۰۲۱-۲۲۹۰۱۹۰۵-۶

نویسنده : غزاله عزالدین
تاریخ : پنجشنبه , ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ ۱۱:۰۷
 بازاریابی دیجیتال برای شرکت های معماری
تحریریه معماری آرل
استخدام برای جذب نیروی مستعد  وگرفتن پروژه  دو موضوع مسئله چالش برانگیز برای شرکت های معماری هستند و برای جذب افرادی چه به عنوان کارمند چه کارفرما و برای هماهنگی با برند و ارزش های شرکت   باید در بازاریابی به خصوص بازاریابی دیجیتال سرمایه گذاری کنید وگاهی اوقات خارج از چارچوب های سنتی فکر کنید. چیزی که بسیاری از شرکت های معماری به آن فکر نمی کنند این است که: استخدام و بازاریابی دست به دست هم می دهند ودر این چشم‌انداز رقابتی برای کشف استعدادها، مدیران هم با بخش‌های استخدام و هم با بخش‌های بازاریابی فعالیت می‌کنند تا استعدادها را جذب و موقعیت‌های شغلی را  با افراد مستعد پر کنند.
اگر میخواهید برای  گرفتن پروژه بیشتر یا جذب نیروهای بهتر در یک شرکت معماری قدم های موثری بردارید  باید کاری کنید که افراد علاقه مند بیشتری به شرکت جذب کنید تا شما دقیقاً در جهتی که مناسب می دانید رشد کنید! هدف این مقاله، راهکارهای بازاریابی دیجیتال برای صرفه‌جویی در زمان، پول و ایجاد فرصت مناسب برای دستیابی به بالاترین پتانسیل در یک شرکت معماری است با آرل با نکاتی بسیار مهم همراه باشید.....

1. سعی کنید  در گوگل بیشتر دیده شوید

آیا تا به حال برای شما پیش آمده است که یک مرورگر اینترنتی را باز کرده و به دنبال شرکتی بگردید و وب سایت آنها را پیدا نکرده باشید؟ در حوزه دیجیتال امروزی، این یک "پرچم قرمز" قوی هم برای مشتریان و هم برای کارمندان آینده شما است. بنابراین اگر می‌خواهید استعدادهای مناسب را برای کسب و کار خود جذب کنید، باید بر استراتژی ارتباطی خود و بهترین راهکارها برای جذب مشتری ایده‌آل تمرکز کنید. امروزه داشتن یک وب سایت مانند مبادله یک کارت ویزیت در دهه 70 است اگر قابل مشاهده باشید هم با مشتریان و هم با کارمندان بالقوه با وضوح ارتباط برقرار خواهید کرد. مشکل جدی زمانی شروع می شود که هیچ یک از آنها نمی توانند شما را پیدا کنند برای مثال بسیاری از کسب و کارهای معماری به این فکر نمی کنند شرکت را در نقشه های گوگل ثبت کنند، اما چرا این کار ضروری است؟ زیرا کارفرمایان اغلب ​​ به دنبال یک شرکت معماری نزدیک به محل زندگی خود  یا یک شرکت مشهور را در گوگل جست و جو میکنند و کارمندان بالقوه نیز می خواهند شما را به راحتی بیابند پس اینکار به دستیابی راحت تر کمک زیادی خواهد کرد و از الزامات است.
 بازاریابی دیجیتال برای شرکت های معماری
 در واقع  نحوه کار الگوریتم های گوگل رمز و رازی است که مدام در حال تغییر است، بنابراین ماندن در بازی را به پروسه ای سخت، پرهزینه و پیچیده تبدیل می شود. سئو دومین موضوع مهمی است که باید در وبسایت خود به آن توجه کنید و به تمام محتواهایی که تولید می کنید یا تمام اطلاعاتی که پروژه های شما نشان می دهند فکر کنید. یک استراتژی ارتباطی ساده می تواند به شما کمک کند تا هم برای مشتریان بالقوه و هم برای کارمندان آینده خود بیشتر قابل مشاهده باشید. لحظه ای که شروع به انتشار اطلاعاتی می کنید که دیگران در جستجوی آن هستند، بیشتر دیده می شوید. اما باید این اطلاعات در وب سایت شما، در وبلاگ ها و نمایه های رسانه های اجتماعی شما  نیزوجود داشته باشد.
 بازاریابی دیجیتال برای شرکت های معماری

2. اطمینان حاصل کنید سرویس هاو شبکه های اجتماعی قابل دسترسی دارید.

شبکه های اجتماعی  شما چه اشتراکاتی دارند؟ همه آنها از طریق ارائه یک مدل اشتراکی ، راحتی را برای کاربران و مشتریان خود فراهم می کنند ؟ آیا در وب سایت خود فرمی دارید؟ آیا دکمه تماس با ما در بالای صفحه خود قرار دادید؟ آیا ویجت چت دارید که افراد بتوانند پیامی سریع برای شما ارسال کنند تا در مورد خدمات شما سؤال کنند؟ مردم نمی خواهند قبل از اینکه راهی برای برقراری ارتباط با شما پیدا کنند در وب سایت شما پرسه بزنند. حقیقت این است که در جامعه امروزی، مردم قبل از اینکه درباره کسب و کار شما تصمیم بگیرند نیاز دارند تا حدود 16 بار آن را ببینند. اگر یک شرکت بزرگ و برند نیستید، مطمئناً باید به کارفرمایان آینده خود را در مورد اینکه چه کسی هستید و چرا محیط کاری مناسب برای آنها دارید در جریان بگذارید. چون متاسفانه در بهترین شرایط همه کاندیداهای بالقوه چه برای استخدام چه کارفرمایان مطمئن نیستند که می خواهند برای شرکت شما درخواست دهند. آنها ممکن است به زمان نیاز داشته باشند تا شما را بیشتر بشناسند بنابراین می توانید از طریق وب سایت خود،  ارسال درخواست برای شرکت  را آسان کنید یا قسمتی را برای پیوست رزومه در نظر بگیرید .
 بازاریابی دیجیتال برای شرکت های معماری
تمام این راهکارهای ساده در وب‌سایت، شما را به سمت ایجاد فضایی برای طرفداران شخصی از مشتریان و کارفرمایان بالقوه سوق می‌دهد که اکنون می‌توانید شروع به آموزش در مورد تجارت خود کنید. همینطورکمپین و ارتباط های ایمیلی خود را مبتنی بر ارزش، آموزش، هیجان انگیز و سهل الوصول کنید. ممکن است چند ماه طول بکشد تا کسی را متقاعد کنید که با شما کار کند، بنابراین قدرت ایمیل مارکتینگ را دست کم نگیرید.
 بازاریابی دیجیتال برای شرکت های معماری

3. به زبان کارمندان خود صحبت کنید.

کلید جذب کارکنان این است که آنها را عاشق شرکت و فرآیندهای طراحی خود کنید، حتی قبل از اینکه شما را ملاقات کنند. استراتژی ارتباطی خود را احیا کنید. صحبت کردن در مورد فرهنگ اداری و ارزش های تیم شما یک نقطه جذاب برای کارمندان آینده شما خواهد بودکه باعث می شود مشتریان بالقوه شما احساس راحتی و مشارکت بیشتری داشته باشند. به خصوص اگر ارزش های مشابهی داشته باشند.
بهترین راه برای انجام این کار این است که در مورد تیم فعلی خود صحبت کنید، آنچه را که در مورد آنها پایبند هستید در وبلاگ یا در وب سایت خود بیان کنید. دستاوردهای فردی آنها را نشان دهید، تنوع و منحصر به فرد بودن آنها را جشن بگیرید. از کارمندان بخواهید در مورد مزایای کار برای شرکت توضیحات و داستان هایی ارائه دهند. تصاویری از کارمندان خود در حال کار یا مراسم های گروهی شرکت منتشر کنید  همه این موارد شرکت شما را زنده می کند و متقاضیان را برای کار برای شرکت شما هیجان زده می کند.
 بازاریابی دیجیتال برای شرکت های معماری

4. شبکه سازی داخلی را فراموش نکنید

مطمئناً ادرس ایمیل های همه کارمندان فعلی خود را دارید. آنها در حال حاضر منبع بسیار خوبی از گزینه های بالقوه در دسترس شما هستند زیرا فرهنگ شرکت را درک می کنند، چالش ها را می شناسند و می توانند از مزایای کاری شما حمایت کنند ضمنا افراد زیادی را می شناسند که ویژگی های مشابهی دارند و میتوانند پتانسیل استخدام یا گرفتن پروژه را ایجاد کنند. یک شبکه  آنلاین ایجاد کنید و یک ایمیل برای همه کارفرمایان خود ارسال کنید این کار بهترین کارمندان شما را تشویق می‌کند تا بهترین استعدادهایی را که می‌شناسند به شما معرفی کنند و به راحتی می‌توان آن را به صورت دیجیتالی مدیریت کرد. حتی می‌توانید یک فرم استخدام آنلاین ایجاد کنید که در این ایمیل ارسال کرده تا درخواست‌ها را تسهیل کنید. 

5. لینکدین را برای استخدام در اولویت قرار دهید.

 بازاریابی دیجیتال برای شرکت های معماری
همه ما می دانیم که لینکدین یکی از بهترین ابزار استخدامی موجود است، اما اگر وقت کافی برای جستجوی دستی در بین همه افراد و دسترسی به افرادی که پیشنهاد کار دارند را نداشته باشید، چه؟ با استفاده از ابزارهایی مانند expandi.io یا ulink می‌توانید کمپین‌های ایمیلی خودکار را راه‌اندازی کنید که برای گزینه های بالقوه‌ای که در زیر پست‌های لینکدین مربوطه نظر می‌دهند یا برای رقابت درخواست می‌کنند ارسال شود. این ابزارها به شما این امکان را می‌دهند که نظرات و لایک‌ها را در پست‌های خاصی هدف‌گیری کنید، با افزودن خودکار افراد به شبکه‌تان و حتی ارسال یک پیام خودکار برای اطلاع‌رسانی به آن‌ها در مورد یک پوزیشن شغلی در دفترتان و دعوت از آنها  اقدام کنید به این ترتیب می توانید دسترسی خود را افزایش دهید و با گزینه های مرتبط تری  ارتباط بگیرید.

6. از پروژه های ساخته نشده خود استفاده کنید

یکی از قوی ترین مشکلات در صنعت معماری ما این است که پروژه های ساخته نشده را به عنوان تلاش های ناموفق ببینیم. به Bjarke Ingels فکر کنید - پروژه های ساخته نشده عملاً پایه های موفقیتی بزرگ برای او بودند پروژه های ساخته نشده خیلی بیشتر از پروژه های اجرا شده در مورد طراح اطلاعات می دهد زیرا در یک پروژه ساخته نشده هیچ مصالحه ای وجود  ندارد. چشم انداز دقیقاً همانگونه است که توسط طراح در نظر گرفته شده است و حاوی هدف و فلسفه طراحی خالص شما هستند.

و نکته اخر  این که  :

ارتباطات شرکت شما موضوع گسترده ای است که عناصر زیادی را در بر می گیرد زیرا هدف آن جلب توجه افراد مختلف از جمله کارمندان آینده به برند شماست برای اطلاعات بیشتر میتوانید مشتریان قبلی  و نحوه ارتباط دیجیتالی  با شرکت را آنالیز کنید ، کانال هایی که برای شما ورودی بیشتری داشته یا با کار بیشتر بازدهی کمتری داشته اند با اینکار پتانسیل و ضعف ها را شناسایی کرده تا  بتوانید ان ها را تقویت کنید و کانال های موثر بیشتری باز کنید.

 بازاریابی دیجیتال برای شرکت های معماری
تحریریه معماری آرل

تعداد بازدید : ۱۶۷۲
نسخه چاپی :  
ارسال نظرات

نظر شما :

مطالب مشابه
چرا باید معماران سفر کنند ؟

چرا باید معماران سفر کنند ؟

عناصر طراحی: خط و تأثیرگذاری آن در طراحی

عناصر طراحی: خط و تأثیرگذاری آن در طراحی

 ایده های معماری از کجا می آیند؟

ایده های معماری از کجا می آیند؟

عناصر طراحی: شکل در معماری و تأثیرات آن در طراحی

عناصر طراحی: شکل در معماری و تأثیرات آن در طراحی

بازگشت منحنی ها  به معماری

بازگشت منحنی ها به معماری

نگاهی به دانشکده معماری MIT

نگاهی به دانشکده معماری MIT

مشاوره معماری

برای داشتن فضای کارآمد و زیبا می توانید از مشاوره متخصصین آرل بهرمند شوید

02122901905
مهندسین مشاور معماری
کاردستی با وسایل دور ریختنی
شرکت طراحی دکوراسیون اداری 
طراحی و اجرای فروشگاه زنجیره ای

عضویت در گروه معماران آرل

بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید.


طراحی و ساخت ویلا
بازسازی ساختمان
اخذ تاییدیه کمیته نما 
طراحی داخلی مطب
تماس با گروه معماران آرل
: تهران ، نیاوران، سه راه یاسر،ساختمان آوا 2،
پلاک 250، طبقه 3، واحد 34
تلفن  :  ۶-۲۲۹۰۱۹۰۵-۰۲۱ 
فکس :    ۲۲۹۰۱۹۰۷-۰۲۱
ایمیل: info@arel.ir