۰۲۱-۲۲۹۰۱۹۰۵-۶

نویسنده : الهه کاشی
تاریخ : سه شنبه , ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ ۱۵:۴۰
طراحی لنداسکیپ و فضای سبز
تحریریه معماری آرل
از خصوصیات محوطه سازی و فضای سبز می توان به ایجاد فضایی دلنشین، روحیه بخش و جذاب را که برای استفاده کنندگان از آن بوجود می آورد اشاره کرد. همچنین طرح های متفاوت و متناسب با ساختمان یا ویلا در اطراف بنا تاثیر فراوانی در زیبایی و لذت بخش بودن فضا مورد نظر دارد.

در محوطه سازی (باغ ویلا) همیشه با گیاهان متنوع سروکار داریم چون گیاهانی که در فضای سبز مورد استفاده قرارمی گیرند همیشه علاوه بر شرایط ارثی و ژنتیکی، از شرایط اکولوژی (محیط زیست) نیز متأثر هستند. مانند تغییرات درجه حرارت، حداقل مطلق دما، میانگین و حداکثر مطلق دما، تغییرات میزان رطوبت نسبی هوا، بارندگی ها، تعداد روزهای ابری و آفتابی، کوتاهی و بلندی روز و شب و دیگر پدیده های جوی به دقت توجه شود.

استفاده از آلاچیق، آبنما، برکه، نهر، استخر، گل کاری، درخت کاری، رواق، باربیکیو و . . . از بخش های مهم محوطه سازی به شمار می روند. که با توجه به مساحت و خواست کارفرما طرح ها و المان های متفاوتی در محوطه سازی (لند اسکیپ) مورد استفاده قرار می گیرند. همراه آرل باشید تا 40 نمونه از طراحی محوطه (باغ ویلا) را برای ایده گرفتن مشاهده نمایید.


طراحی لنداسکیپ و فضای سبز طراحی لنداسکیپ و فضای سبز طراحی لنداسکیپ و فضای سبز طراحی لنداسکیپ و فضای سبز طراحی لنداسکیپ و فضای سبز طراحی لنداسکیپ و فضای سبز طراحی لنداسکیپ و فضای سبز طراحی لنداسکیپ و فضای سبز طراحی لنداسکیپ و فضای سبز طراحی لنداسکیپ و فضای سبز طراحی لنداسکیپ و فضای سبز طراحی لنداسکیپ و فضای سبز طراحی لنداسکیپ و فضای سبز طراحی لنداسکیپ و فضای سبز طراحی لنداسکیپ و فضای سبز طراحی لنداسکیپ و فضای سبز طراحی لنداسکیپ و فضای سبز طراحی باغ ویلا طراحی لنداسکیپ و فضای سبز طراحی لنداسکیپ و فضای سبز طراحی لنداسکیپ و فضای سبز طراحی لنداسکیپ و فضای سبز طراحی لنداسکیپ و فضای سبز طراحی لنداسکیپ و فضای سبز طراحی لنداسکیپ و فضای سبز طراحی لنداسکیپ و فضای سبز طراحی لنداسکیپ و فضای سبز طراحی لنداسکیپ و فضای سبز طراحی لنداسکیپ و فضای سبز طراحی لنداسکیپ و فضای سبز طراحی لنداسکیپ و فضای سبز طراحی لنداسکیپ و فضای سبز طراحی لنداسکیپ و فضای سبز طراحی لنداسکیپ و فضای سبز طراحی لنداسکیپ و فضای سبز طراحی لنداسکیپ و فضای سبز طراحی لنداسکیپ و فضای سبز طراحی لنداسکیپ و فضای سبز طراحی لنداسکیپ و فضای سبز طراحی لنداسکیپ و فضای سبز طراحی لنداسکیپ و فضای سبز طراحی لنداسکیپ و فضای سبز طراحی لنداسکیپ و فضای سبز طراحی باغ ویلا طراحی باغ ویلا

تحریریه معماری آرل
منبع : www.houzz.com
تعداد بازدید : ۱۹۷۶۱۶
نسخه چاپی :  
ایرانی

سلام لطفا ایده های طراحی باغچه بزارین که با هزینه پایین قابل اجرا باشه مثلا می دونید با بلوک سیمانی+کمی تفکر میشه چقدر طرح های زیبایی خلق کرد تصاویر بالا نماد طراحی مدرن هستند البته با هزینه های بالا در حالی خود من بیشتر اغچه های سبک قدیمی مثا باغچه های روستایی انگلستان رو با تلفیق آجر و سرسبزی و درهمی دوست دارم نظم و انضباط تو طراحی عناصر رو لازم می دونم نشان دقت و وسواس و ظرافت طراح هست ولی اگر از حد بگذره واقعا خیلی ارزش کار رو پایین میاره.



آریان

سلام.
لطفا چگونگی زیباسازی باغ های ایرانی را با گیاهان ایرانی رو اموزش بدهید...



ارسال نظرات

نظر شما :

مطالب مشابه
نمونه طراحی لنداسکیپ های مدرن

نمونه طراحی لنداسکیپ های مدرن

تعلیق باغ هوایی در موزه هنرهای معاصر

تعلیق باغ هوایی در موزه هنرهای معاصر

طراحی ویلا در چشم انداز / اتحادی از طبیعت، مهندسی و معماری

طراحی ویلا در چشم انداز / اتحادی از طبیعت، مهندسی و معماری

طراحی آکواریوم ویَن با کانسپت پیوند در طبیعت

طراحی آکواریوم ویَن با کانسپت پیوند در طبیعت

پارک آبی عمومی کودک و نوجوان در مزرعه ذغال سنگ

پارک آبی عمومی کودک و نوجوان در مزرعه ذغال سنگ

بازسازی خانه ا ی با حیاط چند طبقه

بازسازی خانه ا ی با حیاط چند طبقه

مشاوره معماری

برای داشتن فضای کارآمد و زیبا می توانید از مشاوره متخصصین آرل بهرمند شوید

02122901905
مهندسین مشاور معماری
کاردستی با وسایل دور ریختنی
شرکت طراحی دکوراسیون اداری 
طراحی و اجرای فروشگاه زنجیره ای

عضویت در گروه معماران آرل

بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید.


طراحی و ساخت ویلا
بازسازی ساختمان
اخذ تاییدیه کمیته نما 
طراحی داخلی مطب
تماس با گروه معماران آرل
: تهران ، نیاوران، سه راه یاسر،ساختمان آوا 2،
پلاک 250، طبقه 3، واحد 34
تلفن  :  ۶-۲۲۹۰۱۹۰۵-۰۲۱ 
فکس :    ۲۲۹۰۱۹۰۷-۰۲۱
ایمیل: info@arel.ir