۰۲۱-۲۲۹۰۱۹۰۵-۶

نویسنده : تحریریه معماری آرل
تاریخ : چهارشنبه , ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ ۱۴:۳۷
cappadocia نما هتل

تحریریه معماری آرل
"منحصر به فرد "
 هیچ کلمه دیگری وجود ندارد که هتل موزه را بهتر توصیف کند. هتل موزه در یک منطقه بسیار ویژه جغرافیایی در Cappadocia واقع شده و از ترکیبی متمایز از ویژگی های زمین و عناصر تاریخی و ویرانه ها ساخته شده است، بعضی از بخش ها سالم و دست نخورده و بخشی دیگر به زیبایی بازسازی شده اند تا ماهیت گذشته ی خود را بدست آورند.
منظره هتل
این هتل دارای 30 اتاق و سوئیت است که هر کدام از آنها در نوع خود منحصر به فرد هستند. هیچ اتاقی شبیه به اتاق دیگر نیست و هر کدام محیطی خاص خود را به وجود آورده اند که به شخصیت برجسته و جذاب هتل موزه کمک می کنداین اتاق ها ۶ نوع دارند. از سوییت های لوکس تا فوق لوکس و مجلل و سوییت های دارای حوض آب گرم (اسپا). تعداد اتاق ها هتل موزه زیاد نیست پس اگر قصد دارید به این هتل زیبا بروید و سفر خود را در آنجا بگذرانید زودتر دست به کار شوید. اتاق ها مجهز به وای فای رایگان،کتری برقی، مینی بار، تهویه هوا وتلویزیون هستند. انواع غذاهای محلی و مدرن در این هتل سرو می شود و به درخواست مسافرین کلاس آشپزی نیز برگزار می شود.
راتاق هتل
نمای بیرونی هتل
دکوراسیون اتاق هتل
دکوراسیون اتاق هتل
دکوراسیون اتاق هتل
غرق شدن در تاریخ هزار ساله،حسی جادویی را در محیط هتل به وجود می آورد . واژه غیر معمول "موزه زندگی" به این مفهوم است که اتاق غارها و سایر اتاق های بازسازی شده  با عتیقه های کم قیمت تزیین شده اند و منظره ای  خیره کننده از Cappadocia دارند.هتل موزه تنها هتل در ترکیه است که به خانواده هتل های لوکس و موسسات ویژه غذاخوری که Relais & Châteaux را که تشکیل می دهند، دعوت شده است.
محل برگذاری مراسم
محل برگذاری مراسم
منطقه ویژه ای که هتل موزه در آن  واقع شده است شامل بسیاری از غارها و خانه های سنگی هزاران ساله است که برای کاربری مختلفی استفاده می شدند، مانند: محل اقامت، اصطبل ها، انبارها و آشپزخانه های هیتی، ایرانی، رومی ها، سلجوق ها و عثمانی ها! که در حال حاضر به عنوان بخش هایی از موزه ی زندگی به شمار می آید.

ادکوراسیون اتاق خواب
کاپادوکیه در فارسی به معنای سرزمین اسب های زیبا است. تاسیس این شهر به ۱۰۰۰۰ سال پیش بر میگردد. صرف نظر از تاریخ و قدمت آن ، اینجا یک مرکز تجاری و پلی اجتماعی میان کشورهاست و نقطه ای مهم روی مسیر جاده ابریشم است. طبیعت زیبا، تاریخ و هنر همه با هم در اینجا بهم آمیخته است و یک مکان خارق العاده به وجود آورده است.
این هتل برای برگزاری جشن عروس نیز خدمات ارائه داده و تراس بزرگ خود را برای جشن در اختیار متقاضیان قرار می دهد. کیک عروسی و غذای عروسی توسط آشپز هتل تهیه می شود. ارائه بهترین و رویایی ترین استایل و مدل آرایش برای عروس، عکاسی در کنار استخر هنگام غروب آفتاب و ارائه آلبومی از زیباترین عکس های عروس و داماد و… از خدمات این هتل است.
ادکوراسیون اتاق خواب
ادکوراسیون اتاق خواب
ادکوراسیون اتاق خوابچیدمان اتاق خواب هتلدکوراسیون اتاق خواب دکوراسیون اتاق خواب دکوراسیون اتاق خواب دکوراسیون اتاق خواب حمام هتل سنتیذکوراسیون هتل سنتینمای بیرونی هتلطراحی هتل سنتیاتاق هتلاتاق هتلمنظره هتلاتاق هااتاق هااتاق ها
اتاق ها
اتاق ها
تحریریه معماری آرل
 
 
 
تعداد بازدید : ۲۲۸۵
نسخه چاپی :  
ارسال نظرات

نظر شما :

مطالب مشابه
بازسازی خانه ا ی با حیاط چند طبقه

بازسازی خانه ا ی با حیاط چند طبقه

بازسازی طرح داخلی آمفی تئاتر شانگهای

بازسازی طرح داخلی آمفی تئاتر شانگهای

بازسازی دفتری اداری در شهر پاریس

بازسازی دفتری اداری در شهر پاریس

مرمت و بازسازی خانه اقامتی قائلی اصفهان

مرمت و بازسازی خانه اقامتی قائلی اصفهان

بازسازی نمای ساختمان قدیمی

بازسازی نمای ساختمان قدیمی

بازسازی و طراحی داخلی منزل تاریخی در تایوان

بازسازی و طراحی داخلی منزل تاریخی در تایوان

مشاوره معماری

برای داشتن فضای کارآمد و زیبا می توانید از مشاوره متخصصین آرل بهرمند شوید

02122901905
مهندسین مشاور معماری
کاردستی با وسایل دور ریختنی
شرکت طراحی دکوراسیون اداری 
طراحی و اجرای فروشگاه زنجیره ای

عضویت در گروه معماران آرل

بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید.


طراحی و ساخت ویلا
بازسازی ساختمان
اخذ تاییدیه کمیته نما 
طراحی داخلی مطب
تماس با گروه معماران آرل
: تهران ، نیاوران، سه راه یاسر،ساختمان آوا 2،
پلاک 250، طبقه 3، واحد 34
تلفن  :  ۶-۲۲۹۰۱۹۰۵-۰۲۱ 
فکس :    ۲۲۹۰۱۹۰۷-۰۲۱
ایمیل: info@arel.ir