۰۲۱-۲۲۹۰۱۹۰۵-۶

نویسنده : تحریریه معماری آرل
تاریخ : شنبه , ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ ۱۱:۱۶
شنبه های نگاه آرل به تهران: هتل برج سفید
تحریریه معماری آرل
هتل چهار ستاره برج سفید یکی از معروف ترین هتل های تهران واقع در خیابان پاسداران (سلطنت آباد سابق) می باشد. این هتل با 22 طبقه دارای انواع فضای اقامتی با دکوراسیون مدرن همراه با تجهیزات پیشرفته می باشد. یکی از مشخصه های این هتل رستوران گردان زیبای آن با نمایی 360 درجه از شهر تهران می باشد که به شهرت این هتل افزوده است و به دلیل موقعیت قرار گیری این برج و همچنین ارتفاع زیاد آن نسبت به ساختمان های اطراف ، به شکلی متفاوت خودنمایی می کند . از دیگر ویژگی های این هتل دسترسی آسان به فروشگاه ها، مراکز تجاری و خرید تهران می باشد. هتل برج سفید علاوه بر رستوران گردان دارای سالن همایش، اتاق جلسات، کافی نت، تاکسی سرویس، انواع رستوران و کافی شاپ، پنج طبقه پارکینگ، دو طبقه فروشگاه های متعدد و بانک می باشد.
از ویژگی های طراحی آن می توان به نمای رومی و بهره گیری از شاخص های طراحی نما رومی اشاره کرد که علاوه بر معرفی معماری ای کلاسیک ، به دلیل استفاده از رنگ سفید در نما، طراحی ای مدرن را به نمایش می گذارد. طراحی داخلی فضا با استفاده از رنگ های عمیق و لوکس از جمله زرشکی صورت پذیرفته که این طراحی با هندسه ای خطی و در بعضی قسمت ها منحنی و خمیده همنشین شده است. 
شنبه های نگاه آرل به تهران: هتل برج سفیدشنبه های نگاه آرل به تهران: هتل برج سفیدشنبه های نگاه آرل به تهران: هتل برج سفیدشنبه های نگاه آرل به تهران: هتل برج سفیدشنبه های نگاه آرل به تهران: هتل برج سفیدشنبه های نگاه آرل به تهران: هتل برج سفیدشنبه های نگاه آرل به تهران: هتل برج سفیدشنبه های نگاه آرل به تهران: هتل برج سفیدشنبه های نگاه آرل به تهران: هتل برج سفیدشنبه های نگاه آرل به تهران: هتل برج سفیدشنبه های نگاه آرل به تهران: هتل برج سفیدشنبه های نگاه آرل به تهران: هتل برج سفیدشنبه های نگاه آرل به تهران: هتل برج سفیدشنبه های نگاه آرل به تهران: هتل برج سفیدشنبه های نگاه آرل به تهران: هتل برج سفیدشنبه های نگاه آرل به تهران: هتل برج سفیدشنبه های نگاه آرل به تهران: هتل برج سفیدشنبه های نگاه آرل به تهران: هتل برج سفیدشنبه های نگاه آرل به تهران: هتل برج سفیدشنبه های نگاه آرل به تهران: هتل برج سفیدشنبه های نگاه آرل به تهران: هتل برج سفیدشنبه های نگاه آرل به تهران: هتل برج سفیدشنبه های نگاه آرل به تهران: هتل برج سفیدشنبه های نگاه آرل به تهران: هتل برج سفیدشنبه های نگاه آرل به تهران: هتل برج سفیدشنبه های نگاه آرل به تهران: هتل برج سفیدشنبه های نگاه آرل به تهران: هتل برج سفیدشنبه های نگاه آرل به تهران: هتل برج سفیدشنبه های نگاه آرل به تهران: هتل برج سفیدشنبه های نگاه آرل به تهران: هتل برج سفیدشنبه های نگاه آرل به تهران: هتل برج سفید

تحریریه معماری آرل
عکاسی: فائزه میرزائی
تعداد بازدید : ۳۶۰۹
نسخه چاپی :  
ارسال نظرات

نظر شما :

مطالب مشابه
طراحی و معماری کافه گالری سل

طراحی و معماری کافه گالری سل

شنبه های طراحی صنعتی: نوآوری و خلاقیت در گستره طراحی معماری لوکا کاسینی

شنبه های طراحی صنعتی: نوآوری و خلاقیت در گستره طراحی معماری لوکا کاسینی

شنبه های نگاه آرل به تهران: موزه موسیقی

شنبه های نگاه آرل به تهران: موزه موسیقی

شنبه های نگاه آرل به تهران: خانه

شنبه های نگاه آرل به تهران: خانه "شاعر تهران"

شنبه های طراحی صنعتی: نوآوری و خلاقیت در گستره طراحی معمار کریم رشید

شنبه های طراحی صنعتی: نوآوری و خلاقیت در گستره طراحی معمار کریم رشید

ماجرای طراحی ساختمان جیپ از وارطان هوانسیان

ماجرای طراحی ساختمان جیپ از وارطان هوانسیان

مشاوره معماری

برای داشتن فضای کارآمد و زیبا می توانید از مشاوره متخصصین آرل بهرمند شوید

02122901905
مهندسین مشاور معماری
کاردستی با وسایل دور ریختنی
شرکت طراحی دکوراسیون اداری 
طراحی و اجرای فروشگاه زنجیره ای

عضویت در گروه معماران آرل

بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید.


طراحی و ساخت ویلا
بازسازی ساختمان
اخذ تاییدیه کمیته نما 
طراحی داخلی مطب
تماس با گروه معماران آرل
: تهران ، نیاوران، سه راه یاسر،ساختمان آوا 2،
پلاک 250، طبقه 3، واحد 34
تلفن  :  ۶-۲۲۹۰۱۹۰۵-۰۲۱ 
فکس :    ۲۲۹۰۱۹۰۷-۰۲۱
ایمیل: info@arel.ir