۰۲۱-۲۲۹۰۱۹۰۵-۶

معماری آرل
نویسنده : تحریریه معماری آرل
تاریخ : چهارشنبه , ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ ۱۵:۰۹
طراحی فروشگاه
تحریریه معماری آرل
طراحی بزرگترین فروشگاه آدیداس در شهر نیویورک، مفهومی فیزیکی از یک استادیوم ورزشی است که دارای تمام جنبه ها و محصولات ورزشی این کمپانی می باشد. گاید لاین جدید فروشگاه آدیداس نیویورک طرح متفاوتی را نسبت به شعبه های پیشین ارائه نموده است. طرح جدید فروشگاه با استراتژی بزرگ کردن نام تجاری خود، و تمرکز بر روی سهولت مصرف کنندگان تنظیم شده است.
طراحی فروشگاه
فروشگاه جدید آدیداس فضایی خلاق برای افرادی خلاق است. استودیو معماری گنسلر با نگاهی به مفهوم "استادیوم" ، سیرکولاسیونی را توسعه داده تا بتواند سیاحتی ورزشکارانه را به مشتریان القا کند. سقف اسکپوز مجموعه به واسطه تعبیه دکوراسیون و نورپزدازی صنعتی به گستردگی فضا کمک کرده و همه چیز را به استعاره ای از میدان بازی بدل ساخته. بخش اعظم کار به شیوه معماری بروتالیست اجرا شده، و کمتر تغییرای در فضای اصلی صورت گرفته است. یکی از بهترین تصمیاتی که در مورد طراحی این فرروشگاه صورت گرفته، نصب سکوهای استادیومی است که به عنوان یک آتریوم یا نشیمن برای مشتریان می باشد تا هنگام گذر از طبقات بتوانند فضایی برای استراحت داشته باشند.  
طراحی فروشگاه
طراحی فضای مفهومی "سیاحت ورزشکار" زمانی آغاز می شود که مشتری از ورودی گذر کرده و به واسطه تونل به فضای محصولات وارد می شود. عرصه هایی که در طرف ورودی مرکزی قرار دارند به ارائه محصولات خاص و تک اختصاص یافته، و در ادامه بار تغذیه کنار آن طراحی شده است. در مجاور هر بخش از فروشگاه، اتاق های راحتی تعبیه شده تا راحتی مشتری در ارجحیت قرار گیرد. سناریو طراحی فروشگاه بر پایه هویت های شهری نیویورک بوده است. به عنوان مثال تعبیه صفحه نمایش های بزرگ در فروشگاه (که مسابقات ورزشی مهم را پخش و پشتیبانی می کند) برگرفته از خیابان برادوی این شهر می باشد. حتی سرویس بهداشتی هم از متریال بلوک و کاشی های سفید یا سرخ بهره برده که کاملا به فضای متروی زیرزمینی این شهر شباهت دارد. 
طراحی فروشگاه
طراحی فروشگاه آدیداس در نیویورک پرچمدار یکی از بهترین فضای تجاری این شهر می باشد که نمایشی ملموس از جنبش های پرطرفدار عموم مردم نیویورک خواهد بود. هر عنصر در فضا به شدت تحت تاثیر دیدگاه های زیبایی شناختی NYC قرار گرفته، و اوج این رویکرد منجر به خلق روحیه ای ورزشکاری شده که تماس مستقیمی با مصرف کننده و خوره های برند آدیداس دارد. دکور، استند و طراحی نورپزدازی فروشگاه به هیچ عنوان زننده یا خسته کنند نیست. گنسلر توانسته با حداقل مداخله در فضای اصلی، بازتابی قدرتمند و با ابهت از آدیداس را به نمایش بگذارد. 
طراحی فروشگاه
طراحی داخلی فروشگاه
طراحی داخلی فروشگاه
طراحی داخلی فروشگاه
طراحی داخلی فروشگاه
پلان
پلان
پلان
پلان
تحریریه معماری آرل
منبع: archdaily.com
تعداد بازدید : ۶۱۵
نسخه چاپی :  
ارسال نظرات

نظر شما :

مطالب مشابه
مجتمع Aeron تهران کاری از تام رایت

مجتمع Aeron تهران کاری از تام رایت

نمایش محصولات برند Dior در طراحی خلاقانه ویترین های مد Harrods در لندن

نمایش محصولات برند Dior در طراحی خلاقانه ویترین های مد Harrods در لندن

طراحی داخلی فروشگاه و سوپر مارکت Original Life در پکن

طراحی داخلی فروشگاه و سوپر مارکت Original Life در پکن

بهره گیری از رنگ و طاق در طراحی فضای فروشگاهی برای یک برند محصولات زیبایی در ژاپن

بهره گیری از رنگ و طاق در طراحی فضای فروشگاهی برای یک برند محصولات زیبایی در ژاپن

طراحی داخلی فروشگاه تخصصی عینک در 54 متر مربع

طراحی داخلی فروشگاه تخصصی عینک در 54 متر مربع

طراحی داخلی آرایشگاه، با سقف شیب دار

طراحی داخلی آرایشگاه، با سقف شیب دار

مشاوره معماری رایگان

اگر فضای بیش از 100 متر دارید می توانید از مشاوره رایگان آرل بهرمند شوید

تماس با ما
مهندسین مشاور معماری
کاردستی با وسایل دور ریختنی
شرکت طراحی و معماری شیپ

عضویت در گروه معماران آرل

بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید.


معماری و طراحی هتل
طراحی و اجرا ساختمان اداری
طراحی داخلی ساختمان اداری و دفتر کار
تماس با گروه معماران آرل
: تهران ، نیاوران، سه راه یاسر،ساختمان آوا 2،
پلاک 250، طبقه 3، واحد 34
تلفن  :  ۶-۲۲۹۰۱۹۰۵-۰۲۱ 
فکس :    ۲۲۹۰۱۹۰۷-۰۲۱
ایمیل: info@arel.ir