۰۲۱-۲۲۹۰۱۹۰۵-۶

نویسنده : تحریریه معماری آرل
تاریخ : سه شنبه , ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ ۰۸:۱۸
دکوراسیون داخلی فضای اداری
تحریریه معماری آرل
امروزه دفاتر اداری در عین پاسخ دهی به نیاز های کاری، به فضایی باز برای ترویج ارتباطات و تعامل تبدیل شده اند. طراحی معاصر فضای اداری به سمت "مدرتینه شدن" پیش میرود، به نحوی که در ساختار اصلی آن دکوراسیون داخلی و فضای باز همزمان ترکیب شده اند. طرحی متفاوت از کانسپت اصلی و  فضای کلاسیک اداری که منبع تأثیر آن به سال های گذاشته بازمیگردد.ترکیب دو فضای مثبت و منفی در معماری امروزه ،علاوه بر بهبود بخشیدن به کیفیت محیط کار، امکان ایجاد ارتباطات درونی و تعامل بین انسان و محیط را افزایش میدهد. همچنین این سبک ساختارهایی قابل انعطاف ایجاد میکند تا برای مسائل مختلف معماری که دائما در حال تغییر است ، راه حل های متناسب با آن را عرضه کند.

دفتر اداری adyax
مبلمان اداری مدرن به شکل خطی، رنگ های روشن و دیوارهای شیشه ای فراوان نیاز دارد تا ایستگاه کاری معمول را به یک محیط خلاق و محرک تبدیل کند. در اینجا با آمریكا و كانادا به عنوان پیشگامان ایده هایی برای تقلید در زمینه ی این مفهوم جدید در طراحی دکوراسیون داخلی می پردازیم.
دفتر اداری One Quality Court
دفتر اداری moment factoryبا یکی از مشهورترین شرکت های کانادایی چند رسانه ای(moment factory) که ارائه ای خلاقانه در رابطه با صنعت کسب و کار دارد شروع میکنیم. مونترال ، شهری کانادایی که به خاطر ساخت‌ وسازهای مدرنش به‌ شایستگی جوایز ارزنده‌ای کسب کرده و از سوی سازمان یونسکو عنوان ویژه‌ی "شهر طراحی" را دریافت کرده است.

دفتر اداری moment factory
تابلوهای بزرگ، میزهای چوب خام، صندلی های بی نظیر، لوسترهای صنعتی و پیچ و تاب کابل های معلق از سقف، جنبه هایی مدرن برای دکوراسیون داخلی دفتر هستند و کمک می کند تا یک فضای بی نظیر مانند فضای شهری ایجاد شود. لابی ها به عنوان فضای آزاد که کارکنان دفتر بتوانند به راحتی توسط اسکیت بورد خود بر روی کف بتنی صاف بچرخند و از یک مکان به مکان دیگر حرکت کنند ، خود گواه بر تولید این فضای لذت بخش است.
دفتر اداری new labبه نیویورک سفر میکنیم، جالب ترین ناحیه برای دفاتر مدرن مطمئنا بروکلین است. منطقه معروف نیویورک در چند سال دستخوش بازسازی کلی شده است و امروزه می تواند تعدادی از دفاتر جذاب و پیشرفته مانند New Lab ، آخرین پروژه ی استودیوی Macro Sea، را مثال زد.

دفتر اداری new lab
آزمایشگاه جدید (New Lab) در پایگاه سابق نیروی دریایی بروکلین واقع شده است، ساختمانی با طرحی خلاقانه که ترکیبی از ساختمان صنعتی با ساختمان های رنگارنگ کالیفرنیا همراه با درختان نخل است .این دفتر ، فضای باز ما بین طبقات اداری را به طور یکپارچه با منطقه ی استراحت مجاور که در یک محیط کاملا آرام قرار دارد ، متصل کرده است.

اگرچه هسته ی کاسنپت اصلی "فضای باز" در آمریکا ایجاد شده است، اما لندن یکی از پیشرفته ترین مراکز اروپا در زمینه ی طراحی نوآورانه ی ادارات است.شهری که مشارکت در آن حرف اول را میزند و این باعث توسعه و پیشرفت در انواع فضاهای کاری در مناطق مرکز شهری شده است.
دفتر اداری One Qulity Court
دفتر One Quality Court در لندن ،نمونه ای از این دفاتر است که به دور از نواحی  پر رفت و آمد شامل مفاهیمی چون طراحی متفاوت، خدمات، مزایا و همچنین، فهرست قیمت اجناس متفاوت از سایر نقاط شهریست.
دفتر اداری adyax
انعطاف پذیری بیشترین کلمه ی کلیدی در پروژه های معاصر فضاهای کاری است. انعطاف پذیری بدان معنی است که مبلمان و اتاق  های مدولار، چند منظوره و مجهز به نیازهای روزافزون دنیای حرفه ای امروز هستند. طرح  Stephane Malka برای دفتر مرکزی شرکت Adyax مستقر در پاریس، یک نمونه عالی از این طرح است.
دفتر اداری adyax
طراحی داخلی پیشرفته ، شامل اتاق های فوق العاده مدرن، کارآمد، رنگ های زنده و ایجاد خطوط متضاد رنگی در گوشه های فضای کاری به طوری که فضا ها را به عنوان مجموعه ای سازمان یافته در نطر میگیرد.
اداری vitra
پروژه طراح مشهور کنستانتین گرچیک برای Vitra نمونه ای دیگر از انعطاف پذیری امروزه را ارائه می دهد. یک دفتر کاری قابل تنظیم با زیبایی شناسی ناتمام، درست مانند یک تصویر فوری از یک پروژه آزمایشی که هنوز هم در حال توسعه است ، نشان دهنده ی تکامل مداوم در یک فضای منحصر به فرد است ، یعنی فضایی که توسط یک قاعده ی مشخص و ثابت طراحی نمیشود.
تحریریه معماری آرل
مترجم:سنا رستگار
منبع: elledecor.it

تعداد بازدید : ۲۷۲۸
نسخه چاپی :  
ارسال نظرات

نظر شما :

مطالب مشابه
طراحی دفتر کار کلاسیک و لاکچری

طراحی دفتر کار کلاسیک و لاکچری

طراحی داخلی دفتر کار خانگی: بررسی 20 ایده

طراحی داخلی دفتر کار خانگی: بررسی 20 ایده

دکوراسیون و طراحی اداری هیبریدی

دکوراسیون و طراحی اداری هیبریدی

طراحی داخلی شرکت اداری گلنان تهران

طراحی داخلی شرکت اداری گلنان تهران

طراحی داخلی آژانس تبلیغاتی در مُسکو

طراحی داخلی آژانس تبلیغاتی در مُسکو

 شیوا پوریوسف: ناگفته های طراحی دفتر اداری نسکار

شیوا پوریوسف: ناگفته های طراحی دفتر اداری نسکار

مشاوره معماری

برای داشتن فضای کارآمد و زیبا می توانید از مشاوره متخصصین آرل بهرمند شوید

02122901905
مهندسین مشاور معماری
کاردستی با وسایل دور ریختنی
شرکت طراحی دکوراسیون اداری 
طراحی و اجرای فروشگاه زنجیره ای

عضویت در گروه معماران آرل

بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید.


طراحی و ساخت ویلا
بازسازی ساختمان
اخذ تاییدیه کمیته نما 
طراحی داخلی مطب
تماس با گروه معماران آرل
: تهران ، نیاوران، سه راه یاسر،ساختمان آوا 2،
پلاک 250، طبقه 3، واحد 34
تلفن  :  ۶-۲۲۹۰۱۹۰۵-۰۲۱ 
فکس :    ۲۲۹۰۱۹۰۷-۰۲۱
ایمیل: info@arel.ir