۰۲۱-۲۲۹۰۱۹۰۵-۶

نویسنده : تحریریه معماری آرل
تاریخ : سه شنبه , ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ ۱۳:۰۴
 سرویس خواب عروس
تحریریه آرل
سرویس خواب عروس چه ویژگی های را باید با خود همراه داشته باشد. همه شما به خوبی می دانید که مصنوعات چوبی یکی از مهم ترین پارامترهای است که در کنار جهیزیه بسیار به آن توجه می شود. در همین راستا سرویس خواب و چیدمان اتاق خواب عروس و داماد رکن بسیار اساسی را ایفا می کند. پس نیاز است در زمان خرید این محصول مهم و کاربردی قدری دقت نظر بیشتری را به خرج دهیم. در نظر گرفتن تم رنگی سرویس خواب متناسب با هارمونی رنگ جهیزیه و منزل، مد نظر قرار دادن سبک طراحی سرویس خواب، ایده ال بودن محصول متناسب با فضای داخلی منزل عروس و داماد و در نهایت قیمت تمام شده و متریال استفاده شده پارامترهای است که باید بسیار به آن توجه شود. در همین راستا سعی بر آن داریم تا راهنمایی های را به جهت یک خرید ایده ال به شما عزیزان ارائه دهیم. اگر می خواهید یک سرویس خواب لوکس و بی نظیر را مطابق با جهیزیه لاکچری خود تهیه کنید و در کنار آن هزینه زیادی را متحمل نشوید به شما توصیه می کنیم در ادامه با ما همراه شوید.

پارامترهای که در زمان خرید سرویس خواب عروس و داماد باید تهیه شود؟

سرویس خواب عروس داماد از چه چیزهای تشکیل شده است؟ در زمان خرید سرویس خواب های دو نفره عموما یک تخت خواب با چهار سایز متفاوت صد و بیست، صد و چهل، صد و شصت و صد هشتاد در اختیار شما قرار داده می شود. البته سایز صد و بیست برای زوجین توصیه نمی شود زیرا بیشتر به عنوان تخت خواب مادر و فرزندی مورد استفاده قرار می گیرد. انتخاب سایز صد و چهل و صد و شصت برای خانه های نقلی و خرید سایز صد و هشتاد برای اتاق خواب های بزرگ توصیه می شود. در ادامه شما می توانید از دو میز کنار تختی یا یک عدد بسته به نیاز و مساحتی که در اختیار دارید در راستای ایده پردازی اتاق خواب بهره بگیرید. این امر هم به سبک طراحی و دیزاین تخت خواب شما بستگی دارد. اگر میز کنار تختی به تخت خواب شما متصل باشد به ناچار باید دو میز سفارش دهید و اگر منفصل باشد با خرید یک میز می توانید نیازهای خود را مرتفع کنید. میز درآور نیز پارامتر دیگری است که برای شما فراهم شده است اما اگر اتاق خواب شما دارای کمد دیواری است خرید این محصول اجباری نیست و می توانید با حذف آن از پارامتر دیگری شبیه میز توالت بهره بگیرید. میز توالت شما نیز می تواند با آینه متصل به میز یا آینه ای منفصل از آن به صورت کشو دار یا ترکیبی از کشو و کمد خریداری شود. خرید کمد نیز انتخاب نهایی است که با خرید سرویس خواب در پیش روی شما قرار دارد. شما می توانید از کمد های تک در که از آینه قدی بهره برده است استفاده کنید. یا اینکه کمدهای دو در که دارای چندین کشو نیز است برای نظم دادن به اتاق خواب خود یاری بگیرید. خرید پاف جلو تختی یا دو مبل تکی نیز بسته به مساحت اتاق خواب و نیاز شما در اختیارتان قرار داده می شود. این دیگر به تصمیم شما بستگی دارد که قرار است کدام پارامتر را در فضای داخلی اتاق خواب مورد استفاده قرار دهید.
سرویس خواب عروس

متریال استفاده شده برای سرویس خواب عروس و داماد

امر دیگری که در زمان خرید سرویس خواب عروس و داماد باید به آن توجه شود کیفیت کار است که بسته به متریالی که در آن استفاده می شود تعین می شود. شما می توانید از ام دی اف، چوب، ورق های ملامینه یا آهن های که سرویس خواب فرفوژه را برای شما فراهم می آورد در راستای خرید سرویس خواب خود بهره بگیرید. رنج قیمتی هر کدام از این محصولات نیز بسته به سبک طراحی که برای شما در نظر گرفته شده است متفاوت است. به عنوان مثال اگر قرار باشد شما از چوب طبیعی در راستای ایده پردازی سرویس خواب خود به صورت منبت کاری شده بهره بگیرید. بدون تردید هزینه بسیار زیادی به شما تحمیل می شود. این امر با استفاده از چوب های ام دی افی که روکش های طرح چوب در آن به کار رفته شده است قاعدتا هزینه زیادی را به شما تحمیل نمی کند. یا حتی خرید ورق های ملامینه نسبت به ام دی اف قیمت کمتری را برای شما در بر دارد و در نهایت می توانیم به محصولات فرفوژه اشاره داشته باشیم که نسبت به سه محصول دیگر رنج قیمتی بسیار مناسب تری را به خود اختصاص داده است. استفاده از اکسسوری های متفاوت نیز در زمان خرید سرویس خواب عروس و داماد امر دیگری است که قیمت تمام شده آن را متمایز می کند. سبک ساخت و بهره گیری از ماشین آلات پیشرفته و ساخت محصول در کارخانه های تولیدی بزرگ با استفاده از کارگران و استاد کاران حرفه ای امر دیگری است که در زمان تعین قیمت سرویس خواب شما اثر گذار خواهد بود. بر فرض در برخی از تخت خواب ها از پارچه های در راستای ایده پردازی تاج تخت به صورت لمسه کاری شده استفاده می شود. این پارچه های مخملی و لمسه های دست دوز شده نه تنها جلوه بصری کار را بیشتر می کند که سبب بالا رفتن قیمت تمام شده تخت خواب می شود. استفاده از هنر نور پردازی و ارتفاع تاج تخت نیز در تعین قیمت سرویس خواب شما  تاثیر مستقیم دارد. هر چقدر تخت خواب شما ساده تر باشد و از متریال ساده تری بهره گرفته باشد قطع به یقین قیمت تمام شده محصول خریداری شده شما کمتر تخمین زده می شود. ما به شما توصیه می کنیم که کیفیت را فدای قیمت نکنید و سادگی را با بهره گیری از متریال مرغوب در زمان خرید سرویس خواب تجربه کنید.

نکاتی که در زمان خرید  سرویس خواب  باید به آن توجه شود

شاید یکی از مهم ترین پارامترهای که در زمان خرید سرویس خواب عروس به آن توجه می شود جلوه بصری کار باشد اما خارج از لطف نیست به پارامترهای عنوان شده نیز در زمان خرید توجه بیشتری شود. زمانی که شما با هوشمندی دست به انتخاب می زنید بدون تردید هزینه زیادی به شما تحمیل نمی شود و تا سالیان سال نیز می توانید از محصول خریداری شده نهایت استفاده را ببرید و از دست به جیب شدن برای خرید یک محصول با کیفیت در امان بمانید. در قدم اول به شما توصیه می کنیم به مساحتی که در اتاق خواب در اختیار دارید توجه کنید. اگر فضای شما کوچک باشد و سرویس خواب شما بزرگ به ناچار باید در موقع جابجایی قدری با آسیب دیدگی تخت خواب خود مواجه شوید. این امر حال اگر با یک سایز متناسب دنبال شود عمر مفید سرویس خواب شما را بیشتر می کند. به قد و وزن افرادی که قرار است از آن تخت خواب استفاده کنند نیز باید توجه شود. زمانی که دو فرد با وزن بالا از یک تخت خواب بی کیفیت بهره می گیرند نه تنها عمر مفید محصول کاسته می شود که شما در طی گذر زمان از ایمنی خوبی در زمان استراحت برخوردار نخواهید بود. به تعداد افرادی که قرار است از تخت خواب استفاده کنند نیز باید توجه شود. تخت خواب های دو نفره عموما به شکلی طراحی شده است که برای دو نفر کفایت می کند. حال اگر می خواهید فضای بیشتری در زمان استراحت داشته باشید باید سایز بزرگتری را از تخت خواب خود سفارش دهید. در نهایت به تم رنگی محصول توجه کنید سرویس خواب های روشن سبب دلباز تر شدن محیط و سرویس خواب های تیره سبب محدود شدن و قدری آشفتگی در اتاق خواب شما می شود.
سرویس خواب عروس

کلام آخر در راستای خرید سرویس خواب عروس و داماد

همان طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید برای خرید سرویس خواب عروس داماد به جلوه بصری کار به تنهایی نباید توجه شود. شما باید به متریال استفاده شده، سایز محصول، تعداد افرادی که قرار است از تخت خواب استفاده کنند و سن و وزن افراد نیز توجه کنید. بدون تردید با در نظر گرفتن این پارامترها عمر مفید سرویس خواب شما بیشتر خواهد شد. همچنین در زمان خرید پارامترهای بی شماری در پیش روی شما قرار دارد که بسته به نیاز خود می توانید دست به انتخاب بزنید. خرید تخت خواب های دو نفره با چهار سایز متمایز دنبال می شود که سایز صد و بیست آن و سایز صد و هشتاد خیلی برای اتاق خواب های دو نفره شما توصیه نمی شود. از یک سو سایز تخت خیلی کوچک می شود و استراحت شما را به هم می زند و از سوی دیگر خیلی بزرگ می شود و سبب بهم خوردن نظم اتاق خواب شما می شود. خرید میز توالت، میز کنار تختی، کمد و میز درآور نیز پارامترهای دیگری است که در زمان خرید در پیش روی شما قرار دارد. امید است مطالب پیش رو در راستای خرید یک سرویس خواب زیبا و منحصر به فرد مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد و از این پس ایده ال ترین محصولات در اتاق خواب شما مهمان شود. بدون تردید با کسب مشاوره های لازم در این راستا دوستان و آشنایان شما با حضور در منزلتان از این حسن سلیقه شگفت زده خواهند شد.

لازم به ذکر است این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و آرل هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

منبع :  moblomiz
تعداد بازدید : ۱۶۲۹
نسخه چاپی :  
ارسال نظرات

نظر شما :

مطالب مشابه
21 نمونه طراحی و دکوراسیون داخلی اتاق خواب

21 نمونه طراحی و دکوراسیون داخلی اتاق خواب

نمونه ی اتاق خواب جذاب و مدرن به همراه سرویس خواب

نمونه ی اتاق خواب جذاب و مدرن به همراه سرویس خواب

بررسی 7 نمونه طراحی داخلی اتاق خواب

بررسی 7 نمونه طراحی داخلی اتاق خواب

یک اتاق خواب، هزار رنگ و بافت!

یک اتاق خواب، هزار رنگ و بافت!

ایده هایی برای طراحی اتاق خواب کودکان و نوجوانان!

ایده هایی برای طراحی اتاق خواب کودکان و نوجوانان!

اتاق خواب مدرن

اتاق خواب مدرن

مشاوره معماری

برای داشتن فضای کارآمد و زیبا می توانید از مشاوره متخصصین آرل بهرمند شوید

02122901905
مهندسین مشاور معماری
کاردستی با وسایل دور ریختنی
شرکت طراحی دکوراسیون اداری 
طراحی و اجرای فروشگاه زنجیره ای

عضویت در گروه معماران آرل

بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید.


طراحی و ساخت ویلا
بازسازی ساختمان
اخذ تاییدیه کمیته نما 
طراحی داخلی مطب
تماس با گروه معماران آرل
: تهران ، نیاوران، سه راه یاسر،ساختمان آوا 2،
پلاک 250، طبقه 3، واحد 34
تلفن  :  ۶-۲۲۹۰۱۹۰۵-۰۲۱ 
فکس :    ۲۲۹۰۱۹۰۷-۰۲۱
ایمیل: info@arel.ir