۰۲۱-۲۲۹۰۱۹۰۵-۶

نویسنده : تحریریه معماری آرل
تاریخ : دوشنبه , ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ ۱۴:۴۴
آرت دکو در معماری داخلی رستوارن
معماری: Francesc Rife Studio 
موقعیت: والنسیا، اسپانیا
سال: 2017
سبک آرت دکو یا هنر تزئینی در هنرهای تجسمی بسیار تاثیر گذار است و اولین بار در سال 1920 در فرانسه پا به عرصه هنر و معماری گذاشت. با گذر زمان در بین کشورهای اروپایی و غیر اروپایی رواج پیدا کرد و علاقمندان خاص خود را جست. ویژگی های اصلی این سبک رنگ ها قوی، فرم های هندسی و گاهی تزئینات مبالغه آمیز می باشد که در این میان نقش مایه های ارگانیک سنتی با طرح ها و تولید ماشینی که دستاورد این دوره تاریخی می باشد ترکیب شده اند.
آرت دکو در معماری داخلی رستوارن
در این بخش از وبسایت معماری آرل تصاویری از یک رستوران در اسپانیا را مشاهده خواهیم کرد که تحت تاثیر هنر دکو می باشد. در واقع چالش طراحی نه تنها به دلیل زیبایی شناسی هنر دکو بلکه با توجه به ایجاد فضا از یک پوچی بوده است. طراح در اینجا با حفظ دیوار های آجری اکسپوز حس نوستالژی از فضا را به مشتریان القا می کند و به برقراری ارتباط افراد با فضا کمک به سزایی کرده است. استفاده از شبکه های چوبی عمودی روی بخش هایی از دیوار باعث تقویت بصری و برجسته تر شدن دیوارهای اکسپوز نیز شده است و می توان گفت به نوعی سنت و مدرنیته باهم عجین شده اند. ورودی رستوران به عنوان یک فضای انتقالی طراحی شده که با 10 تصویر هنری اشغال شده و علاوه بر قرار دادن مشتریان در یک محیط هنری، آن ها را به داخل فضای رستوران همراهی می کند.  
آرت دکو در معماری داخلی رستوارن
نورپردازی فضای رستوران به گونه ای است که در طول روز نورهای طبیعی به صورت خطی وارد فضا می شوند و در تاریکی شب از طریق منابع نوری غیرمستقیم روشن می شود. همچنین به عنوان حمایت از نورپزدازی فنی، چندین روشنایی تزئینی در امتداد سالن قرار گرفته است.  
آرت دکو در معماری داخلی رستوارنآرت دکو در معماری داخلی رستوارن
آرت دکو در معماری داخلی رستوارنآرت دکو در معماری داخلی رستوارنآرت دکو در معماری داخلی رستوارنآرت دکو در معماری داخلی رستوارنآرت دکو در معماری داخلی رستوارنآرت دکو در معماری داخلی رستوارنآرت دکو در معماری داخلی رستوارنآرت دکو در معماری داخلی رستوارنآرت دکو در معماری داخلی رستوارنآرت دکو در معماری داخلی رستوارنآرت دکو در معماری داخلی رستوارنآرت دکو در معماری داخلی رستوارنآرت دکو در معماری داخلی رستوارنآرت دکو در معماری داخلی رستوارنآرت دکو در معماری داخلی رستوارنآرت دکو در معماری داخلی رستوارنآرت دکو در معماری داخلی رستوارنآرت دکو در معماری داخلی رستوارنآرت دکو در معماری داخلی رستوارنآرت دکو در معماری داخلی رستوارنآرت دکو در معماری داخلی رستوارنآرت دکو در معماری داخلی رستوارنآرت دکو در معماری داخلی رستوارنآرت دکو در معماری داخلی رستوارنآرت دکو در معماری داخلی رستوارنآرت دکو در معماری داخلی رستوارن
پلان رستوارن
شرکت معماری آرل با سال ها تجربه در زمینه طراحی رستوران و کافی شاپ آماده همکاری و ارائه مشاوره می باشد. با شما 02122901905 تماس بگیرید.

تحریریه معماری آرل
مترجم: الهه کاشی
 منابع: archdaily
Arel
تعداد بازدید : ۳۹۱۸
نسخه چاپی :  
ارسال نظرات

نظر شما :

مطالب مشابه
طراحی داخلی کافی شاپی مخصوص خردسالان

طراحی داخلی کافی شاپی مخصوص خردسالان

طراحی کافه رستوران آلگرا

طراحی کافه رستوران آلگرا

طراحی رستوران با معماری دهه 70 میلادی

طراحی رستوران با معماری دهه 70 میلادی

طراحی داخلی کافه هفت در 100 متر مربع

طراحی داخلی کافه هفت در 100 متر مربع

طراحی داخلی رستوران Kitty burns

طراحی داخلی رستوران Kitty burns

معماری و طراحی داخلی خانه ای گرمسیری به همراه کافی شاپ

معماری و طراحی داخلی خانه ای گرمسیری به همراه کافی شاپ

مشاوره معماری

برای داشتن فضای کارآمد و زیبا می توانید از مشاوره متخصصین آرل بهرمند شوید

02122901905
مهندسین مشاور معماری
کاردستی با وسایل دور ریختنی
شرکت طراحی دکوراسیون اداری 
طراحی و اجرای فروشگاه زنجیره ای

عضویت در گروه معماران آرل

بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید.


طراحی و ساخت ویلا
بازسازی ساختمان
اخذ تاییدیه کمیته نما 
طراحی داخلی مطب
تماس با گروه معماران آرل
: تهران ، نیاوران، سه راه یاسر،ساختمان آوا 2،
پلاک 250، طبقه 3، واحد 34
تلفن  :  ۶-۲۲۹۰۱۹۰۵-۰۲۱ 
فکس :    ۲۲۹۰۱۹۰۷-۰۲۱
ایمیل: info@arel.ir