۰۲۱-۲۲۹۰۱۹۰۵-۶

نویسنده : تحریریه معماری آرل
تاریخ : شنبه , ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ ۰۸:۴۳
گزارش آرل از چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر
عکاس و گزارشگر: پروانه شاه سوار
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر از تاریخ 28 تا 31 تیر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد. در این نمایشگاه شرکت ها و تولید کنندگان داخلی و خارجی از کشورهای ترکیه، چین، ایتالیا، فنلاند، ویتنام، اسپانیا ،آمریکا محصولات خود را ارائه دادند.
نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا واستخر امسال درحالی به چهاردهمین دوره خود رسیده است كه از نخستین دوره تاكنون شاهد رشد كیفی و كمی بسیار چشمگیر آن بوده ایم.
بالارفتن سطح تقاضا و انتظار مصرف كنندگان چه از نظر كیفیت و چه از لحاظ كمیت مصرف، زمینه ساز افزایش روند تولید و ارتقاء كیفی تولیدات داخلی و همچنین اهمیت ورود كالاهای مناسب و با كیفیت بالای خارجی به كشور بوده است.
در حقیقت باید گفت تمامی آنچه كه در جلوه و زیبایی ظاهر داخلی هر ساختمان كاربرد دارد در این نمایشگاه عرضه گردید. این موضوع همان چیزی است كه نمایشگاه صنایع و تجهیزات آشپزخانه،حمام ، سونا و استخر را از سایر نمایشگاه های بخش ساختمان متمایز می سازد.
 
اهمیت ویژه ای كه هم اینك مصرف كنندگان و نیز سازندگان واحدهای مسكونی به زیبایی و لوكس بودن ساختمان ها می دهند بیش از هر بخش دیگر ساختمان به همین چهار قسمت آشپزخانه، حمام، سونا و استخر معطوف می شود، چرا كه آنچه كه سایر بخشهای یك ساختمان را از نظر ظاهری بر سایرین برتری می بخشد دكوراسیون و طراحی داخلی آن است ولی در چهار قسمت موضوع این نمایشگاه علاوه بر طراحی داخلی هر روز شاهد تنوع تولید، نوآوری و بكارگیری تكنولوژی و ابداعات جدید هستیم. از سوی دیگر مشاركت واحدهای تولیدكننده آشپزخانه های صنعتی و صحرایی نیز در این نمایشگاه هر سال فعال تر و گسترده تر از دوره قبلی بوده و سرانجام پس از سالها فقدان یك نمایشگاه تخصصی برای اینگونه واحدها، شاهد گردهمایی منسجم تولیدكنندگان و واردكنندگان این تجهیزات در این نمایشگاه می باشیم.
 
نمایشگاه صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر از جمله معدود نمایشگاه هایی بود كه بازدیدكنندگان عام و همچنین متخصصین و فعالان بخش ساختمان، مصرف كنندگان نهایی محصولات و خدمات ارائه شده در آن محسوب می شوند و ارتباط رو در رو و مستقیم این مخاطبین با شركت كنندگان این نمایشگاه همواره به نتایج پرثمر و رضایت بخش منتهی شده است.

گزارش تصویری آرل از نمایشگاه بین المللی آشپزخانه، حمام، سونا و استخر  : 


گزارش آرل از چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخرگزارش آرل از چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر
گزارش آرل از چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر
گزارش آرل از چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر
گزارش آرل از چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخرگزارش آرل از چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخرگزارش آرل از چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخرروشوییگزارش آرل از چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخرگزارش آرل از چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخرگزارش آرل از چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخرگزارش آرل از چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخرگزارش آرل از چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخرگزارش آرل از چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخرگزارش آرل از چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخرگزارش آرل از چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخرگزارش آرل از چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخرکبوتر گزارش آرل از چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر
شیر ظرف شویی

تحریریه معماری آرل
گزارشگر و عکاس : پروانه شاه سوار
تعداد بازدید : ۳۲۸۴
نسخه چاپی :  
ارسال نظرات

نظر شما :

مطالب مشابه
لیست نمایشگاه های ساختمان سال 1394 - تبریز

لیست نمایشگاه های ساختمان سال 1394 - تبریز

اخبار نمایشگاه: چکیده ای از نمایشگاه صنعت ساختمان 93

اخبار نمایشگاه: چکیده ای از نمایشگاه صنعت ساختمان 93

لیست نمایشگاه های ساختمان سال 1394 - مشهد

لیست نمایشگاه های ساختمان سال 1394 - مشهد

گشایش سومین نمایشگاه « ابژه» جمعه ۱۹ مهر در فرهنگسرای نیاوران

گشایش سومین نمایشگاه « ابژه» جمعه ۱۹ مهر در فرهنگسرای نیاوران

غرفه نمایشگاهی شرکت صنایع سنگستان محلات

غرفه نمایشگاهی شرکت صنایع سنگستان محلات

لیست نمایشگاه های ساختمان سال 1394 - مازندران

لیست نمایشگاه های ساختمان سال 1394 - مازندران

مشاوره معماری

برای داشتن فضای کارآمد و زیبا می توانید از مشاوره متخصصین آرل بهرمند شوید

02122901905
مهندسین مشاور معماری
کاردستی با وسایل دور ریختنی
شرکت طراحی دکوراسیون اداری 
طراحی و اجرای فروشگاه زنجیره ای

عضویت در گروه معماران آرل

بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید.


طراحی و ساخت ویلا
بازسازی ساختمان
اخذ تاییدیه کمیته نما 
طراحی داخلی مطب
تماس با گروه معماران آرل
: تهران ، نیاوران، سه راه یاسر،ساختمان آوا 2،
پلاک 250، طبقه 3، واحد 34
تلفن  :  ۶-۲۲۹۰۱۹۰۵-۰۲۱ 
فکس :    ۲۲۹۰۱۹۰۷-۰۲۱
ایمیل: info@arel.ir