۰۲۱-۲۲۹۰۱۹۰۵-۶

نویسنده : تحریریه معماری آرل
تاریخ : سه شنبه , ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ ۰۸:۰۷
خانه سرامیک :  بهره گیری از سرامیک برای خلق فضای معماری
تحریریه معماری آرل
مجموعه Confetti مجموعه جدیدی از تایل های سرامیکی لعاب دار می باشد که توسط استودیو Marcante-Testa برای کمپانی Ceramica Vogue  طراحی شده است. این پروژه که ویژگی اصلی آن بهره گیری از پترن های گرافیکی می باشد، به دنبال استفاده از سرامیک به عنوان ابزاری برای معماری است، همانگونه که سنت برند Ceramica Vogue  در گذشته نیز چنین بوده است.
با این فرضیه، ایده طراحان برای یک پروژه معماری داخلی به نام "خانه سرامیک" شکل گرفته است: یک فضای زندگی جدید که کلکسیون سرامیک confetti را به نمایش گذاشته و روش های نوینی برای بهره گیری از سرامیک ارائه می کند. با حرکت در این فضا، از کف تا سقف این فضای داخلی گرفته تا المان های قراردادی یک فضای معماری از جمله آشپزخانه، حمام، کابینت ها تا درب ها همگی نمونه های کاربرد این محصول سرامیکی هم در زمینه معماری و هم در زمینه مبلمان می باشند. خانه سرامیک یک فضای معمارانه تخیلی داشته که بیشتر سطوح آن از بتن ساخته شده و در یک منطقه گرمسیر واقع شده است. جایی که رنگ ها و طرح های برند confetti مرز میان طراحی معماری و طراحی مبلمان را از میان برده و اجازه می دهد که خانه، فضایی برای تبادل میان طبیعت و فرهنگ در ابعاد یک فضای مسکونی باشد.
این پروژه در پی  ایجاد نوعی بهره گیری نوین از محصولات سرامیکی در میانه رویکردهای معماری است و درعین حال این پروژه تاریخچه ای از برند ceramic Vouge را به نمایش می گذارد. 
تایل های مجموعه confetti در ابعاد 25 در 25 سانتی متر و ضخامت 10 میلی متر تولید شده و چهار طرح متفاوت دارد که این طرح ها متاثر از معماری چهار شهر ایتالیا شامل میلان، ونیز، رم و تورین می باشد. پترن های بسیار ریز این محصول در 6 طیف رنگی مختلف و 8 تک رنگ در دسترس بوده و مجموعه confetti را به یک مجموعه سرامیک کلاسیک نوین برای دیوارها و کف ها تبدیل می کند. این مجموعه حاصل طراحی و تولید کشور ایتالیا بوده و در عین حال نمودی از ماهیت برند ceramic Vouge می باشد.

سرامیک در معماری داخلی سرامیک در معماری داخلی سرامیک در معماری داخلی سرامیک در معماری داخلی سرامیک در معماری داخلی سرامیک در معماری داخلی سرامیک در معماری داخلی سرامیک در معماری داخلی سرامیک در معماری داخلی سرامیک در معماری داخلی سرامیک در معماری داخلی سرامیک در معماری داخلی سرامیک در معماری داخلی سرامیک در معماری داخلی سرامیک در معماری داخلی طرح کاشی
کاشی در دکوراسیون داخلی کاشی در دکوراسیون داخلی کاشی در دکوراسیون داخلی کاشی در دکوراسیون داخلی کاشی در دکوراسیون داخلی کاشی در دکوراسیون داخلی کاشی حمام سرامیک در حمام طراحی سرامیک سرامیک طرح کاشی و سرامیک طرح کاشی در آشپزخانه طرج سرامیک
تحریریه معماری آرل
منبع: archilovers.com
تعداد بازدید : ۳۰۶۳
نسخه چاپی :  
ارسال نظرات

نظر شما :

مطالب مشابه
بتن ابریشمی!

بتن ابریشمی!

5 ساختمان با نمای تراکوتا

5 ساختمان با نمای تراکوتا

متریال کاشی سقف با عنصر کاهش آلودگی

متریال کاشی سقف با عنصر کاهش آلودگی

 معرفی متریال Fabricoil: خیره کننده در طراحی داخلی

معرفی متریال Fabricoil: خیره کننده در طراحی داخلی

پیوند متریال بتن و چوب در دکوراسیون داخلی آپارتمان!

پیوند متریال بتن و چوب در دکوراسیون داخلی آپارتمان!

موکت‌های نورانی

موکت‌های نورانی

مشاوره معماری

برای داشتن فضای کارآمد و زیبا می توانید از مشاوره متخصصین آرل بهرمند شوید

02122901905
مهندسین مشاور معماری
کاردستی با وسایل دور ریختنی
شرکت طراحی دکوراسیون اداری 
طراحی و اجرای فروشگاه زنجیره ای

عضویت در گروه معماران آرل

بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید.


طراحی و ساخت ویلا
بازسازی ساختمان
اخذ تاییدیه کمیته نما 
طراحی داخلی مطب
تماس با گروه معماران آرل
: تهران ، نیاوران، سه راه یاسر،ساختمان آوا 2،
پلاک 250، طبقه 3، واحد 34
تلفن  :  ۶-۲۲۹۰۱۹۰۵-۰۲۱ 
فکس :    ۲۲۹۰۱۹۰۷-۰۲۱
ایمیل: info@arel.ir