۰۲۱-۲۲۹۰۱۹۰۵-۶

نویسنده : تحریریه معماری آرل
تاریخ : چهارشنبه , ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ ۱۱:۱۰
طراحی نما فلزی
تحریریه معماری آرل
نما یک ساختمان اولین بخش از یک ساختمان است که به ما درباره ساختار،سبک معماری و طراحی،متریال کاربردی اطلاعات مفید و کاربردی میدهد.نمای خاص و متفاوت یک ساختمان نمایش دهنده ی خلاقیت و دید معمار آن پروژه و تحت تاثیر قرار دادن با طراحی خاص و منحصر به فرد.با وجود عوامل مختلف تاثیرگذار در روند کار،میتوان منتظر خلق شگفتی های غیر منتظره در طراحی نما بود.هنگامی که قصد طراحی نما برای پروژه خود دارید به راحتی میتوانید با مشاوره با یک شرکت متخصص در طراحی نما به هدف خود و رسیدن به یک نما عالی و همچنین طرحی اقتصادی و مقرون یه صرفه برسید.شرکت معماری آرل با همکاری متخصصان در حوزه ی طراحی نما میتواند در این مسیر همراه شما باشد.
 
در ادامه ۳۵ نما خاص و متفاوت طراحی شده در سراسر جهان را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

-خانه ۷۷ یک خانه شخصی در کشور پرتغال ،که توسط dIONISO LAB طراحی شده است.این خانه باریک و بلند بین ۲ ساختمان قرار گرفته است.نمای آن از ورق های آلومینیومی پوشیده شده است.
طراحی نما فلزی
طراحی نما فلزی
-کرکره های سفید با زاویه ثابت قرار گرفته اند.این طراحی اجازه میدهد که اتاق های طبقه بالا دید مناسب به مناظر طبیعی اطراف داشته باشند و در عین حال حریم شخصی آن ها کاملا رعایت شود.
-این نما توسط x Architekten طراحی شده است.در طراحی نما این ساختمان از مفهوم کاربری آن که یک سالن زیبایی و آرایشگاه است استفاده شده است.این طراحی پویا توجه افراد را به خود جلب میکند.
طراحی نما کرکرای
-این نما توسط x Architekten طراحی شده است.در طراحی نما این ساختمان از مفهوم کاربری آن که یک سالن زیبایی و آرایشگاه است استفاده شده است.این طراحی پویا توجه افراد را به خود جلب میکند.
طراحی نما آرایشگاه
طراحی نما آرایشگاه
-نمای ساختمان نقشی اساسی را در برجسته کردن طرح در بستر خود ایفا میکند. این پروژه معرف کاریست متفاوت از گروه معماری ارش.  معماران این پروژه با در نظر گرفتن شرایط فوق مواردی چون ، ساختن بیشترین حد مجاز پوشش ساختمان و تبدیل آن به یک فضای مسکونی ، ایجاد تضاد میان طرح وبستر اطراف آن که باعث برجسته شدن طرح می شود.، اطمینان از اینکه طرح انتخابی ، معرف تکنیک های ساخت باشند و مصالح انتخابی تا حد ممکن از نظر اقتصادی بصرفه باشند ، را برای طراحی نمای خود در نظر گرفتند.
طراحی نما کرکرای
-آپارتمان دانیال، طرح منحصر به فردی است که توسط رضا صیادیان و سارا کلانتری در منطقه نوبنیاد تهران طراحی و اجرا شده است. تمام نمای خارجی از ۲۰ پنل درخت مانند تشکیل شده است. نمای هر طبقه با ۴ پنل که دو به دو مکمل می باشند تشکیل شده، که قابلیت حرکت افقی روی ریل بر روی آنها تعبیه شده است. این ویژگی بر اساس حرکت ارسی های قدیمی در دوران صفوی تعبیه شده که از کانسپت های نگرش به گذشته این دو معمار می باشد. طراحان با تعبیه گسترده نورگیر پشت نمای اصلی، نور را به صورت خالص و مثبت به داخل بنا منتقل کرده و پوسته بیرونی به عنوان کانسپت درخت سبز در حال رشد، وظیفه حفظ حریم داخل بنا را بر عهده داشته است.
طراحی نما خاص
-گروه معماری Rare یک هتل لوکس در لندن طراحی کرده اند.نما این هتل به طور کامل از ورق آلومینیومی بدون هیچ پنجره و در طراحی و اجرا شده است و توسط پودر لیزر براق پوشیده شده است.
طراحی نما فلزی
-در شهر آمستردام،یک بلوک از سه بلوک جدید توسط یک معماری آلمانی به نام Dick van طراحی شده است.در این طراحی تصمیم به شکستن الگوی تکراری و نماد های سنتی گرفته شده است و از پانل های پیش سلخته بتنی که از آجر ساخته شده استفاده شده است.
طراحی نما مجتمع
– یک خانه شهری توسط GLUCK+ در شهر نیویورک طراحی و اجرا شده است.این خانه در زمین باریک قرار گرفته است و دارای یک نما آلومینیومی برش خورده با ابعاد کوچک به جهت ایجاد الگو مشابه با ساختمان های مجاور است.
طراحی نما شبه  آجر
طراحی نما شبه  آجر
-در کوهشتاین اتریش یک مدرسه ابتدا در سال ۱۹۰۷بازسازی شد اما اخیرا تحت تاثیر یک نوآوری بسیار چشگ گیر قرار گرفته است.نمای جنوب شرقی آن یک دیوار مچاله شده طراحی و اجرا شده اشت.یک ساختار بتنی سه بعدی مشابه یک کاغذ مچاله شده که از سقف آویزان شده است.
طراحی نما عجیب
-لتونی یک گروه بسیار جالب از ساختمان هایی است که برای تعطیلات و استراحت طراحی و اجرا شده است.به خاطر اینکه این مجموعه دارای ۸ ساختمان با نمای چوبی سیاه رنگ و یک رویکرد مدرن در طراحی سنتی است ۸ بلوک نام گذاری شده است.
طراحی نما مجتمع تفریحی
– Parque Humano یک خانه ی بسیار جالب در مورلیا،مکزیک طراحی کرده است ،که نمایی باز و پانوروما دارد.این ساختمان به عنوان یک دیوار سنگی همگن طراحی شده است و دارای ویژگی های دیوار گابیون است.
طراحی نما سنگی
طراحی نما سنگی
– نما یک فروشگاه توسط SuperLimao Studioبا طراحی اتصال قسمت های مختلف طراحی و اجرا شده است.در این نما هیچ  قسمت فلزی با الگو لانه زنبور به کار نبرده شده.تعدادی از این شش گوشه ها پوشش مات و تعداد دیگر پوشش نیمه شفاف دارند این انتخاب باعث ایجاد یک اثر بصری بسیار جالب میشود.
طراحی نما لانه زنبور
طراحی نما لانه زنبور
-طراحی نما یک ساختمان باریک و بلند در عین حال بسیار شیک در شهر لندن.این خانه بین ۲ خانه دیگر قرار گرفته است.نما سیاه رنگ آن نشان دهنده ی منحصربه فردی و پایداری آن است.
طراحی نما مدرن
-این نمای رنگی یک مهدکودک در شهر ناوارا،اسپانیا است.این نما با مجموعه ای از اسلب نازک و باریک که رنگ های مختلف و پر انرژی دارند پوشیده شده است.
طراحی نما مهدکودک
-استفاده از آجر در طراحی نشان دهنده ی انبساط و پایداری یک ساختمان است.در این طراحی اجازه داده شده نور به داخل نفوذ کند.
طراحی نما آجری
طراحی نما آجری
-در شهر ریچموند استرلیا، دو خانه مجزا کنار هم یک نما واحد را ایجاد میکنند.آن ها دوساختار جداگانه در یک معماری هستند نمای این دو ساختمان به وضوح گویای این ویژگی است.
طراحی نما ساختمان های متصل
-یک ساختمان۵ طبقه که در شهر ریچموند واقع شده است.معماران این پروژه نمای جالبی را طراحی کرده اند. استفاده از منافذ باز با سایز و اندازه مختلف در ارتفاع های متفاوت.
طراحی نما خاص
طراحی نما خاص
-ساختمان اداری مونولیت در بوخارست،رومانی واقع شده است.این ساختمان دارای نمایی با خطوط تمیز و پنجره های بزرگ و واید که هرکدام شکل خاص و منحصر به فرد خود را دارند.
طراحی نما خطی
-معماران Aedas یک ساختمان در هونگ کونک که شامل فضای مسکونی،دفترکار،فضای جزئی و کاربردی مانند رخت شورخانه،… و پارکینگ طراحی کرده اند.در این نما از گیاهان معلق که به پاکیزگی هوا کمک میکند استفاده شده است و همچنین بر محله و محیط اطراف تاثیر مثبت میگذارد.
طراحی نما با گیاه
طراحی نما با گیاه
-این ساختمان دارای یک نمای همانند مجسمه و تندیس است.در این مجموعه تراس ها در هر طبقه یک زاویه تیز دارند و یک الگو هندسی خاص ایجاد کرده اند.وجود نرده های چوبی در تراس بر خاص بودن طرح تاکید دارد.
طراحی نما چوبی
-این مهدکودک دارای یک نمای چوبی بسیار زیبا که درون آن گیاهان زیبا قرار داده شده است.میتوان درباره این نما اینگونه تصور کرد که یک باغ عمودی بخشی از یک ساختمان است.
طراحی نما مهدکودک
-یک خانه شخصی در لندن با یک نمای خاص و مدرن توسط Squire and Partners طراحی شده است.کارفرما این پروژه خواستار این بود که نمای اصلی پروژه حفظ بشود و طراحی بین ۲ فریم فلزی انجام شود.در قسمت غربی فریم یک پنجره تعبیه شده است.
طراحی نما بیرونی مدرن
طراحی نما بیرونی مدرن
-با بازسازی و طراحی دوباره یک کازینو،قسمت های از آن ساده تر شد و یک نما نمایشی و چشمگیر ایجاد شد. در این نما شکل،الگو تاثیر به سزای در طرح گذاشته است و وجود لایه های اطراف تراس شکل خاص و منحصر به فردی ایجاد کرده است.
طراحی نما کافی شاپ
-نما زیبا و غیرمعمول میتواند به سادگی تاثیر لازم را بگذارد.مانند ساختمان هایی زیبا و دوست داشتنی که دارای دیوارهای سنگی و شیشیه های شفاف دارند.این کنار هم قرار گرفتن غیرمعمول متریال  باعث برجسته سازی نمای ساختمان شده است.
طراحی نما سنگ وشیشه
-یکی دیگر از موارد جالب استفاده متریال،در نمای برج ۲ قلو فلزی است که با یک الگو خاص زیگزاگ مانند با ترکیب با یک پس زمینه نیمه شفاف نمای خاص و جالبی را ایجاد کرده است.
طراحی نما برج
-یک رستوران کوچک در مادرید یک راه متفاوت برای جذب مشتری پیدا کرد،یک نما جسورانه تشکیل شده از یک لایه رنگ زرد و یک چراغ بالای در ورودی است که تقلید از نور منتشر شده از آن است.
طراحی نما رستوران
-مجتمع تجاری بازسازی شده در توکیو نمای آن از نوارهای باریک فولادی که در اطراف ساختمان همچنان روبانی پیچیده شده است تشکیل شده است.
طراحی نما مجتمع تجاری
طراحی نما مجتمع تجاری
-به نظر میرسد دیوارهای این خانه باز باشد.این ساختمان یکی از۲۴ ساختمان موجو در این جنگل است.دیوارهایی با لایه بتنی که فرم آن شبیه کتبیه هاس سنتی چین است.
طراحی نما باز
– نمای چوبی این ساختمان در جنوب هلند توسط Rotterdam 24H طراحی شده است.هنر مدرن در سبک این نما در ترکیب چوب و گیاه در دیوار ها و پله ها به خوبی نمایان شده است.
طراحی نما چوبی
-در طراحی این نما از صفحه های فلزی استفاده شده است.به نظر میرسد این شاخه ها و درختان برای یادآوری جنگل ویکتوریا/بخاراست طراحی شده اند.
طراحی نما جنگلی با فلز
-در طراحی نما خانه بلکبرن از پانل های فلزی سفارشی استفاده شده است.همچنیندر این نما از متریال دیگری مانند آجر،چوب و شیشه نیز استفاده شده است.
طراحی نما ویلا
-این خانه با نمایی مدرن در مونترال از سنگ های محلی و پانل های شیشه ای بزرگ که دید مناسبی به محیط بیرون میدهد طراحی و اجرا شده است.
طراحی نما ویلا سنگی
-صفحه نمایش لیزری این خانه مدرن به جذابیت آن بسیار افزوده است.شب هنگام،با روشن شدن چراغ ها،تصویر جالبی شکل میگیرد.
طراحی نما شیک
نما خانه FR توسط Demerly طراحی شده است.معماران در این نما از پانل های افقی فلزی که با ضخامت های ضخیم و نازک طراحی شده،استفاده نموده اند.
طراحی نما ویلا لوکس
تحریریه معماری آرل
منبع:www.homedit.com
تعداد بازدید : ۶۳۲۷
نسخه چاپی :  
ارسال نظرات

نظر شما :

مطالب مشابه
طراحی مرکز فرهنگی تاریخی با الهام از معماری قدیم

طراحی مرکز فرهنگی تاریخی با الهام از معماری قدیم

کامپوزیت - متریال نمای ساختمان

کامپوزیت - متریال نمای ساختمان

5 ساختمان با نمای تراکوتا

5 ساختمان با نمای تراکوتا

طراحی نمای ساختمان موزه چنگدو

طراحی نمای ساختمان موزه چنگدو

پشت پرده معماری ساختمانی گرم و انسانی

پشت پرده معماری ساختمانی گرم و انسانی

ساختمان مسکونی و تجاری عمارت خورشید

ساختمان مسکونی و تجاری عمارت خورشید

مشاوره معماری

برای داشتن فضای کارآمد و زیبا می توانید از مشاوره متخصصین آرل بهرمند شوید

02122901905
مهندسین مشاور معماری
کاردستی با وسایل دور ریختنی
شرکت طراحی دکوراسیون اداری 
طراحی و اجرای فروشگاه زنجیره ای

عضویت در گروه معماران آرل

بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید.


طراحی و ساخت ویلا
بازسازی ساختمان
اخذ تاییدیه کمیته نما 
طراحی داخلی مطب
تماس با گروه معماران آرل
: تهران ، نیاوران، سه راه یاسر،ساختمان آوا 2،
پلاک 250، طبقه 3، واحد 34
تلفن  :  ۶-۲۲۹۰۱۹۰۵-۰۲۱ 
فکس :    ۲۲۹۰۱۹۰۷-۰۲۱
ایمیل: info@arel.ir