۰۲۱-۲۲۹۰۱۹۰۵-۶

نویسنده : تحریریه معماری آرل
تاریخ : شنبه , ۱۳۹۹/۰۲/۲۰ ۱۴:۳۰
تحریریه معماری آرل
شاید گزاف نباشد که بگوییم فقط انتخاب موضوع این مقاله یک روز از ما وقت گرفته است! پس نسبت به محتوای این مقاله بسیار وسواس خرج شده و بررسی لازم صورت گرفته است. 

حـــرف اول : ارز دیجیتال چیه ؟

ارز دیجیتال از فرایند حل کردن معادلات ریاضی توسط کامپیوتر (ماینینگ، Mining) به دست می آید که یکی از رایج ترین این ارزها بیتـــکوین (Bitcoin) هست. در روش پیشنهادی ما شما به کامپیوترهای گران قیمت و کارت های گرافیک قوی نیاز ندارید.

در این روش شما به جای استفاده از گوگل کروم یا فایرفاکس از مرورگـــر Cryptotab استفاده خواهید کرد و همزمان با اینکه شما در حال وب گردی یا تماشای آنلاین فیلم و ... هستید ؛ حداکثر 50 درصد CPU شما درگیر ماینینگ خواهد شد و برای شما سودآوری خواهد داشت.
شما می توانید مرورگر کریپتــوتب رو باز بذارید تا ماینینگ را انجام دهد، ولی زمانی از مرورگر استفاده میکنید 2 الی 3 برابر درآمد بیشتری به شما می دهد چون هدف نهایی سازندگان این مرورگر رقابت با مرورگرهایی مثل کروم می باشد و استفاده ی روزمره ی شما از Cryptotab باعث میشود سازندگان این مجموعه به اهداف خود دست یابند.

درآمــد در  مرورگـــر Cryptotab به 2 عامل وابسته ست :
1- قدرت CPU شما و در نتیجه ماینینگ شخصی شما
2 - افرادی که شما به کریپتوتب دعوت می کنید و افرادی که در ادامه دوستان شما به کاربران کریپتوتب دعوت می کنند.

برای شروع فقط نیاز هست که این مرورگر 1 مگابایتی رو از این لینک دانلود کنید و بعد از باز کردن مرورگر ؛ با اکانت Gmail وارد مرورگر بشید و از این به بعد هر زمان که به مرورگر نیاز داشتین از cryptotab استفاده کنید. یک گزینه ی نارنجی رنگ همیشه در بالا سمت راست مرورگر شما وجود دارد که با کلیک بر روی آن می توانید به صفحه ی درآمد خودتون برسید.

بعد از اینکه به درآمد ارزی حداقل 10 سنت (یک دهم دلار) رسیدید می توانید با ایجاد رایگان یک کیف پول بیت کوین (Wallet) درآمد خود را به آن انتقال دهید و در نهایت با هماهنگی با یک صرافی آنلاین ایرانی درآمد خود را به تومان تبدیل کنید.


در نهایت 3 نوع نگاه در مقابل مرورگـــر Cryptotab وجود دارد:
نگـــاه اول - (بی تفاوت) بیخیال اینا همش کشک ه ! برای چی به من پول بدن ؟
نگـــاه دوم - (واقع بین) میتونه بهم کمک کنه  که توی این شرایط به درامدم اضافه بشه
نگـــاه سوم - (آرمان گرا) تمومه ! رفتم که استعفا بدم از کارم ! من سر همین ماه  راحت 1000 دلار رو زدم !
تیم نگارنده با نگاه اول جدود دو ماهی رو بی تفاوت به کریپتــوتب گذروند. بعد از مشاهده ی پیشرفت و درآمد دوستان  و البته افزایش چشم گیر قیمت دلار  به نگاه دوم تغییر موضع داد و در  طول یک هفته ای که این نرم افزار بررسی و اجرا شد،  5 دلار با کمترین دردسر درآمد کسب شد.



با توجه به 3 برابر شدن ارزش دلار نسبت به ریال در 6 ماه گذشته ؛ ارزهای دیجیتالی بسیار جذاب تر شدند. اگه قبلا کار با ارزش دیجیتال X تومان درآمد داشت ؛ الان همان کار 3X تومان درآمد داره ! به همین سادگی !
جدای از اقتصاد مریض احوال این روزهای کشور ما ، بیتکوین به خودی خود در حال با ارزش شدن هست. شاید جالب باشه بدونید در سال 2009 ارزش بیتکوین کمتر از یک دلار بود و امروز به 6500 دلار رسیده ! یعنی رشد 6500 برابری ! و جالب تر اینکه پیش بینی می شود، این رقم تا پایان سال 2018 بسیار بیشتر خواهد شد! (البته بیتکوین در این سال ها فراز و فرود های زیادی داشته و ممکن هست باز هم داشته باشد )

حـــرف دوم : چطور ارز دیجیتال به دست میارن ؟

کامپیوترها و لب تاپ های ما و شما بابت حل کردن یه سری معادلات ریاضی (رمزگشایی) دستمزد دریافت میکنند. به این فرایند ماینینگ Mining گفته می شود.
ماینینگ در عرف نیاز به کامپیوتر هایی با کارت های گرافیک گران قیمت دارد  و حتی سخت افزارهای تخصصی تر و گران قیمت تر از کامپیوتر های 40 ، 30 میلیونی که شاید ما معماران از آن استفاده می کنیم.

حـــرف سوم : پس ما چطور ارز دیجیتال به دست بیاریم ؟

همون طور که در ابتدا گفته شد با استفاده از مرورگر کریپتــوتب میتوانید ماینینگ ارزهای دیجیتال را انجام دهید.
کریپتــوتب یک مرورگر هست مثل گوگل کروم , فایرفاکس , اوپرا و اینترنت اکسپلورر و ... .

خوب مسلما این ماینینگ با ماینینگ حرفه ای اصلا برابری مالی نمیکنه ؛ ولی خصوصیاتی جذابی در این مرورگر وجود داره که باید کمی در موردش تامل کرد :

✔️ راه اندازی ســاده و ســریع
✔️ بــدون نیاز به هزینــه ی اولیه و سرمایه گذاری
✔️ استفاده از CPU  به جـــای GPU ( سی پی یو به جای کارت گرافیک )
✔️  خالی گذاشتن حداقل  50 درصد از CPU برای کارهای روزمره
✔️ گرفتن ارز دیجیتال بیشتــر به خاطر گستـــرده کردن استفاده کنندگان این بروزر توسط شما


ســــوال : هزینه ی برق اشغال کردن 50 درصد از ظرفیت CPU زیاد نمیشه ؟

جواب : در ایران به هیچ وجه !  با 3 برابر شدن قیمت دلار  و بالارفتن فقط 30% هزینه ی برق در سال 97 ؛ ایران به بهشت ماینینگ تبدیل شده !
هر چند شما زمانی که از کریپتــوتب استفاده میکنید که به مرورگر نیاز داشتید ؛ یعنی سیستم شما روشن بوده به خودی خود و مصرف چندانی بهش اضافه نشده ؛ البته بسیاری از کاربران ترجیح میدن صرفا برای ماینینگ با Cryptotab هم که شده سیستم شون رو روشن نگه دارند !

ســــوال : اصطلاک سی پی یو چه قدره ؟ نسوزه !؟
جواب : ماینینگ حرفه ای در زیر فشار 100 درصدی نیاز به خنک کننده های حرفه ای و اما و اگرهای زیادی  دارد. برای همین کریپتــوتب به شما اجازه ی استفاده ی بیشتر از 50 درصدCPU رو نمی دهد، اگر X درصد احتمال سوختن  CPU و Power شما سر رندر گرفتن  وجود داره ؛  احتمال سوختن این قطعات در ماینینگ مرورگر Cryptotab نصف این X درصد احتمال هست.
در حقیقت میشه گفت کار کردن با مرورگر کریپتــوتب از  بازی کردن با سیستم هم سبک تر هست چون کارت گرافیک رو اصلا درگیر نمی کند.

ســــوال : وقتی فقط از CPU استفاده میکنه و اون هم تازه 50 درصد! پس چطور اینقدر خوب ماینینگ میکنه ؟
ساختار کریپتو تب به نحوی هست که در هر لحظه پر سود ترین ارز دیجیتال رو ماین میکنه و در نهایت با تبدیل به بیتکوین به اکانت شما واریز میشه . این قابلیت کریپتو اون رو بسیار خاص کرده و به نحوی کند بودن CPU رو جبران کرده . برای همین هست که نتایج خیلی عجیبی از ماین با کریپتو تب به دست میاد !

ســــوال : این مرورگر امنیت داره ؟
جواب : استفاده از این مرورگر به صورت جهشی و گسترده ای در حال پخش شدن در دنیا هست و گزارش رسمی باب بر سرقت اطلاعات و باگ های امنیتی در این مرورگر داده نشده است.
اگه این فاکتور برای شما بسیار اهمیت داره , میتونین با Cryptotab صرفا برین سراغ ویدئویی آنلاین دیدن و سرچ کردن و ...  و الزامی نداره باهاش به حساب بانکی تون هم سر بزنیند .
(برای امنیت ایمیل تون هم اگه حساس هستین میتونین کلا یک جیمیل مختص برای crypto بسازین و با اون وارد مرورگر بشین ( ورود به مرورگر فقط دفعه ی اول ایمیل و پسورد میخواد )

ســــوال : امکان کلاهبرداری وجود نداره ؟
جواب : همین الان اگه توی گوگل سرچ کنین " Crypto tab Scam or Legal " مقالات و ویدیوهایی پیدا میشن که هر کدوم به نحوی این موضوع رو بررسی کردن .
مخالفان کریپتــوتب میگن درصد pool دریافتی زیاد هست و یا اینکه ساختار شبکه ی هرمی این مرورگر دروغ هست و همچین پول های کلان 20 هزار دلاری قرار نیست گیر کسی بیاد ولـــی در مقابل افراد زیادی وجود دارند که ماهانه بالای 200  دلار درآمد دارن و امید به روزهای 20 هزار  دلاری دارند و از کریپتــوتب حمایت میکنند.
نهایت هر چی که باشه وقتی فکر دلار 15 هزارتومانی به سر ما میخوره ,شاید درآمد 20 دلار در ماه که میشه 240 دلار (تقریبا 3 میلیون تومان) در سال هم  ما رو خوشحال می کند.



 حـــرف چهارم  : با این روش چه قدر ارز دیجیتال به دست میاریم ؟ چند دلار ؟ چند تومان ؟

همان طور که قبلا گفته شد ساختار کریپتــوتب به گونه ای هست که هرچه قدر بیشتر در مرورگر فعالیت داشته باشید و به محبوب کردنش کمک کنید، بیشتر ارز دیجیتال کسب خواهید کرد.

مورد اول:  اینکه همه چیز به سرعت CPU شما در حل کردن معادلات ریاضی بستگی دارد. با سرعت 800H/S (به H/S هَش گفته میشه ) در طول یک شبانه روز تقریبا شما 1 دلار درآمد خواهید داشت .
حالا اگر مایل به زیاد روشن نگه داشتن سیستم ندارید با همون سرعت 800H/S  و وب گردی 10 ساعته در روز میتونید به 1دلار درآمد برسید. (تمامی این ارقام حدودی و تجربی به دست اومدن چون هیچ درصد درستی از فی POOL این نرم افزار وجود نداره و کریپتــوتب به صورت یک جعبه سیاه با این قضیه برخورد میکند و از طرفی معادلات ریاضی بیتــکوین به مرور سخت تر می شود و دیرتر حل می شود )


مورد دوم: اینکه به فکر محبوب کردن کریپتــوتب و معرفی اون به دوستان تون باشید.
در صفحه ی مرورگر کریپتوتب شما لینکی وجود داره مثل این لینک : https://get.cryptobrowser.site/3086106، که با دادن لینک به دوستان، کاربرانی از طرف شما جذب Cryptotab می شوند و بدون اینکه چیزی از درآمد اون ها کم بشه 15 درصد از درآمد اون ها به شما اضافه می گردد (سطح 1 ) و بعد از اون افرادی که دوستان شما جذب کردن 10 درصد (سطح 2 ) و این چرخه همین طور ادامه پیدا میکنه تا سطح 10 معرفی شده ها.
در مواردی که درآمدهای نجومی از این مرورگر حاصل شده ؛  بیشتر از 95 درصد از درآمد از این مورد بوده یعنی دعوت دیگران به کریپتــوتب یا همون اضافه کردن Referral ها .

حـــرف پنجم  : چطور درآمدمون رو نقد کنیم ؟

نقد کردن بیت کوین به دست آمده و تبدیلش به تومان خیلی ساده تر از نقد کردن چک بانک های ایرانی توی این بازار هست. شما به یک کیف پول (wallet) آنلاین نیاز دارید که سرویس های رایگان و قدرتمند زیادی براش وجود داره که محبوب ترین سرویس ش blockchain-wallet هست. برای آموزش ساخت یک کیف پول رایگان میتونید به این صفحه سر بزنید و به راحتی یک کیف پول شخصی برای خود ایجاد نمایید.

بعد هر موقع که مایل بودید بیت کوین به دست اومده توسط کریپتو تب رو به کیف پول خودتون انتقال دهید.
حال فقط کافیه با یک صرافی آنلاین ایرانی که تعدادشون هم بسیار زیاد می باشد هماهنگ کنید تا ازرهای شما را به ریال به حساب بانکیتان واریز نمایند.

اسامی برخی از صرافی های آنلاین ایرانی که این خدمات رو در حال حاضر ارائه میدن :

اوکی اکسچنج، کوینت، دی جی اکسچنج، اکسیر، ایکس تومن، پی 98،بیت برگ


" 2 نکتـــه ی مهـــم " توی این قسمت وجود داره :

◀️ قبل از واریز ارز دیجیتال تون به حساب صرافی ها ؛ نرخ تبدیل دلارشون رو بپرسید . قبلا پیش اومده که وقتی دلار 13 هزار تومان بوده یک صرافی دلار رو 10 حساب میکرده و دیگری 12 و دیگری 9 !
◀️  برای کار با صرافی ها مبالغ پایین کمی نامتعارف هست. بهتر اینه که 1 کیف پول رو با چند نفر از دوستان تون باهم پر کنید و یا اینکه مدت زمانی چند ماهه رو منتظر باشید تا به مبلغ قابل توجهی برسد.


خوب حالا شما رو به دیدن ویدئوی آموزشی کوتاه و مفید در مورد کار کردن با مرورگر کریپتــوتب دعوت میکنیم :


تحریریه معماری آرل
منبع : upsketchup
تعداد بازدید : ۵۹۵۰
نسخه چاپی :  
علی مردای

من حدود یه سال دارم ازش استفاده میکنم و هیچ مشکلی نداره و پرداختی ها رو هم میده، و تنظیم کردم رو 40 درصد به سیستمم فشاری نمیاد.



امیر

کرایپ تو تب یک سیستم کاملا پانزی هست....البته بنظر من اگر نصبش هم بکنی چیزی از دست نمیدی.... هیچ ضمانتی در هیچ جا نیست که اقا درآمد شما بهتون واریز میشه....و از همه مهمتر پشت این سیستم کیه؟ چرا اسم شرکتی یا شخصی برده نشده که کرایپتوتب مال اوناس؟!!!چرا صاحب نداره؟اگه اسمی برده شده وجود خارجی نداره



ارسال نظرات

نظر شما :

مطالب مشابه
10 موقعیت  استرس زا که هر معماری تجربه کرده !

10 موقعیت استرس زا که هر معماری تجربه کرده !

آیا معماری با واژه استرس مترادف است؟

آیا معماری با واژه استرس مترادف است؟

دانشگاه ها و مشکل کاریابی فارغ التحصیلان معماری

دانشگاه ها و مشکل کاریابی فارغ التحصیلان معماری

 7 رمان معروف  غیرمعماری جهان که هر معماری باید بخواند!

7 رمان معروف غیرمعماری جهان که هر معماری باید بخواند!

فارغ التحصیلان معماری بیشترین درصد بیکاران را تشکیل می دهند

فارغ التحصیلان معماری بیشترین درصد بیکاران را تشکیل می دهند

چگونه برای پایان‌نامه کارشناسی معماری موضوع انتخاب کنیم

چگونه برای پایان‌نامه کارشناسی معماری موضوع انتخاب کنیم

مشاوره معماری

برای داشتن فضای کارآمد و زیبا می توانید از مشاوره متخصصین آرل بهرمند شوید

02122901905
مهندسین مشاور معماری
کاردستی با وسایل دور ریختنی
شرکت طراحی دکوراسیون اداری 
طراحی و اجرای فروشگاه زنجیره ای

عضویت در گروه معماران آرل

بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید.


طراحی و ساخت ویلا
بازسازی ساختمان
اخذ تاییدیه کمیته نما 
طراحی داخلی مطب
تماس با گروه معماران آرل
: تهران ، نیاوران، سه راه یاسر،ساختمان آوا 2،
پلاک 250، طبقه 3، واحد 34
تلفن  :  ۶-۲۲۹۰۱۹۰۵-۰۲۱ 
فکس :    ۲۲۹۰۱۹۰۷-۰۲۱
ایمیل: info@arel.ir