۰۲۱-۲۲۹۰۱۹۰۵-۶

نویسنده : تحریریه معماری آرل
تاریخ : يکشنبه , ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ ۱۱:۵۷
35 فضای سفید رنگ هوشمندانه
تحریریه معماری آرل
اگر دیوارهای خانه شما سفید رنگ هستند، این اصلا به این معنا نیست که باید یک فضای کسل و یکنواخت را تحمل کنید. در ادامه نمونه هایی از فضاهای سفید رنگ مشاهده خواهید کرد که به شما ثابت می کنند استفاده از رنگ های خنثی برای دیوارها حتی می تواند  فضا را جالب توجه کند. ادامه این متن می تواند منبع الهام شما در طراحی فضاهایی باشد که دیوارهایش پوشیده از رنگ سفید است.
اتاق خواب قرن نوزدهمی

اتاق خواب قرن نوزدهمی

در این اتاق مهمان که در یک ویلا قرار گرفته است از تختخواب برند John Himmel استفاده  شده و برروی آن یک روتختی سفید و آبی رنگ از برند Schweitzer کشیده شده است. یک دراور به سبک سوئدی که به رنگ سفید رنگ شده چهره این فضا را تغییر داده و در کف اتاق، یک فرش طرح دار آبی رنگ از کمپانی Restoration Hardware استفاده شده است. پرده های مدل رومن آویز شده از پنجره ها، سفارشی بوده و طرح کبریتی دارند.

آپارتمان یک خوابه سفید رنگ با تاکید بر رنگ آبی

آپارتمان یک خوابه سفید رنگ با تاکید بر رنگ آبی

در این آپارتمان که متعلق به هنرمند طراح Patrick Printy می باشد و در کالیفرنیا قرار دارد، از یک جفت مبلمان قدیمی استفاده شده است که برای تعویض رویه آنها از پارچه ای به رنگ آبی و طرح راه راه  از برند Ralph Lauren  استفاده شده است. در وسط یک میز طراحی شده توسط ارو سارینن قرار دارد که متعلق به شرکت Design Within Reach می باشد. صندلی های بار طرح دار استفاده شده، دارای بدنه متعلق به شرکت CB2 بوده و روکش آن از کمپانی پارچه Katie Ridder fabric تهیه شده است. مجسمه های سفیدرنگ نیم تنه بر روی دراور بخشی از هویت فضاست. در استفاده از آثار هنری، از عکس هایی از Jason Fulford، Garry Winogrand و Richard Misrach استفاده شده است. دو پرتره سیاه و سفید که قاب بیضی شکل دارند نیز متعلق به Julian Opie بوده و با قاب سیاه رنگ بر روی دیوار خودنمایی می کنند.

اتاق صبحانه خوری اشرافی

اتاق صبحانه خوری اشرافی

در این اتاق صبحانه خوری که متعلق به خانه ای در بوینس آیرس است، یک پرتره قرن هفدهمی دانمارکی از یک پرنسس بریتانیایی بر روی دیوار نصب شده و فضا را متاثر از خود ساخته است. مبلمان های ماهاگونی متعلق به سالهای 1930 از شرکت Frits Hennigsen نیز بخشی از فضا را شکل می دهد. لوستر قرن هفدهمی آویخته از سقف سوئدی بوده و فرش پهن شده بر روی زمین طرحی مربوط به اوائل قرن بیستم دارد. مجمسه قرن نوزدهمی متعلق به پرسلین های Gustavberg بوده و رنگ دیوارها سفید کتانی (Linen White) متعلق به کمپانی Benjamin Moore است.

اتاق ناهار خوری بی ادعا به رنگ سفید

اتاق ناهار خوری بی ادعا به رنگ سفید

در این اتاق ناهارخوری که مملو از آثار هنری بوده و متعلق به آپارتمانی در نیویورک است، میزهای سفارشی از شرکت Paul M. Jones استفاده شده است. صندلی های قدیمی Peter Hvist را در این خانه با روکش پنبه ای سفید رنگ می بینید. از یک لوستر کریستالی نیز از کمپانی Liz O’Brien استفاده شده و پرده ها نیز به رنگ طوسی روشن است. رنگ دیوارها "رنگ ابر کومولوس" (Cumulus Cloud) نام دارد. بر روی شومینه که با استفاده از متریال کوارتز طراحی شده دو مجسمه سفید رنگ قرار دارد و در وسط آنها یک آینه بنفش رنگ که درحقیقت یک مجسمه هنری اثر آنیش کاپور است، نصب شده است. شومینه با دو اثر هنری از Rudolf Stingel قاب شده است.

اتاق نشیمن سفید رنگ

اتاق نشیمن سفید رنگ

در این خانه در جیپور هند فضای اتصال بین آشپزخانه و اتاق خواب ها به عنوان فضای نشیمن طراحی شده است. صندلی از چوب انبه و کنف ساخته شده و میزتحریر قرن نوزدهمی و صندلی ناهارخوری آنیتک و کمدهای قدیمی نیز همگی متعلق به استان راجستان هند می باشد.

حمام سفید رنگ

حمام سفید رنگ

در این خانه در اروگوئه، نیمکت استفاده شده در فضای حمام متعلق به زیمباوه است. رنگ سفید استفاده شده بر روی دیوارها نیز یک ترکیب دست ساز می باشد.

ناهارخوری سفید رنگ

ناهارخوری سفید رنگ

در این آپارتمان کلاسیک در سنترال پارک، دیوارهای سفید صحنه را برای استفاده از مبلمان ها و این دکور دراماتیک محیا کرده است. میز وسط متعلق به کمپانی Egg Collective بوده و لوستر بالای آن از شرکت Lindsey Adelman تهیه شده است.

حمام سفید رنگ

حمام سفیدرنگ

در این خانه در ایالت کنتیکت آمریکا، استفاده از دیوارهای سفید با دکوری از وسائل بومی و محلی منجر به توازن طراحی داخلی فضا شده است. روشویی تزئین شده این حمام مربوط به کشور سوریه بوده و پرده حمام و پادری استفاده شده مربوط به کمپانی Robshaw است. در کف حمام از کاشی های قرن نوزدهمی اسپانیایی محصول شرکت Micheal Trapp استفاده شده است.

استودیو هنری سفید رنگ

استودیو هنری سفید رنگ

این استودیو یکی از دو آپارتمان متعلق به Christian Astuguevieille،هنرمند و طراح، در بایون فرانسه است. مبلمان و پارچه استفاده شده برای آن، طراحی خود اوست که در فروشگاه Holly Hunt نیز یافت می شود. همپنین میز و لوستر نیز توسط Christian Astuguevieille طراحی شده است. بعلاوه او در طراحی روی پارکت های کف که ازجنس بلوط می باشد و همینطور در بیشتر تابلوهایی که به دیوارها نصب است از کالیگرافی چینی استفاده کرده است. دیوارهای سفید، پس زمینه بی ادعایی برای چنین فضای پر از نقش و نگاری فراهم کرده اند.

اتاق صبحانه خوری سفید رنگ

اتاق صبحانه خوری سفید رنگ

در این صبحانه خوری که متعلق به یک آپارتمان در نیویورک است مبلمان مورداستفاده پوشیده از پارچه طرح دار آبی رنگ برند Zak+Fox  بوده و میز گرد وسط متعلق به کمپانی Restoration Hardware می باشد. روشنایی آویز در وسط اتاق با طرح جناقی و بافت حصیری شکل مربوط به شرکت Serena & Lily است.

اتاق خواب سفید رنگ

اتاق خواب سفید رنگ

تخت خواب مورد استفاده در این اتاق خواب مستر که متعلق به خانه ای در پالم اسپرینگ می باشد متناسب با کلیت طراحی خانه بوده و بر روی آن از پتو و کوسن های برند هرمس استفاده شده است. تابلو نقاشی مورد استفاده به خوبی نسبت به دیوارها و کف سفیدرنگ این اتاق خود را نشان می دهد که اثر Daryl Edwards می باشد. در طرح این فضا به جای پرده از یک جداره چوبی استفاده شده است و پاتختی نیز از جنس سنگ مرمر می باشد.

آشپزخانه سفید رنگ

آشپزخانه سفید رنگ

این آشپزخانه کاملا سفید از فر و گاز برند Wolf، ظرفشویی و اتصالات Lefroy Brooks و کابینت های Smallbone در طراحی خود بهره برده است. صندلی بار مورد استفاده با طراحی خاص متعلق به کمپانی Knoll می باشد.

اتاق خواب مستر سفید رنگ

اتاق خواب مستر سفید رنگ

در اتاق خواب مستر این خانه در سان فرانسیسکو، سرتخت پارچه ای مورداستفاده از محصولات شرکت Rogers & Goffigon است. روتختی به کار رفته یک روتختی آنتیک بلژیکی است و رنگ مورد استفاده برای دیوارها "فوق العاده سفید" یا Super White  نام دارد.

آشپزخانه سفید رنگ

آشپزخانه سفید رنگ

در این آپارتمان در منطقه آپر وست ساید نیویورک که متعلق به طراح معروف Kimille Taylor می باشد، از یک اجاق برند Bertazzoni  و یخچال فریزر Fisher & Paykel استفاده شده است. کانتر آشپزخانه از جنس مرمر بوده و کاشی ها طرح آجری هستند. کف سازی از چوب بلوط و رنگ شده با یک پترن سفارشی است.

اتاق نشیمن سفید رنگ

اتاق نشیمن سفید رنگ

این اتاق نشیمن در حال حاضر اتاق مهمان خانه ییلاقی Amanda Seyfried بازیگر و مدل آمریکایی است که در منطقه کاتسکیلز نیویورک قرار دارد. در این فضا از یک کاناپه سبز رنگ و یک مبل تک طرح دار استفاده شده است. کف سازی از جنس چوب بلوط می باشد و فرش پهن شده بر روی آن از جنس پشم است. رنگ سفید دیوارها "کبوتر سفید" یا White Dove نام دارد.

اتاق نشیمن سفید رنگ

اتاق نشیمن سفید رنگ

اتاق نشیمن این آپارتمان در منهتن نیویورک توسط Ann Pyne McMillen طراحی شده است . در این طرح از یک آینه آرت دکویی استفاده شده که از آنتیک فروشی تهیه شده است. یک مجمسه دیواری اثر Thomas Housego نیز بر روی دیوار بالای کاناپه آویخته شده است.

اتاق نشیمن سفید رنگ

اتاق نشیمن سفید رنگ

در طراحی فضای نشیمن این خانه در جزیره کاپری ایتالیا، یک آینه ایتالیایی آنتیک بالای کنسول نصب شده است. صندلی های تک نفره متعلق به کمپانی Creazioni بوده و کاشی های قدیمی کفسازی مربوط به خود این بناست که از قدیم در آن نصب بوده است.

آشپزخانه سفید رنگ

آشپزخانه سفید رنگ

در این خانه ییلاقی در سوئد، لوستر بالای میزناهارخوری طراحی Jonas Bohlin بوده و طراحی خود میزناهارخوری سفارشی است. صندلی ها از برند Magis بوده و موکت مورد استفاده متعلق به کمپانی سیزال است.

اتاق خواب مستر سفید رنگ

اتاق خواب مستر سفید رنگ

در این اتاق خواب مستر متعلق به قصر تابستانی پیشین کاترین کبیر، طراحی سرتخت اثر Istomin بوده و روتختی متعلق به برند Cowtan & Tout می باشد. دراور نیز محصول کمپانی Kindel است و فرش مورد استفاده، به صورت سفارشی برای این فضا طراحی شده است.

اتاق نشیمن سفیدرنگ

اتاق نشیمن سفیدرنگ

در این اتاق نشیمن که متعلق به زوج بازیگر Megan Mullally  و Nick Offerman می باشد، کاناپه طراحی شرکت Larsen Velvet  بوده و از یک میز به سبک چینی در وسط استفاده شده است.

اتاق نشیمن سفید رنگ

اتاق نشیمن سفیدرنگ

در این خانه که در لندن واقع شده است، در اتاق نشیمن یک کمد آینه ای فرانسوی استفاده شده و یک جفت روشنایی متعلق به کمپانی Maison Jansen بر روی آن قرار گرفته است. طراحی هر سه آنها متعلق به دهه 70 میلادی است. در این فضا بعلاوه از یک کاناپه ایتالیایی مربوط به سالهای 1940 استفاده شده است. اثر هنری نصب شده بر روی دیوار متعلق به Piero Fornasetti و مربوط به سالهای دهه 60 می باشد که حال مانند یک لایت باکس عمل کرده و پشت آن نور نصب شده است. پتو آویز شده روی کاناپه متعلق به برند هرمس است.

اتاق ناهارخوری سفیدرنگ

اتاق ناهارخوری سفیدرنگ

در طراحی اتاق ناهارخوری این آپارتمان در منهتن که طراحی Juan Carlos Arcila-Duque می باشد از صندلی های Norman Cherner استفاده شده است که از جنس پلای وود بوده و حالتی خمیده دارد. تصایر قاب شده، پوسترهای تبلیغاتی مربوط به سال 1935 می باشند.

اتاق نشیمن رسمی سفید رنگ

در این اتاق نشیمن رسمی که متعلق به زوج طراح Amy  و Todd Hase می باشد، طراحی میز جلومبلی، پاف وسط و صندلی های تک نفره متعلق به خود این زوج بوده و محصول کمپانی Toss Hase می باشد. بعلاوه پرده ها و پارچه های مورد استفاده در این فضا نیز از محصولات این کمپانی است.

اتاق نشیمن رسمی سفید رنگ

اتاق خواب مستر سفید رنگ

طراح دکوراسیون این خانه، Micheal S.Smith، در طراحی این خانه در هاوایی از حس مناطق استوایی استفاده کرده است. دو عنصر شاخص در طراحی این اتاق خواب مستر تخت و کاور تخت صورتی رنگ می باشند.

اتاق خواب مستر سفید رنگ
اتاق نشیمن سفید رنگ

اتاق نشیمن سفید رنگ

در طراحی این خانه در همپتونز نیویورک، مبل های تک نفره طراحی کمپانی Gambrel بوده و طرح پارچه آنها و مبل اتومان جلوی آنها  به ترتیب متعلق به کپمانی های تولید پارچه Schumacher و Pierre Frey می باشد. شومینه این فضا به صورت سفارشی طراحی شده و از جنس سنگ آهک است.

اتاق نشیمن سفید رنگ

اتاق نشیمن سفید رنگ

روکش کاناپه مورداستفاده در نشیمن این خانه در شیکاگو از جنس چرم می باشد و به عنوان فرش نیز از پوست گاو استفاده شده است.

اتاق مهمان سفید رنگ

اتاق مهمان سفید رنگ

بر روی دیوار این اتاق مهمان در جزایر Shelter نیویورک مجموعه ای از ماسک های صورت نصب شده که طراحی Clora Kelly است. در بالای تخت خواب نیز یک دست بافته آرژانتینی آویز شده است.

اتاق نشیمن سفید رنگ

در اتاق نشیمن این خانه که متعلق به دو طراح، John Dransfield و Geoffrey Ross بوده و در نیوجرزی واقع شده است، بر روی دیوار از نقشه های نظامی قرن نوزدهمی متعلق به فرانسه استفاده شده که ناپلئون سوم در ماموریت خود از آنها استفاده کرده است. مبل جلوی تابلو ها متعلق به چارلز چهارم است. صندلی های تک نفره به سبک ریجنسی در قسمت نشیمن از جنس چرم می باشدو یک میز از جنس ورق گالوانیزه در وسط قرار گرفته است.

اتاق نشیمن سفید رنگ
آشپزخانه سفید رنگ

آشپزخانه سفید رنگ

از یک میز چوبی مرمت شده و صندلی های قدیمی حصیری در این آشپزخانه استفاده شده است.

فضای ورودی سفیدرنگ

در طراحی این آپارتمان در منهتن، آثار هنری نصب شده بر روی دیوار و همینطور فرشی که بر روی زمین پهن شده است از آثار Kazumi Yoshida می باشد. میز استفاده شده طراحی Roger Tallon است و صندلی با طراحی خاص خود متعلق به کمپانی Satyendra Pakhale می باشد.

فضای ورودی سفید رنگ
اتاق خواب مستر سفید رنگ

اتاق خواب مستر سفید رنگ

در این اتاق خواب مستر که در مراکش واقع شده است، صندلی های حجاری شده از چوب، متعلق به جمهوری مالی در غرب آفریقاست. فرش کف از نی ساخته شده و درها توسط هنرمندان محلی حجاری شده اند.

اتاق ناهارخوری سفیدرنگ

در این آپارتمان در منهتن که متعلق به فیلمنامه نویس و کارگردان آمریکایی، Matt berman می باشد،  از صندلی های پلاستیکی متعلق به کمپانی Vico Magistretti استفاده شده است. بر روی دیوار، پوستری آبرنگی از مائه وست، هنرپیشه آمریکایی نصب شده که به عنوان پوستر یک فیلم توسط عموی بزرگ Matt berman یعنی، Harold Seroy طراحی شده بوده است.

اتاق ناهارخوری سفید رنگ
فضای ورودی سفید رنگ

فضای ورودی سفیدرنگ

در ورودی آپارتمان sally Hershberger،  بازیگر و هیراستایلیست آمریکایی  در نیویورک، عکس هایی از هلموت نیوتن در برابر یک آینه طراحی شده توسط Vernet Panton قرار گرفته است. در این فضا یک مجسمه از سنگی کریستالی بر روی یک پایه استیل اثر Joe D’Urso نصب شده است.

اتاق سفید رنگ با پنجره های سنتی

در این اتاق نشیمن سفیدرنگ که متعلق به دو روزنامه نگار، Jay  و Yvonne Fielden  می باشد، از یک بوفه چیپندل متعلق به سال های 1930 استفاده شده و در دوطرف آن قاب هایی از پرسلان های چینی نصب شده است.

اتاق سفید رنگ با پنجره های سنتی
اتاق خواب سفید رنگ

اتاق خواب سفیدرنگ

در این اتاق از یک تخت خواب سفارشی استفاده شده که بر روی آن یک ملافه کتانی قدیمی انداخته شده است. فرش مورداستفاده نیز آنتیک بوده و محصول کمپانی J. Iloulian Rugs می باشد.

تحریریه معماری آرل
منبع: archdaily.com
تعداد بازدید : ۲۹۶۳
نسخه چاپی :  
ارسال نظرات

نظر شما :

مطالب مشابه
طراحی کافی شاپ با استفاده از گیاهان در فضای داخلی

طراحی کافی شاپ با استفاده از گیاهان در فضای داخلی

طراحی کافی شاپ با کانسپت جنگل گرمسیری

طراحی کافی شاپ با کانسپت جنگل گرمسیری

طراحی چایخانه مدرن چینی

طراحی چایخانه مدرن چینی

طراحی کافی شاپ - کافه Padarise

طراحی کافی شاپ - کافه Padarise

خانه فرهنگ رایزن نیاوران / تقدیر شده جایزه معمار

خانه فرهنگ رایزن نیاوران / تقدیر شده جایزه معمار

طراحی داخلی رستوران و کافی شاپ با المان های کِرو

طراحی داخلی رستوران و کافی شاپ با المان های کِرو

مشاوره معماری

برای داشتن فضای کارآمد و زیبا می توانید از مشاوره متخصصین آرل بهرمند شوید

02122901905
مهندسین مشاور معماری
کاردستی با وسایل دور ریختنی
شرکت طراحی دکوراسیون اداری 
طراحی و اجرای فروشگاه زنجیره ای

عضویت در گروه معماران آرل

بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید.


طراحی و ساخت ویلا
بازسازی ساختمان
اخذ تاییدیه کمیته نما 
طراحی داخلی مطب
تماس با گروه معماران آرل
: تهران ، نیاوران، سه راه یاسر،ساختمان آوا 2،
پلاک 250، طبقه 3، واحد 34
تلفن  :  ۶-۲۲۹۰۱۹۰۵-۰۲۱ 
فکس :    ۲۲۹۰۱۹۰۷-۰۲۱
ایمیل: info@arel.ir