۰۲۱-۲۲۹۰۱۹۰۵-۶

نویسنده : غزاله عزالدین
تاریخ : چهارشنبه , ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ ۱۴:۵۰
طراحی داخلی اداری و دفاترکار- با ایده های جدید حرکت کنید!
 تحریریه معماری آرل
قطعا با صرف نظر از نوع شغلی که دارید هنگام شروع کار خود انتخاب محیط کاری مناسب و متعادل، نیازی عمومی برای کارمندان و صاحبین مشاغل محسوب می شود نیاز به فضایی راحت اما انگیزه دهنده به طوری که برای همه افراد تیم شما کار کند.  ممکن است حتی به فکر طراحی داخلی مقرون به صرفه در دفتر باشید طراحی اختصاصی متناسب با نیاز و محدودیت های فضای کاری موجود ، زیرا در هنگام طراحی فضایی که می خواهید روزهای کاری خود در در آن بگذرانید چیزهای زیادی را باید در نظر بگیرید.
 ایده ها و نکات  ضروری  در ادامه مربوط به طراحی داخلی دفتر کار  می تواند به شما در رسیدن به طرحی کمک کند که برای تجارت شما نیز مفید باشد در ادامه با آرل همراه باشید....

به برند خود فکر کنید!

مهم است که در دفتری کار کنید که نشانگر برند شما باشدبه عنوان مثال ، اگر شما در حال راه اندازی یک شرکت اسباب بازی هستید ، ممکن است فضای کاری بخواهید که روحیه بازیگوشانه ایجاد کند اگر یک شرکت طراحی گرافیک را راه اندازی می کنید ، ممکن است یک دفتر رنگارنگ بخواهید که تیم شما را خلاقانه ترهدایت کندبه این ترتیب ، شما در حال ایجاد یک فضای کاری هستید که به تیم شما انگیزه می دهد تا تمام تلاش خود را انجام دهندفضای داخلی دفتر شما نیز داستان برند شما را برای مشتریان و میهمانان خود بازگو می کند.

در مبلمانی با کیفیت بالا سرمایه گذاری کنید

هنگامی که به ایده های طراحی داخلی اداری ارزان قیمت فکر می کنید ، مبلمان باکیفیتی را انتخاب کنید که هم راحتی و هم بهره وری کافی را ارائه می دهندگذشته از این ، شما قرار است روزانه چندین ساعت را در دفتر کار خود بگذرانید . یک ایده این است که میز و صندلی های ایستاده را انتخاب کنید زیرا این امر به تیم شما اجازه می دهد تا در صورت لزوم بایستند یا بنشینند اگر به دنبال راحتی هستید ، یک صندلی مخصوص یا صندلی اداری را در نظر بگیریدبه یاد داشته باشید ، مبلمان خریداری شده می تواند روز کاری شما را بسازد یا خراب کند و حتی به جسم شما اسیب رساند.

یک اتاق استراحت اضافه کنید!

برای ارتقاء کیفیت فضای کار یک اتاق استراحت یا سالن اضافه کنید تا به تیم خود مدت زمانی را برای شارژ و تجدید قوا بدهید .
اتاق استراحت شما ممکن است شامل اصول اساسی مانند صندلیهای راحت ، میز و یک آشپزخانه کوچک باشدمایکروفر ، قهوه ساز و یخچال برای استراحت ناهار کارامد هستند همچنین می توانید امکانات اضافی مانند تلویزیون یا رادیو را نیز  اضافه کنیدنکته اصلی ایجاد اتاق استراحت است که به تیم شما امکان می دهد به جای کار بی وقفه وبا کیفیت پایین ، استراحت کنند وبا نیروی بیشتری به کاربپردازند.

منطقه مشترک چند منظوره

یک منطقه مشترک چند منظوره برای جلسات و رویدادها بسیار عالی است ، میتواند شامل یک نیمکت ، میز و  شامل منطقه ای با یک بار کوچک باشد. حتی شاید بهتر باشد که با مبلمان و دکوراسیون اداری استارتاپ خود با رویکردی مدرن پیش ببرید ، زیرا این یک روش عالی برای جذب کردن همه مشتری ها و میهمانان استفراموش نکنید یک منطقه مشترک چند منظوره اتاق استراحت نیست و فقط برای موارد خاص استفاده می شودوقتی آماده گسترش فضای کاری هستید ، می توانید از این منطقه برای مصاحبه شغلی استفاده کنید یا در ان ورکشاپ ها یا نمایشگاهی برپا کنید.

نورپردازی کافی ایجاد کنید!

هنگام کار بر ایده های طراحی داخلی دفترکار ، ایجاد نور کافی اولویتی ضروری است نورپردازی در جهت بهبود گردش کار و همچنین ایجاد فضای باز و روشن موثر استمی توانید از لامپ های روشنایی و رومیزی استفاده کنید ، اما طراحی فضای کار با نور طبیعی ورودی از پنجره ها همیشه انتخاب بهتری است پلانی با چندین پنجره کوچک یا یک پنجره بزرگ راهکار خوبی برای ورود نور استلامپ های کف ، میز و سقف در هر فضای اداری ضروری است ، اما آنها جایگزینی برای نور طبیعی نیستند .

دکوراسیون را خردمندانه انتخاب کنید

شما یک دفتر پرزرق و برق و طاقت فرسا نمی خواهید ، بنابراین در انتخاب اجزای دکوراسیون خود وقت خود را صرف کنیدبهتر است هنرهای دیواری ، صندلی های آرامش بخش یا نشانه هایی را انتخاب کنید که الهام بخش و رنگارنگ باشندتزئین با فضای سبز مانند گل و گیاهان خانگی راهی عالی برای اضافه کردن رنگ و بو به فضای کار استگیاهان تصفیه کننده هوا را انتخاب کنیدکه ضمن تمیز کردن هوا ، به کیفیت فضای شما می افزایند.

ازیک شرکت حرفه ای برای طراحی داخلی استفاده کنید!

اگر برای طراحی دفتر خود ایده هایی دارید یا به طراح و یا مجری مناسبی فکر میکنید، به خدمات طراحی داخلی یک شرکت حرفه ای و با تجربه  در زمینه طراحی ساختمان های اداری و دفاتر کار نیاز دارید ارل با سال های تجربه در این زمینه می تواند ایده هایی خلاقانه و مطابق با اصول برای کیفیت تجارت و بهبود سلامت کارمندان ارائه دهد می توانید از طریق وب سایت شرکت با تیم آرل تماس بگیرید وبا مشاهده نمونه کارها از مشاوره متخصصین این حوزه استفاده کنید.
تحریریه معماری آرل- غزاله عزالدین
منبع: uneebo

تعداد بازدید : ۳۱۵۰
نسخه چاپی :  
ارسال نظرات

نظر شما :

مطالب مشابه
طراحی داخلی دفتر کار یک آژانس، مینیمال و فلت

طراحی داخلی دفتر کار یک آژانس، مینیمال و فلت

طراحی داخلی جالب دفتر شرکت 360HQ

طراحی داخلی جالب دفتر شرکت 360HQ

طراحی دفتر کار معماری به نام جعبه زندگی

طراحی دفتر کار معماری به نام جعبه زندگی

معماری داخلی و طراحی لابی و ورودی برای یک دفتر مرکزی

معماری داخلی و طراحی لابی و ورودی برای یک دفتر مرکزی

طراحی داخلی دفتر کار با استفاده از متریال های رایج

طراحی داخلی دفتر کار با استفاده از متریال های رایج

طراحی داخلی دفتر اداری بین المللی Havas در نیویورک

طراحی داخلی دفتر اداری بین المللی Havas در نیویورک

مشاوره معماری

برای داشتن فضای کارآمد و زیبا می توانید از مشاوره متخصصین آرل بهرمند شوید

02122901905
مهندسین مشاور معماری
کاردستی با وسایل دور ریختنی
شرکت طراحی دکوراسیون اداری 
طراحی و اجرای فروشگاه زنجیره ای

عضویت در گروه معماران آرل

بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید.


طراحی و ساخت ویلا
بازسازی ساختمان
اخذ تاییدیه کمیته نما 
طراحی داخلی مطب
تماس با گروه معماران آرل
: تهران ، نیاوران، سه راه یاسر،ساختمان آوا 2،
پلاک 250، طبقه 3، واحد 34
تلفن  :  ۶-۲۲۹۰۱۹۰۵-۰۲۱ 
فکس :    ۲۲۹۰۱۹۰۷-۰۲۱
ایمیل: info@arel.ir