۰۲۱-۲۲۹۰۱۹۰۵-۶

نویسنده : غزاله عزالدین
تاریخ : دوشنبه , ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ ۱۳:۰۰
 طراحی داخلی اداری جالب و خلاقانه
تحریریه معماری آرل
وقتی کلمه  طراحی دفتر کار یا فضاهای اداری را می شنوید ، احتمالاً بلافاصله به "جالب و خلاق" بودن آن فکر نمی کنید ، اما در سال های اخیر ، مشاغل از محیط های خشک و رسمی فاصله گرفته اند تا برخی از زیباترین فضاهای اداری و بهترین دفاتر را برای کار خلاقانه و با کیفیت  ایجاد کنند. گزینه های جدید  برای کارکنان از باریستا  گرفته تا امکانات ورزشی  تا فضاهای مدیتیشن و استراحت موقت در فضاهای کاری جدید به چشم میخورد اگرچه بعد از ویروس کرونا تا حدودی همه چیز تغییر کرد اما نیاز به فضایی اجتماعی و خلاقانه موضوعی است که همیشه احساس می شود و خوشبینانه بعد از اتمام بیماری ها  فضایی جذاب و خلاق  نیاز هر دفتر کار خواهد بود در ادامه با آرل همراه باشید....
شرکت هایی مانند گوگل و اپل به داشتن شگفت انگیزترین  طراحی داخلی دفاترکار معروف هستند نشان می دهند ترکیب هیجان و سرگرمی برای ایجاد یک فضای اداری شگفت انگیز چقدر مهم است.ایجاد بهترین فضاهای خلاق به این معنی نیست که باید بودجه این غول های فناوری و شرکت و برندهای بزرگ را داشته باشید. برخی از خلاقانه ترین دفاتر با استفاده از رنگ ، عناصر طبیعی ، سیستم های پارتیشن بندی کاربردی و بازی ها طراحی شده اند تا کارکنان را تشویق کند هر روز بهترین عملکرد خود را ارائه دهند.

 طراحی داخلی اداری جالب و خلاقانه        
ایده های جالب برای طراحی دفتر

تشویق خلاقیت کارکنان از مشخصه های دفاتر مدرن جالب است و این 10 طراحی جالب و خلاقانه فضای اداری شما را برای ایجاد فضایی اداری که کارکنان شما دوست خواهند داشت ، هیجان زده می کند.

1- رنگ های متضاد !

هنگامی که در حال طراحی فضایی خلاق برای کار هستید ، به سادگی پایبند ماندن به سیاه و سفید یک ایده جالب برای طراحی داخلی و دکوراسیون  فضای اداری است. این ترکیب کلاسیک واقعاً به کارمندان اجازه می دهد تا بر کار موردنظر تمرکز کنند. میزهای بزرگ به عنوان فضاهای کاری مشترک قوه همکاری را تقویت میکنند تم چوب طبیعی  طبیعت را به طرح اداری می افزاید و از ظاهر بیش از حد جدی آن جلوگیری می کند.

 طراحی داخلی اداری جالب و خلاقانه

2-کارمندان را با  ایجاد فضای باز  به همکاری و تعامل تشویق کنید!

یک محیط کاری باز کارمندان را به همکاری تشویق می کند حتی این ایده خوبی برای فضاهای کوچک است  به خصوص که در آن ساختن دفاتر شخصی باعث ایجاد یک محیط کار تنگ و گرفته می شود
  ایجاد فضایی با انواع مناطق کاری به کارکنان اجازه می دهد تا صندلی ای را انتخاب کنند که برای آنها و پروژه ای که روی آن کار می کنند بهترین کار را می کند.

3-با  رنگ سفید ، روشن و رنگهای ملایم روحیه را  بالا ببرید.

همه می دانیم که در محیط های تاریک و خلوت  داشتن احساس خوب و  خلاقانه  سخت است. بهترین فضاهای اداری خلاق تا حد امکان از نور طبیعی برای افزایش بهره وری و رفاه کارکنان استفاده می کند. نور طبیعی خلق و خوی افراد را بهبود می بخشد و به کاهش میزان افسردگی و اختلال عاطفی فصلی کمک می کند و افراد و کارمندان شادتری ایجاد می کند.
یکی دیگر از ایده های جالب فضای اداری این است که  المان های رنگی را در یک دفتر سفید یا خنثی ترکیب کنید. این کمی هیجان می به فضا می افزاید و افراد را شاد و هیجان زده می کند تا سر کار بیایند.

4-ایجاد دفاتر کار جالب با درب های چوبی

چه شما در حال طراحی داخلی فضاهای اداری تفکیک شده  باشید و چه یک فضای همکاری و اشتراکی ، یک فضای اداری خوب با  طراحی  متناسب عناصر طبیعی را در بر می گیرد تا به کارکنان حس ارتباط با طبیعت را بدهد. درب های چوبی نیز یکی از ایده هایی است که هم به گرمی فضا و هم احساس طبیعی بودن دکوراسیون اداری کمک می کند.

 طراحی داخلی اداری جالب و خلاقانه

5-ویژگی های سبک صنعتی

عناصر صنعتی پیچیده و جذاب  فضاهای اداری فوق العاده ای ایجاد می کنند. تاسیسات و لوله های نمایان ، چراغ های صنعتی ، آجرها و  بتن  اکسپوز همه با هم در کنار هم  فضا را بزرگتر نشان می دهند. این یک انتخاب طراحی بسیار هوشمندانه برای فضاهای کوچک اداری است.

 طراحی داخلی اداری جالب و خلاقانه

6- برای تعیین حوزه بندی فضا از  بلوک های رنگی  استفاده کنید

در یک دفتر بزرگ با پلان باز ، تمایز یک فضا از فضای دیگر دشوار است. یک طراحی جالب  از رنگ ها و بلوک های رنگی برای تعیین مناطق مختلف استفاده می کند. استفاده از رنگ ها برای شناسایی و تعریف هر فضا ، چه یک فضای کاری فردی ، چه یک منطقه کنفرانس ، چه یک منطقه همکاری و فضای اشتراکی ، جذابیت و زیبایی را به یک ایده کاربردی  تبدیل می کند.

 طراحی داخلی اداری جالب و خلاقانه

7- درب های کشویی شیشه ای مدرن را فراموش نکنید

بهترین دفاتر کار اداری بسته به نیاز کارکنان و مشتریان ، فضاهای کاری متنوعی را ارائه می دهند. گنجاندن دربهای کشویی به شما این امکان را می دهد که یک دفتر  با پلانی باز داشته باشید  و در مواقع لزوم درب ها را برای حفظ حریم خصوصی ببندید. این درها می توانند در یک پیکربندی مستقیم یا منحنی قرار بگیرند و به شما این امکان را می دهند که بهترین طراحی اداری مدرن را برای نیازهای خود متناسب با کار و زمان ایجاد کنید.

8-تاریخچه فضا را با جزئیات اصلی حفظ کنید

طرح های جالب اداری می توانند با عناصر اصلی و سنتی موجود در هر فضا شروع شوند. حفظ تاریخ با ادغام آجر یا کفپوش اصلی می تواند یک طراحی اداری عالی را بیشتر جلوه گر نماید این عناصر را می توان با ویژگی های طراحی مدرن تر مانند چراغ های روشنایی و میزهای فلزی با هم ادغام کرد تا یک تقابل بین قدیمی و جدید ایجاد شود.

 طراحی داخلی اداری جالب و خلاقانه

9-  پنل های مات، برای حفظ حریم خصوصی

 سیستم های پارتیشن شیشه ای مات و سفارشی برای ایجاد حریم خصوصی  بسیار کاربردی هستند برای مثال مات کردن قسمتی از شیشه  در قسمت بالایی شیشه  نور  را وارد فضا میکند ضمن اینکه دید را به دیگر قسمت های دفتر حفظ و بین کارکنان ارتباط برقرار می کند.

 طراحی داخلی اداری جالب و خلاقانه

10- بازی ها را فراموش نکنید

جالب ترین ایده فضای اداری امروزی و خلاق این است که بازی هایی را در طراحی دفتر ادغام کنیدبازی سبب میشود می شوند که چند دقیقه برای شارژ مجدد وقت بگذارند ، سرحال و با کیفیت بیشتری به کار خود برگردند و با ذهنی آماده تر به مسائل روز بپردازند  پژوهش ها نشان داده تفریح ​​در محل کار حتی می تواند بهره وری کارکنان را افزایش دهد .
با نمونه  با سه تصویر  دیگر از پروژه های جالب و متفاوت اداری با آرل همراه باشید...
  طراحی داخلی اداری جالب و خلاقانه

 طراحی داخلی اداری جالب و خلاقانه

 طراحی داخلی اداری جالب و خلاقانه

تحریریه معماری آرل
منبع: avantisystemsusa

تعداد بازدید : ۱۴۰۷
نسخه چاپی :  
ارسال نظرات

نظر شما :

مطالب مشابه
معماری_طراحی داخلی،پروژه شیخ بهایی

معماری_طراحی داخلی،پروژه شیخ بهایی

طراحی داخلی دفتر اداری 9GAG

طراحی داخلی دفتر اداری 9GAG

بزرگترین دفتر مرکزی داروخانه ی آنلاین در اروپا

بزرگترین دفتر مرکزی داروخانه ی آنلاین در اروپا

ساختمان اداری تجاری پارمیدا / کرج

ساختمان اداری تجاری پارمیدا / کرج

طراحی ساختمان اداری کارخانه تهران

طراحی ساختمان اداری کارخانه تهران

طراحی داخلی لابی بانک با صفحات نمایش دیجتال

طراحی داخلی لابی بانک با صفحات نمایش دیجتال

مشاوره معماری

برای داشتن فضای کارآمد و زیبا می توانید از مشاوره متخصصین آرل بهرمند شوید

02122901905
مهندسین مشاور معماری
کاردستی با وسایل دور ریختنی
شرکت طراحی دکوراسیون اداری 
طراحی و اجرای فروشگاه زنجیره ای

عضویت در گروه معماران آرل

بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید.


طراحی و ساخت ویلا
بازسازی ساختمان
اخذ تاییدیه کمیته نما 
طراحی داخلی مطب
تماس با گروه معماران آرل
: تهران ، نیاوران، سه راه یاسر،ساختمان آوا 2،
پلاک 250، طبقه 3، واحد 34
تلفن  :  ۶-۲۲۹۰۱۹۰۵-۰۲۱ 
فکس :    ۲۲۹۰۱۹۰۷-۰۲۱
ایمیل: info@arel.ir