۰۲۱-۲۲۹۰۱۹۰۵-۶

نویسنده : تحریریه معماری آرل
تاریخ : سه شنبه , ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ ۱۰:۵۱
ساخت و طراحی ویلا لوکس با چشم انداز بی نظیر اقیانوس
تحریریه معماری آرل
معماری: Metropole Architects

موقعیت:  آفریقای جنوبی
مساحت: 500مترمربع
سال: 2017
این ویلا لوکس و بی نظیر که در آفریقای جنوبی واقع شده از اصول فنگ شویی تبعیت می کند. فرم مربع شکل، موقعیت و جهت گیری تمام فضاها با توجه به اصول فنگ شویی انتخاب شده اند. فرم سقف ساختمان، بازی نور و سایه،جریان و سیرکولاسیون فضاها، ترکیب فضاهای باز و بسته و... همه نشانه های معماری مدرن گرمسیری هستند. خانه ترکیبی از لایه های افقی بر روی هم می باشد که یک بافت یکپارچه را تشکیل داده اند. بتن، چوب و شیشه از متریال های اصلی به کار رفته اند که فرم جسورانه ای را به وجود آورده اند. استخر شناور این ویلا به نحوی در تراس قرار گرفته است که از گرما و نور خورشید در تمام روز بهره مند شود اما از بادی که از سمت اقیانوس به  این سایت می رسد در امان بماند. نشیمن های موجود در فضای نیمه باز این ویلا باعث می شوند تا ساکنین از چشم انداز فوق العاده این ویلا استفاده کنند و هم در بستری از بتن های یکپارچه به فعالیت مشغول باشند. ساخت این ویلا لاکچری کمک کرده است تا کارفرما بتواند از مکانی آرام برای استراحت در تعطیلات در کنار اقیانوس هند لذت ببرد. 
ساخت و طراحی ویلا لوکس با چشم انداز بی نظیر اقیانوسساخت و طراحی ویلا لوکس با چشم انداز بی نظیر اقیانوسساخت و طراحی ویلا لوکس با چشم انداز بی نظیر اقیانوسساخت و طراحی ویلا لوکس با چشم انداز بی نظیر اقیانوسساخت و طراحی ویلا لوکس با چشم انداز بی نظیر اقیانوسساخت و طراحی ویلا لوکس با چشم انداز بی نظیر اقیانوسساخت و طراحی ویلا لوکس با چشم انداز بی نظیر اقیانوسساخت و طراحی ویلا لوکس با چشم انداز بی نظیر اقیانوسساخت و طراحی ویلا لوکس با چشم انداز بی نظیر اقیانوسساخت و طراحی ویلا لوکس با چشم انداز بی نظیر اقیانوسساخت و طراحی ویلا لوکس با چشم انداز بی نظیر اقیانوسساخت و طراحی ویلا لوکس با چشم انداز بی نظیر اقیانوسساخت و طراحی ویلا لوکس با چشم انداز بی نظیر اقیانوسساخت و طراحی ویلا لوکس با چشم انداز بی نظیر اقیانوسساخت و طراحی ویلا لوکس با چشم انداز بی نظیر اقیانوسساخت و طراحی ویلا لوکس با چشم انداز بی نظیر اقیانوسساخت و طراحی ویلا لوکس با چشم انداز بی نظیر اقیانوسساخت و طراحی ویلا لوکس با چشم انداز بی نظیر اقیانوسساخت و طراحی ویلا لوکس با چشم انداز بی نظیر اقیانوسساخت و طراحی ویلا لوکس با چشم انداز بی نظیر اقیانوسساخت و طراحی ویلا لوکس با چشم انداز بی نظیر اقیانوسساخت و طراحی ویلا لوکس با چشم انداز بی نظیر اقیانوسساخت و طراحی ویلا لوکس با چشم انداز بی نظیر اقیانوسساخت و طراحی ویلا لوکس با چشم انداز بی نظیر اقیانوسساخت و طراحی ویلا لوکس با چشم انداز بی نظیر اقیانوسساخت و طراحی ویلا لوکس با چشم انداز بی نظیر اقیانوسساخت و طراحی ویلا لوکس با چشم انداز بی نظیر اقیانوسپلان ویلا لوکسپلان ویلا لوکسپلان ویلا لوکسپلان ویلا لوکسنما ویلا لوکسنما ویلا لوکسنما ویلا لوکس
مقطع ویلا لوکس

شرکت معماری آرل با سال ها تجربه در زمینه طراحی و ساخت ویلا آماده همکاری با شما عزیزان می باشد. با شماره 02122901905 با ما در تماس باشید.


تحریریه معماری آرل
منابع: archdaily
arel
تعداد بازدید : ۵۰۹۰
نسخه چاپی :  
ارسال نظرات

نظر شما :

مطالب مشابه
معماری و طراحی داخلی ویلای لوکس با بام سبز+ ویدئو

معماری و طراحی داخلی ویلای لوکس با بام سبز+ ویدئو

طراحی خانه ی ویلایی کوچک با استخر

طراحی خانه ی ویلایی کوچک با استخر

مجموعه تفریحی ورزشی در قلب کوه های آلپ

مجموعه تفریحی ورزشی در قلب کوه های آلپ

طراحی ویلای پانوراما با استخری در نشیمن

طراحی ویلای پانوراما با استخری در نشیمن

داستان طراحی باشگاه شنای Loong بر اساس روش نوین کسب و کار

داستان طراحی باشگاه شنای Loong بر اساس روش نوین کسب و کار

طراحی سکوی شناور چوبی!

طراحی سکوی شناور چوبی!

مشاوره معماری

برای داشتن فضای کارآمد و زیبا می توانید از مشاوره متخصصین آرل بهرمند شوید

02122901905
مهندسین مشاور معماری
کاردستی با وسایل دور ریختنی
شرکت طراحی دکوراسیون اداری 
طراحی و اجرای فروشگاه زنجیره ای

عضویت در گروه معماران آرل

بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید.


طراحی و ساخت ویلا
بازسازی ساختمان
اخذ تاییدیه کمیته نما 
طراحی داخلی مطب
تماس با گروه معماران آرل
: تهران ، نیاوران، سه راه یاسر،ساختمان آوا 2،
پلاک 250، طبقه 3، واحد 34
تلفن  :  ۶-۲۲۹۰۱۹۰۵-۰۲۱ 
فکس :    ۲۲۹۰۱۹۰۷-۰۲۱
ایمیل: info@arel.ir