نویسنده : تحریریه معماری آرل
تاریخ : يکشنبه , ۱۳۹۵/۰۸/۰۲ ۱۰:۵۷
مترجم: الهه کاشی
آیا همیشه محیط های آموزشی باید طبق اصول و به صورت رسمی و کلاسیک، با یک سری میز و صندلی طراحی شود؟
کودکان با توجه به سنشان کنجکاوی ها و شیطنت هایی دارند که اگر قرار باشد در یک محیط آموزشی رسمی قرار گیرند، حس خوشایندی نخواهند داشت و این گونه می پندارند که در یک فضا محبوس شده اند. در واقع محیط آموزشی که برای کودکان طراحی می شود باید پاسخگوی نیازشان باشد و در کنار یادگیری نوعی سرگرمی نیز برایشان فراهم آید، تا به فضا وابسته شوند.
محیط آموزشی که در این بخش از وبسایت آرل برای شما فراهم آورده ایم، در اسپانیا و توسط استودیو Rosan Bosch طراحی شده که دارای ظرفیت 200 کودک می باشد. درواقع این فضا یک محیط همه جانبه بوده که برای اشغال فضا از مبلمان سفارشی با اشکال: کوه، غار، دره، تپه شنی و غیره استفاده شده و محیط انعطاف پذیر و چالش برانگیزی فراهم آورده است.
کودکان با توجه به سنشان کنجکاوی ها و شیطنت هایی دارند که اگر قرار باشد در یک محیط آموزشی رسمی قرار گیرند، حس خوشایندی نخواهند داشت و این گونه می پندارند که در یک فضا محبوس شده اند. در واقع محیط آموزشی که برای کودکان طراحی می شود باید پاسخگوی نیازشان باشد و در کنار یادگیری نوعی سرگرمی نیز برایشان فراهم آید، تا به فضا وابسته شوند.
محیط آموزشی که در این بخش از وبسایت آرل برای شما فراهم آورده ایم، در اسپانیا و توسط استودیو Rosan Bosch طراحی شده که دارای ظرفیت 200 کودک می باشد. درواقع این فضا یک محیط همه جانبه بوده که برای اشغال فضا از مبلمان سفارشی با اشکال: کوه، غار، دره، تپه شنی و غیره استفاده شده و محیط انعطاف پذیر و چالش برانگیزی فراهم آورده است.
تحریریه معماری آرل
مترجم: الهه کاشی
منبع: archilovers
مطالب مشابه
X
همراه معماری آرل باشید