۰۲۱-۲۲۹۰۱۹۰۵-۶

نویسنده : تحریریه معماری آرل
تاریخ : چهارشنبه , ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ ۱۰:۴۵
طراحی نما مرکز مراقبت پزشکی
تحریریه معماری آرل

این توضیحات توسط معماران پروژه ارائه شده است. مرکز مراقبت مجدد Jean Bishop پیشرو، تابستان 2018 افتتاح شد، اولین سطح جدید برای ارائه خدمات بهداشتی ملی است که به منظور تامین نیازهای جمعیت روبه رشد سالخوردگان بدون نیاز به پذیرش بیمارستان طراحی شده است.
دهه گذشته چالش های اساسی را برای National Health Center) NHS) دیده است. تامین مالی محدود شده است، در حالی که تقاضا افزایش یافته است، (به ویژه برای درمان افراد مسن با بیماری های پیچیده و مداوم). بیمارستان ها در طولانی مدت بستر بسیاری از بیماران مسنی را که در خانه های خود بهتر که می توانند خدمات رسانی شوند، درخود جای می دهد.
طراحی داخلی درمانی
گروه کمیسیون پزشکی NHS به تغییراین وضعیت پرهزینه و ناکارآمد با برنامه ریزی یک روش کاملا جدید برای ارائه خدمات بهداشتی، رأی داد. مراقبت یکپارچه مجموعه ای از تخصص ها را برای ارائه یک رویکرد جامع تر برای نیازهای بهداشتی، مراقبتی و حمایتی ایجاد می کند. در سال 2013، CCG (گروه کمیسیون پزشکی) ، Citycare و معماری پزشکی را برای کمک به برنامه ریزی و ایجاد یک مرکز مراقبت واحد جدید، در نظر گرفت.

• معماران: Medical Architects
• محل استقرار: Hull، شرق یورکشایر، انگلستان
• مهندس: مشاورینGGP 
• مهندس خدمات :Anderson Green
• کارفرما: شهرداری
• مشاور هزینه : Currie & Brown
• مساحت: 2761.0 متر مربع
• سال پروژه: 2018

سالن انتظار
Hull شهر فرهنگی انگلستان در سال 2017  از دهه 1960 تا کنون سقوط اقتصادی داشته است و Southcoats در شرق این شهر، محلی با محرومیت های ویژه است. مدرسه David Lister در سال 2012 بسته شد و شورای شهر تصمیم به هدایت سایت موجود برای توسعه ترکیب زیربنایی اقامتی و اجتماعی از جمله مرکز مراقبت نمود.

به علاوه خدمات مرکز مراقبتی NHS، این مجموعه شامل یک ایستگاه آتش نشانی جدید برای منطقه می باشد، که همچنین برای بیماران که لغزش و سقوط دارند نیز فضا را تامین می کنند. نتیجه برنامه ریزی بخشی از بازسازی اموال عمومی مهم است.
اتاق بیمارستان
چالشی که با معماری پزشکی با آن روبرو شد، ساخت یک ساختمان در یک جو اقتصادی دشوار بود که در آن نمونه ای درمورد برنامه ریزی و هزینه هنوز وجود نداشت. این به چرخه سریع برنامه ریزی و آزمایش سناریو منجر شد تا اطمینان حاصل شود که ساختمان کارآمد و مقرون به صرفه می باشد.
طراحی راهرو مرکز درمانی
با سازماندهی نقطه ورودی در قلب ساختمان کم ارتفاع، تمام کاربری های بالینی و پشتیبانی نزدیک و قابل دسترس هستند. ویژگی های درمانی و غير سازمانی طراحی بلافاصله با چشم انداز به باغ ، نور روز و فضای انتظار راحت پدیدار می شود.
محطوطه خانه سالمندان
منطق برنامه ریزی از بین رفتن فضاهای بالینی و عمومی به منظور ایجاد احساس اطمینان و رفاه است. این مرکز تجربه ای است برای بیماران، کارکنان و بازدیدکنندگان در حرکت خود از محل تشخیص به فضای درمانی است.
طراحی محوطه
طراحی در قالب یک بودجه محدود، رویدادی امروزی است و از مجموعه محدودی از مصالح و لوازم استفاده می کند. ویژگی هایی مانند پنجره های اوریل روشن که چشم را ترسیم می کنند و حسی از سازه و نظم در قالب خطی را به هم ارتباط می دهند. فضای عمومی بزرگ ترافیک را از بین می برد و فضای بلوار و باغ ایجاد می کند که موجب افزایش تحرک می شود.
رندر
بیمارستان های قوی معمولا می توانند با تروما و درمان اپیزودیک تخصصی به خوبی کنار بیایند، اما برای مراقبت پیچیده و مداوم جمعیت سالخورده رو به رشد، مناسب نیستند. یک توافق کلی در NHS وجود دارد که سطحی جدید از زیرساخت مورد نیاز است و مرکز مراقبت جامع Jean Bishop ممکن است این مسیر جدید را تعیین کند.
موقعیت
طراحی معماری مرکز مراقبت پزشکی دکوراسیون داخلی طراحی اتاق پزشک طراحی محوطه طراحی محوطه پارکینگ و دسترسی اتاق جلسه سالن ملاقات  اتاق بیمار   طراحی نما بیمارستان یک طبقه پلان مرکز مراقبت پزشکی پلان بیمارستان یک طبقه
تحریریه معماری آرل
نویسنده : فروغ آقاجانی
منبع : آرک دیلی

تعداد بازدید : ۳۴۸۱
نسخه چاپی :  
ارسال نظرات

نظر شما :

مطالب مشابه
بازی درمانی فلسفه اصلی طراحی داخلی بیمارستان کودکان

بازی درمانی فلسفه اصلی طراحی داخلی بیمارستان کودکان

طرح پیشنهادی

طرح پیشنهادی "بیمارستان کودکان" به عنوان برنده مسابقه معماری

طراحی کلینیک آنکولوژی Teleton

طراحی کلینیک آنکولوژی Teleton

طراحی مرکز بهداشتی با فرم تندیس گونه

طراحی مرکز بهداشتی با فرم تندیس گونه

طراحی و معماری برج آموزشی پزشکی در نیویورک

طراحی و معماری برج آموزشی پزشکی در نیویورک

پروژه های طراحی داخلی درمانگاه شرکت آرل

پروژه های طراحی داخلی درمانگاه شرکت آرل

مشاوره معماری

برای داشتن فضای کارآمد و زیبا می توانید از مشاوره متخصصین آرل بهرمند شوید

02122901905
مهندسین مشاور معماری
کاردستی با وسایل دور ریختنی
شرکت طراحی دکوراسیون اداری 
طراحی و اجرای فروشگاه زنجیره ای

عضویت در گروه معماران آرل

بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید.


طراحی و ساخت ویلا
بازسازی ساختمان
اخذ تاییدیه کمیته نما 
طراحی داخلی مطب
تماس با گروه معماران آرل
: تهران ، نیاوران، سه راه یاسر،ساختمان آوا 2،
پلاک 250، طبقه 3، واحد 34
تلفن  :  ۶-۲۲۹۰۱۹۰۵-۰۲۱ 
فکس :    ۲۲۹۰۱۹۰۷-۰۲۱
ایمیل: info@arel.ir