۰۲۱-۲۲۹۰۱۹۰۵-۶

طراحی دکوراسیون اداری و دفتر کار و نمای ساختمان اداری وتجاری پلان ساختمان اداری و معماری اداری در این بخش قرار گرفته است. مهندسان معمار و کارشناسان دکوراسیون اداری شرکت آرل با داشتن علم و تکنلوژی روز دنیا و سال ها تجربه و نمونه کارهای فراوان در این بخش سعی نموده اند که مطالبی در موارد طراحی دکوراسیون اداری و دفاتر کار مدرن و انواع طراحی دکوراسیون و پلان های تجاری اداری و یا حتی نما ساختمان های اداری تجاری و یا تلفیق  نمای ساختمان های  اداری مسکونی  قرار دهند. برای دیدن نمونه های معماری و یا طراحی های دکوراسیون داخلی اداری و یا دفتر کار و یا مشاوره با کارشناسان با ما تماس بگیرید.
تحریریه معماری آرل
در معماری ساختمان و بنا با کاربری های مختلف، تجاری، اداری، مسکونی، و... نمای ساختمان از اهمیت بسیاری برخوردار است، زیرا نمای ساختمان به خصوص نمای ساختمان اداری تجاری یک هویت بصری برای بنا می باشد و اولین راه ارتباطی ساختمان با مخاطب خود است. براساس تجربه گروه معماری آرل، در طراحی نمای ساختمان های تجاری- اداری و در کل معماری نما، به عنوان پوسته اصلی ساختمان که رابطه آن را با محیط اطراف تعریف می کند، به یکی از حساس ترین و پر چالش ترین مراحل طراحی تبدیل شده است. کوچکترین سهل انگاری در این مرحله می تواند منجر به بزرگترین مشکلات نه تنها برای نمای ساختمان و فضای داخلی آن بلکه آسیب جدی به زیستگاه شهری باشد. همراه آرل باشید..
تحریریه معماری آرل
در معیارهای امروزین شهری، معماری ساختمان های اداری به دلیل تغییرات داخلی سازمان ها تغییر می‌کنند و تشکیلات اداری بسرعت و بطور مکرر دگرگون می‌شوند. بطور اصولی دو تحول اساسی در سالهای اخیر در معماری ساختمان های اداری بوجود آمده است.
اول : دیوارهای بلند داخلی که فضاهای اداری را بصورت خصوصی از هم مجزا می کردند به دیوارهای کوتاه جدا کننده (پارتیشن) تغییر پیدا کرده و مبلمان ثابت و متحرک بیش از پیش عملکرد و کارایی پیدا کرده است. 
دوم : فضاها و ساختمان اداری با عملکردهای کاملاً متفاوت و حتی متناقض؛ از آزمایشگاه، دفتر اداری کارخانجات و فضاهای صنعتی تا آموزشی همگی صورت یکسان و مشابهی طراحی و اجرا می شوند.
گروه معماران با توجه به تجربه و تخصص خود در زمینه طراحی و معماری ساختمان اداری، در این مقاله به عواملی که باعث پیدایش چنین تغییرات در گونه ساختمان‌های اداری، سهولت عملکرد در فضاهای اداری و نحوه انجام این تغییرات و آشنایی با این سیستم‌ها می باشد، می پردازد.
تحریریه معماری آرل
شرکت های فناوری شهرت خود را در جهت ساختن فضاهای کاری شگفت انگیز توسعه دادند. در نتیجه، آنها بهترین ها و درخشان ترین افراد را جذب کردند و بیشتر از خلاقیت آن ها استفاده کردند. اما اخیراً این انقلاب طراحی به بسیاری از صنایع سنتی دیگر گسترش یافته است. بسیاری از شرکت های بزرگ به طور فزاینده ای در حال حرکت به سوی فضای کاری باز، خلاق و مشترک هستند.
فضاهای بیشتر دیده شده در شرکت های کوچک و خلاق ، امرزه به فضاهای معمولی در شرکت های بزرگ تبدیل شده اند. اما ویژگی های کلیدی این طرح های جدید چیست؟
در ادامه گروه معماران آرل به دنبال پاسخی برای این پرسش، سعی در معرفی فضایی مناسب با بازده حد اکثر خواهد داشت. تا بتواند شما را برای طراحی یا سفارش طراحی دکوراسیون اداری راهنمایی کند.
تحریریه معماری آرل
دکوراسیون داخلی اداری قواعد و ضوابطی را شامل میگردد. در 10 تا 15 سال گذشته، تغییراتی تدریجی در کار و روند آن به وجود آمده است. اما تغییرات ایجاد شده در طراحی دکوراسیون اداری بسیار چشمگیر است. با پیشرفت تکنولوژی و راه ارتباطی متفاوت، افراد در مکان های متفاوت از دنیا می توانند تشکیل تیم دهند، بنابراین با پیشرفت ابزارهای مدرن و کامپیوتری، فضاهای اداری حداقل ارتباط را با دنیای بیرون باید داشته باشند.همان طور که می دانید هدف اصلی در طراحی دکوراسیون اداری، ایجاد همکاری صمیمی بین کارمندان است بنابراین لازم است، طراحی صورت گرفته فضای مناسبی را برای تعامل بین کارمندان ایجاد و آن را ارتقا دهد. در ادامه خلاصه ای از موارد مرتبط با طراحی داخلی ساختمان اداری مدرن را برای شما فراهم کرده ایم. با آرل در ادامه همراه باشید...
تحریریه معماری آرل
طراحی ساختمان اداری ملزم به اصول و ضوابطی است که می بایست محل کار با هر فعالیت اداری را سازماندهی کند. نحوه سازماندهی یک ساختمان اداری در چند مورد خلاصه می شود که اهداف اصول طراحی ساختمان اداری به شمار می روند. فضاها و عملکردهای ضروری یک ساختمان اداری شامل: ساختار، طراحی نما ساختمان اداری، متریال های نما، طراحی نورپردازی نما، سیرکولایسون، دفاتر، ویژگی های رفع نیازهای ارباب رجوع در فضا، و فناوری های نوین می باشد. هر کدام از موارد بالا شامل تعریف های اختصاصی است که در هارمونی یک ساختمان اداری نقش عمده ای ایفا می کنند.  گروه معماران آرل با ارائه این مطلب به برخی نیازها و سوالات شما (به عنوان یک مقاله مختصر) در خصوص طراحی ساختمان اداری پاسخ دهد و بتواند شما برای اهداف طراحی یا سفارش یک فضای اداری راهنمایی کند.
تحریریه معماری آرل
امروزه با  افزایش استرس های جسمی و روحی و اختصاص زمان زیادی از روز در محل کار، طراحی متناسب پلان ساختمان اداری از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و به همین سبب توجه به فضای کافی برای فعالیت های مختلف، آزادی عمل برای چیدمان مبلمان، تهویه و نورپردازی مناسب و نیاز های کارمندان در کنار ابعاد روانشناختی از جمله تمهیدات طراحی اداری به شمار آید که بایستی در طراحی پلان ساختمان های اداری به درستی لحاظ شود زیرا بر عملکرد و ابعاد جسمانی و روحی افراد بسیار اثرگذار می باشد.
تحریریه معماری آرل
با توجه به نوع استفاده و کاربرد دفترکار،شروع کنید. کاربری و عملکرد هر دفترکار متفاومت است، بنابراین مهم است که در ابتدا درباره نوع استفاده از دفترکار که میخواهید داشته باشید فکر کنید. الویت اول طراحی دفترکار، افرادی هستند که قرار است برای آن ها این دفترکار طراحی و اجرا شود. درباره این موضوع فکر کنید که این دفترکار فقط برای کارکنان آنجا طراحی می شود و یا ارباب رجوع های زیادی دارد. همیشه در طرح بندی فضا به نوع کار توجه کنید. بعضی از کارها به فضای بزرگتری نیاز دارند،درحالی که بعضی دیگر به اتاقی برای کامپیوتر یا دیگر تجهیزات اداری نیاز دارند.
مهندسین مشاور معماری
کاردستی با وسایل دور ریختنی
شرکت طراحی دکوراسیون اداری 
طراحی و اجرای فروشگاه زنجیره ای

عضویت در گروه معماران آرل

بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید.


طراحی و ساخت ویلا
بازسازی ساختمان
اخذ تاییدیه کمیته نما 
طراحی داخلی مطب
تماس با گروه معماران آرل
: تهران ، نیاوران، سه راه یاسر،ساختمان آوا 2،
پلاک 250، طبقه 3، واحد 34
تلفن  :  ۶-۲۲۹۰۱۹۰۵-۰۲۱ 
فکس :    ۲۲۹۰۱۹۰۷-۰۲۱
ایمیل: info@arel.ir