۰۲۱-۲۲۹۰۱۹۰۵-۶

نویسنده : تحریریه معماری آرل
تاریخ : سه شنبه , ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ ۱۲:۲۶
تحریریه معماری آرل
کرستیانو رونالدو ممکن است یکی از بهترین فوتبالیست های دنیا باشد. او همانند ورزشکارهای دیگر بعد از تمرینات زیاد و مسابقات،نیازمند محیطی آرام برای استراحت و به دست آوردن آرامش فکری است تا دوباره به ادامه ی مسیر بپردازد و با قدرت و انرژی بیشتر ادامه دهد.تنها افراد ثروتمند مانند بازیکنان رئال مادرید قادر به خرید این خانه ها هستند.آن ها میلیون ها دلار هزینه می کنند تا خانه ای با زیبا ترین طرح های معماری داشته باشند که تا به حال هیچ شخصی همانند خانه ی آن ها را در عمر خود ندیده باشد.
برخی ورزشکاران در تجارت سرمایه گذاری میکنند اما کریستیانو رونالدو  املاک و مستغلات را گزینه ی بهتری برای سرمایه گذاری می داند.معروف ترین و گران ترین ورزشکاران دنیا،املاک و خانه های مسکونی زیادی را طی دوران حرفه ای خود خریده اند.این املاک در منحصربه فردترین،گران ترین و خصوصی ترین بخش های کره های زمین قرار دارند. کریستیانو رونالدو مردی است که می تواند لوکس ترین ها را به دست آورد. 
خانه کریستیانو رونالدو مساحتی برابر با 800مترمربع دارد و 14میلیون دلار قیمت گذاری شده است.این خانه هفت اتاق خواب و هشت حمام دارد.در این خانه به نیاز کودکان نیز توجه شده است و اتاقی برای بازی آن ها طراحی شده است.رونالدو اتاقی برای قرار دادن جوایز خود نیزدر نظرگرفته است. نشیمن زرق و برق انتخاب دیگری برای این خانه است.آشپزخانه با طراحی هنرمندانه و امکانات خیره کننده فضای مناسبی برای تمام اعضای این خانه فراهم نموده است.همچنین یک میز دایره ای و شیک در ناهارخوری تبرای صرف وعده های غذایی انتخاب قار داده شده است.دومین مکان مورد علاقه رونالدو در این خانه آشپزخانه است برای به دست آوردن نیروی بدنی نیمی از روز را در آشپزخانه به سر می ببرد.بعد از یک خواب طولانی او بار دیگر برای تمرینات و مسابقات آماده است.
فضای بیرونی خانه به اندازه فضای داخلی خیره کننده است.در حیاط این خانه یک خانه و استخر وجود دارد،مهم ترین قسمت برای رونالدو وجود یک زمین فوتبال کوچک است.
جای تعجب نیست که شخصیت مشهوردنیا،رونالدو خانه ای  در منطقه ای که به امنینت و خصوصی بودن شهرت دارد اقامت داشته باشد.پاپاراتزی ها نمیتوانند به راحتی وارد این محوطه شوند.دوربین های امنیتی برای نظارت براینکه چه کسی داخل و یا خارج شده سرتاسر خیابان قرار گرفته است.علاوه بر آن خانه ها با کمک حصارهای فلزی با ارتفاع زیاد محافظت می شوند.
تحریریه معماری آرل
 
تعداد بازدید : ۱۶۱۹۲
نسخه چاپی :  
ارسال نظرات

نظر شما :

مطالب مشابه
خانه صحرایی با نمای مشکی رنگ!

خانه صحرایی با نمای مشکی رنگ!

خانه ای برای مریخ

خانه ای برای مریخ

چطور یک خانه در زمینی با عرض کم طراحی کنیم؟

چطور یک خانه در زمینی با عرض کم طراحی کنیم؟

طراحی مینیمال خانه سلامت با متریال چوب صنوبر

طراحی مینیمال خانه سلامت با متریال چوب صنوبر

پساکرونا  و معماری مسکونی

پساکرونا و معماری مسکونی

طراحی داخلی خلاق خانه کریم رشید

طراحی داخلی خلاق خانه کریم رشید

مشاوره معماری

برای داشتن فضای کارآمد و زیبا می توانید از مشاوره متخصصین آرل بهرمند شوید

02122901905
مهندسین مشاور معماری
کاردستی با وسایل دور ریختنی
شرکت طراحی دکوراسیون اداری 
طراحی و اجرای فروشگاه زنجیره ای

عضویت در گروه معماران آرل

بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید.


طراحی و ساخت ویلا
بازسازی ساختمان
اخذ تاییدیه کمیته نما 
طراحی داخلی مطب
تماس با گروه معماران آرل
: تهران ، نیاوران، سه راه یاسر،ساختمان آوا 2،
پلاک 250، طبقه 3، واحد 34
تلفن  :  ۶-۲۲۹۰۱۹۰۵-۰۲۱ 
فکس :    ۲۲۹۰۱۹۰۷-۰۲۱
ایمیل: info@arel.ir