۰۲۱-۲۲۹۰۱۹۰۵-۶

نویسنده : تحریریه معماری آرل
تاریخ : سه شنبه , ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ ۱۳:۱۴
طراحی نمایشگاه مولتی برند خودرو
تحریریه معماری آرل
خرید وسایله نقلیه و حضور در نمایشگاه های خودرو می تواند یک تجربه منحصربه فرد و لذت بخش باشد. این همان ویژگی است که نمایشگاه خودروی مولتی برند AutoZubak Neostar قصد داشته در فضای فروش خود داشته باشد و چنین تجربه ای را به مراجعه کنندگان خود منتقل کند. این فروشگاه خدمات فروش آنلاین و آفلاین را به طور همزمان مدیریت می کند تا مشتریان با هر تنوع سلیقه و از راه دور و نزدیک بتوانند مدل مورد نظر خود را مشاهده و انتخاب کنند.
طراحی نمایشگاه مولتی برند خودرو
طراحی نمایشگاه خودرو در حالت عادی و بدون تفکر شامل یک فضای گسترده به عنوان پارکینگ می باشد. اما اینجا نمی خواستیم با یک پارکینگ بزرگ طرف باشیم که خودروهای متنوع به صورت تصادفی در فضا ربخته باشند. به همین دلیل ساختار فضاسازی و سیرکولاسیون با رویکرد عملکردگرایی طراحی شده است. روش فروش در این نمایشگاه اومنی چُنِل (omnichannel) است و شیوه های ارائه محصولات به صورت حضوری، تلفنی، اینترنتی می باشد.
طراحی نمایشگاه مولتی برند خودرو
هر خودور در فضای گسترده و باز قرار دارد و به طور اختصاصی برای یک مدل خاص یا چند مدل معمولی تر، فضایی اختصاصی تعریف شده است. رنگ در طراحی داخلی نمایشگاه می تواند بهترین تفکیک کننده برای ارائه مدل های متفاوت باشد. تمام طبقه همکف به گالری خودروها اختصاص یافته و مدل ها با برند های متفاوت در فضا تعبیه شده اند. طراحی نمای نمایشگاه شیشه ای است تا در طول روز کمتر از نورهای مصنوعی استفاده شود و مشتریان بتوانند رنگ خودروها در انعکاس با نور روز را بهتر مشاهده کنند.
طراحی داخلی نمایشگاه خودرو
زیر نیم طبقه بالا دفاتر اپراتورهای بخش آنلاین قرار دارد که نیازهای مشتریان اینترنتی را فراهم می کنند. این اپراتورها ترتیبی دادن که یک تور مجازی 360 درجه از کل نمایشگاه و برند ها برای مشتریان آنلاین فراهم شود و سپس اطلاعات کامل هر مدل را با ارائه تصاویر و تور مجازی تخصصی تر در اختیار مشتریان قرار می دهد. اما طبقه بالا فضای خدمات پس از فروش، دفاتر اداری، مدیریت و تست های فیزیکی است. طبقه بالا مانند آزمایشگاهی است که عملکرد خودروها و مشکلات آنها در طی گزارش توسط مشتریان تحلیل می شود.  تمام عملکردهای طبقه بالا به خدمات فیزیکی خودورها پس از فروش تخصص یافته است. طراحی این نمایشگاه یک نمونه کامل از فروشگاه خدماتی با ارائه وسایل نقلیه در چندین مدل مختلف می باشد. 
طراحی داخلی نمایشگاه خودرو
طراحی معماری نمایشگاه خودرو
طراحی گالری خودرو
طراحی معماری نمایشگاه خودرو
طراحی معماری نمایشگاه خودرو
طراحی معماری نمایشگاه خودرو
طراحی معماری نمایشگاه خودرو
تحریریه معماری آرل
منبع: retaildesignblog.net
تعداد بازدید : ۱۵۹۲
نسخه چاپی :  
ارسال نظرات

نظر شما :

مطالب مشابه
فیات ۱۲۴ اسپایدر سال ۲۰۱۷ ، اصالت ایتالیایی

فیات ۱۲۴ اسپایدر سال ۲۰۱۷ ، اصالت ایتالیایی

 مدل مفهومی آئودی نانوک 2013

مدل مفهومی آئودی نانوک 2013

گزارش تصویری از بخش خودرو نمایشگاه CES

گزارش تصویری از بخش خودرو نمایشگاه CES

ده خودروی برتر نمایشگاه خودروی دیترویت - 2016

ده خودروی برتر نمایشگاه خودروی دیترویت - 2016

 سوبارو مدل مفهومی Levorg را در نمایشگاه توکیو معرفی می‌کند

سوبارو مدل مفهومی Levorg را در نمایشگاه توکیو معرفی می‌کند

خودوری مفهومی BMW Vision 100: ماشین ایده آل رویاها

خودوری مفهومی BMW Vision 100: ماشین ایده آل رویاها

مشاوره معماری

برای داشتن فضای کارآمد و زیبا می توانید از مشاوره متخصصین آرل بهرمند شوید

02122901905
مهندسین مشاور معماری
کاردستی با وسایل دور ریختنی
شرکت طراحی دکوراسیون اداری 
طراحی و اجرای فروشگاه زنجیره ای

عضویت در گروه معماران آرل

بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید.


طراحی و ساخت ویلا
بازسازی ساختمان
اخذ تاییدیه کمیته نما 
طراحی داخلی مطب
تماس با گروه معماران آرل
: تهران ، نیاوران، سه راه یاسر،ساختمان آوا 2،
پلاک 250، طبقه 3، واحد 34
تلفن  :  ۶-۲۲۹۰۱۹۰۵-۰۲۱ 
فکس :    ۲۲۹۰۱۹۰۷-۰۲۱
ایمیل: info@arel.ir