۰۲۱-۲۲۹۰۱۹۰۵-۶

نویسنده : تحریریه معماری آرل
تاریخ : سه شنبه , ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ ۱۳:۴۰
دکوراسیون داخلی
تحریریه معماری آرل
برخی رنگ ها در دسته رنگ های ملایم قرار می گیرند. برای مثال رنگ سبز یکی از محبوب ترین رنگ هادر قرن هیجدهم  بوده که امروزه نیز از رنگهای پر طرفدار در دکوراسیون داخلی است که در مجاورت رنگی همچون طلایی جلوه ای بسیار زیبا به خود می گیرد.  برای مثال یکی از این رنگها به عنوان زمینه ای ساده و از رنگ دیگر به عنوان طرحی برجسته و چشم گیر استفاده شود و همین طور با استفاده از اثاثیه و مبلمان به رنگ های خاکی و یا خنثی می توان در برخی جاها از شدت آن کاست.
ترکیب رنگ خنثی
هماهنگی زیبایی در ترکیب رنگ سبز و طلایی در طراحی دخلی وجود دارد. شاید این یادآور رنگ های موجود در طبیعت باشد، مثل تغییر رنگ برگ های درخت در هفته ها ی آخر تابستان به پاییز یا تابستان های شدید نور خورشید روی چمن های وحشی.این خانه سبز و طلایی توسط Oksana Dolgopiatova طراحی شده است. این آپارتمان دارای تنهایی از رنگ آبی تا سبز است و با رنگ های طلایی کلاسیک تا مات و پارچه زرد و طلایی طراحی شده است.
ویزگی انعکاس نور
بخشی از دیوار و سقف در اطراف پنجره ها به رنگ فیروزه ای است که در آن قسمت منبع نور طبیعی اتاق را روشن می کند که این رنگ از نظر بصری نواری دور پنجره ایجاد می کند.این رنگ از اثاثیه و لوازم داخلی کنار دیوار سبز-آبی شدت آن را خنثی میکند.با انتخاب کوسن های گرافیکی و قرار دادن آن ها به صورت پراکنده این دو رنگ با هم هماهنگ می شوند و قرار دادن قفسه ای از کتاب و قاب عکس پشت مبل به شکوه کار می افزاید. مقابل مبل خاکستری یک کنسول نا مرغوب ساخته شده از شیشه چوب و فلز سیاه قرار دارد.
کنسول چوبی
تلویزیون بر روی یک دیوار سفید سفید با سیم کشی پنهان قرار دارد. محدوده ی سفید و رنگ چشم نواز در اطراف پنجره با کنسول و تلوزیون متعادل تر می شود. دو پانل تزئینی سفید نیز کنار دیوار ساده قرار دارند.
میز گرد چوبی
در این عکس یک جفت میز چوبی دایره ای شکل زیبا میبینیم که روی یکی از آن ها چراغ رومیزی طلایی رنگ به منظور توجه بیشتر به کاناپه ی روبه روی آن قرار دارد.سه چراغ نصب شده بر روی دیوار نشان دهنده انتقال ناگهانی رنگ دیوار است و توجه به سطح بافتی دیوار را جلب می کند.
میز نهار خوری
یک ناهار خوری مجلل مدرن برای این فضا انتخاب شده است. که شامل یک میز ناهار خوری طلایی است که به میزان چهار تا شش نفر صندلی گنجایش دارد. دو صندلی با قاب طلایی و دو صندلی چرمی سیاه برای این میز انتخاب شده است.کابینت آشپزخانه سبز تیره با دستگیره های طلای طلایی که در نور به زیبایی براق می شود مزیین شده است. دیوار و سقف محدوده ی آشپزخانه در یک سایه مطابق پنجره ی بالای کابینت رنگ آمیزی شده است. گلدان تزئینی سبز شیشه ای روی میز ناهار خوری را به نمایش می گذارد، و آن محدوده را با آشپزخانه ی سبز که در پشت آن قرار دارد هماهنگ می کند.
اتاق تعویض لباس
پرده های سفید به عنوان در برای اتاق تعویض لباس استفاده می شوند.
نورپردازی
در هنگام غروب، سه چراغ آویز اتاق ناهار خوری نور خیره کننده ای را به اتاق نشیمن می دهد.
طراحی
پانل های سرامیکی بالای آشپزخانه سبز سبب می شوند که نور از طریق حمام پشت دیوار آشپزخانه منتقل شود.دیوار آشپزخانه از سنگ مرمر سبک ساخته شده است و با سینک سفید آن کاملاً هماهنگ است.
کف پوش
دکوراسون
کف آپارتمان سراسراز جنس تخته چوب گسترده ی تیره است که فضای نشیمن را به اتاق خواب متصل می کند. رو تختی اتاق خواب ساده و لبه دار با الگوی هندسی است، روی تختخواب وبا رنگ زرد ترکیب شده است.
دکوراسیون
دکوراسیون
یک خط طلایی زرد در اطراف محیط اتاق قرار دارد و همینطور یک تابلوی انتزاعی بالای تخت روی دیوار نصب شده است.آویزهای دیواری طلای خالص در دو طرف تخت به عنوان چراغ خواب نصب شده است.
دکوراسیون       
ساعت دیواری طلایی راهرو سفید را به زیبایی تزئین کرده است.
طراحی داخلی
طراحی داخلی
آینه ی دایره ای شکل با قاب زیبای مشکیش و روشویی مقابل آن با پایه ها،شیراب و جا حوله ای مشکی کاملا هماهنگ است.دکور چوبی اطراف وان سبب شده که روشویی و محوطه ی حمام از نظر بصری جدا به نظر برسند.روشنایی چراغ سفید موجب میشود که حمام با دکور چوبی و تیره ،روشن تر به نظر برسد. میتوان از یک نردبان سفید به عنوان جا حوله ای برای آویزان کردن حوله هایی به رنگ سبز استفاده کرد.
طراحی داخلی
تحریریه معماری آرل
مترجم:فرزانه مردانی
منبع: home-designing.com
تعداد بازدید : ۴۸۰۶
نسخه چاپی :  
ارسال نظرات

نظر شما :

مطالب مشابه
طراحی نمای آپارتمان با ظاهری پویا و سرزنده

طراحی نمای آپارتمان با ظاهری پویا و سرزنده

خانه ای که طراح هیچ قسمتی از 56 مترمربع را رها نکرده است

خانه ای که طراح هیچ قسمتی از 56 مترمربع را رها نکرده است

آپارتمان مهرآباد در اصفهان با طراحی شبیه به خانه های تک واحدی

آپارتمان مهرآباد در اصفهان با طراحی شبیه به خانه های تک واحدی

طراحی آپارتمان مهرآباد

طراحی آپارتمان مهرآباد

معرفی 50 پلان برای آپارتمان های تک خوابه

معرفی 50 پلان برای آپارتمان های تک خوابه

طراحی آپارتمان مسکونی صفری شیراز

طراحی آپارتمان مسکونی صفری شیراز

مشاوره معماری

برای داشتن فضای کارآمد و زیبا می توانید از مشاوره متخصصین آرل بهرمند شوید

02122901905
مهندسین مشاور معماری
کاردستی با وسایل دور ریختنی
شرکت طراحی دکوراسیون اداری 
طراحی و اجرای فروشگاه زنجیره ای

عضویت در گروه معماران آرل

بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید.


طراحی و ساخت ویلا
بازسازی ساختمان
اخذ تاییدیه کمیته نما 
طراحی داخلی مطب
تماس با گروه معماران آرل
: تهران ، نیاوران، سه راه یاسر،ساختمان آوا 2،
پلاک 250، طبقه 3، واحد 34
تلفن  :  ۶-۲۲۹۰۱۹۰۵-۰۲۱ 
فکس :    ۲۲۹۰۱۹۰۷-۰۲۱
ایمیل: info@arel.ir