نویسنده : تحریریه معماری آرل
تاریخ : چهارشنبه , ۱۳۹۲/۰۶/۲۰ ۰۴:۲۶
تحریریه معماری آرل
امروزه یکی از ویژگی های محیط های تفریحی، درک تجربه و زمان در محیط، با توجه به تأثیر شبکه های تفریحی اجتماعی است.شرکت معماری هلندی Un Studio در مشارکت با یک شرکت ژاپنی، دست به طراحی یک چرخ و فلک عظیم زده اند.این شرکت انتظار دارد،این فضای تفریحی و نمادین، در جذب میلیون ها بازدیدکننده و رشد مرکزهای تجاری و رستوران ها، به عنوان یک فضای مرکب، موفق باشد.کانسپت این طرح با توجه به تأثیر گذری و رشد تلفن های هوشمند، و تبلت های امروزی صورت گرفته، و هدف اصلی این طرح را گسترش تجربه انسانی در یک محفظه دو طبقه عنوان کرده است.برای مشاهده کامل خبر،با گروه معماران آرل در ادامه مطلب همراه باشید..از هدف های اصلی این شرکت هلندی،تشویق طراحان به ایجاد و مشارکت در طراحی یک محیط فرهنگی در محل زندگی خود است.
گردآورندگان:گروه معماران آرل
مطالب مشابه
X
همراه معماری آرل باشید