می شود ، یک منطقه کار ثابت برای کاربران دارای pc و یک منطقه منعطف برای کاربران لپ تاپ!
 این دو ناحیه با درب شیشه ای متحرک از هم جدا شده اند که به کاربران امکان می دهد از آن برای کارهای خود و همچنین مبادله آن با سایر تیم ها استفاده کنند.
در منطقه ثابت ، سیستم های میز و صندلی در نزدیکی دیوارها چیدمان شده اند ، هم برای اطمینان از کار فردی و حریم  و هم برای تبادل نظر و جلسات گروهی!
طراحی داخلی اداری
برای دکوراسیون منطقه کاری انعطاف پذیر ، شرکت معماری   Apes Design میزها و صندلی های غیر ثابت را طراحی کرده که  کاربر می تواند در چیدمان صندلی ها بسته به موقعیت، تعداد، راحتی  و تناسب را ایجاد کند.
طبق گفته معماران در این دفتر ، انعطاف پذیری اولویت اصلی ما است ، بنابراین ما سوکت های کفی را در مکان های مختلف سازماندهی کرده ایم و آنها را به سیستم های wifi و 5G با سرعت بالا مجهز کرده ایم تا به کاربران کمک کنیم در هر موقعیتی در دفتر ، حتی مبلمان انتظار انتظار کار کنند.
طراحی داخلی اداری
علاوه بر ویژگی های فوق، معماران گیاهان را نیز به دفتر آورده اندتا به کاربران در ایجاد تعادل بعد از ساعات کاری پر تنش کمک کنند.
طراحی داخلی اداری

طراحی داخلی اداری
در این پروژه ، معماران احساسات زیادی را در دفتر  در نظر گرفتند و با ارائه انعطاف پذیری ، مدرنیته و  فضای حرفه ای سعی نمودند تا سهم کوچکی در موفقیت این استارتاپ داشته باشند در ادامه با پلان این دفتر کار همراه باشید:
طراحی داخلی اداری
تحریریه معماری آرل
منبع: officesnapshots-archello

تعداد بازدید : ۱۸۴۶
نسخه چاپی :  
ارسال نظرات

نظر شما :

مطالب مشابه
چگونه طراحی اداری بر رفتار کارمندان تأثیر می گذارد؟

چگونه طراحی اداری بر رفتار کارمندان تأثیر می گذارد؟

طراحی داخلی دفتر کار عجیب شرکت Banda

طراحی داخلی دفتر کار عجیب شرکت Banda

طراحی داخلی ساختمان اداری یونیلور

طراحی داخلی ساختمان اداری یونیلور

10 دفتر کار معماری با فضاهایی الهام بخش

10 دفتر کار معماری با فضاهایی الهام بخش

طراحی داخلی و بازسازی شركت بازاریابی و تبلیغات ویدیویی

طراحی داخلی و بازسازی شركت بازاریابی و تبلیغات ویدیویی

طراحی و معماری ساختمان شرکت بیمه مدیبانک

طراحی و معماری ساختمان شرکت بیمه مدیبانک

مشاوره معماری

برای داشتن فضای کارآمد و زیبا می توانید از مشاوره متخصصین آرل بهرمند شوید

02122901905
مهندسین مشاور معماری
کاردستی با وسایل دور ریختنی
شرکت طراحی دکوراسیون اداری 
طراحی و اجرای فروشگاه زنجیره ای

عضویت در گروه معماران آرل

بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید.


طراحی و ساخت ویلا
بازسازی ساختمان
اخذ تاییدیه کمیته نما 
طراحی داخلی مطب
تماس با گروه معماران آرل
: تهران ، نیاوران، سه راه یاسر،ساختمان آوا 2،
پلاک 250، طبقه 3، واحد 34
تلفن  :  ۶-۲۲۹۰۱۹۰۵-۰۲۱ 
فکس :    ۲۲۹۰۱۹۰۷-۰۲۱
ایمیل: info@arel.ir