۰۲۱-۲۲۹۰۱۹۰۵-۶

نویسنده : تحریریه معماری آرل
تاریخ : يکشنبه , ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ ۱۱:۱۷
خانه پاییزی
تحریریه معماری آرل
این یک مورد متعارف است که کیفیت زندگی در تابستان نسبت به بسیاری از خانه های سراسر کشور افت کرده اند، و این اماکن در فصل پاییز محبوب تر و بهتر خواهند بود. شلوغی و رطوبت زیاد تابستان جای خود را به شب های خنک در پاییز سپرده که نشستن کنار آتش را تشویق می کند. در این مطلب 5 پروژه ویلایی را به شما معرفی کردیم که طرحشان مناسب برای فصل پاییز در اقلیم های گرم و خشک می باشد.

خانه مدرن روستایی مزرعه فینیکس

خانه پاییزی
خانه ویلایی روستای فینیکس در 4 ماه از سال می تواند تمام بازشوهای خانه را باز بگذارد. پروژه خانه فینیکس در حومه پرجمعیت این شهر قرار گرفته و طراحی آن تلفیقی از سبک مدرن و معماری سنتی منطقه ای می باشد. با باز کردن بازشوها در فصل پاییز می توان عناصر بیرونی را به درون بسط داد و از هوای مناسب کامل ترین بهره را برد.

خانه بازسازی شده مربوط به سال 1960

خانه پاییزی
ارتقاء و گسترش فضای بیرونی خانه سانتاباربارا کمی از بسته بودن این فضای مدرن را کاست و منطقه ای وسیع از محیط بیرون را به خانه متصل نمود. روز یا شب، آب و هوای شهر سانتا باربارا برای زندگی در فضای بیرون مناسب است. به لطف درب های چند اسلایدی 90درجه ای، ساکنین می توانند محدوده بسیاری از جداکننده ها را باز کرده و مرز بیرون را به داخل وصل می کنند.

گذری یکپارچه به پاییز

خانه پاییزی
ویرجینیا در پاییز با یک خانه ای که چندین بازشو داشته باشد، حس بهتری منتقل می کند. گروه معماری Danny MacNelly با طراحی خانه مدرن به سبک آمریکایی با چوب بلوط روشن که از پنجره های متعددی تعبیه شده است. انتقال فضای بیرون به درون توسط نورگیرها و پنجره ها انجام می شود. بازشوهای بلند و پرتعداد خانه ویرجینا بهترین  فیلتر متعادل کنند هوای بین بیرون و داخل می باشد.

خانه ایندیانا با طرح کلاسیک روستایی و چوب به رنگ پاییز

خانه پاییزی
هنگامی که برگ ها رنگ آمیزی را در جنوب ایندیانا آغاز می کنند، ساکنین بیشتر از حد معمول دوست دارند از خانه های خود خارج شوند. نشستن کنار آتش در شب یا غروب یک تجربه بی نظیر همه گیر است که مردم این منطقه آن را یک رسم تلقی می کنند. اما خانه چوبی روستایی جیسون ولف، معماری شرکت Demerly Architects از نمونه های منحصربه فرد این شهر به شمار می رود. خانه ای با سقف، دیوار و کف چوبی که حس کلاسیک آمریکایی را منتقل می کند، که در دو دیوار اصلی پنجره های متعددی را تعبیه کرده اند.

خانه های سن فرناندو، موقعیتی مناسب برای خانه های پاییزی

خانه پاییزی
همانطور که تابستان در سن فرناندو به پایان می رسد، روزهای گرم سفر می کنند و هوای بی نظیر پاییز بهترین خبر برای ساکنین منطقه می باشد. این خانه یک کارگاه هنری برای ساکنین خود بوده و توسط استودیو طراحی واکر ساخته شده است. تعبیه درب کشویی در اتاق خواب اصلی، و تعبیه بازشوهای عریض و بزرگ برای اتصال فضاهای داخلی به تراس خانه از ویژگی های اصلی یک خانه پاییزی در اقلیم گرم و خشک به شمار می رود. شیشه های بلند و عریض اجازه میدهد تا ساکنین نهایت بهره را از مناظر بیرون برده و برای تعدیل هوا در فصول بهار، تابستان و پاییز از درب های کشویی شیشه ای استفاده کنند.
خانه پاییزی
تحریریه معماری آرل
منبع: archdaily.com
تعداد بازدید : ۳۱۲۸
نسخه چاپی :  
ارسال نظرات

نظر شما :

مطالب مشابه
طراحی مینیمال خانه سلامت با متریال چوب صنوبر

طراحی مینیمال خانه سلامت با متریال چوب صنوبر

خانه شماره 47 اصفهان، رتبه سوم جایزه معمار 93

خانه شماره 47 اصفهان، رتبه سوم جایزه معمار 93

معماری خانه ای برای بازیگر، علیرضا تغابنی

معماری خانه ای برای بازیگر، علیرضا تغابنی

ساخت و طراحی مجتمع مسکونی پویا

ساخت و طراحی مجتمع مسکونی پویا

معماری و طراحی داخلی مسکونی Jaguara

معماری و طراحی داخلی مسکونی Jaguara

بازسازی و طراحی داخلی خانه روستایی مدرن!

بازسازی و طراحی داخلی خانه روستایی مدرن!

مشاوره معماری

برای داشتن فضای کارآمد و زیبا می توانید از مشاوره متخصصین آرل بهرمند شوید

02122901905
مهندسین مشاور معماری
کاردستی با وسایل دور ریختنی
شرکت طراحی دکوراسیون اداری 
طراحی و اجرای فروشگاه زنجیره ای

عضویت در گروه معماران آرل

بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید.


طراحی و ساخت ویلا
بازسازی ساختمان
اخذ تاییدیه کمیته نما 
طراحی داخلی مطب
تماس با گروه معماران آرل
: تهران ، نیاوران، سه راه یاسر،ساختمان آوا 2،
پلاک 250، طبقه 3، واحد 34
تلفن  :  ۶-۲۲۹۰۱۹۰۵-۰۲۱ 
فکس :    ۲۲۹۰۱۹۰۷-۰۲۱
ایمیل: info@arel.ir