۰۲۱-۲۲۹۰۱۹۰۵-۶

نویسنده : تحریریه معماری آرل
تاریخ : يکشنبه , ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ ۱۳:۲۰

طراحی کلینیک طب سنتی

تحریریه معماری آرل

کلینیک طب سنتی چینی در محدوده ی تجاری Chunxi Road واقع شده و طراحی آن نمایانگر زندگی های متنوع و شاداب است. با توجه به زندگی های مدرن مردم، گروه معماری Fan Art & Design تعادلی عالی بین بعد تجاری و هنری درمانگاه برقرار کرده و فضایی بی نظیر با محوریت طب سنتی را خلق کرده است که گنجی به جا مانده از فرهنگ چینی می باشد.
زمینه فرهنگی طب سنتی، محور اصلی طراحی کلینیک است. هماهنگی با قوانین طبیعت و ادامه دادن میراث گذشتگان به خوبی در طراحی داخلی درمانگاه ترکیب شده اند، جایی که مردم و داروهای گیاهی بازیگران اصلی آن هستند.
طراحی نما عطاری
از ویژگی های نما، رنگ صورتی گرم و مساحت های بزرگی از شیشه که برخلاف کلیشه های قدیمی مبنی بر سرد بودن حس فضاهای درمانی عمل می کند و هم چنین فاصله بین مشتریان و برند را کاهش می دهد. با قدم گذاشتن به داخل فضا، محیط با دم نوش هایی سالم و متنوع به شما خوشامد می گویند و هدف آن ها کم کردن سرعت زندگی جوانان در شهرهاست که دائما در حال تقلا کردن برای آینده ای درخشان هستند و به آنها یادآوری می کند که مراقب سلامتی شان باشند. همانگونه که شعار RONDE می گوید : "شما از رویاهایتان مهم ترید."
با توجه به مفهوم مهم طب سنتی چینی (وحدت انسان و جهان) اتصالات فضایی، مبلمان و طراحی دکور به شکل واحدی ترکیب شده اند. صندلی ها و دیوارهای پس زمینه، تصوری از کوهستان و آب ایجاد می کنند و نورپردازی فضا را با شکل های هندسی بی نظیری انعکاس می دهند. در کنار این موارد ، تاسیساتی با نمونه های گیاهی به شکلی هنرمندانه در فضا قرار داده شده اند و حس طراوت و سرزندگی به فضا می دهند.
طراحی داخلی مغازه عطاری 
دکوراسیون لوکس کلینک سنتی مقرون به صرفه به نظر می رسد. چرم، در کنار فولاد ضدزنگ به رنگ رزگلد بافتی ظریف و نئوکلاسیک ایجاد می کنند و کف سازی با موزاییک های مرمری، فضایی شیک و درعین حال ساده را می سازد.

تاسیسات کریستالی در اطراف نمونه های دارو گیاهی قرار گرفته اند و سایه ها و نور را بازتاب می کنند و پرده هایی که با گیاهان قرار داده شده اند، نشان دهنده نبوغ و مهارت هستند. همچنین، قفسه های داروهای گیاهی درمانی، که نماد داروخانه های طب سنتی هستند ، ظاهری مدرن و محدوده ای مشخص دارند که به خوبی با لامپ های آویزان و هندسه پیشخوان خدماتی هماهنگ شده و به شکلی بی نظیر، جذابیت  تازگی و قدرت این برند را نشان می دهد.

داروهای گیاهی ، هدیه هایی از طبیعت هستند و مردمان باهوش چینی ، آنها را به گنج هایی تبدیل کرده اند. در فضایی صمیمی و و قابل لمس، طراحان این داروها را با توجه به تمایلات موجود در زمان حال، احیا کرده اند و یک نگرش بشر دوستانه نسبت به زندگی را رواج می دهند و امیدوار هستند که مردم بیشتر به خودشان اهمیت بدهند.
دکوراسیون داخلی عطاری

مشخصات پروژه :

نام پروژه : درمانگاه طب سنتی RONDE
دفتر طراحی : FAN Art & Design
مدیر طراحی : Liu Jing
تیم طراحان :  Liu Yang, Pang Liyuan, Song Lesi, Wang Xiuquan
موقعیت : چین، ایالت Sichuan ،Chengd، بخش Jinjiang، کوچه Xiaokejia، پلاک 1
مساحت : 800 متر مربع
تاریخ اتمام پروژه : آگوست 2018
متریال های اصلی : موزاییک سیمانی با نمای مرمر ، فولاد ضد زنگ، شیشه سکوریت روشن، رنگ لاتکس، آکریلیک، پارچه، چرم ، گل خشک شده، رزین شفاف،روکش چوبی رنگ شده


گالری تصاویر : 

 

دکوراسیون داخلی مدرن عطاری طراحی فروشگاه گیاهان دارویی طراحی کلینیک طب سنتی گیاهان دارویی در طراحی کلینیک طب سنتی دکور مغازه عطاری طراحی داخلی عطاری درمانگاه طب سنتی دکوراسیون داخلی درمانگاه طب سنتی طراحی کلینیک طب سنتی سنگ درمانی رنگ در طراحی گیاهان درمانی در دکور عطاری طراحی کلینیک سنتی طراحی داخلی کلینیک سنتی طراحی داخلی دکور مطب طب سنتی طراحی کلینیک سنتی گیاهان دارویی
طراحی مدرن عطاری طراحی مدرن طراحی بر اساس طب سنتی طراحی کلینیک سنتی طراحی نما کلینیک طب سنتی دکور مغازه عطاری طراحی دکوراسیون عطاری طراحی دکوراسیون عطاری طراحی دکوراسیون عطاری دکور عطاری سنتی دکور عطاری سنتی دکور عطاری سنتی عکس دکوراسیون مغازه عطاری عکس دکوراسیون مغازه عطاری طراحی کلینیک سنتی عکس دکوراسیون مغازه عطاری عکس دکوراسیون مغازه عطاری طراحی کلینیک سنتی پلان کلینیک طب سنتیپلان کلینیک طب سنتی

تحریریه معماری آرل
منبع :

تعداد بازدید : ۷۲۶۵
نسخه چاپی :  
ارسال نظرات

نظر شما :

مطالب مشابه
طراحی کلینیک با تاثیرپذیری از فرم سنتی ژاپنی

طراحی کلینیک با تاثیرپذیری از فرم سنتی ژاپنی

طرح جدید بیمارستان دانشگاه پنسیلوانیا توسط فاستر

طرح جدید بیمارستان دانشگاه پنسیلوانیا توسط فاستر

7 پروژه بیمارستان  برنده جایزه بین المللی AIA

7 پروژه بیمارستان برنده جایزه بین المللی AIA

دانلود پکیج ضوابط و بلاک اتوکد کلینیک درمانی به همراه نمونه موردی

دانلود پکیج ضوابط و بلاک اتوکد کلینیک درمانی به همراه نمونه موردی

طراحی بیمارستان ارتوپدی کودکان

طراحی بیمارستان ارتوپدی کودکان

طراحی کلینیک دامپزشکی با فلسفه فرم تابع عملکرد

طراحی کلینیک دامپزشکی با فلسفه فرم تابع عملکرد

مشاوره معماری

برای داشتن فضای کارآمد و زیبا می توانید از مشاوره متخصصین آرل بهرمند شوید

02122901905
مهندسین مشاور معماری
کاردستی با وسایل دور ریختنی
شرکت طراحی دکوراسیون اداری 
طراحی و اجرای فروشگاه زنجیره ای

عضویت در گروه معماران آرل

بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید.


طراحی و ساخت ویلا
بازسازی ساختمان
اخذ تاییدیه کمیته نما 
طراحی داخلی مطب
تماس با گروه معماران آرل
: تهران ، نیاوران، سه راه یاسر،ساختمان آوا 2،
پلاک 250، طبقه 3، واحد 34
تلفن  :  ۶-۲۲۹۰۱۹۰۵-۰۲۱ 
فکس :    ۲۲۹۰۱۹۰۷-۰۲۱
ایمیل: info@arel.ir