۰۲۱-۲۲۹۰۱۹۰۵-۶

نویسنده : تحریریه معماری آرل
تاریخ : سه شنبه , ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ ۱۰:۴۸
معماری و طراحی داخلی هتل
تحریریه معماری آرل
مهمترین مبحث در طراحی و دکوراسیون داخلی هتل ها این است که چگونه می توان محیطی ایجاد کرد که مورد پسند همه مخاطبان با سلایق مختلف واقع شود. تک تک قدم هایی که در زمینه دکوراسیون داخلی برداشته می شود باید با توجه و محوریت موضوع ایجاد رفاه و آرامش برای ساکنان صورت گیرد و همچنین باید دقت داشت که علاوه بر بالا بردن کیفیت، بتوان سبک و سیاق جدید و منحصر به فردی را در معرض تماشا گذاشت. نکته دیگر در طراحی هر هتل، دکوراسیون چشم گیر لابی آن می باشد؛ چرا که اغلب مسافران در بدو ورود متوجه این فضا می شوند و در وهله اول با دیدن آن تصمیم می گیرند در آنجا اقامت داشته باشند یا خیر. لذا لابی می تواند معرف خوبی برای هر هتل باشد و میزان مدرن و پیشرفته بودن مجموعه را نشان دهد.
در این بخش از وبسایت معماری آرل مجموعه تصاویری از هتل Shenzhen Marriott در چین را مشاهده می کنیم که کاملا لوکس و مدرن طراحی شده است. به طوری که بسیاری از بازدیدکننده ها این هتل را با عبارت "ظریف" توصیف کرده اند. طراحان و معماران داخلی در این پروژه با کارگیری هنرمندان با تجربه و ایجاد مجموعه خیره کننده از آثار هنری زیبا، توانسته اند فضای شاداب و جذابی را در هتل فراهم آورند. همچنین تیم طراحی با استفاده از یک رویکرد در ابتدای طراحی، استراتژیک کسب و کار را در نظر گرفته و آن را به یک هتل تفریحی- تجاری تبدیل کرده است.
اغلب متریال مورد استفاده در طراحی داخلی هتل از جمله: سنگ، مواد چرمی، پارچه های کتان و عموما متریال با بافت طبیعی و رنگ های روشن می باشد.
معماری و طراحی داخلی هتلمعماری و طراحی داخلی هتلمعماری و طراحی داخلی هتلمعماری و طراحی داخلی هتلمعماری و طراحی داخلی هتلمعماری و طراحی داخلی هتلمعماری و طراحی داخلی هتلمعماری و طراحی داخلی هتلمعماری و طراحی داخلی هتلمعماری و طراحی داخلی هتلمعماری و طراحی داخلی هتلمعماری و طراحی داخلی هتلمعماری و طراحی داخلی هتلمعماری و طراحی داخلی هتلمعماری و طراحی داخلی هتلمعماری و طراحی داخلی هتلمعماری و طراحی داخلی هتلمعماری و طراحی داخلی هتلمعماری و طراحی داخلی هتلمعماری و طراحی داخلی هتلمعماری و طراحی داخلی هتلمعماری و طراحی داخلی هتلمعماری و طراحی داخلی هتلمعماری و طراحی داخلی هتلمعماری و طراحی داخلی هتلمعماری و طراحی داخلی هتلمعماری و طراحی داخلی هتلمعماری و طراحی داخلی هتلمعماری و طراحی داخلی هتلمعماری و طراحی داخلی هتلمعماری و طراحی داخلی هتلمعماری و طراحی داخلی هتلمعماری و طراحی داخلی هتلمعماری و طراحی داخلی هتلمعماری و طراحی داخلی هتلمعماری و طراحی داخلی هتل
تحریریه معماری آرل
منبع: retaildesignblog
تعداد بازدید : ۳۴۹۸
نسخه چاپی :  
ارسال نظرات

نظر شما :

مطالب مشابه
طراحی هتل یخی در سوئد

طراحی هتل یخی در سوئد

طراحی هتل با ویژگی های پایدار و نمای شیشه ای رنگی

طراحی هتل با ویژگی های پایدار و نمای شیشه ای رنگی

رنگ و بافت در طراحی داخلی هتل چهار ستاره کرواسی

رنگ و بافت در طراحی داخلی هتل چهار ستاره کرواسی

طراحی فاز 2 هتل رویال آتلانتیس دبی

طراحی فاز 2 هتل رویال آتلانتیس دبی

مجتمع چند منظوره، طرح برنده مسابقه بین المللی چین

مجتمع چند منظوره، طرح برنده مسابقه بین المللی چین

طراحی هاستل اقتصادی با فضای انعطاف پذیر

طراحی هاستل اقتصادی با فضای انعطاف پذیر

مشاوره معماری

برای داشتن فضای کارآمد و زیبا می توانید از مشاوره متخصصین آرل بهرمند شوید

02122901905
مهندسین مشاور معماری
کاردستی با وسایل دور ریختنی
شرکت طراحی دکوراسیون اداری 
طراحی و اجرای فروشگاه زنجیره ای

عضویت در گروه معماران آرل

بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید.


طراحی و ساخت ویلا
بازسازی ساختمان
اخذ تاییدیه کمیته نما 
طراحی داخلی مطب
تماس با گروه معماران آرل
: تهران ، نیاوران، سه راه یاسر،ساختمان آوا 2،
پلاک 250، طبقه 3، واحد 34
تلفن  :  ۶-۲۲۹۰۱۹۰۵-۰۲۱ 
فکس :    ۲۲۹۰۱۹۰۷-۰۲۱
ایمیل: info@arel.ir