۰۲۱-۲۲۹۰۱۹۰۵-۶

نویسنده : نسترن فراهانی
تاریخ : سه شنبه , ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ ۱۲:۴۷
تحریریه معماری آرل
پیش بینی های فناوری 2020 : دانشمندان قبلاً از آن استفاده کرده اند تا منشاء باستانی ما را جست وجو کنند، دوستداران نوشیدنی با استفاده از آن ، شیرهای آب را مجهز کرده اند تا نوشیدنی دلخواهشان بریزند، و اکنون بشر می خواهد از آن استفاده کند تا همه چیز را در مورد همه پیدا کند، هوش مصنوعی گام های بلندی را طی می کند. صحبت از تحول جدیدی است که می تواند اساساً زندگی را در سیاره ما تغییر دهد. همراه آرل باشید...

در این ماه ، استودیوی ouchhh مستقر در LA یک مونولیت دیجیتالی 3 بیلیون پیکسلی را با ترکیب AI توسط داده های آموخته شده از دوره نوسنگی پیش از سفال، ایجاد کرد.

در سال 2020 ، هوش مصنوعی به ارتفاعات جدید می رسد. اسکنرهای روباتیک که برای سرو پیتزا مناسب هستند در مقایسه با پتانسیل های آینده شان، بسیار ابتدایی به نظر می رسند. هوش مصنوعی فردا به جای مهارت های آشپزی از قدرت سیاسی خود استفاده می کند. تصمیم خواهد گرفت که چه کسی باید استخدام شود و چه کسی باید اخراج شود، چه کسی مقصر است و چه کسی بی گناه است و تصمیم گیری در مورد سرنوشت تمام ملت ها را انجام خواهد داد.


در اوایل سال جاری ، dominoes از راه اندازی ربات جدیدی برای بررسی پیتزا خبر دادند که از ترکیبی از هوش مصنوعی ، یادگیری ماشینی پیشرفته و فن آوری سنسور برای شناسایی نوع پیتزا حتی برای توزیع چاشنی و انجام صحیح آنها استفاده می کند.

deepfakes به فیلم های دستکاری شده یا سایر نمایش های دیجیتالی تولید شده توسط هوش مصنوعی پیشرفته اشاره می کنند که تصاویر و صداهای ساختگی تولید می کنند که واقعی به نظر می رسند. این فیلم های جعلی به طور فزاینده ای ماهرتر و در دسترس تر می شوند، با این خطر که مردم را به این باور برسند که چیزی واقعی است درحالی که واقعیت ندارد. برخی نگران هستند که در زمان انتخابات 2020 در ایالات متحده، باعث شود که نامزدها چیزهایی بگویند یا کارهایی انجام دهند که واقعا انجام نشده است و با این کار موجب تضعیف شهرت سیاسی نامزدها شود. در ماه ژوئن ، یک فیلم از بنیان گزار فیس بوک درباره نگرانی ها برای محتوای جعلی در اینستاگرام بارگزاری شد.

Gartner ، یک شرکت تحقیقاتی و مشاوره فناوری اطلاعات، گزارش می دهد که تا سال 2024، سازمان بهداشت جهانی خرید آنلاین را به عنوان یک بیماری اعتیاد آور معرفی می کند که ممکن است تا حدی درست باشد زیرا تا آن زمان، همانطور که گزارشی مشابه نشان می دهد، هوش مصنوعی که قادر به شناسایی احساسات است، بیش از نیمی از تبلیغات آنلاین را که می بینید، تحت تأثیر قرار خواهد داد. پیش بینی می شود تا سال 2020 ، 85٪ از تعاملات مشتری در مغازه ها توسط هوش مصنوعی مدیریت شود. فن آوری جدید می تواند واکنش مشتریان نسبت به مارک ها، قیمت گذاری و طراحی فروشگاه را کنترل کند و به فروشندگان کمک کند تا بر اساس پاسخ های مصرف کننده تصمیم گیری کنند. این نوع تحقیقات مانند تحقیقات بازاریابی است اما 24 ساعته!!
اگر احساسات منفی خوانده شود ، ممکن است زمان کاهش قیمت رسیده باشد و اگر به نظر می رسد خریداران سردرگم هستند، ممکن است زمان طراحی مجدد باشد.


چند ماه پیش ، محققان OpenAI یک بازوی روباتیک ساختند که از هوش مصنوعی برای حل مکعب روبیک با یک دست استفاده می کند.

در آینده هیچ احساسات شما پنهان نمی شوند. هوش هیجانی مصنوعی تازه توسعه یافته، قدرت را در اختیار مشاغل بزرگ قرار می دهد تا بدانند که دقیقاً چه چیزی درچه زمانی در ذهن شماست . ممکن است شیوه خرید ما به طور کامل تغییر نکند ، اما استفاده از هوش مصنوعی برای تشخیص احساسات مصرف کننده مطمئناً روشی که با آن فروخته می شویم را تغییر خواهد داد.  تصور کنید که در یک تجربه خرید بیش از حد شخصی را که توسط دستیارهای فروش انسان نما ساخته شده توانایی درک آنچه شما می خواهید یا نیاز دارید قبل از اینکه حتی زمانی برای بیان آن داشته باشید، اتفاق می افتد.


در ماه سپتامبر ، designboom از یک PSA جدید در آمریكا گزارش داد كه از هوش مصنوعی برای ایجاد یك كامپوزیت "تصویر گرسنگی" با اسكن كردن چهره آمریكایی ها استفاده می كرد.

بزرگترین نگرانی آینده این است که برندها  صریح و باصداقت شوند و اگر چنین شود، چگونه؟ مصرف کنندگان خواستار آموزش در مورد نحوه جمع آوری و استفاده از داده های خود هستند. هوش مصنوعی که می تواند انسان ها را به دلیل وضعیت عاطفی خود اسکن کند ، قبلاً مورد استفاده قرار گرفته است تا درباره افراد متقاضی شغل تحقیق کند، مظنونین جنایی را برای نشانه های فریبکاری بررسی کند و قیمت بیمه را تعیین کند - اما فقط به دلیل  اینکه هوش مصنوعی می تواند احساسات ما را بخواند ... آیا باید اینکار را انجام دهد؟ اکنون موسسه تحقیقاتی هوش مصنوعی خواستار ایجاد قوانین جدید برای محدود کردن استفاده از تشخیص احساسات به دلیل ترس از ایجاد آن " بر بنیادهای کاملاً لرزان" شده است. ما نمی توانیم به هوش مصنوعی اعتماد کنیم که وقتی زندگی مردم در معرض خطر باشد ، وظیفه خود را به درستی انجام دهد. با وجود هوش مصنوعی ، جایی برای خطای انسانی وجود ندارد ، اما هنوز فضای زیادی برای اشتباهات ساخته شده توسط ماشین وجود دارد.


استارت آپ اسرائیلی Seedo در حال توسعه مزارع شاهدانه کاملاً خودکار و در مقیاس تجاری است.

اما همه چیز بد نیست، هوش مصنوعی قرار است پایداری را در سال 2020 و بعد از آن سوق دهد. شرکت ها از آن برای اندازه گیری اثرات زیست محیطی و اجتماعی در مشاغل خود استفاده می کنند و به طور خودکار عملکردها را برای پایداری بهینه می کنند. این شامل کار با مسئولیت پذیری ، کاهش ضایعات ، ایجاد استراتژی های حمل و نقل هوشمندانه می شود.


تحریریه معماری آرل
مترجم : نسترن فراهانی
منبع : tech-predictions-2020-ai
تعداد بازدید : ۱۴۱۸
نسخه چاپی :  
ارسال نظرات

نظر شما :

مطالب مشابه
اجرای طرح بزرگ‌ترین مرکز خدمات موبایل ایران توسط شرکت آرل

اجرای طرح بزرگ‌ترین مرکز خدمات موبایل ایران توسط شرکت آرل

طراحی ماکرو برای آینده

طراحی ماکرو برای آینده

اپلیکیشن مفهومی با ارائه راهکارهای بهبود روابط شهری

اپلیکیشن مفهومی با ارائه راهکارهای بهبود روابط شهری

با تکنولوژی جدید Qualcomm بر روی کاغذ واقعی بنویسید، بر روی تبلت مشاهده کنید

با تکنولوژی جدید Qualcomm بر روی کاغذ واقعی بنویسید، بر روی تبلت مشاهده کنید

بررسی بازی موبایل Monument Valley

بررسی بازی موبایل Monument Valley

نوآوری در ساخت آجر های سفالی و گردش هوا در ساختمان

نوآوری در ساخت آجر های سفالی و گردش هوا در ساختمان

مشاوره معماری

برای داشتن فضای کارآمد و زیبا می توانید از مشاوره متخصصین آرل بهرمند شوید

02122901905
مهندسین مشاور معماری
کاردستی با وسایل دور ریختنی
شرکت طراحی دکوراسیون اداری 
طراحی و اجرای فروشگاه زنجیره ای

عضویت در گروه معماران آرل

بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید.


طراحی و ساخت ویلا
بازسازی ساختمان
اخذ تاییدیه کمیته نما 
طراحی داخلی مطب
تماس با گروه معماران آرل
: تهران ، نیاوران، سه راه یاسر،ساختمان آوا 2،
پلاک 250، طبقه 3، واحد 34
تلفن  :  ۶-۲۲۹۰۱۹۰۵-۰۲۱ 
فکس :    ۲۲۹۰۱۹۰۷-۰۲۱
ایمیل: info@arel.ir