۰۲۱-۲۲۹۰۱۹۰۵-۶

نویسنده : تبلیغات
تاریخ : دوشنبه , ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ ۱۰:۴۹
خدمات کف سابی
تحریریه معماری آرل
کفسابی ساختمان عملیات بسیار با صرفه ای می باشد زیرا که مجبور نیستید به دلیل اینکه کف ساختمان تان دچار نواقصی گردیده است و سنگ یا پارکت آن دچار خرابی شده است آن قسمت را جدا کنید و ترمیم نمایید، زیرا همانطور که می دانید این کار به دلیل اینکه سرامیک، پارکت و یا سنگ نو را جایگذاری می کنید بسیار واضح و مشخص می باشد، از طرفی بسیار پرهزینه بوده و موجب ناراحتی افراد می گردد.
با ورود خدمات کفسابی ساختمان این مشکلات برطرف گردیده است و دیگر می توان کف ساختمان را به راحتی ترمیم نمود، از طرفی با این کار یک سطح هموار و یک دست در اختیار شما قرار می گیرد، که مورد توجه می باشد.
در یک ساختمان بعد از یک مدت نیاز است که در زمینه های زیبایی و ترمیم آن فعالیت هایی انجام گیرد که کفسابی ساختمان نیز جزء آن دسته از فعالیت هایی است که در زیبایی کف ساختمان بسیار موثر می باشد و مورد استفاده افراد زیادی قرار می گیرد.

کفسابی ساختمان چیست؟

کفسابی همانطور که از نامش پیدا است یعنی اینکه شما کف ساختمان خود را سابیده و صیقل می دهید، کفسابی ساختمان را در هر ساختمانی مانند ساختمان ها و محیط های کاری، اداری، مسکونی و ... می توانید انجام دهید.
این موضوع در ترمیم کف ساختمان بسیار مهم است و افراد زیادی از آن برای زیبا سازی و مرمت خانه های خود استفاده می کنند و بصورت کلی می توانیم بگوییم که در کفسابی لایه های مرده و زشت در کف ساختمان را بر داشته می شود و یک صیقل بر روی آن داده می شود و این فعالیت دارای شرایط مختلفی است که می خواهیم به آنها اشاره نماییم.

کفسابی ساختمان بیشتر در چه جاهایی مورد استفاده قرار می گیرد؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم کفسابی ساختمان را در کلیه محیط های مختلفی می توان انجام داد این محیط ها می تواند اداری، مسکونی، تجاری و ... باشد.
کفسابی در تهران بیشتر در ساختمان های مسکونی یا اداری انجام می شود. باید در نظر گرفت در محیط هایی که رفت و آمد در آن زیاد است بیشتر نیاز به کفسابی است، بدیهی است که در این مکان ها  خدمات کفسابی ساختمان نیز بیشتر انجام می شود، کف ساختمان یک اداره مطمئناً از کف ساختمان یک خانه بیشتر نیاز به ساب زنی پیدا می کند، زیرا در محیط یک اداره رفت و آمد زیاد می باشد و فرسایش کف ساختمان آنجا بیشتر اتفاق می افتد و بیشتر نیاز به ساب زنی پیدا می کند، کفسابی در جاهای پر رفت و آمد بسیار مهم می باشد.

چه سطوحی را که می توان کفسابی کرد؟

یکی مهمترین مسائلی که با آنها روبرو هستیم این است که کف ساختمان چه جنسی است، دو جنسی که بیشتر کفسابی می شوند سنگ و پارکت های چوبی می باشند این دو جنس به دلیل ضخامت بالایی که دارد به راحتی می توان آن ها را مورد سایش قرار داد و جلوه ای زیبا تر به آن بخشید البته جنس های دیگر را می توان مورد سایش قرار داد اما مهمترین آنها همین دو مورد می باشند.
البته باید عنوان کنیم که سطوح سنگی نیز نمونه های متنوعی دارند که می توان به کف موزاییک و سیمانی، گرانیتی و ... برای نمونه اشاره کرد.
این سطوح مختلف می باشند و از مواد مختلف تولید شده اند و برای کفسابی هر کدام پروسه ای جداگانه و تجهیزاتی مربوط به آنها استفاده می شود.

کفسابی سطوح سنگی

کفسابی سطوح سنگی

در اینجا اشاره کردیم که بیشتر کفسابی های ساختمان مربوط به سطوح سنگی و یا چوبی می باشد، اما در کل سطوح سنگی بیشتر برای کفسابی مورد استفاده قرار می گیرد. کفسابی سطوح سنگی به این صورت می باشد که لایه هایی از سنگ که دچار خرابی و کثیفی شده اند برداشته می شود و این باعث جلای سنگ ها و زیبایی بیشتر محیط می شود.
در کفسابی ساختمان با کف سنگی دستگاه های متعددی با توجه به نوع سنگ که در آن محیط استفاده می شود مورد استفاده قرار می گیرد.
کفسابی سطوح چوبی

کفسابی سطوح چوبی (پارکت)

کفسابی ساختمان هایی که در آن پارکت های چوبی استفاده شده است بسیار مهم است، زیرا سطح چوبی بسیار آسیب پذیر بوده و به مرور از کیفیت و زیبایی آن کم می شود و حتماً برای آراستگی نیاز به یکسری کارهای ترمیمی پیدا می کند.
با بهره بردن از این کارهای ترمیمی، سطوح این پارکت ها صیقل داده می شود و همچنین ضایعاتی که به مرور بر روی آنها رخ می دهد از بین برده می شود. همچنین برای کفسابی ماده ای به نام رزین بر روی آن پخش می شود تا زیبایی سطح آن دو برابر بیشتر شود.

کفسابی ساختمان چه مزایایی دارد؟

• کفسابی ساختمان موجب زیبایی محیط و کف ساختمان می شود.
• در کفسابی ساختمان علاوه بر اینکه کف محیط زیبا شده است و درخشندگی خاصی پیدا کرده است شما نظافت را رعایت نموده اید و با ساییدن آن توانسته اید کثیفی هایی که در محیط وجود دارد را از بین ببرید.
• همچنین در کفسابی ساختمان بندکشی هایی که آسیب دیده است را می توان مرمت کرد و آنها را زیبا کرد.

کف سابی سنگ

کفسابی در ساختمان در چه صورت انجام می پذیرد؟

جواب این سوال را می توان به صورت داد که اگر کف ساختمان ها از جنس چوب باشد در صورتی می بایست کفسابی را بر روی آن انجام داد که دارای ضایعه ای شده باشد و در سطوح سنگی نیز کفسابی را زمانی انجام می دهند که با گذشت زمان تیره و تار شده باشد و یا مثلاً بر روی آن رنگ ریخته شده باشد و یا کیفیت سنگ ها کم شده باشد و مواردی مشابه که کفسابی موجب زیبایی و برطرف شدن عیوب آن می شود.

نکات مهم در کفسابی ساختمان

• از تیم خبره و مناسبی برای انجام پروسه کفسابی استفاده نمایید این تیم می بایست تجربه کافی در این خصوص داشته باشند.
• برای کفسابی سعی کنید از متریال مناسبی استفاده نمایید.
• کفسابی ساختمان از باصرفه ترین و مهم ترین کارها چه از لحاظ اقتصادی و چه از لحاظ زیبایی می باشد، باید در زمان مناسب انجام پذیرد.

تحریریه معماری آرل

تعداد بازدید : ۱۱۴۱
نسخه چاپی :  
ارسال نظرات

نظر شما :

مطالب مشابه
طراحی مدرن  با پارتیشن های شیشه ای

طراحی مدرن با پارتیشن های شیشه ای

بازسازی ساختمان قدیمی به سبک مدرن

بازسازی ساختمان قدیمی به سبک مدرن

تعمیر پارگی روکش مبلمان چرم

تعمیر پارگی روکش مبلمان چرم

سیزال فصل تازه ای در دنیای موکت

سیزال فصل تازه ای در دنیای موکت

اطلاعاتی درباره کار در ارتفاع با طناب

اطلاعاتی درباره کار در ارتفاع با طناب

موکت در محیط اداری

موکت در محیط اداری

مشاوره معماری

برای داشتن فضای کارآمد و زیبا می توانید از مشاوره متخصصین آرل بهرمند شوید

02122901905
مهندسین مشاور معماری
کاردستی با وسایل دور ریختنی
شرکت طراحی دکوراسیون اداری 
طراحی و اجرای فروشگاه زنجیره ای

عضویت در گروه معماران آرل

بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید.


طراحی و ساخت ویلا
بازسازی ساختمان
اخذ تاییدیه کمیته نما 
طراحی داخلی مطب
تماس با گروه معماران آرل
: تهران ، نیاوران، سه راه یاسر،ساختمان آوا 2،
پلاک 250، طبقه 3، واحد 34
تلفن  :  ۶-۲۲۹۰۱۹۰۵-۰۲۱ 
فکس :    ۲۲۹۰۱۹۰۷-۰۲۱
ایمیل: info@arel.ir