۰۲۱-۲۲۹۰۱۹۰۵-۶

نویسنده : تحریریه معماری آرل
تاریخ : شنبه , ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ ۰۹:۱۰
تحریریه معماری آرل
نقاط جذاب و دیدنی لندن، همچون چرخ و فلک Londen Eye، قصر باکینگنهام و پل Tower Bridge، دستمایه طراحی این دوره از ویترین فروشگاه مد مشهور Harrods، با محصولات برند Dior شده است تا تاثیر طرح های کریستین دیور بر انگلستان را به نمایش بگذارد.
لباس عروس

در یکی از ویترین ها، Jean-Michel Othoniel، مجسمه ساز فرانسوی که برای کارهای شیشه ای خود معروف است، از بطری های عطر J’adore برای طراحی این ویترین بهره برده است. در طراحی این ویترین از بطری های سایز XXL برای خلق این چیدمان معلق و جذاب استفاده شده است. بطری کوزه مانند طلایی رنگ  J’adore ، با القا حس گرانبها بودن، نورانی بودن و همینطور نمایش خطوط منحنی زنانه، به خوبی حس این عطر را به نمایش می گذارد.
ویترین لباس عروس
طراحی
کریستین دیور نیز خود با بسیاری از هنرمندان بزرگ زمانه خود ارتباط داشت. امروز نیز ارتباط میان برند دیور و هنر جهان، کماکان پابرجای مانده و خانه مد دیور امکان گسترده ای در اختیار هنرمندان گذاشته است تا از آثار مربوط به تاریخ این برند الهام گرفته و خوانش جدیدی از آنها ارائه دهند، یا این محصولات را به بازی گرفته و تفسیری جدید از این محصولات در طرح های خود داشته باشند. 
طراحی کیف
Oyoram ، هنرمندی که سازنده ویدئویی است که در فروشگاه های دیور به نمایش گذاشته می شود، ویدئویی انحصاری ملهم از لباس میس دیور ساخته است، که توسط کریستین دیور در 1949 طراحی شده بود. این ویدئو روی دیوارهای فضایی که متعلق به نمایش لباس طراحی شده توسط  Raf Simons است، اجرا می شود که این لباس خود نیز الهام گرفته از لباس میس دیور می باشد. این فیلم شاعرانه و جالب توجه، روایتگر داستان خانه مد دیور و ارتباط آن با باغ های طبیعی و علاقه آن به گل هاست.
کیف مد و فشن
طراحی هنرمندانه مد
هنرمند دیگر، Sinan Sigic d’Atelier Hapax، در عوض از مکعب های سفید که لیبل دیور روی آنها حک شده است، استفاده کرده و  یک جداره نورانی با آنها ساخته است. بر روی این مکعب ها سمبل های این خانه مد، مانند سیلوئت هایی از طرح ستاره، لیدی دیور، میس دیور و غیره نقش بسته است.
هنگام عبور از جلوی ویترین فروشگاه Harrods بعلاوه می توان پنج طرح دیگر را دید که در هر کدام تاویلی متفاوت از طرح های لیدی دیور صورت گرفته است. Alice Anderson   از سیم های مسی رنگ شده برای طرح خود استفاده کرده است. Bevis & Youle از سرامیک بهره برده و در دستان هنرمند Jack Lavender، Mat Collishaw  و  Neil  Ayling، کیف های لیدی دیور، به واقع به صورت یک اثر هنری در آمده است.

طراحی ویترین
طراحی ویترین
ویتیرین مغازه لوازم آرایشی

تحریریه معماری آرل
منبع: retaildesignblog.net


تعداد بازدید : ۴۳۵۵
نسخه چاپی :  
ارسال نظرات

نظر شما :

مطالب مشابه
طراحی داخلی سالن زیبایی Le Coiffeur

طراحی داخلی سالن زیبایی Le Coiffeur

طراحی فروشگاه لوازم آرایشی زنانه

طراحی فروشگاه لوازم آرایشی زنانه

طراحی داخلی سالن زیبایی به سبک مینیمال

طراحی داخلی سالن زیبایی به سبک مینیمال

طراحی داخلی آرایشگاه و سالن زیبایی Numero Uno

طراحی داخلی آرایشگاه و سالن زیبایی Numero Uno

مرکز زیبایی Fig ونکوور با دیوارهای سبز

مرکز زیبایی Fig ونکوور با دیوارهای سبز

دانلود پلان و مقطع آرایشگاه

دانلود پلان و مقطع آرایشگاه

مشاوره معماری

برای داشتن فضای کارآمد و زیبا می توانید از مشاوره متخصصین آرل بهرمند شوید

02122901905
مهندسین مشاور معماری
کاردستی با وسایل دور ریختنی
شرکت طراحی دکوراسیون اداری 
طراحی و اجرای فروشگاه زنجیره ای

عضویت در گروه معماران آرل

بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید.


طراحی و ساخت ویلا
بازسازی ساختمان
اخذ تاییدیه کمیته نما 
طراحی داخلی مطب
تماس با گروه معماران آرل
: تهران ، نیاوران، سه راه یاسر،ساختمان آوا 2،
پلاک 250، طبقه 3، واحد 34
تلفن  :  ۶-۲۲۹۰۱۹۰۵-۰۲۱ 
فکس :    ۲۲۹۰۱۹۰۷-۰۲۱
ایمیل: info@arel.ir