بازسازی هتل موزه غاری شکل کاپادوکیه


تحریریه معماری آرل
"منحصر به فرد "
 هیچ کلمه دیگری وجود ندارد که هتل موزه را بهتر توصیف کند. هتل موزه در یک منطقه بسیار ویژه جغرافیایی در Cappadocia واقع شده و از ترکیبی متمایز از ویژگی های زمین و عناصر تاریخی و ویرانه ها ساخته شده است، بعضی از بخش ها سالم و دست نخورده و بخشی دیگر به زیبایی بازسازی شده اند تا ماهیت گذشته ی خود را بدست آورند.

این هتل دارای 30 اتاق و سوئیت است که هر کدام از آنها در نوع خود منحصر به فرد هستند. هیچ اتاقی شبیه به اتاق دیگر نیست و هر کدام محیطی خاص خود را به وجود آورده اند که به شخصیت برجسته و جذاب هتل موزه کمک می کنداین اتاق ها ۶ نوع دارند. از سوییت های لوکس تا فوق لوکس و مجلل و سوییت های دارای حوض آب گرم (اسپا). تعداد اتاق ها هتل موزه زیاد نیست پس اگر قصد دارید به این هتل زیبا بروید و سفر خود را در آنجا بگذرانید زودتر دست به کار شوید. اتاق ها مجهز به وای فای رایگان،کتری برقی، مینی بار، تهویه هوا وتلویزیون هستند. انواع غذاهای محلی و مدرن در این هتل سرو می شود و به درخواست مسافرین کلاس آشپزی نیز برگزار می شود.
ر


غرق شدن در تاریخ هزار ساله،حسی جادویی را در محیط هتل به وجود می آورد . واژه غیر معمول "موزه زندگی" به این مفهوم است که اتاق غارها و سایر اتاق های بازسازی شده  با عتیقه های کم قیمت تزیین شده اند و منظره ای  خیره کننده از Cappadocia دارند.هتل موزه تنها هتل در ترکیه است که به خانواده هتل های لوکس و موسسات ویژه غذاخوری که Relais & Châteaux را که تشکیل می دهند، دعوت شده است.


منطقه ویژه ای که هتل موزه در آن  واقع شده است شامل بسیاری از غارها و خانه های سنگی هزاران ساله است که برای کاربری مختلفی استفاده می شدند، مانند: محل اقامت، اصطبل ها، انبارها و آشپزخانه های هیتی، ایرانی، رومی ها، سلجوق ها و عثمانی ها! که در حال حاضر به عنوان بخش هایی از موزه ی زندگی به شمار می آید.

کاپادوکیه در فارسی به معنای سرزمین اسب های زیبا است. تاسیس این شهر به ۱۰۰۰۰ سال پیش بر میگردد. صرف نظر از تاریخ و قدمت آن ، اینجا یک مرکز تجاری و پلی اجتماعی میان کشورهاست و نقطه ای مهم روی مسیر جاده ابریشم است. طبیعت زیبا، تاریخ و هنر همه با هم در اینجا بهم آمیخته است و یک مکان خارق العاده به وجود آورده است.
این هتل برای برگزاری جشن عروس نیز خدمات ارائه داده و تراس بزرگ خود را برای جشن در اختیار متقاضیان قرار می دهد. کیک عروسی و غذای عروسی توسط آشپز هتل تهیه می شود. ارائه بهترین و رویایی ترین استایل و مدل آرایش برای عروس، عکاسی در کنار استخر هنگام غروب آفتاب و ارائه آلبومی از زیباترین عکس های عروس و داماد و… از خدمات این هتل است.



تحریریه معماری آرل
 
 
 

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-7457.html