۰۲۱-۲۲۹۰۱۹۰۵-۶

نویسنده : تحریریه معماری آرل
تاریخ : چهارشنبه , ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ ۰۸:۴۱
عکس داروخانه های شیک
تحریریه معماری آرل
طراحی داروخانه مدرن که در نیویورک قرار دارد،، توسط استودیو Sergio Mannino انجام شده است، آنها با بهره گیری از کاشی هایی با طرح گرافیکی در کنار کانتری از جنس بتن و مبلمان های منحنی شکل چرمی، فضایی به وجود آورده که متعلق به یک برند تامین اقلام دارویی نسخه های پزشکی برای بیماران به صورت آنلاین می باشد.
طراحی مدرن داروخانه
این استودیو طراحی، پروژه این داروخانه را در بروکلین برای برند Medly انجام داده است. Medly اپلیکیشنی است که برای سهولت و ارائه خدمات بهتر به شهروندان نیویورکی در جهت سفارش آنلاین تهیه نسخه های دارویی، طراحی شده است.
عکس داروخانه های شیک
علاوه بر خدمات تحویل نسخه دارویی درب منزل، داروخانه Medly در خیابان گراهام در بروکلین به کاربران این امکان را می دهد که اقلام دارویی نسخه پزشک خود را به صورت آنلاین در یک قالب یک مجموعه سفارش داده و بعلاوه به صورت رو در رو از خدمات مشاوره با افراد متخصص بهره مند شوند.
عکس داروخانه های شیک
طراحان استودیو نیویورکی Sergio Mannino در رابطه با این پروژه می گویند: " برند Medly این اپلیکیشن مکمل را برای آن طراحی کرده است که بیماران در دوران بیماری که نیاز به استراحت دارند، جهت تامین داروهای خود مجبور به ترک منزل  نشده و همینطور مجبور به انتظار در صف داروخانه برای دریافت داروهای نسخه خود نباشند. اما یک تجارت آنلاین موفق نیاز به یک فضای فیزیکی نیز برای کسب و کار خود دارد و طراحی ما برای داروخانه Medly با توجه به این ایده صورت گرفته است. "
طراحی مدرن داروخانه
با توجه به رنگ سفید و سبز برند medly این استودیو از پالت رنگ فیروزه ای برای فضای انتظار این داروخانه استفاده کرده است.
عکس دکوراسیون داخلی داروخانه

استفاده از لوگو در طراحی

دیوارهای نعنایی رنگ این فضا، همرنگ با طرح روی تایل های بتنی کف می باشد که متعلق به طراح اسپانیایی، جیمی هایون، برای برند Bisazza است. در تایل های کف از اشکال دایره ای شکل رنگی استفاده شده است که متاثر از طرح لوگو این برند می باشد. بر روی کانتر بتنی این داروخانه که به صورت سفارشی ساخته شده است  نیز لکه های کمرنگی از رنگ سبز وجود دارد که با پیش روی به سمت بالای کانتر این رنگ محو می شود.
طراحان استودیو سرجیو مانیو معتقدند که طراحی ارائه شده برای این داروخانه مدرن هم به نوعی مفرح و هم متناسب با مد روز است. کانتر بتنی سفارشی این داروخانه در کنار تایل هایی به رنگ فیروزه ای روشن که طرح های هندسی بر روی آنها نقش بسته است از ایده های اصلی طراحی این داروخانه می باشند.
عکس دکوراسیون داخلی داروخانه

مبلمان داروخانه مدرن

مبلمان های استفاده شده برای فضای انتظار این داروخانه چرمی و به رنگ سبز تیره می باشند که براساس گفته طراحان پروژه، متاثر از آثار طراح ژاپنی قرن بیستم، شیرو کوراماتا می باشند. هر یک از نشیمن های این مبلمان ها برای 4 نفر طراحی شده است و در هر طرف دو نفر می توانند بنشینند. نوع طراحی این نشیمن ها به گونه ای است که مشتریان داروخانه را به گفتمان و معاشرت تشویق می کند.
عکس دکوراسیون داخلی داروخانه

ایجاد ارتباط در طراحی

از آنجا که ایجاد حس یک فضای جمعی یکی از ارزش های داروخانه Medly می باشد، این استودیو طراحی، طبق گفته طراحان پروژه، بر آن بوده است که طرح خود را متناسب این ایده ارائه کند. طراحان پروژه معتقدند: " ذات فضاهای کوچک به گونه ای است که مشتریان طبیعیتا با یکدیگر و با کارکنان برخورد کرده و ارتباط برقرار می کنند و این دقیقا برخلاف داروخانه های خیلی بزرگ است که افراد در آنها به واسطه راهرو های بزرگ و ابعاد وسیع این فضاها، به گروه های مختلف تقسیم می شوند."
تصاویر دکوراسیون داروخانه
از جزئیات دیگر این داروخانه می توان به قفسه های سفیدرنگ و نورهای سقفی که آنها نیز به رنگ سفید می باشند، اشاره کرد.
تصاویر دکوراسیون داروخانه
یک جداره تا خورده در انتهای این داروخانه نیز وجود دارد که جهت تفکیک فضای مدیریت و فضای انبار داروها استفاده شده است. در کل این فضا 177 مترمربع مساحت دارد.
طراحی مدرن داروخانه داروخانه Medly نیز همانند بسیاری از دراگ استورهای امروز، دنباله رو ایده استفاده از طراحی داخلی برای از بین بردن کلیشه های موجود در مورد چنین فضاهایی بوده است.

جزئیات داروخانه مدرن
تیم طراحی: سرجیو مانیو، مارتینا گواندالینی
معمار: استفانو موریسی
طراحی نور: کمپانی نور Lido
پیمانکار اصلی: گروه ساخت Minas

تصاویر دکوراسیون داروخانه طراحی مدرن داروخانه طراحی مدرن داروخانه طراحی مدرن داروخانه طراحی مدرن داروخانه تصاویر دکوراسیون داروخانه 
تحریریه معماری آرل
منبع: dezeen.com
تعداد بازدید : ۴۷۳۲
نسخه چاپی :  
ارسال نظرات

نظر شما :

مطالب مشابه
طراحی داروخانه مدرن در 120 متر مربع

طراحی داروخانه مدرن در 120 متر مربع

طراحی داخلی و نمای داروخانه به سبک مدرن

طراحی داخلی و نمای داروخانه به سبک مدرن

بزرگترین دفتر مرکزی داروخانه ی آنلاین در اروپا

بزرگترین دفتر مرکزی داروخانه ی آنلاین در اروپا

35 ایده دکوراسیون داخلی داروخانه و نکات طراحی آن

35 ایده دکوراسیون داخلی داروخانه و نکات طراحی آن

نگاهی متفاوت به طراحی داخلی داروخانه توسط کریم رشید

نگاهی متفاوت به طراحی داخلی داروخانه توسط کریم رشید

طراحی عطاری و کلینیک طب سنتی  RONDE

طراحی عطاری و کلینیک طب سنتی RONDE

مشاوره معماری

برای داشتن فضای کارآمد و زیبا می توانید از مشاوره متخصصین آرل بهرمند شوید

02122901905
مهندسین مشاور معماری
کاردستی با وسایل دور ریختنی
شرکت طراحی دکوراسیون اداری 
طراحی و اجرای فروشگاه زنجیره ای

عضویت در گروه معماران آرل

بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید.


طراحی و ساخت ویلا
بازسازی ساختمان
اخذ تاییدیه کمیته نما 
طراحی داخلی مطب
تماس با گروه معماران آرل
: تهران ، نیاوران، سه راه یاسر،ساختمان آوا 2،
پلاک 250، طبقه 3، واحد 34
تلفن  :  ۶-۲۲۹۰۱۹۰۵-۰۲۱ 
فکس :    ۲۲۹۰۱۹۰۷-۰۲۱
ایمیل: info@arel.ir