۰۲۱-۲۲۹۰۱۹۰۵-۶

نویسنده : غزاله عزالدین
تاریخ : يکشنبه , ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ ۱۱:۰۰
طراحی داخلی دفتر کار برند  L’Oreal در لهستان
تحریریه معماری آرل
لورآل ( L’Oreal )  یک برند فرانسوی و تولید کننده ی لوازم آرایشی و یکی از بزرگ ترین کمپانی های تولید کننده ی لوازم ارایشی دنیا از سال 1909 تاکنون می باشد.فضای کار اداری لورئال در ورشو لهستان به طور کامل هویت نام تجاری محصولات زیبایی اش را مطابق معیارهای زیبایی شناسی و با ظرافت منحصر به فردی به تصویر کشیده است.
 این دفتر اداری توسط استودیو معماری Trzop Architekci به صورت یک فضای اداری مدرن و مانند محصولات ارایشی شرکت،  دکوراسیون بر پایه زیبایی طراحی شده و در آن بر بافت، متریال، مبلمان و فرم ها تاکید شده است که به طور کامل منعکس کننده برند و محصولات شرکت می باشد.
قسمت پذیرش دفتر جدید L'Oréal با استفاده از پالت های رنگی سفید، خاکستری و رنگ های پاستلی، همراه با المان های قوسی و رنگ طلایی برای کانتر به عنوان نقطه کانونی طراحی شده است که این طراحی از هویت نام تجاری برند و تاریخ L'Oréal الهام گرفته شده است.
 کانتر پذیرش از سنگ مرمر سفید و شبکه طلایی ساخته شده است و لوگوی L'Oréal بر روی دیوار پشت آن قرار گرفته و بر ورودی ظریف دفاتر تأکید دارد.  آرک ها به صورت عناصر مختلف در دفتر تکرار می شوند و فضاهای مختلف و عملکردهای اداری را یکنواخت و مرتبط می سازند.
قسمت های کاری کارمندان در یک فضای باز، مدرن و راحت در رنگ های خاکستری روشن با تم متریال مسی دکور شده اند که استفاده از یک فضای تمیز و روشن به کارمندان و تیم خلاق این برند در کیفیت انجام وظایف و پویا نمودن فضا کمک زیادی کرده است.از دیگر نکات برجسته طراحی رعایت آکوستیک در این فضای اداری است علاوه بر آن لامپ های طراحی شده به طور خاص برای برند L'Oréal  ساخته شده و در قسمت های مشترکی از فضا تکرار شده است.
 در قلب محل کار، قسمت غذاخوری قرار گرفته است و کارمندان می توانند در طول جلسات غیر رسمی در کنار جزیره یا در امتداد پنجره های پانوراما در تراس به فعالیت، استراحت یا تعامل با یکدیگر بپردازند قسمت غذاخوری شامل مبلمان، سالن و کافی شاپ نیز می باشد.
 تیم پروژه فضای اداری را با تمرکز بر رفاه کارکنان، عادت ها و نیازهای آنها طراحی نموده و با یکپارچه سازی فضا مناطقی مناسب و راحت برای جلسات ویژه و یا کار کوتاه مدت نیز ایجاد کرده است .
غرفه های تلفن برای حفظ حریم خصوصی در طول تماس های تلفنی به عایق صوتی مجهز شده و به افراد این امکان را می دهد بدون آزار به دیگران به تماس های ضروری خود بپردازند. علاوه بر نیازهای ضروری و عملکردی مهم در فضا در طراحی به زمان های استرحت افراد نیز فکر شده و با طراحی فضاهای دوستانه برای تعاملات و استراحت سعی در افزایش کارایی کارکنان نموده است .هر اتاق کنفرانس به شکل بلوک های مستقل با گوشه های گرد و لعاب آجدار طراحی شده و این دفتر مدرن فضایی است که در آن سعی در استفاده از تکنولوژی های مدرن نیز نموده است.
زیبایی شناسی، کارکرد و سادگی به همراه نوآوری و یکنواختی در فضا از ویژگی های این فضای اداری می باشد در ادامه با تصاویر بیشتر همراه باشید....

تحریریه معماری آرل
مترجم: غزاله عزالدین
منبع:officesnapshots

تعداد بازدید : ۳۳۷۷
نسخه چاپی :  
ارسال نظرات

نظر شما :

مطالب مشابه
طراحی دفتر کار Arzum

طراحی دفتر کار Arzum

طراحی داخلی دفتر اداری مجموعه فرهنگی هنر شهر آفتاب در شیراز

طراحی داخلی دفتر اداری مجموعه فرهنگی هنر شهر آفتاب در شیراز

طراحی داخلی دفتر اداری استارت آپ

طراحی داخلی دفتر اداری استارت آپ

طراحی داخلی ستاد برگزاری کوزا

طراحی داخلی ستاد برگزاری کوزا

ایده‌های طراحی و اجرای دکوراسیون اداری

ایده‌های طراحی و اجرای دکوراسیون اداری

طراحی داخلی شرکت موسسه علم و فناوری RTI

طراحی داخلی شرکت موسسه علم و فناوری RTI

مشاوره معماری

برای داشتن فضای کارآمد و زیبا می توانید از مشاوره متخصصین آرل بهرمند شوید

02122901905
مهندسین مشاور معماری
کاردستی با وسایل دور ریختنی
شرکت طراحی دکوراسیون اداری 
طراحی و اجرای فروشگاه زنجیره ای

عضویت در گروه معماران آرل

بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید.


طراحی و ساخت ویلا
بازسازی ساختمان
اخذ تاییدیه کمیته نما 
طراحی داخلی مطب
تماس با گروه معماران آرل
: تهران ، نیاوران، سه راه یاسر،ساختمان آوا 2،
پلاک 250، طبقه 3، واحد 34
تلفن  :  ۶-۲۲۹۰۱۹۰۵-۰۲۱ 
فکس :    ۲۲۹۰۱۹۰۷-۰۲۱
ایمیل: info@arel.ir