دانلود رایگان پلان اردوگاه و کمپ بصورت فایل dwg

تحریریه معماری آرل
در دروان تحصیل و دانشجویی برای تمرین و یادگیری پلان های فضاهای مختلف مورد بررسی قرار می گیرد، پلان خانه های مسکونی ، اداری ، تجاری و ... امروز تصمیم گرفتیم بر اساس همراهان آرل، 5 نمونه از پلان و نقشه های اردوگاه های ورزشی، تفریحی و کاری را برای شما بصورت رایگان فراهم نماییم تا از پروژه های ساده، ایده های اولیه را کسب کنید و در مراحل بعدی یادگیری گام بلند تر و محکم تری را بردارید.


پلان اردوگاه ورزشی که فردی اسپانیایی آن را تهیه کرده است دارای مجموعه فضاهای ورزشی فوتبال، شنا و همچنین سالن غذاخوری دیگر فضاهای مورد نیاز می باشد.

پلان بالا اردوگاهی برای افرادی که عملیات های نفتی را انجام میدهند، می باشد، که فضاهای مسکونی، ورزشی، پارکینگ و دیگر موارد در نظر گرفته شده است که با دانلود فایل dwg می توانید همه فضاهای طراحی شده را مشاهده نمایید.

پلان بالا برای خوابگاه کارخانه در سه طبقه طراحی شده است که از طریق زیر می توانید فایل اتوکد آن را دانلود نمایید

ماژولار امروزه به علت جابجایی راحت کارایی بسیاری دارد مخصوصا در مورد اردوگاه که بتوان آن را به راحتی جابجا کرد و در موقعیت مورد سازه ها را بهم متصل نمایند، پلانی که در نظر گرفته شده، بصورت ماژولار بوده و همه قسمت ها بصورت مجزا در فایل اتوکد آن موجود می باشد.

پنجمین و آخرین پلان اردوگاه را همراه آرل مشاهده می کنید، شامل فضای ورزشی، آسایشگاه و دیگر موارد می باشد.



شما عزیزان متفاونید پیشنهاد و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید تا بتوانیم محتوا دقیقتر و بهتری را برای شما فراهم نماییم.

تحریریه معماری آرل
منبع : bibliocad

لینک مستقیم : https://www.arel.ir/fa/Pages-View-1245.html