۰۲۱-۲۲۹۰۱۹۰۵-۶

نویسنده : مسعود فلاح نرگس
تاریخ : سه شنبه , ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ ۰۹:۴۵
دکوراسیون داخلی دفترکار
تحریریه معماری آرل
معماران V12 به طراحی دفاتر Joom با کاربری بازار آنلاین،واقع در مسکو ، روسیه ، تحقق بخشیده اند. این شرکت فناوری اطلاعات، یک بازار و یک برنامه کاربردی است که امکان خرید کالا از چین را فراهم می کند. به گفته گوگل ، جوم در سال 2016 محبوب ترین برنامه در بخش خود می باشد و در رده دوم روسیه قرار دارد.
معماران شرکت V12 چند ماه قبل از ساخت و ساز فراخوانده شدند ، بنابراین طراحی به موازات اجرای آن انجام شد. این کار به نوعی بازنگری در منطقه بندی اولیه فضا و بازتاب هویت شرکت و مشخصات کار آن بود. هدف معماران ، ایجاد یک فضای داخلی مفهومی ، غیرمرسوم ، اما در عین حال کاربردی و متعادل بود.
از نظر مفهومی ، هسته اصلی دفتر بیانگر ایده شهر ، میادین و خیابانهای آن است که توسط یک تک ساختار از خانه های به هم متصل در فرم های مختلف شکل گرفته است. این فضا از یک پوسته متراکم چوبی در محیطی روشن و نفوذ پذیر ساخته شده است.
یک ترکیب واحد از تراکم اتاقهای جلسات متعدد پدید آمده است. بنابراین ، تمام میزهای کار در اطراف محیط فضا با روشنایی طبیعی قرار گرفتند. تعداد زیادی از اتاقها و فضاهای جلسات برای کارهای فردی و تیمی ، امکانات فنی و خدماتی در حجم مرکزی "شهر" ادغام شده اند.
وجود حجمی از شیشه های نیمه شفاف در نما باعث شکسته شدن فضای باز و ایجاد زمینه های کاری راحت می شود. هدف این بود که کارکنان حس بودن در یک کارخانه عظیم را نداشته باشند.

راه حل های مفهومی قابل استفاده شامل تعادل برنامه پیچیده و غنی عملکردها و امکانات، ایجاد فضایی باز با هوای آزاد و به حداقل رساندن راهروها و وجود فضای بیشتر برای ایستگاه های کاری، می شوند. هر قسمت از دفتر دارای بلوک شهری خاص خود است که به حرکت در آن کمک می کند (برای افزایش سرعت حرکت ، اسکوترهایی با محل پارک آنها، تعبیه شده اند) و هم چنین امکان دید وسعی به مناظر شهری در منطقه اطراف وجود دارد.

تمام پارتیشن ها از شیشه شفاف ساخته شده اند و یک چشم انداز شهری را ایجاد می کنند که بلافاصله از سالن آسانسور دیده می شود. ترکیب بندی فضایی توسط ابرهای مشبک معلق ، محوطه سازی ، لوگوی نئونی و فیلم دورنگ در قسمتهای شیشه ای، متعادل می شود.

در سطح جهان ، روشنایی دفتر به روشی غیرمعمول ساخته شده است. در بعد از ظهر نور طبیعی از پنجره های بزرگ با  شیشه های منقوش وارد می شود. درعصر همه بخش های کاری با لامپ های کف روشن می شوند: نور پایین ، میزها را روشن می کند ، و نور فوقانی تمام فضا را پر می کند و یک اثر ملایم و بسیار راحت ایجاد می کند. لامپ ها بصورت منحصربه فرد کم نور می شوند و بسته به شرایط هوایی در خارج می توانند روشنایی را تغییر دهند. سیستم ردیابی ،هسته اصلی دفتر را برجسته می کند. در داخل اتاق های جلسات نیز نورپردازی های تزئینی وجود دارد.

دکوراسیون داخلی دفترکار دکوراسیون داخلی دفترکار دکوراسیون داخلی دفترکار دکوراسیون داخلی دفترکار دکوراسیون داخلی دفترکار دکوراسیون داخلی دفترکار
دکوراسیون داخلی دفترکار دکوراسیون داخلی دفترکار دکوراسیون داخلی دفترکار دکوراسیون داخلی دفترکار دکوراسیون داخلی دفترکار

تعداد بازدید : ۲۰۳۵
نسخه چاپی :  
ارسال نظرات

نظر شما :

مطالب مشابه
طراحی مدرن و خلاقانه ساختمان HVB در زمینی با ابعاد نامتعارف

طراحی مدرن و خلاقانه ساختمان HVB در زمینی با ابعاد نامتعارف

طراحی داخلی ساختمان اداری  Yandex

طراحی داخلی ساختمان اداری Yandex

طراحی برج اداری تجاری سوهو شانگهای با الگوی زیگزاگ

طراحی برج اداری تجاری سوهو شانگهای با الگوی زیگزاگ

طراحی داخلی دفتر کار - دفتر Hootsuite

طراحی داخلی دفتر کار - دفتر Hootsuite

15 ایده کاربردی برای طراحی داخلی اداری

15 ایده کاربردی برای طراحی داخلی اداری

چرا دفتر کار و منزل شما، بر خلق و خو و سلامتی تان تاثیر می گذارد؟

چرا دفتر کار و منزل شما، بر خلق و خو و سلامتی تان تاثیر می گذارد؟

مشاوره معماری

برای داشتن فضای کارآمد و زیبا می توانید از مشاوره متخصصین آرل بهرمند شوید

02122901905
مهندسین مشاور معماری
کاردستی با وسایل دور ریختنی
شرکت طراحی دکوراسیون اداری 
طراحی و اجرای فروشگاه زنجیره ای

عضویت در گروه معماران آرل

بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید.


طراحی و ساخت ویلا
بازسازی ساختمان
اخذ تاییدیه کمیته نما 
طراحی داخلی مطب
تماس با گروه معماران آرل
: تهران ، نیاوران، سه راه یاسر،ساختمان آوا 2،
پلاک 250، طبقه 3، واحد 34
تلفن  :  ۶-۲۲۹۰۱۹۰۵-۰۲۱ 
فکس :    ۲۲۹۰۱۹۰۷-۰۲۱
ایمیل: info@arel.ir