۰۲۱-۲۲۹۰۱۹۰۵-۶

نویسنده : فروغ آقاجانی
تاریخ : يکشنبه , ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ ۱۰:۱۵

پذیرش پارک فناوری اطلاعات

تحریریه معماری آرل

مجموعه‌ های پارک علم و فناوری، متشکل از شتابدهنده، مرکز رشد، مجتمع‌های فناوری چند مستأجره و صندوق پژوهش و فناوری به ارائه خدمات به کسب‌وکارهای فناور می‌‌ باشد. در پارک علم و فناوری با ایجاد یک تعامل دوطرفه و سازنده با بدنۀ علمی و تیم های خصوصی به بروز استعدادها و شایستگی‌های کمک می کند و در زمینه‌ی توسعه پایدار و ارزش‌آفرینی در سطح جامعه حائز اهیمت است.
پارک فناوری خارکف، یک ویژگی کاملا جدید به فضای خالی مرکز نمایشگاه های قدیمی شهر دوم اوکراین هدیه می دهد. در ورود به ساختمان پارک فناوری، با یک دروازه به رنگ نارنجی روشن و یک فضای پذیرش که می تواند در رنگ های مختلفی نمایان شود، استقبال می شوید. همان طور که در تصویر مشاهده می کنید، ترکیب رنگی کانتر و فضای پشتی آن،توسط نورپردازی تامین شده است. برای آشنایی بیشتر با این پروژه در ادامه با آرل همراه باشید...

طراحی میز پذیرش خلاقانه
مبملان
طراحی فضای استارت آپی

این پارک فناوری از دو بخش اصلی تشکیل شده است. اولین بخش که در آن یک مدرسه فناوری اطلاعات کاملا خلاقانه قرار دارد  و شامل امکانات زیر می باشد :
کلاس آموزشی برای 122 ایستگاه آموزشی که مجهز به رایانه های مدرن و امکان پیوستن  44 ایستگاه آموزشی بیشتر در خود می باشد، هم چنین مدرسه دارای اتاق های ارائه، اتاق های بازی و یک سالن و آشپزخانه می باشد. 

بخش دوم یک فضای گار گروهی مدرن با 64 میز کاری در دو طبقه می باشد و به 16 دفتر مجزا برای تیم های 2 نفره تا 6 نفره تقسیم شده است. برای آسایش بیشتر افراد در محیط کاری مدرن، اتاق های جلسات، اتاق کنفرانس مدرن با 46 صندلی، فضاهای استراحت، آشپزخانه و دوش های نیز در نظر گرفته شده است.
در بالای میزهای کاری که در فضاهای باز هستند، سازه ای فلزی ویژه برای آویزان کردن تجهیزات روشنایی و پانلهای جذب صدا نیز ایجاد شده است.

طراحی فضای استارت آپی

کل فضا نه تنها در صفحه افقی بلکه به صورت عمودی نیز منطقه بندی می شود. بنابراین، بخشی از دفاتر باکس هایی با صفحات شیشه ای هستند که به دلیل دارا بودن یک سکوی فلزی تا کد ارتفاعی دوم بالا می روند. فضاهای استراحت و سالن اجتماعات نیز در این قسمت دیده می شود، جایی که از آن نمایی از روند آموزش در مدرسه فناوری و فضای سالن فعالیت های گروهی دیده می شود. دفاتر در طبقه همکف تا حدی با استفاده از این باکس ها فراهم شده است.
این پروژه توسط گروه معماری TSEH طراحی و اجرا شده است؛ گروهی از معماران که بر خلاقیت در معماری معاصر تمرکز می کنند. با وجود تیم جوانی که در این شرکت فعالیت می کنند، تجربه کار قابل توجهی در انتشارات چاپی و آنلاین و دریافت اولین جوایز مسابقات معماری را دارند.
این گروه بیان می کند: "هدف نهایی ما - اجرای یک محصول با کیفیت است، تا محصول را از اسکیس های اولیه تا پایان ساخت و ساز در مدت زمان کوتاه نگه داریم، بسته به مجموعه عوامل اولیه، بهترین و بهترین گزینه ها را ارائه می دهیم. در حین اجرا، با همه شرکت هایی که در راه خود با آنها ملاقات کردیم، با موفقیت همکاری می کنیم. با هم، بلند پروازانه ترین مفهوم را تجسم می کنیم. همیشه برای گفتگو و همکاری آماده هستیم."

معماران: گروه معماری TSEH
مساحت: 2500 متر مربع
سال: 2019
عکس ها: ایوان آویدنکو

طراحی پارک فناوری
طراحی فضای کسب و کار
طراحی فضا اداری
طراحی داخلی مدرن اداری
طراحی فضای تیمی
طراحی آشپزخاه

تحریریه معماری آرل
منبع: archdaily

تعداد بازدید : ۲۰۲۶
نسخه چاپی :  
ارسال نظرات

نظر شما :

مطالب مشابه
طراحی ساختمان جدید گوگل در کالیفرنیا

طراحی ساختمان جدید گوگل در کالیفرنیا

طراحی داخلی دفتر کار Kliquedesk

طراحی داخلی دفتر کار Kliquedesk

36 نمونه طراحی فضای کار خانگی الهام بخش، مخصوص دو نفر

36 نمونه طراحی فضای کار خانگی الهام بخش، مخصوص دو نفر

تقسیم بندی فضای اداری با پارتیشن های شیشه ای

تقسیم بندی فضای اداری با پارتیشن های شیشه ای

طراحی داخلی دفتر کار BBC

طراحی داخلی دفتر کار BBC

طراحی دفتر کار کلاسیک و لاکچری

طراحی دفتر کار کلاسیک و لاکچری

مشاوره معماری

برای داشتن فضای کارآمد و زیبا می توانید از مشاوره متخصصین آرل بهرمند شوید

02122901905
مهندسین مشاور معماری
کاردستی با وسایل دور ریختنی
شرکت طراحی دکوراسیون اداری 
طراحی و اجرای فروشگاه زنجیره ای

عضویت در گروه معماران آرل

بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید.


طراحی و ساخت ویلا
بازسازی ساختمان
اخذ تاییدیه کمیته نما 
طراحی داخلی مطب
تماس با گروه معماران آرل
: تهران ، نیاوران، سه راه یاسر،ساختمان آوا 2،
پلاک 250، طبقه 3، واحد 34
تلفن  :  ۶-۲۲۹۰۱۹۰۵-۰۲۱ 
فکس :    ۲۲۹۰۱۹۰۷-۰۲۱
ایمیل: info@arel.ir