طراحی داخلی و دکوراسیون کافه وگان، تجربه ای متفاوت

تحریریه معماری آرل
 طبق شرح متن ارائه شده توسط معماران طراحی داخلی و دکوراسیون این کافه فضای دوستانه ای دارد و انواع مختلفی از وعده های غذایی ارگانیک و وگان را ارائه می دهد. این کافه قصد دارد فلسفه زندگی و کمیت آن را گوشزد و به بهبود آن کمک نماید.
مساحت این رستوران 380 متر مربع است که استفاده منطقی از منابع طبیعی ، سبک زندگی سالم را ترویج می کند. این مکان یک مفهوم کلی از فضای باز ساده ، طبیعی و به دوری از پیچیدگی با حوزه بندی مناسب را  نشان می دهد. دو طبقه برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است: طبقه اول با سالن بزرگ  با بار بتونی مرکزی و طبقه دوم کافه که انواع مکانهای دنج را برای معاشرت با توجه به تعداد و علاقه کاربران ارائه می دهد.


فضای داخلی بیشتر با متریال های ساختمانی صنعتی  و با سبکی صنعتی طراحی شده است که البته گیاهان زیادی را نیز در خود جای داده ، علاوه بر این ، طراحان آن تصمیم گرفتند از میزهای سرامیکی استاندارد استفاده نکنند ، بنابراین جایگزین ان از رویه های چوبی روی میز ها استفاده شده که احساسی طبیعی و گرم را به کاربران القا میکند  همینطور دیوارها با نقاشی حیوانات و پرندگان تزئین شده اند که هنر را نیز به عنوان چاشنی تکمیلی به فضا افزوده است.

ویژگی منحصر به فرد رستوران این است پر از گیاهان طبیعی و درختان در فضای داخلی است که در کنار مبلمان چوبی با دیوارهای بتونی تزئین و تکمیل شده اند. به طور کلی ، ظاهر بصری همراه با صندلی های پارچه ای ، متریال چوب و تابلو های نئون بالای ورودی  و حفظ درختان تجربه ای فراموش نشدنی برای مخاطب ایجاد میکند  که میتواند تجربه ای جاذب برای تجربه دوباره و چندباره فضای کافه باشد.
   
تحریریه معماری آرل
منبع:آرک دیلی
 

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-8575.html