۰۲۱-۲۲۹۰۱۹۰۵-۶

نویسنده : تحریریه معماری آرل
تاریخ : چهارشنبه , ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ ۰۸:۳۸
 طراحی فروشگاه پلی استیشن 4
تحریریه معماری آرل
PS4 یکی از مشهورترین کنسول های بازی می باشد که توسط شرکت سونی ساخته شده و در طول دو دهه گذشته یکی از قطب های دنیای دیجیتال، فناوری و سرگرمی به شمار می رود. گستردگی طرفداران کنسول های بازی پی اس 4 باعث شد تا فروشگاه ای تخصصی برای ارائه نواع خدمات این کنسول در سراسر جهان طراحی شوند. در این مطلب نگاه گذرایی به یکی از بهترین طراحی های فروشگاه محصولات پلی استیشن سونی پرداختیم که در شهر سئول کره جنوبی به اجرا رسیده است.
 طراحی فروشگاه پلی استیشن 4
به طور کلی مشتریان این مدل اقلام کالای خود را به صورت آنلاین تهیه می کنند. اما نمی توان شورو  هیجان حضور در یک فروشگاه بازی های رایانه ای را کتمان کرد. حتی یک فرد مسن هم در فروشگاه بازی های ویدئویی لذت می برد. لذا طراحی فروشگاه تجاری این مدل کاربری ها نیازمند خلاقیت، جسارت و طراحی منحصربه فرد است. طراحی فروشگاه پلی استیشن در سئول تمام اقلام مورد نیاز برای جذب و نگهداری مشتریان نوجوان و جوان را در خود دارد.
 طراحی فروشگاه پلی استیشن 4
طراحی داخلی فروشگاه PS4 یک تجربه دیجیتال تمام و کمال است. از تست عینک های VR که به صورت اختصاصی برای بازی های پلی استیشن طراحی شده بگیرید تا تبلت های جدید، طراحی کنسول و جوی استیک را در قسمت های مختلف فروشگاه تست کنند.
طراحی و عملکرد فروشگاه در سه مورد تشریح شده است:
1. عملکرد فروش در فضای باز
2.عملکرد نمایشگاه در تحریک احساسات
3.به حداکثر رساندن نام تجاری فروشگاه در بُعد بصری
 طراحی فروشگاه پلی استیشن 4
کانسپت فضایی فروشگاه Play station سونی یک مورد را با تأکید فراروان عنوان می کند: اتصال. معنای "اتصال" در اینجا به رابطه مشتری و نام تجاری فروشگاه اشاره دارد. این مفهوم در طراحی بصری فروشگاه قابل مشاهده بوده، جایی که سیرکولاسیون و عملکرد هر بخش از فروشگاه دارای هارمونی است. مثلا فضای خدمات کنسول و تجهیزات با بخش فروش بازی و اتاق ارائه واقعیت مجازی (VR) توسط نورپزدازی و پارتیشن های شفاف جدا شده اند. دلیل انتخاب رنگ سفید این بود که اجناس فروشگاه در فضا شناور به نظر می آیند و رنگ سفید در تریکب با نور نئون آبی رنگ فضایی فانتزی را خلق می کند. 
 طراحی فروشگاه پلی استیشن 4
دیوار اطراف فروشگاه مسدود نشده و با استفاده از شیشه های نیمه شفاف عملکرد درون فروشگاه را به نمایش می گذارد. طراحان می خواستند که بخش آزمایش و تست فناوری VR از هر سمت دیده شود تا حرکات شبیه سازی خارج از فروشگاه توسط عموم قابل رویت باشد. هدف از طراحی فروشگاه با چنین فضاسازی وسواس گونه ای برای ارتباط و تجربه مشتریان با نام تجاری سونی پلی استیشن بود. مراجعه کنندگان نمی آیند که فقط کنسول بخرند، بلکه دوست دارند حسی را داشته باشند که تجربه آن در فروشگاه آنلاین غیرممکن است.
 طراحی فروشگاه پلی استیشن 4
تحریریه معماری آرل
منبع:retaildesignblog.net
تعداد بازدید : ۴۶۸۰
نسخه چاپی :  
ارسال نظرات

نظر شما :

مطالب مشابه
کتابخانه ای از قفسه های رنگی در طراحی داخلی فروشگاه خانه و آشپزخانه توکیو

کتابخانه ای از قفسه های رنگی در طراحی داخلی فروشگاه خانه و آشپزخانه توکیو

8 نمونه (یا ایده) طراحی دکوراسیون فروشگاه لوازم خانگی

8 نمونه (یا ایده) طراحی دکوراسیون فروشگاه لوازم خانگی

طراحی داخلی مغازه برند لباس با سبکی قدیمی و کلاسیک

طراحی داخلی مغازه برند لباس با سبکی قدیمی و کلاسیک

پیشنهاد فرشید موسوی برای گالری لافایت

پیشنهاد فرشید موسوی برای گالری لافایت

نمونه پروژه هایی از طراحی نمایشگاه ماشین

نمونه پروژه هایی از طراحی نمایشگاه ماشین

طراحی غرفه نمایشگاهی سونی اریکسون

طراحی غرفه نمایشگاهی سونی اریکسون

مشاوره معماری

برای داشتن فضای کارآمد و زیبا می توانید از مشاوره متخصصین آرل بهرمند شوید

02122901905
مهندسین مشاور معماری
کاردستی با وسایل دور ریختنی
شرکت طراحی دکوراسیون اداری 
طراحی و اجرای فروشگاه زنجیره ای

عضویت در گروه معماران آرل

بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید.


طراحی و ساخت ویلا
بازسازی ساختمان
اخذ تاییدیه کمیته نما 
طراحی داخلی مطب
تماس با گروه معماران آرل
: تهران ، نیاوران، سه راه یاسر،ساختمان آوا 2،
پلاک 250، طبقه 3، واحد 34
تلفن  :  ۶-۲۲۹۰۱۹۰۵-۰۲۱ 
فکس :    ۲۲۹۰۱۹۰۷-۰۲۱
ایمیل: info@arel.ir