آموزش 3Ds Max/فصل سوم-درس اول-Geometry






دوستان عزیز امیدواریم که تا اینجای مطلب مشکلی نداشته باشید چون کم کم داریم به قسمت مدل سازی نزدیک میشیم و شما باید مطالب پایه که فصل 1 و 2 بود رو به خوبی یاد گرفته باشید تا از اینجا به بعد به مشکلی برخورد نکنید.

به طور کلی باید بتوانید به راحتی با نما های دید کار کنید دور احجام بچرخید در View Port ها جابه جا شوید احجام را حرکت دهید بچرخانید یا بزرگ و کوچک کنید و مهمتر از همه میبانبر های گفته شده را فراگرفته باشید.

اگر این موارد را خوب یادگرفتید میتوانید این درس و درس های دیگر را شروع به خواندن کنید.

خوب فصل سوم در واقع اشنایی با احجام اولیه است.احجام اولیه چیست ؟ ببینید وقتی یک محصول صنعتی تولید میشه ابتدا به مواد اولیه نیاز داره.مثال ساده تر میزنیم.یک اشپر ابتدا مواد اولیه مثلا : گوشت خام مرغ-سبزیجات-ادویه جات و … را فراهم میکند و از ترکیب ان ها یک خوراک تهیه میکند.احجام اولیه هم مانند ان مواد اویله میباشند.شما ابتدا یک حجم اولیه و خام ایجاد میکنید و با تغییرات روی ان یا ترکیب با احجام دیگر ان را به یک پروژه ی نهایی تبدیل میکنید.پس باید حتما با این احجام اولیه به طور کامل اشنا باشید تا با توجه به نوع طرح خود حجم اولیه مناسب را انتخاب کنید.برای مثال شما برای ساختن یک ساختمان به یک حجم اولیه نیاز دارید….

در این درس با احجام اولیه ی Standard primitives از میز کار Create قسمت Geometry اشنا خواهید شد.

دانلود مستقیم
 


لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/Pages-View-383.html