دکوراسیون داخلی مغازه لوازم ورزشی Nike، شعبه لندن

تحریریه معماری آرل
نایکی یک شرکتی آمریکایی که از بزرگترین تولید کننده های کفش و پوشاک ورزشی می باشد و در تمامی نقاط جهان فعالیت دارد. این شرکت دارای ارزشمندترین برند در بین مارک های مختلف ورزشی است که در همین راستا مشتریان انتظار ویژه ای از آن داشته و لازم است که شعب و فروشگاه های این شرکت با دکوراسیون و طراحی داخلی لوکس محصولات خود را عرضه و ارائه دهند. همچنین باید توجه داشت یکی از فاکتورهای مهم در مغازه لوازم ورزشی کیفیت و برند محصولات است که بر بالارفتن آمار مشتریان تاثیر بسزایی دارد. بنابراین باید طراحی به گونه ای باشد که علاوه بر دقت باعث جلب توجه و جذب مشتری بیشتر شود. در این بخش از وبسایت معماری آرل شاهد دکوراسیون داخلی یکی از شعب نایکی در لندن هستیم که به سبک صنعتی طراحی شده و سقف پروژه به صورت اکسپوز و با تاسیسات نمایان دیده می شود.
استند ها و قفسه های محصولات در این فروشگاه در عین اشغال تمام پهنای محیط، فضای کمتر و بهینه تری را استفاده کرده اند که به مشتریان گزینه های سفارشی فراوانی پیشنهاد می دهند و مشتریان نیز بدون نیاز به حضور فروشنده احساس راحت تری در انتخاب محصول خواهند داشت. در ادامه نورپردازی محیط هم نقش شایانی در معرفی و نمایش بهتر محصولات دارد؛ به طوری که طراح در اینجا با استفاده از نورپردازی حرفه ای، از تجهیزات کم مصرف و پیشرفته توانسته جلوه لوازم ورزشی را دو چندان کند و کالاهای با ارزش تر را بیشتر در معرض دید مشتری قرار دهد. یکی دیگر از فاکتورهای مهم در این پروژه، سقف و کف مغازه است که به گونه ای از ترکیب هارمونی رنگ ها و متریال استفاده شده که فضای گرم و صمیمی را فراهم آورده است.

شرکت معماری آرل با سال ها تجربه در زمینه طراحی فضاهای تجاری آماده ارائه مشاوره و طراحی برای شما عزیزان می باشد با شماره 02122901906 تماس بگیرید. 

تحریریه معماری آرل 
منبع: retaildesignblog

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/News-View-6602.html