۰۲۱-۲۲۹۰۱۹۰۵-۶

نویسنده : تحریریه معماری آرل
تاریخ : سه شنبه , ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ ۱۵:۴۰
 
طراحی مهد کودک با ایده نو
تحریریه معماری آرل
مهدکودک Chuon Chuon Kim 2،یکی از برترین محیط آموزشی شناخته شده در ویتنام می باشد.یکی از ویژگی های مهم این مهدکودک افزایش تعامل موثر و کارآمد ما بین کودکان و بزرگسالان است. نما وطراحی این مهدکودک یک ایده ی عالی وخلاقیتی فوق العاده به شمار می آید. این طراحی،باعث ایجاد محیط مناسب و زیبا برای آموزش و تربیت وآرامش فکری کودکان شده.این نکته که جزئیات یک محیط آموزشی در رشد فکری و پرورش ایده ای نو و خلاقایت کودکان موثر است بر کسی پوشیده نیست.ظاهر ساختمان این مهدکودک همانند ساختمان های بازی لگو طراحی شده که از آجرهای ساده ساخته شده.درعین سادگی زیبایی منحصربه فرد،حجم چشم نوازی را ایجاد کرده است.
 
طراحی مهد کودک با ایده نو

کلاس های درس و هنر،اطراف محوطه بازی که مانند یک هسته ی مرکزی عمل میکند،طراحی شده اند.طراحی این کلاس ها به گونه ای است که جنب و جوش کودکان،فعالیت آن ها،تمایل به آموزش را بالا ببرد.هر طبقه طبق یک الگوی مشخص و متناوب برای افزایش ارتباط بین طبقات،کودکان را به حضور بیشتر در محیط و پذیرش آن به عنوان خانه ی دوم  و افزایش خلاقیت درونی تشویق میکند.
 
طراحی مهد کودک با ایده نوطراحی مهد کودک با ایده نوطراحی مهد کودک با ایده نو
باغی که در طبقه همکف قرار دارد،فضا و چشم انداز خارق العاده ای ایجاد نموده که هم از داخل و هم خارج قابل رویت است.در ادامه طراحی چالش برانگیز این پروژه،فضاهای داخلی به بام سبز ساختمان متصل گردید تا کودکان با هدایت به سمت بام سبز یک فضای اکتشافی را تجربه کنند. همچنین تماشای منظره ی رودخانه سایگون یک فرصت بصری عالی برای آرامش کودکان به شمار می رود. به طور قطع،این مهدکودک هرگز روح کنجکاو کودکان و بزرگسالان را متوقف نمیکند.
طراحی مهد کودک با ایده نوطراحی مهد کودک با ایده نوطراحی مهد کودک با ایده نوطراحی مهد کودک با ایده نوطراحی مهد کودک با ایده نوطراحی مهد کودک با ایده نو
باغی که در طبقه همکف قرار دارد،فضا و چشم انداز خارق العاده ای ایجاد نموده که هم از داخل و هم خارج قابل رویت است.در ادامه طراحی چالش برانگیز این پروژه،فضاهای داخلی به بام سبز ساختمان متصل گردید تا کودکان با هدایت به سمت بام سبز یک فضای اکتضافی را تجربه کنند. همچنین تماشای منظره ی روئخانه سایگون یک فرصت بصری عالی برای آرامش کودکان به شمار می رود.به طور قطع،این مهدکودک هرگز روح کنجکاو کودکان و بزرگسالان را متوقف نمیکند. 
طراحی مهد کودک با ایده نوطراحی مهد کودک با ایده نوطراحی مهد کودک با ایده نوطراحی مهد کودک با ایده نوطراحی مهد کودک با ایده نوطراحی مهد کودک با ایده نوطراحی مهد کودک با ایده نوطراحی مهد کودک با ایده نوطراحی مهد کودک با ایده نوطراحی مهد کودک با ایده نوطراحی مهد کودک با ایده نوطراحی مهد کودک با ایده نوطراحی مهد کودک با ایده نوطراحی مهد کودک با ایده نوطراحی مهد کودک با ایده نوطراحی مهد کودک با ایده نوطراحی مهد کودک با ایده نوطراحی مهد کودک با ایده نوطراحی مهد کودک با ایده نوطراحی مهد کودک با ایده نوطراحی مهد کودک با ایده نوطراحی مهد کودک با ایده نوطراحی مهد کودک با ایده نوطراحی مهد کودک با ایده نوطراحی مهد کودک با ایده نو
تحریریه معماری آرل
منبع:archdaily
 
تعداد بازدید : ۱۳۵۶۳
نسخه چاپی :  
ارسال نظرات

نظر شما :

مطالب مشابه
مدرسه یا دهکده: مساله این است

مدرسه یا دهکده: مساله این است

طراحی مهدکودک Family Box ، خانه ای برای خانواده

طراحی مهدکودک Family Box ، خانه ای برای خانواده

طراحی داخلی کتابخانه عمومی با استفاده از مبلمان های قدیمی

طراحی داخلی کتابخانه عمومی با استفاده از مبلمان های قدیمی

طراحی داخلی پارک فناوری اطلاعات در اوکراین

طراحی داخلی پارک فناوری اطلاعات در اوکراین

طراحی داخلی دو مدرسه ابتدایی برای جمعیت رو بهه افزایش

طراحی داخلی دو مدرسه ابتدایی برای جمعیت رو بهه افزایش

بازسازی ساختمان دانشگاه میسوری

بازسازی ساختمان دانشگاه میسوری

مشاوره معماری

برای داشتن فضای کارآمد و زیبا می توانید از مشاوره متخصصین آرل بهرمند شوید

02122901905
مهندسین مشاور معماری
کاردستی با وسایل دور ریختنی
شرکت طراحی دکوراسیون اداری 
طراحی و اجرای فروشگاه زنجیره ای

عضویت در گروه معماران آرل

بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید.


طراحی و ساخت ویلا
بازسازی ساختمان
اخذ تاییدیه کمیته نما 
طراحی داخلی مطب
تماس با گروه معماران آرل
: تهران ، نیاوران، سه راه یاسر،ساختمان آوا 2،
پلاک 250، طبقه 3، واحد 34
تلفن  :  ۶-۲۲۹۰۱۹۰۵-۰۲۱ 
فکس :    ۲۲۹۰۱۹۰۷-۰۲۱
ایمیل: info@arel.ir