نویسنده : تحریریه معماری آرل
تاریخ : پنجشنبه , ۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۰۴:۴۴
تحریریه معماری آرل
پس از تغییر سیاستهای تبلیغاتی سامسونگ در آگهیهای تلویزیونی و عدم استفاده از ایدههایی برای مسخره کردن محصولات اپل، آگهیهای محصولات این شرکت، عجیبتر از پیش شده است.متاسفانه آگهیهای تلویزیونی این شرکت پیامهای نامفهومی را به بیننده انتقال میدهد تا جایی که این تبلیغات کمپین ایجاد شده برای فروش گلکسی نت ۳ را نیز تحت تاثیر قرار داده است. هرچند میتوان دو آگهی تلویزیونی قبلی سامسونگ برای فبلت خود را بیربطتر از این تبلیغ نامید.
مطمئنا این تبلیغ تلویزیونی هزینهی گزافی را روی دست کمپانی کرهای قرار داده است، چراکه یکی از ستارگان جهان نه در فوتبال بلکه در بخش تبلیغات در این آگهی تلویزیونی حضور دارد و وی کسی نیست جز لئو مسی. احتمالا شما نیز در این فکر هستید که سامسونگ برای بهخدمت گرفتن این ستاره، میلیونها دلار برای وی هزینه کرده است و شاید وی را متعاقد کرده است تا اقدامات تبلیغاتی دیگری را علاوه بر بازی در این آگهی تلویزیونی انجام دهد.
شاید ایدهی استفاده از یک بازیکن فوتبال بهطوریکه در این آگهی نیز مشاهده میکنیم کار چندان جالبی نباشد، چراکه سناریوی مورد استفاده در این آگهی، سرشار از سردرگمی است.
مطالب مشابه
X
همراه معماری آرل باشید