۰۲۱-۲۲۹۰۱۹۰۵-۶

نویسنده : تحریریه معماری آرل
تاریخ : سه شنبه , ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ ۰۸:۴۷
طراحی مدرسه غیرانتفاعی
تحریریه معماری آرل
طراحی مدرسه دارای اصول اولیه ای است که بهره گیری از خلاقیت در این روند از طراحی می تواند در راستای جهت دهی و رشد همه جانبه دانش آموزان نقش موثری داشته باشد. چرا که عملکرد دانش آموزان متاثر از سلامت روانی، فیزیکی و احساسی است و فضای آموزشی تاثیر به سزایی بر روی تک تک این عوامل خواهد گذاشت. لذا طراحی و دکوراسیون داخلی مدرسه مخصوصا دوره ابتدایی از اهمیت بالایی برخوردار است.
در اینجا نمونه طراحی و دکوراسیون داخلی مدرسه غیرانتفاعی در استانبول را مشاهده می کنیم که بسیار خلاقانه و با انعطاف پذیری بالایی طراحی شده است. مدرسه با مساحت 1700 متر مربع دارای امکانات آموزشی نسبتا کاملی از جمله: کلاس های آموزشی، آزمایشگاه، سالن تحقیقاتی، کتابخانه، فضاهای اداری و ... می باشد. نکته قابل توجه در طراحی استفاده از متریال سازگار با محیط زیست، پانل های آکوستیک چوبی می باشد که ترکیبات آن از پوشال چوبی، سیمان و آب می باشد. جایگزین مناسب این متریال می تواند پانل های استرامیت باشد که در گذشته در وبسایت معماری آرل معرفی کرده بودیم.

پانل های چوبی آکوستیک


پانل های استرامیت از نظر میزان مقاومت در برابر آتش سوزی، تاثیرات مخرب آب و هوایی، ممانعت از آلودگی های صوتی و سرعت نصب و کاربری در شرایط بسیار مطلوب و برتری نسبت به دیگر سازه های مشابه قرار دارد. لذا امروزه درخواست برای استفاده از این کالا به عنوان وسیله ای ارزان، مطمئن و مقاوم جهت احداث انواع ساختمان ها تحت هر شرایط اقلیمی روز افزون گردیده است.
ازديگرمزايای پانل های استراميت قابليت اجرای هرگونه مصالح تزيينی وساختماني مثل رنگ آميزی، نصب كاغذديواری، كاشی، سراميك و.... برروی آن و همچنين قابليت برش درجهات مختلف می باشد. این متریال جایگزین مناسبی برای چوب و جلوگیری از تخریب جنگلها به شمار می رود و قابل ذکر است که شرایط اقلیمی بر سرعت اجرا تاثیری نخواهد داشت و در هر زمان، مکان و فصلی قابل نصب و اجرا است.

پانل های استرامیت


طراحی مدرسه غیرانتفاعی
طراحی مدرسه غیرانتفاعیطراحی مدرسه غیرانتفاعیطراحی مدرسه غیرانتفاعیطراحی مدرسه غیرانتفاعیطراحی مدرسه غیرانتفاعیدکوراسیون دفتر مدیر مدرسهطراحی مدرسه غیرانتفاعیطراحی مدرسه غیرانتفاعیطراحی مدرسه غیرانتفاعیطراحی مدرسه غیرانتفاعیطراحی مدرسه غیرانتفاعیطراحی مدرسه غیرانتفاعیطراحی مدرسه غیرانتفاعیطراحی مدرسه غیرانتفاعیطراحی مدرسه غیرانتفاعیطراحی مدرسه غیرانتفاعیطراحی مدرسه غیرانتفاعیطراحی مدرسه غیرانتفاعی
شرکت معماری آرل با سال ها تجربه در زمینه طراحی فضاهای آموزشی و مدرسه آماده ارائه مشاوره و طراحی برای شما عزیزان می باشد. با شماره 02122901906 تماس بگیرید. 

تحریریه معماری آرل
گردآورنده: الهه کاشی
منابع: design-milk
Arel
تعداد بازدید : ۱۰۶۲۱
نسخه چاپی :  
ارسال نظرات

نظر شما :

مطالب مشابه
معماری مدرسه ابتدایی جنگلی در آمریکا

معماری مدرسه ابتدایی جنگلی در آمریکا

معماری مدرسه دارالفنون تهران

معماری مدرسه دارالفنون تهران

دانشکده معماری شاهکاری از برنارد چومی

دانشکده معماری شاهکاری از برنارد چومی

شنبه های نگاه آرل به تهران: مدرسه فیروز بهرام

شنبه های نگاه آرل به تهران: مدرسه فیروز بهرام

معماری و طراحی داخلی مدرسه در ژاپن

معماری و طراحی داخلی مدرسه در ژاپن

بازسازی و توسعه مدرسه ابتدایی در ایتالیا

بازسازی و توسعه مدرسه ابتدایی در ایتالیا

مشاوره معماری

برای داشتن فضای کارآمد و زیبا می توانید از مشاوره متخصصین آرل بهرمند شوید

02122901905
مهندسین مشاور معماری
کاردستی با وسایل دور ریختنی
شرکت طراحی دکوراسیون اداری 
طراحی و اجرای فروشگاه زنجیره ای

عضویت در گروه معماران آرل

بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید.


طراحی و ساخت ویلا
بازسازی ساختمان
اخذ تاییدیه کمیته نما 
طراحی داخلی مطب
تماس با گروه معماران آرل
: تهران ، نیاوران، سه راه یاسر،ساختمان آوا 2،
پلاک 250، طبقه 3، واحد 34
تلفن  :  ۶-۲۲۹۰۱۹۰۵-۰۲۱ 
فکس :    ۲۲۹۰۱۹۰۷-۰۲۱
ایمیل: info@arel.ir