۰۲۱-۲۲۹۰۱۹۰۵-۶

نویسنده : تحریریه معماری آرل
تاریخ : چهارشنبه , ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ ۱۲:۳۴

دعوت به همکاری نویسندگی

تحریریه معماری آرل

از اینکه همراه آرل هستید، از شما سپاس گزاریم، از آنجایی که بیشتر دوستدارن آرل معمار و دانشجویی معماری هستند امکانی را در سایت قرار داده ایم که بتوانیم همکاری مناسبی باهم داشته باشیم.
سایت «معماری آرل» با هدف ارتقای سطح دانش عمومی در حوزه معماری و طراحی داخلی به انتشار مطلب و مقاله می پردازد. چنانچه تمایل دارید به مجموعه همکاران سایت بپیوندید و نوشته های شما از طریق این رسانه منتشر شود، موقعیت های زیر را به شما پیشنهاد می کنیم:
 
۱- ترجمه : اگر تسلط کافی به زبان انگلیسی یا هر زبان دیگری دارید و از نثر فارسی روانی برخوردارید می توانید به جمع مترجمان سایت ملحق شوید.

۲- نقد : چنانچه نگاه حساس و نکته بین نسبت به محیط پیرامون خود دارید توصیه می کنیم که یادداشت های خود را با ما به اشتراک بگذارید. در این بخش، یادداشت های کوتاه و یا بلند شما در خصوص موضوعات معماری، منظر، طراحی داخلی، آینده معماری و .. منتشر می شود.

۳- مقالات : سایت های اینترنتی غالبا سکوی خوبی برای شروع نگارش مقاله برای دانشجویان هستند. اگر قصد دارید که مقاله علمی-پژوهشی نیز بنویسید برای شروع بهتر است در ابتدا چند مقاله کوتاه به صورت اینترنتی منتشر کنید و سپس با تجربه کافی اقدام به نگارش مقاله علمی-پژوهشی نمایید.

4- معرفی کتاب : از علاقمندان به کتابخوانی و افراد توانمند در زمینه خلاصه نویسی دعوت می شود با همکاری در این بخش دستاوردهای خود را جهت ارتقای سطح علمی، ایجاد تنوع در مطالب علمی – تخصصی و سهولت دسترسی به خلاصه کتب معتبر جهت استفاده جامعه معماری کشور، در اختیار دانشجویان و فارغ التحصیلان معماری و معماری داخلی قرار دهند. علاقه مندان می توانند با معرفی کتابهای مفید و مطالعه کتابهای پیشنهادی و خلاصه برداری از آنها مطابق با چارچوب موردنظر سایت در این بخش فعالیت نمایند.

5- معماری و سینما: این بخش به معرفی و نقد فیلمها و مستندهایی می پردازد که گوشه ای از دغدغه جامعه معماری کشور را مطرح می کنند و با نقد یا معرفی آن ذهن معمار خوانندگان به چالش کشیده شود. علاقه مندان می توانند با معرفی آثار مفید و تماشای نمونه های معرفی شده و نگارش متنی مبنی بر معرفی یا نقد اثر مربوطه در این بخش فعالیت نمایند.

6- کافه گردی : این بخش به معرفی و گزارش از کافه هایی با معماری و معماری داخلی می پردازد، که علاوه بر بررسی نکات طراحی، فضاهایی دلنشین برای دورهمی نیز معرفی می شود، عاشقان کافه می توانند با معرفی و ارسال تصاویر از این فضاها معماران را با کافه های بیشتری آشنا کنند.

7- پلان : همه معماران، در دوران دانشجویی و در آتلیه برای یادگیری و انجام پروژه های مختلف مسکونی، اداری، فرهنگی و ... ، پلان، نقشه های معماری بسیاری را مشاهده کرده اند که بسیار مفید بوده و شما را راهنمایی کرده است، دوستان و علاقه مندانی که می خواهند اطلاعات خود در این زمینه را به اشتراک بگذارند، می توانند با ارائه توضیح نقشه، فضاهای موجود، و برنامه فیزیکی و...  به دوستان و همکاران خود یاری کنند.
 

عزیزانی که مهارت نوشتن و جمع آوری اطلاعات را دارا هستند و موضوع همکاری شما در موارد بالا نمی باشد، می توانید دسته بندی و بخش های مختلف سایت آرل را از طریق لینک زیر مشاهده نمایید.

دسته بندی و بخش های سایت آرل


برای سوالات بیشتر می توانید مستقیما از طریق صفحه تماس با ما اقدام کنید.
 

فرم تماس

ایدی تلگرام :  @masoudfn

تحریریه معماری آرل
 

تعداد بازدید : ۱۵۸۴
نسخه چاپی :  
امین

سلام همکار گرامی ،
از شما دعوت میکنیم به جمع متخصصین "معماری" بپیوندید.
https://khadamatyab.com/خدمات/معماری/



ارسال نظرات

نظر شما :

مطالب مشابه
کسب رتبه سوم در مسـابقه طراحی غرفه ايران در نمايشگاه‌های گردشگری بين‌المللی 2018 توسط گروه معماران آرل

کسب رتبه سوم در مسـابقه طراحی غرفه ايران در نمايشگاه‌های گردشگری بين‌المللی 2018 توسط گروه معماران آرل

اطلاعیه در مورد چندشنبه های آرل

اطلاعیه در مورد چندشنبه های آرل

عیدانه آرل به مناسب فرا رسیدن نوروز 96

عیدانه آرل به مناسب فرا رسیدن نوروز 96

تابلو نقاشی، طرحی دیگر در دکوراسیون داخلی(3)

تابلو نقاشی، طرحی دیگر در دکوراسیون داخلی(3)

پروژه های معماری شرکت آرل

پروژه های معماری شرکت آرل

معرفی اسامی شرکت کنندگان در مسابقه معماران فردا

معرفی اسامی شرکت کنندگان در مسابقه معماران فردا

مشاوره معماری

برای داشتن فضای کارآمد و زیبا می توانید از مشاوره متخصصین آرل بهرمند شوید

02122901905
مهندسین مشاور معماری
کاردستی با وسایل دور ریختنی
شرکت طراحی دکوراسیون اداری 
طراحی و اجرای فروشگاه زنجیره ای

عضویت در گروه معماران آرل

بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید.


طراحی و ساخت ویلا
بازسازی ساختمان
اخذ تاییدیه کمیته نما 
طراحی داخلی مطب
تماس با گروه معماران آرل
: تهران ، نیاوران، سه راه یاسر،ساختمان آوا 2،
پلاک 250، طبقه 3، واحد 34
تلفن  :  ۶-۲۲۹۰۱۹۰۵-۰۲۱ 
فکس :    ۲۲۹۰۱۹۰۷-۰۲۱
ایمیل: info@arel.ir