۰۲۱-۲۲۹۰۱۹۰۵-۶

نویسنده : غزاله عزالدین
تاریخ : يکشنبه , ۱۴۰۱/۰۱/۱۴ ۱۲:۲۵
 طراحی دکوراسیون اداری مدرن
تحریریه معماری آرل
اگر به فکر تغییر دکوراسیون یا بازسازی دفترکار یا فضای اداری خود با تعدادی از جدیدترین نوآوری ها در دکوراسیون اداری  و ایده هایی که می توانند شما را ترغیب کنند تا ظاهری جدید به دفتر خود ببخشید با آرل همراه باشید....
طراحی اداری با تمامی تغییراتی که در طول زمان داشته در بسیاری از مشاغل و مکان ها رنگی خنثی و صرفا کاربردی و کسل کننده به خود گرفته و آشنایی با ترندهای روز و تغییرات خلاقانه می تواند ایده های الهام بخشی برای  افزایش ارتباطات و آرامش در اختیار  کارمندان و صاحبین مشاغل قرار دهد و در فضا پویایی و در کارکنان انگیزه و کیفیت کار بالاتری ایجاد نماید.

 طراحی دکوراسیون اداری مدرن
1- سیمان یا میکروسمنت

روکش های سیمانی و میکروسمنت ها به یکی از پرکاربردترین پوشش ها  در طراحی داخلی اداری تبدیل شده و در انواع فضاها مورد استفاده قرار می گیرند. کاربرد این متریال هیچ مرزی نمی شناسد و نه تنها برای کف، دیوار و مبلمان قابل استفاده است بلکه دارای دوام بسیار بالایی نیز هست.
سیمان از  نظر قیمت، نگهداری و نظافت همچنین قابلیت نصب کاربردی و اسان است و سطوحی صاف و بدون برش را فراهم می کنند و دارای طیف رنگی زیادی هستند  اگرچه  به دلیل رواج سبک صنعتی در دکوراسیون اداری رنگ های خاکستری معمولاً بیشترین استفاده را دارند.
این متریال ضد آب است بنابراین برای نواحی خیس مانند سرویس بهداشتی نیز ایده آل است. همچنین ریزسیمان ها با استحکام بالا در مناطقی که ساییدگی و گسستگی زیاد دارند دوام بالایی ایجاد می کنند که همه این ویژگی ها سبب شده تا سیمان  به عنوان متریالی پر کاربرد هم از نظر زیبایی شناسی و هم از نظر عملکرد در لیست ترندهای سال جدید برای دکوراسیون اداری قرار گیرد.
  طراحی دکوراسیون اداری مدرن

2- در هم شکستن یکنواختی ها

زمان دکوراسیون اداری یکنواخت و با رنگ های معمول به پایان رسیده و ایده هایی پر از رنگ و زندگی در سال جدید رواج بیشتری دارند  به همین دلیل است که در دکوراسیون مدرن اداری میتوانید صندلی های دور یک میزرا متفاوت در نظر بگیرید یا با رنگ های غافلگیر کننده و روشن مانند زرد نقطه کانونی و تنوع و کنتراست رنگی ایجاد کنید.
به رنگ‌های روشن میز و صندلی یا اکسسوری ها متعهد شوید و فضاهایی را ایجاد کنید که قبلاً دیدن آنها در دفتر کار غیرممکن بودبرای اینکار میتوانید از لوگو و برند تجاری شرکت ایده بگیرید و  یا رنگ های شاد و مکمل یا حتی کاملا متضاد را در دکوراسیون فضا بگنجانید.
  طراحی دکوراسیون اداری مدرن

3-روکش های چرمی رنگی

استفاده از چرم دوباره به ترندهای رایج  دکوراسیون اداری بازگشته چه در صندلی های انتظار یا صندلی راحتی در اتاق انتظار ، چرم می تواند رنگ مناسبی برای برجسته کردن آن ها باشد  ودر محیطی که در آن رنگ های سفید، مشکی و چوب غالب است، کمی رنگ به فضا بیافزاید رنگی جاودانه که از کیفیت و ظرافت صحبت می کند و هرگز از مد نمی افتد.

4-ال ای دی

چند سالی است که دنیای نورپردازی به لطف فناوری LED تغییر کرده است  LEDیک فناوری روشنایی  کارآمد است و هر روز آنها را بیشتر در فضاهای مختلف می بینیم، هم به عنوان نور اصلی و هم به عنوان یک منبع تزئینی که به ما کمک می کند جلوه هایی ایجاد کنیم که مدتی پیش غیرقابل تصور بود.
 این منجر به توسعه لامپ های جدید  LED سیار کوچکتر، نازک، با اشکال شگفت انگیز شده کهنور آن عالی است و باعث خستگی چشم نمی شود و می تواند با هر تم فضا سازگار شود.

 طراحی دکوراسیون اداری مدرن
5-چوب با رگه های مشخص

ترندهای دکوراسیون اداری درمبلمان اداری  نیزدارای تغییرات و در نهایت به روز رسانی شده اند و پس از سال ها استفاده از چوب که هیچگاه کم رنگ نشده امسال  چوب های طبیعی و با رگه های  مشخص که احساسی طبیعی و گرم ایجاد میکنند در فضا کاربرد بیشتری پیدا کرده و دکوراسیون مدرن اداری را تحت تاثیر قرار داده است.

6- شفافیت

دیگر زمان فضاهای اداری بسته با دیوارهای ضخیم گذشته و در فضای داخلی بسته به سیرکولاسیون و کاربرد فضاها شفافیت نقش اساسی را ایفا میکند و جداسازی فضاهای داخلی توسط پارتیشن های شیشه ای  برای  تعامل بهتر کارمندان و ایجاد فضایی باز شکل گرفته است.
علاوه بر این شفافیت در دکوراسیون دفاتر اداری مدرن  نور طبیعی بیشتر و یکنواخت تری را در کل فضا برای  بهبود رفاه کارکنان ایجاد می کند.

 طراحی دکوراسیون اداری مدرن

7- مناطق آرامش و ارتباط

شرکتی  های بزرگ فناوری مانند گوگل یا مایکروسافت راه را برای اهمیت دادن به فضاهای تفریحی و آرامش در شرکت ها باز کردندبرای داشتن دکوراسیون اداری مدرن و کارامد در سال جدید اجازه دهید کارمندان علاوه بر کار  در روز کاری خود استراحت کنند تا کار را با انرژی بیشتری از سر بگیرند. این ایده کم کم در مفهوم جدید شرکت های جدید جا افتاده است و مکانی پویا که در آن فضایی برای آرامش و ارتباط بین کارکنان نیز در فضا گنجانده شده است.
 طراحی دکوراسیون اداری مدرن
تحریریه معماری آرل

تعداد بازدید : ۸۷۷
نسخه چاپی :  
ارسال نظرات

نظر شما :

مطالب مشابه
معماری و طراحی داخلی ساختمان اداری مدرن

معماری و طراحی داخلی ساختمان اداری مدرن

ساختمان و دفتر اداری سفیران مهسا مجیدی

ساختمان و دفتر اداری سفیران مهسا مجیدی

دفتر فروش تجهیزات ورزشی آکا فیتنس- استودیو معماری شماره 4

دفتر فروش تجهیزات ورزشی آکا فیتنس- استودیو معماری شماره 4

ساختمان اداری one-o-one / جردن / سهراب رفعت

ساختمان اداری one-o-one / جردن / سهراب رفعت

سه طرح مبلمان اداری خلاقانه و ایمن در برابر ویروس کرونا

سه طرح مبلمان اداری خلاقانه و ایمن در برابر ویروس کرونا

طراحی داخلی دفتر اداری - گروه معماران آرل

طراحی داخلی دفتر اداری - گروه معماران آرل

مشاوره معماری

برای داشتن فضای کارآمد و زیبا می توانید از مشاوره متخصصین آرل بهرمند شوید

02122901905
مهندسین مشاور معماری
کاردستی با وسایل دور ریختنی
شرکت طراحی دکوراسیون اداری 
طراحی و اجرای فروشگاه زنجیره ای

عضویت در گروه معماران آرل

بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید.


طراحی و ساخت ویلا
بازسازی ساختمان
اخذ تاییدیه کمیته نما 
طراحی داخلی مطب
تماس با گروه معماران آرل
: تهران ، نیاوران، سه راه یاسر،ساختمان آوا 2،
پلاک 250، طبقه 3، واحد 34
تلفن  :  ۶-۲۲۹۰۱۹۰۵-۰۲۱ 
فکس :    ۲۲۹۰۱۹۰۷-۰۲۱
ایمیل: info@arel.ir